Unettomuus!
Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!
Kommentit (4056)
Itse sain noiden jälkeen Kepiapinia, jolla olen nukkunut melko hyvin viimeiset 20 vuotta. Toleranssi ei ole kasvanut, eikä ole tullut sivuvaikutuksia. Toki tiedän, ettei kaikille kaikki lääkkeet toimi. Siksihän niitä lääkärin valvonnassa kokeillaan.
Mitä tällaisessa tilanteessa tehdään? Kun lääkkeet ovat tuhonneet unijärjestelmän (voisi valvoa yli 7vrk tai enemmän), ihminen ei nuku edes lääkkeillä.
Avun saanut kirjoitti:
Itse sain noiden jälkeen Kepiapinia, jolla olen nukkunut melko hyvin viimeiset 20 vuotta. Toleranssi ei ole kasvanut, eikä ole tullut sivuvaikutuksia. Toki tiedän, ettei kaikille kaikki lääkkeet toimi. Siksihän niitä lääkärin valvonnassa kokeillaan.
Ketiapiinia? Osalle ihmisistä näyttäisi kehittyvän toleranssi ja osalle ei. Olet siinä mielessä onnekas, ettei toleranssia ole kehittynyt.
Vierailija kirjoitti:
Avun saanut kirjoitti:
Ketiapiinia? Osalle ihmisistä näyttäisi kehittyvän toleranssi ja osalle ei. Olet siinä mielessä onnekas, ettei toleranssia ole kehittynyt.
Niinpä. Ihmiset ovat erilaisia ja siksi erilaisia lääkkeitä kokeillaan. Moni kuvittelee toisin.
Oletko ottanut unilääkkeitä joka ilta kuinka kauan?
Onko Vauvalla ketään, joka tietäisi, mitä kyseisessä tapauksessa voidaan tehdä?
Olen ottanut puoli kupillista vahvaa reishi teetä
Atarax? Siihenhän tulee toleranssi tosi nopeasti. Miksei sulla ole melatoniinia ja mirtatsapiinia? Itse nukun niiden yhdistelmällä.
Vierailija kirjoitti:
Atarax? Siihenhän tulee toleranssi tosi nopeasti. Miksei sulla ole melatoniinia ja mirtatsapiinia? Itse nukun niiden yhdistelmällä.
Ei auttanut melatoniini eikä mirtatsapiini.
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut puoli kupillista vahvaa reishi teetä
Hyvä, jos on sua auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällaisessa tilanteessa tehdään? Kun lääkkeet ovat tuhonneet unijärjestelmän (voisi valvoa yli 7vrk tai enemmän), ihminen ei nuku edes lääkkeillä.
Miten tällaisesta tilanteesta pääsee enää eteenpäin?
Onko AV:lla ihmisiä, jotka olisivat selvinneet vastaavasta tilanteesta? Miten selvisitte?
Eikö kukaan osaa enää auttaa? ):
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa neuvo tai kokemus olisi hyödyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Levoxin=Levozin