Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä ystäväni erosi ja palasi ns parisuhdemarkkinoilla. Ja hyvä Luoja, miten pinnallisia ihmiset ovat siellä

Vierailija
24.07.2023 |

Ystävättäreni erosi pari vuotta sitten miehestään ja nyt erosta jo toivuttuaan palasi ns patisuhdemarkkinoille.

Kun olen kuunnellut hänen juttujaan ja miten ihmiset ovat siellä ovat pinnallisia, en voi ihmetellä sitä miten niin moni ei löydä kumppania.

Ja ystävättäreni on perusnätti, normaalipainoinen vaaleahko nainen. Luonteeltaan kiltti ja mukava, ja perusfiksu. Mitään elämänhallinta ongelmia ei ole, ja elättää itse itsensä. On lapseton, silti ei tunnu löytävän kumppania. Ystäväni etsii tasa-painoista, perusfiksua, siistiä ja kunnollista miestä. Samanlaista kuin ystävänikin on.

Ei voi muuta sanoa kuin että hulluksi on meno mennyt. Sitten kun taas katsoo kaupassa parisuhteita, niin ihan tavallisia tallukoita suurin osa.

Onko niin, että ne nirsot ja pinnalliset ihmiset jäävät pyörimään sinkkualustoille ja realistiset pariutuu tavisihmisen kanssa?

Kommentit (210)

Vierailija
61/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä mene läpi. Itsekin miehenä tinderiä kokeiltuani huomasin, että kyllä ne naiset vaan vaatii enemmän kuin mitä tällä palstalla sanotaan. Tai sitten kaunistelevat sitä mitä ovat esim. ulkonäöltään. Sillä olen itse urheilullinen, hyvässä vakityössä, olin tinderissä etsimässä parisuhdetta. Profiilitekstista kävi ilmi, että olen täysijärkinen, etsin hyvää parisuhdetta, tykkään luonnosta, etsin mukavaa naista terveellisillä elämäntavoilla. Laitoin oikealle kaikki perusnätit, jotka sopi edes jotenkin siihen mitä hain. Itsekin olen peruskomea.  Ei tarvinnut paljon mätsien kanssa jutella, koska naiset eivät kiinnostuneet siitä mitä olen. Muut tavalliset miehet sanoo samaa, tipoittain tulee mätsejä naisten kanssa.

Tinder vääristää tavisnaisten käsitystä markkina-arvostaan. Jos koko ajan tulee tykkäyksiä niin miksi tyytyä keskivertoon. Tinder on silkkaa roskaa

Ei se minulla vääristänyt. Tiesin, että mies kuin mies tuppaa tykkäämään kaikista naisista, jotta maksimoisi omat mahkunsa.

Minulla oli myös hetken aikaa Tinder Gold, ja siellä näki tykkääjät. Oli joukossa kyllä kaiken oloista porukkaa. Julkkiksia, salimarkkuja, tohtoreita, yrittäjiä, duunareita. Jopa atleettinen ja yleiskomea työterveyslääkärini (tuskin sitten tunnisti, että olen se, joka kävi joku aika sitten hänelle näyttämässä tyyliin jotain sisäänkasvanutta varpaakynttä tms)! Huh huh. Ja ihan tavis olen. Enemmänhän tuo puistatti, että ovatpa miehet epätoivoisia. Ei tuo siis mielestäni mitenkään imartele. Kelpaisi melkein kuka vaan, ainakin seksiin jos ei muuta jaksa? En halua olla kuka vaan miehelle.

Usein se menee niin, että alussa mies mätsäilee niitä jotka oikeasti kiinnostaa. Ja kun on noin 50 käynyt läpi ja huomaa muutaman päivän päästä, että mätsejä on 0 kpl niin kokeilee vetää oikealle myös niitä jotka ei oikein kiinnosta. Ja kun on käynyt 150 läpi ja mätsejä lukee 0 kpl niin lopulta vetää kaikki oikealle, paitsi järkyttävimmät. Ja lopulta on saanut 3 mätsiä.

Eli kuka tuossa voittaa? Ei se mies, eikä kyllä nainenkaan.

Vierailija
62/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne on markkinat, kuten nimikin kertoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä mene läpi. Itsekin miehenä tinderiä kokeiltuani huomasin, että kyllä ne naiset vaan vaatii enemmän kuin mitä tällä palstalla sanotaan. Tai sitten kaunistelevat sitä mitä ovat esim. ulkonäöltään. Sillä olen itse urheilullinen, hyvässä vakityössä, olin tinderissä etsimässä parisuhdetta. Profiilitekstista kävi ilmi, että olen täysijärkinen, etsin hyvää parisuhdetta, tykkään luonnosta, etsin mukavaa naista terveellisillä elämäntavoilla. Laitoin oikealle kaikki perusnätit, jotka sopi edes jotenkin siihen mitä hain. Itsekin olen peruskomea.  Ei tarvinnut paljon mätsien kanssa jutella, koska naiset eivät kiinnostuneet siitä mitä olen. Muut tavalliset miehet sanoo samaa, tipoittain tulee mätsejä naisten kanssa.

Tinder vääristää tavisnaisten käsitystä markkina-arvostaan. Jos koko ajan tulee tykkäyksiä niin miksi tyytyä keskivertoon. Tinder on silkkaa roskaa

Ei se minulla vääristänyt. Tiesin, että mies kuin mies tuppaa tykkäämään kaikista naisista, jotta maksimoisi omat mahkunsa.

Minulla oli myös hetken aikaa Tinder Gold, ja siellä näki tykkääjät. Oli joukossa kyllä kaiken oloista porukkaa. Julkkiksia, salimarkkuja, tohtoreita, yrittäjiä, duunareita. Jopa atleettinen ja yleiskomea työterveyslääkärini (tuskin sitten tunnisti, että olen se, joka kävi joku aika sitten hänelle näyttämässä tyyliin jotain sisäänkasvanutta varpaakynttä tms)! Huh huh. Ja ihan tavis olen. Enemmänhän tuo puistatti, että ovatpa miehet epätoivoisia. Ei tuo siis mielestäni mitenkään imartele. Kelpaisi melkein kuka vaan, ainakin seksiin jos ei muuta jaksa? En halua olla kuka vaan miehelle.

Usein se menee niin, että alussa mies mätsäilee niitä jotka oikeasti kiinnostaa. Ja kun on noin 50 käynyt läpi ja huomaa muutaman päivän päästä, että mätsejä on 0 kpl niin kokeilee vetää oikealle myös niitä jotka ei oikein kiinnosta. Ja kun on käynyt 150 läpi ja mätsejä lukee 0 kpl niin lopulta vetää kaikki oikealle, paitsi järkyttävimmät. Ja lopulta on saanut 3 mätsiä.

Niin, kuvailit epätoivoisen ihmisen käytöstä. Noinhan se menee.

Vierailija
64/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voittajia on oikeastaan vain noin 5 % miehistä. Joille tulee 95 % naisten tykkäyksistä. Heillä on kiirettä sängystä sänkyyn. Mutta eivät he parisuhteen voi tarjota kuin yhdelle naiselle, jos sekään kiinnostaa.

Vierailija
65/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi palasi? "Nainen on yksin onnellisimmillaan ja elää silloin pidempään."

Vierailija
66/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.

T31

Vierailija
67/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin avioliitosta ollessani 35-vuotias 2 pienen lapsen äiti. Mulla ei KOSKAAN ollut ollut yhtä paljon vientiä kuin mitä mulla oli silloin. Nuorena musta ei ollut kiinnostunut kukaan. Olin aivan ihmeissäni eron jälkeen, en tajua mitä oli tapahtunut. Olin 8 vuotta uudessa suhteessa itseäni nuoremman miehen kanssa, kunnes se päättyi viime talvella, kun näkemykset tulevaisuudesta alkoi erota sen verran vahvasti. Muutaman kuukauden jälkeen menin taas Tinderiin ja tälläkin kertaa totesin että sehän on täynnä mukavia ja fiksuja miehiä. Yksi tuntui heti aivan ainutlaatuiselta ja onnekseni tunne oli molemminpuolinen. Tällä hetkellä olen aivan rakastunut ja todella onnellinen.

Ehkä olen vain ollut onnekas.

Tätähän se todellisuus on. Vähän veikkaan että ap:n kuvailema henkilö ei ole niin perusnätti ja peruskiva kuin hän kuvittelee. Nettideittaillessa saa hyvin vääristyneen kuvan itsestään. 

Vierailija
68/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismin tehtävänä on tuhota naisen ja miehen välinen suhde ja siinä se on onnistunut loistavasti. Suomalaiset feministinaiset kuvittelevat että jokin muoti-ideologia voi poistaa biologian pariutumisesta. Kun ihminen on ensin aivopessyt itseään koko elämänsä, voi olla vaikea nöyrtyä totuuden edessä. 

Ensimmäinen avioliittoni oli juuri tälläisen koulutetun ja "älykkään" pun avihr eän naisen kanssa, mutta huomasin hyvin nopeasti, että en halua elää miehen kanssa. Nykyinen vaimo on edellisen vastakohta; hoikka ja naisellinen järki-ihminen, joka pitää kodin kunnossa ja hyvän ruoan pöydässä. Minä teen korjaushommat ja maksan enemmän kustannuksista, mutten ole koskaan ollut yhtä onnellinen kuin nyt. Vaimokin vaikuttaa tyytyväiseltä.

Onnellisen suhteen esteenä ovat nykynaiset; miehekkäästi pukeutuvat, karvaiset, epäviehättävät tasa-arvosoturit, jotka toisaalta vihaavat miehiä ja toisaalta palvovat islamia.

Minusta he vihaavat naisia enemmän kuin miehiä. He pyrkivät olemaan jotenkin "miehiä". Eivät aitoja miehiä, vaan sellaisia toksisia feikkimiesversioita. He eivät naisena ymmärrä minkälaisia miehet oikeasti ovat ja sen vuoksi ovat erehtyneet luulemaan, että pitkälle viety itsekkyys, tunnekylmyys, välinpitämättömyys, aggressiivisuus, jatkuva irtoseksi, äänekkyys, tatuointien ottaminen, ryyppääminen jne. on miehistä ja hienoa, joten ovat ottaneet ne omaksi käytösmalliksi. Se on todella lapsellista. He eivät arvosta naisellisuutta ja sen monia vahvuuksia. Väittävät arvostavansa naisia ja taistelevansa naisten oikeuksia puolesta jne. Mutta halveksivat kaikkea perinteistä naisellisuutta ja yrittävät korvata sitä feikkimaskuliinisuudellaan, koska pitävät maskuliinisuutta naisellisuutta parempana. Tämähän näkyy myös esim. elokuvissa ja sarjoissa, joissa naissankari on fyysinen taistelijasoturi, joka on jonkinlainen överi karikatyyri 80-luvun machoihanteesta.

On tuo kyllä aika kämänen käsitys miehuudesta tuo kuvailemasi :D

Nuorille naisille kyllä tuputetaan nykyään sellaista äärimmilleen vietyä itsekkyyttä, esim. nää hot girl walksit (lenkillä käyminen), hot girl summerit (elossa oleminen kesäaikaan) ja ME TIME parikymppisellä, lapsettomalla pikkuperheestä olevalla suomalaistytöllä jonka elämässä ei mitään muuta ole koskaan ollutkaan kuin me timeä on huvittavia ilmiöitä, mutta oikeasti myös vahingollisia ja liialliseen minäkeskeisyyteen johtavia.

Vierailija
69/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voittajia on oikeastaan vain noin 5 % miehistä. Joille tulee 95 % naisten tykkäyksistä. Heillä on kiirettä sängystä sänkyyn. Mutta eivät he parisuhteen voi tarjota kuin yhdelle naiselle, jos sekään kiinnostaa.

Meitä kuuluu sitten aika moni tuohon viiteen prosenttiin naisista. Komeimpia ja sliipatuimpia emme edes katso. Julkkikset ovat vähän epäilyttäviä (luulisi, että Herra Ylpöt, Enbusket ja Eerikäiset löytävät seuransa muutenkin?). Rahalla tai autoilla elvistely on monen mielestä suorastaan noloa. Eli siis minkälaiset naiset mielestäsi kuuluvat tuohon 95 %:iin?

Vierailija
70/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kantani asiaan.. Olen nyt seurannut Ensitreffit alttarilla Australian uusinta kautta. Siellä(kin) korostuu selkeästi yksi asia. Mies ihastuu välittömästi alttarille astelevaan morsiameensa, vaikka näkee tämän vasta ensimmäistä kertaa. Nainen voi olla ulkonäöltään vain keskitasoa, mutta mies on myyty. Kun sitten taas naiset... Huoh... Nainen astelee alttarille ja automaattisesti olettaa että vastassa on pitkä, tumma, komea, lihaksikas uros. Ja naama venähtää samantien kun vastassa onkin "not my usual type." Ja samalla sekunnilla nainen päättää että tällä liitolla ei ole tulevaisuutta, en aio antaa miehelle edes mahdollisuutta koska ulkonäkö....

Eli tiivistettynä: naisille ulkonäkö ON tärkein kriteeri. Ja sitten itketään kuinka vaikea on löytää kunnollista miestä. No kai se on, kun päällimmäisin kriteeri on miehen ulkonäkö.

Vierailija
71/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksei voi olla ja eläää yksin? Miksi siihen tarvitaan mies rasitteeksi?

Koska hyvä kumppani on hyvä asia. Esim. itse olen introvertti nainen. En kaipaa ihmisjoukkoja, suurta määrää ystäviä jne., mutta olisi kiva, kun olisi kumppani, jonka kanssa viettää aikaa ja tehdä asioita.

Vierailija
72/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä! Deittimarkkinat on tällä hetkellä ihan hanurista ja epäilen, että se on ihan kokonaan jotenkin persujen syytä.

Vierailija
73/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä! Deittimarkkinat on tällä hetkellä ihan hanurista ja epäilen, että se on ihan kokonaan jotenkin persujen syytä.

Se ainakin vaikuttaa negatiivisesti ihmisten pariutumisyrityksiin, että niin moni mies on (ainakin salaa) persu. Ei sitä yksikään normaali nainen kestä.

Vierailija
74/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä kuuluu sitten aika moni tuohon viiteen prosenttiin naisista. Komeimpia ja sliipatuimpia emme edes katso. Julkkikset ovat vähän epäilyttäviä (luulisi, että Herra Ylpöt, Enbusket ja Eerikäiset löytävät seuransa muutenkin?). Rahalla tai autoilla elvistely on monen mielestä suorastaan noloa. Eli siis minkälaiset naiset mielestäsi kuuluvat tuohon 95 %:iin?

80 % tinderin käyttäjistä on miehiä. Siis nelinkertainen määrä miehiä. Miesten top 5 % tinderissä siis vastaa lukumäärältään 20 % naisista. Siihen mahtuu aika paljon erilaisia miehiä, mutta kyllä ne kaikki melkein ovat jollakin tavalla komeita ja pitkiä. Hyvät kuvat.

Vierailija
75/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla deittisivuilla on miehiä jotka kertoo etsivänsä parisuhdetta ja siinä sivussa panosuhdetta, mutta tätähän ei naisille kerrota. Vaatii salapoliisityötä. Kuka sellaisia tautipesiä huolii?

Hyvät miehet on tosi harvassa ja ne usein niitä, jotka ei kelpuuta ketään tai eivät kelpaa kenellekkään.

Vierailija
76/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten profiileista tinderissä paistaa kilometrien päähän epätoivo, koska he yrittävät olla siellä paljon kiinnostavampia kuin mitä oikeasti ovat. Todella feikkejä. Näin ainakin pk-seudulla noin 30-vuotiailla. Ihmettelin aluksi miksi näin, koska siellähän on miehiä kuin meren mutaa. Mutta sitten ymmärsin, että he yrittävät kelvata sille pienelle määrälle halutuimpia miehiä.

Vierailija
77/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kantani asiaan.. Olen nyt seurannut Ensitreffit alttarilla Australian uusinta kautta. Siellä(kin) korostuu selkeästi yksi asia. Mies ihastuu välittömästi alttarille astelevaan morsiameensa, vaikka näkee tämän vasta ensimmäistä kertaa. Nainen voi olla ulkonäöltään vain keskitasoa, mutta mies on myyty. Kun sitten taas naiset... Huoh... Nainen astelee alttarille ja automaattisesti olettaa että vastassa on pitkä, tumma, komea, lihaksikas uros. Ja naama venähtää samantien kun vastassa onkin "not my usual type." Ja samalla sekunnilla nainen päättää että tällä liitolla ei ole tulevaisuutta, en aio antaa miehelle edes mahdollisuutta koska ulkonäkö....

Eli tiivistettynä: naisille ulkonäkö ON tärkein kriteeri. Ja sitten itketään kuinka vaikea on löytää kunnollista miestä. No kai se on, kun päällimmäisin kriteeri on miehen ulkonäkö.

Ne on kaikki jossain tinderissä jo vuosia vetäneet "not my type" miehet vasemmalle. Kun siellä saa mätsejä mallin näköisten miesten kanssa, vaikka olisi itse tavis. Ja pääsee siis myös treffeille mallin, tai lähes mallin näköisten kanssa, sänkyyn ja lyhyeen suhteeseenkin. Mutta se pitkä suhde ei ole vieläkään tarttunut "koska miehet ovat sitoutumiskammoisia" ja sitä on lähdetty hakemaan tuohon ohjelmaan.

Vierailija
78/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Nuorena poikana huomasin ekaksi tytöistä, että komeat pojat kiinnostaa ja muut ei niinkään. Sitten nuorena aikuisena luin naisten kommentteja, että ei se ulkonäkö miehessä ole heille niin tärkeää, ja menin uskomaan. Noh, ihan hyvin sain kiinnostusta urheilijana ja luulin että mulla on hyvä luonne tai jotain, kun naiset sellaisia minussa kehui. Lihoin 15 kiloa ja väheni urheilu paljon, jotenkin mun "luonne" ei enää vetänyt. Aloin urheilemaan ja laihduttamaan. Nyt kelpaa taas luonne naisille.

Vierailija
79/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Nuorena poikana huomasin ekaksi tytöistä, että komeat pojat kiinnostaa ja muut ei niinkään. Sitten nuorena aikuisena luin naisten kommentteja, että ei se ulkonäkö miehessä ole heille niin tärkeää, ja menin uskomaan. Noh, ihan hyvin sain kiinnostusta urheilijana ja luulin että mulla on hyvä luonne tai jotain, kun naiset sellaisia minussa kehui. Lihoin 15 kiloa ja väheni urheilu paljon, jotenkin mun "luonne" ei enää vetänyt. Aloin urheilemaan ja laihduttamaan. Nyt kelpaa taas luonne naisille.

Olet taas lukenut väärin. Naiset sanovat että ulkonäkö ei ole tärkeintä. Hyvin, hyvin harva sanoo että sillä ei ole väliä.

Niitä mukavia miehiä saa myös hyvällä kropalla varustettuna. Et pärjää silloin jos sinulla on samanlainen mukava luonne mutta olet epäviehättävä.

Vierailija
80/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyn aitous on helppo nähdä tinderin kuvissa. On melkein mahdotonta feikata aidon näköinen lämmin hymy. Sen vain tunnistaa heti aidoksi, koska tietyt kasvojen lihakset aktivoituvat vain aidosta tunteesta. Siinä on yleensä myös silmien ympärillä lihakset käytössä, eli ns. hymyilee silmillään. Vaikea pukea edes sanoiksi mistä kaikesta sen tunnistaa, mutta sen vain tunnistaa. Välillä tulee niin kylmiä ja tietoisesti väännettyjä leveitä tekohymyjä vastaan tinderprofiilissa, että melkein tulee kylmät väreet.

No onpas tiukkaa analyysiä pelkän valokuvan perusteella! Itse osaan hymyillä peilille mukavasti ja luontevasti, mutta heti kun yritän ottaa itsestäni kuvaa, kasvot jäykistyvät ja siitä ilmeestä tulee väkisinkin hyvin väkinäinen. 

En todellakaan pyöri Tinderissä, mutta älkää nyt hyvät ihmiset tuomitko muita sen perusteella, osaavatko he olla luontevasti kameran edessä vai eivät!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi