Hyvä ystäväni erosi ja palasi ns parisuhdemarkkinoilla. Ja hyvä Luoja, miten pinnallisia ihmiset ovat siellä
Ystävättäreni erosi pari vuotta sitten miehestään ja nyt erosta jo toivuttuaan palasi ns patisuhdemarkkinoille.
Kun olen kuunnellut hänen juttujaan ja miten ihmiset ovat siellä ovat pinnallisia, en voi ihmetellä sitä miten niin moni ei löydä kumppania.
Ja ystävättäreni on perusnätti, normaalipainoinen vaaleahko nainen. Luonteeltaan kiltti ja mukava, ja perusfiksu. Mitään elämänhallinta ongelmia ei ole, ja elättää itse itsensä. On lapseton, silti ei tunnu löytävän kumppania. Ystäväni etsii tasa-painoista, perusfiksua, siistiä ja kunnollista miestä. Samanlaista kuin ystävänikin on.
Ei voi muuta sanoa kuin että hulluksi on meno mennyt. Sitten kun taas katsoo kaupassa parisuhteita, niin ihan tavallisia tallukoita suurin osa.
Onko niin, että ne nirsot ja pinnalliset ihmiset jäävät pyörimään sinkkualustoille ja realistiset pariutuu tavisihmisen kanssa?
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainoinen tarkoittaa reaalielämässä tyyliin Annika Saarikko.
Miehiä on jonossa asti jos on oikeasti vartalo kuin esim. Anna Kournikovalla.
Hän on nelikymppinen.
No mulla on aikalailla Kournikovan kroppa. Kyllä tällä seksiseuraa saa, mutta mitään vakavampaa on vaikea löytää. Miehet luulee, että mua kiinnostaa pinnalliset asiat, joku raha ja luksus. Eivät voisi olla enempää väärässä. Eivät idiootit viitsi lukea mun profiilia. Ja sitten kun tavataan, niin keskittyvät vain mun ulkonäköön ja olettavat mun olevan tosi yksinkertainen. Lopetin koko deittailun. Kokeilen sit uudestaan kun olen rupsahtanut.
Jojs olet kaunis ja hyväkroppainen, miehet katsovat sinut panosaaliikseen. Jos pukeudut kirppisrytkyihin ja esittäydyt profiilissasi maailmanparantajana, saat syvällisempää ja tasokkaampaa juttuseuraa, kuin todellisella ulkomuodollasi. Miehet ovat vajaa-älyisiä.
Ehkä teillä 16 vuotiailla menee niin. Kaunis ja hyväkroppaiset on sitä vaimomateriaalia. Niistä ei päästetä irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainoinen tarkoittaa reaalielämässä tyyliin Annika Saarikko.
Miehiä on jonossa asti jos on oikeasti vartalo kuin esim. Anna Kournikovalla.
Hän on nelikymppinen.
Jos saan Enrique Inglesiaksen näköisen miehen, lupaan treenata Anna Kournikovan vartalon.
Aika monen lupaus jää lupaukseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vain Facebookdatingissa, tavannut sieltä 4 miestä. Vaikuttaa siltä että netin kautta kiinnostuessa alkaa päässä muodostua kiiltokuva toisesta, joka romahtaa livenä tavatessa kun toinen onkin tavallinen nainen. Live-elämässä minulla ei ole usein ollut vaikeuksia löytää seuraa, mutta netin kautta tuntuu käyvän aina tuo sama ilmiö. Joko mies lopettaa viestittelyn tyystin tai haluaa jatkaa kavereina.
Ei ehkä edes kannata kokeilla tinderiä.
Jos miehen kiinnostus lopahtaa heti ekojen treffien jälkeen (ei halua enää edes nähdä sinua uudelleen, tai haluaa olla vain kaveri kanssasi) niin voit olla lähes 100 % varma, että ongelmana oli se että syystä tai toisesta et kyennyt herättämään minkään tason seksuaalista kiinnostusta kyseisessä miehessä. Todennäköisin ongelman juurisyy on ulkonäkösi, mutta toki voi olla jokin muukin juttu.
Niin kai sitten, kummallista vaan että livetilanteissa tavatut miehet on olleet kiinnostuneita, vanhatkin tuttavuudet kyselevät perään edelleen. Mutta heihin olen tutustunut suoraan livenä, en netin kautta.
Kasvo- ja vartalokuvat löytyy deittisovelluksesta, mutta kuva on vaan kuva. Tuntuu että miehet eivät ymmärrä että live on kuitenkin Aina eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi löysin miehen töistä. Ei ole tarvinnut koskaan olla Tinderissä, enkä oikein baareissakaan viihdy.
Tykätään oikeasti toisistamme, ei ole tarvinnut tyytyä vaan johonkin, vaan on saanut sellaisen kumppanin, jonka halusi. Ihastus oli molemminpuolista heti, vaikka en ehkä heti myöntänyt sitä itselleni.
Minulla ei ole koskaan ollut mitään kriteereitä, jos joku kolahtaa, se johtuu yleensä jostain ei-ulkoisesta ominaisuudesta. Eli en vaadi tiettyä pituutta, lihaksia, rahaa ym., vaan sitä, että on mukava ja helppo olla yhdessä, juttu luistaa ja on yhteisiä kiinnostuksenkohteita.
Ei ole tarkoitus tulla retostelemaan, vaan kannustaa, että onni voi potkaista milloin vaan.
Fiksummalta silti vaikutat kuin suurin osa Tinderissä pyörivistä naisista, eli periaatteessa voisit hyvinkin retostella. Aivan liian moni nainen siellä kulkee tiukan vaatimuslistan kanssa, ja mistään ei olla valmiita joustamaan. Ja pääasia on että mies on komiampi ku ite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vain Facebookdatingissa, tavannut sieltä 4 miestä. Vaikuttaa siltä että netin kautta kiinnostuessa alkaa päässä muodostua kiiltokuva toisesta, joka romahtaa livenä tavatessa kun toinen onkin tavallinen nainen. Live-elämässä minulla ei ole usein ollut vaikeuksia löytää seuraa, mutta netin kautta tuntuu käyvän aina tuo sama ilmiö. Joko mies lopettaa viestittelyn tyystin tai haluaa jatkaa kavereina.
Jos miehen kiinnostus lopahtaa heti ekojen treffien jälkeen (ei halua enää edes nähdä sinua uudelleen, tai haluaa olla vain kaveri kanssasi) niin voit olla lähes 100 % varma, että ongelmana oli se että syystä tai toisesta et kyennyt herättämään minkään tason seksuaalista kiinnostusta kyseisessä miehessä. Todennäköisin ongelman juurisyy on ulkonäkösi, mutta toki voi olla jokin muukin juttu.
Niin kai sitten, kummallista vaan että livetilanteissa tavatut miehet on olleet kiinnostuneita, vanhatkin tuttavuudet kyselevät perään edelleen. Mutta heihin olen tutustunut suoraan livenä, en netin kautta.
Kasvo- ja vartalokuvat löytyy deittisovelluksesta, mutta kuva on vaan kuva. Tuntuu että miehet eivät ymmärrä että live on kuitenkin Aina eri asia.
Vai tuntuuko se vaan siltä, että kaikki johtuu kuva vs live asiasta? Jos he eivät muutenkaan ihan täysin tykästyneet luonteeseen, olemukseen jne. Monestihan sitä ihminen ajattelee ensimmäisenä, että no niin, ulkonäköni ei nyt riitä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi en ole mihinkään Tindereihin koskenutkaan. IRC-gallerian kulta-aikoina tuli netissä tutustuttua ihmisiin ja päädyttyä pidempään suhteeseenkin, mutta niissä kävi aina samoin. Sitä ehti tutustua ja ihastua mielikuvaan toisesta, ja sitten oli vaikeaa molempien osapuolten myöntää, että ei tämä toinen ihminen nyt niin kovasti miellytä ulkoisesti eikä henkilönäkään.
Vähän aikuisempana tapasin kaverimielessä pari miestä Suomi24 kautta, ja silloin sitä jo osasi laittaa hanat kiinni, kun tapaamiseen tuli aivan korviaan myöten "rakastunut" ihminen, vaikka ei oltu kuin huonolaatuiset kuvat vaihdettu ja muutama viesti. Nettitutustuminen on ihan vääristynyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ystävä vain yrittää liikaa ja epätoivo näkyy? Tai sitten hänellä vaan on oma rima liian korkealla kuitenkin.
Minulla on aika lailla kuvaillun kaltainen ystävä myös, sillä erolla, että hänellä on lapsi. Erosi edellisestä pari vuotta sitten ja on jo löytänyt uuden kumppanin. Mies on ihan perusjantteri, omaan silmään ei kovin komea, lyhyehkö ja mahaakin on. Ystävä kuitenkin tykkää.
Eli kyllä ne perusmiehet ja -naiset edelleen kelpaa toisilleen. Yksin jäävät vain ne, jotka luulevat liikoja omasta viehätysvoimastaan ja havittelevat omaa tasoaan paremman näköistä saalista. Olisin minäkin halunnut tummatukkaisen mallimiehen, jos pelkkää ulkonäköä katsotaan, mutta kun olen itse korkeintaan perusnätti varustettuna muutamalla aika räikeällä ulkonäkövirheellä, niin eihän mun sellaisia kannattanut edes katsella paitsi Anttilan kuvastossa. Yksin olisin jäänyt, jollen olisi "kelpuuttanut" ihan tavallista miestä, joka onneksi on niitä, jotka paranevat kuin viini vanhetessaan. Sääli, ettei itsestäni voi sanoa samaa.
Mä olen hoikka ja timmi. Veikkaanpa, että elitapani ovat hieman erilaiset kuin perusjantterilla. Kyllä siihen vatsakkuuteen on yleensä ihan hyvät syyt. Haluan tietenkin kaltaiseni aktiivisen miehen, joka myös syö terveellisesti. En enää ota vaivoikseni herkuttelevaa sohvaperunaa. Siinä ei vapaa-ajanviettotavat kohtaa eikä kyllä seksikään kiinnosta. Kaltaisiani miehiä vaan tuntuu olevan todella vähän, joten sinkkuna jatkan.
Itse otan paljon mieluummin miehen, jolla on elintasoa vyötäröllä ja korvien välissä muutakin kuin viimeisin proteiinijauhe-uutuus. Jostain syystä olen itse aina karsastanut näitä viimeisen päälle trimmattuja salihirviöitä, kuin myös itseriittoisia omahyväisiä kamppailulaji-experttejä (jälkimmäisiä tosin vähemmän-taistelulajeissa kun yleensä on oltava mukana myös aivot ja muutakin kyvykkyyttä, kuin vain nostaa rautaa penkistä mahdollisimman paljon). Ja ei, en ole lihava siiderival as, koska sitähän terveysfanaatikot ensimmäisenä ajattelevat- tarvitsen suhteelta vain paljon muutakin, kuin ulkomuodon tai rahaa pintaliitelyä varten. En ole vaativa, olen vain valikoiva.
Sitä ei vaan normaali mies muutu miksikään salihirviöksi, vaikka kävisi 4 kertaa viikossa ja treenaisi kovaa. Tavallisella ruoalla siitä tulee jäntevä ja urheilullinen vartalo. Hyvin toimiva ja terveellinen.
Testohirviöt ja kamppailuexpertit on äärimmäisiä machoilijoita tyypillisesti.
Näinkin voidaan sanoa, mutta jos mies on ollut Ranskan muukalaislegioonassa useita vuosia ja selvinnyt erinäisten Afrikan valtioiden ja Lähi-Idän sota-alueilta hengissä, ehkä hänen korviensa välissä on tosiaan jotain muutakin kuin proteiinijauhe ja tinderin matchit.. vaan heitähän ei ole joka junaan. Nyky-suomalaisille miesoletetuille tekisi todella hyvää käydä joskus jossain muuallakin, kuin lähi-Prismassa rintaliiviostoksilla vaimokkeen kanssa.
Voi mikä myötähäpeä tästä tekstistä tuli. Ottaisin mieluummin tuon Prisma-miehen, hän on se elämänkumppani jonka kanssa arki on rattoisaa. Tuollaista miestä tarvitsen isäksi lapselleni enkä mitään Kari Grandia, joka todennäköisen sota-alueilla oleskelun johdosta hankitun ptsd-trauman vuoksi ennemmin tai myöhemmin muuttuu janoisten sankariksi, ja harrastaa Leijonan metsästystä lähimmässä Alkossa. Itseään täynnä ovat monesti tuollaiset seikkailusankarit. En tahtoisi mitään adrenaliiniaddiktia.
Nämä Kari Grandit, vaikka Kouvolasta olisivat kotoisin, todella ovat niin viettiensä vietävissä, ettei sellaisen kanssa voi tavallista arkea elää. Jos on kovin extreme-harrastuksia miehellä, niin oletan, että tavallinen, hyvä ja tasainen elämä ei miehelle riitä, vaan vähintäänkin pitää saada jännitystä salasuhteista ja tapella aina kun siihen on mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi en ole mihinkään Tindereihin koskenutkaan. IRC-gallerian kulta-aikoina tuli netissä tutustuttua ihmisiin ja päädyttyä pidempään suhteeseenkin, mutta niissä kävi aina samoin. Sitä ehti tutustua ja ihastua mielikuvaan toisesta, ja sitten oli vaikeaa molempien osapuolten myöntää, että ei tämä toinen ihminen nyt niin kovasti miellytä ulkoisesti eikä henkilönäkään.
Vähän aikuisempana tapasin kaverimielessä pari miestä Suomi24 kautta, ja silloin sitä jo osasi laittaa hanat kiinni, kun tapaamiseen tuli aivan korviaan myöten "rakastunut" ihminen, vaikka ei oltu kuin huonolaatuiset kuvat vaihdettu ja muutama viesti. Nettitutustuminen on ihan vääristynyttä.
Itse olen silti löytänyt kaikki suhteeni netin kautta, joten vääristynyttä tai ei, niin kaikkein toimivinta minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen silti löytänyt kaikki suhteeni netin kautta, joten vääristynyttä tai ei, niin kaikkein toimivinta minulle.
Saattaa hyvinkin toimia ihmiselle, joka ei ole ihan ihastumisensa ohjailtavissa ja sokaistavissa!
Just näin! Mun kiinnostusta ei koskaan ole herättänyt treenattu laatikkoleuka jolla haba pullistelee kireässä T-paidassa tai kauhistuttavimmillaan hihattomassa! Miesmakuni on sellainen että sympaattisen näköinen mies viehättää, eniten ehkä kaljuuntunut ja vähän vatsaa useimmin minua miellyttävillä miehillä on, mielellään sänkeä tai pieni parta, nenän pitää olla miehen nenän kokoinen, ei tatuoitu, urheilla pitää terveyden ei niinkään ulkonäön vuoksi, koska urheilen itsekin.
Eli aika pieniä juttuja. Joku toinen tykkää että on pitkä tukka ja tatskoja.
Ja se on kivaa et eri tyyppiset miehet herättää eri naisten kiinnostuksen.