Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä ystäväni erosi ja palasi ns parisuhdemarkkinoilla. Ja hyvä Luoja, miten pinnallisia ihmiset ovat siellä

Vierailija
24.07.2023 |

Ystävättäreni erosi pari vuotta sitten miehestään ja nyt erosta jo toivuttuaan palasi ns patisuhdemarkkinoille.

Kun olen kuunnellut hänen juttujaan ja miten ihmiset ovat siellä ovat pinnallisia, en voi ihmetellä sitä miten niin moni ei löydä kumppania.

Ja ystävättäreni on perusnätti, normaalipainoinen vaaleahko nainen. Luonteeltaan kiltti ja mukava, ja perusfiksu. Mitään elämänhallinta ongelmia ei ole, ja elättää itse itsensä. On lapseton, silti ei tunnu löytävän kumppania. Ystäväni etsii tasa-painoista, perusfiksua, siistiä ja kunnollista miestä. Samanlaista kuin ystävänikin on.

Ei voi muuta sanoa kuin että hulluksi on meno mennyt. Sitten kun taas katsoo kaupassa parisuhteita, niin ihan tavallisia tallukoita suurin osa.

Onko niin, että ne nirsot ja pinnalliset ihmiset jäävät pyörimään sinkkualustoille ja realistiset pariutuu tavisihmisen kanssa?

Kommentit (210)

Vierailija
41/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosin avioliitosta ollessani 35-vuotias 2 pienen lapsen äiti. Mulla ei KOSKAAN ollut ollut yhtä paljon vientiä kuin mitä mulla oli silloin. Nuorena musta ei ollut kiinnostunut kukaan. Olin aivan ihmeissäni eron jälkeen, en tajua mitä oli tapahtunut. Olin 8 vuotta uudessa suhteessa itseäni nuoremman miehen kanssa, kunnes se päättyi viime talvella, kun näkemykset tulevaisuudesta alkoi erota sen verran vahvasti. Muutaman kuukauden jälkeen menin taas Tinderiin ja tälläkin kertaa totesin että sehän on täynnä mukavia ja fiksuja miehiä. Yksi tuntui heti aivan ainutlaatuiselta ja onnekseni tunne oli molemminpuolinen. Tällä hetkellä olen aivan rakastunut ja todella onnellinen.

Ehkä olen vain ollut onnekas.

Tuollaista minunkin tuttavapiirissä on ollut.

Muutama kolmikymppinen 2-3 lapsen äiti on eronnut, ja jokainen löytänyt vuoden sisällä uuden, sopivan miehen.

Tätä on kyllä vaikea uskoa todeksi.

Miksi? Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä, täällä oikeassa elämässä.

Maailma kun ei ole oikeasti sellainen kuin misogynististen nettimiesten fantasioissa.

No kyllä on . On mahdollista ehkä vain jossakin pienellä miesvaltaisella paikkakunnalla.

Nuista 2/3 Helsingissä, yksi Oulusta.

Minun kokemukseni elämästä on hyyyyyvin erilainen kuin teillä palstalaisilla. Ei kuplassani ole tuollaista kuin teillä, mutta en tiedä onko teilläkään oikeasti vai trollaatteko vain.. hieman epäilen jälkimmäistä.

Helsingissä miehiä on paljon vähemmän kuin naisia. Sano yksikin syy miksi valitsisivat naisen jolla jo on lapsia?

Vierailija
42/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katselin +10v miehiä ja löysinkin sellaisen jonka kanssa nyt on perhe perustettuna. Ei ole pinallinen, vaikka voisi olettaa kun katseli vain nuorempia naisia. Hän halusi perheen joten ymmärrän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosin avioliitosta ollessani 35-vuotias 2 pienen lapsen äiti. Mulla ei KOSKAAN ollut ollut yhtä paljon vientiä kuin mitä mulla oli silloin. Nuorena musta ei ollut kiinnostunut kukaan. Olin aivan ihmeissäni eron jälkeen, en tajua mitä oli tapahtunut. Olin 8 vuotta uudessa suhteessa itseäni nuoremman miehen kanssa, kunnes se päättyi viime talvella, kun näkemykset tulevaisuudesta alkoi erota sen verran vahvasti. Muutaman kuukauden jälkeen menin taas Tinderiin ja tälläkin kertaa totesin että sehän on täynnä mukavia ja fiksuja miehiä. Yksi tuntui heti aivan ainutlaatuiselta ja onnekseni tunne oli molemminpuolinen. Tällä hetkellä olen aivan rakastunut ja todella onnellinen.

Ehkä olen vain ollut onnekas.

Tuollaista minunkin tuttavapiirissä on ollut.

Muutama kolmikymppinen 2-3 lapsen äiti on eronnut, ja jokainen löytänyt vuoden sisällä uuden, sopivan miehen.

Tätä on kyllä vaikea uskoa todeksi.

Miksi? Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä, täällä oikeassa elämässä.

Maailma kun ei ole oikeasti sellainen kuin misogynististen nettimiesten fantasioissa.

No kyllä on . On mahdollista ehkä vain jossakin pienellä miesvaltaisella paikkakunnalla.

Nuista 2/3 Helsingissä, yksi Oulusta.

Minun kokemukseni elämästä on hyyyyyvin erilainen kuin teillä palstalaisilla. Ei kuplassani ole tuollaista kuin teillä, mutta en tiedä onko teilläkään oikeasti vai trollaatteko vain.. hieman epäilen jälkimmäistä.

Helsingissä miehiä on paljon vähemmän kuin naisia. Sano yksikin syy miksi valitsisivat naisen jolla jo on lapsia?

Häh? Tunteiden perusteellahan nuo(kin) miehet on naisen valinneet, eli alkoivat sen kanssa jota kohtaan tunsivat kunnolla vetovoimaa ja halua olla yhdessä.

Toinen näistä löytyi Tinderistä, toinen baarista.

Toisella oli itselläkin yksi lapsi, toinen lapseton.

Vierailija
44/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi voisi kokeilla mindsetin ja asenteen voimaa, terve itsetunto ja luotto elämään = uusi kumppani löytyy. Ei välttämättä deittisovelluksesta, mutta jostain. Niin moni rumakin (sukupuolesta riippumatta) löytää onnellisen suhteen, että vika on aina jollain tasoa itsessä jos on sinkku tahtomattaan.

Vierailija
45/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raaka Totuus kirjoitti:

Kuinka napata paras mahdollinen mies:

+ Ole naisellinen

+ Ole yhteistyökykyinen

+ Ole 18-25v

+ Pidä ulkonäöstäsi huolta luonnollisesti

+ Tuo rauhaa, älä riitaa

/

Kuinka napata hyvä mies:

Tingit OMISTA ominaisuuksistasi, et miesten ominaisuuksista

Tähän lisäisin vielä sen, että paras mahdollinen mies on juuri tuollainen kuin tuo nainenkin, eli nuori ja komea, miehekäs, hyväluonteinen jne.

Unohdatte usein sen, että miehet likaa itseään maailmassa eikä aikuinen sinkkumies ole enää sellainen ihana, tulevaisuuteen uskova romanttinen söpö ja puhdas sieluinen kuin nuori, kirkasotsainen mies.

Likaiset miehet on niitä pahimpia.

Ihan paras mies olen, vaikkakin kokematon, paitsi söpöstelysuukottelua ja halailuja heh

Mutta kuka välittää, entäs itse, sovitko parhaan naisen kriteereihin vai jatkanko etsimistä :P

Vierailija
46/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyn aitous on helppo nähdä tinderin kuvissa. On melkein mahdotonta feikata aidon näköinen lämmin hymy. Sen vain tunnistaa heti aidoksi, koska tietyt kasvojen lihakset aktivoituvat vain aidosta tunteesta. Siinä on yleensä myös silmien ympärillä lihakset käytössä, eli ns. hymyilee silmillään. Vaikea pukea edes sanoiksi mistä kaikesta sen tunnistaa, mutta sen vain tunnistaa. Välillä tulee niin kylmiä ja tietoisesti väännettyjä leveitä tekohymyjä vastaan tinderprofiilissa, että melkein tulee kylmät väreet.

Vierailija
47/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä mene läpi. Itsekin miehenä tinderiä kokeiltuani huomasin, että kyllä ne naiset vaan vaatii enemmän kuin mitä tällä palstalla sanotaan. Tai sitten kaunistelevat sitä mitä ovat esim. ulkonäöltään. Sillä olen itse urheilullinen, hyvässä vakityössä, olin tinderissä etsimässä parisuhdetta. Profiilitekstista kävi ilmi, että olen täysijärkinen, etsin hyvää parisuhdetta, tykkään luonnosta, etsin mukavaa naista terveellisillä elämäntavoilla. Laitoin oikealle kaikki perusnätit, jotka sopi edes jotenkin siihen mitä hain. Itsekin olen peruskomea.  Ei tarvinnut paljon mätsien kanssa jutella, koska naiset eivät kiinnostuneet siitä mitä olen. Muut tavalliset miehet sanoo samaa, tipoittain tulee mätsejä naisten kanssa.

Tinder vääristää tavisnaisten käsitystä markkina-arvostaan. Jos koko ajan tulee tykkäyksiä niin miksi tyytyä keskivertoon. Tinder on silkkaa roskaa

Vierailija
48/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka Totuus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raaka Totuus kirjoitti:

+ Ole naisellinen

+ Ole yhteistyökykyinen

+ Ole 18-25v

+ Tuo rauhaa, älä riitaa

/

Kuinka napata hyvä mies:

Tähän lisäisin vielä sen, että paras mahdollinen mies on juuri tuollainen kuin tuo nainenkin, eli nuori ja komea, miehekäs, hyväluonteinen jne.

Unohdatte usein sen, että miehet likaa itseään maailmassa eikä aikuinen sinkkumies ole enää sellainen ihana, tulevaisuuteen uskova romanttinen söpö ja puhdas sieluinen kuin nuori, kirkasotsainen mies.

Ihan paras mies olen, vaikkakin kokematon, paitsi söpöstelysuukottelua ja halailuja heh

Mutta kuka välittää, entäs itse, sovitko parhaan naisen kriteereihin vai jatkanko etsimistä :P

Eli olet 18-25v, komea, puhdas, miellyttävä luonteeltasi jne.?

Vähän vaikea uskoa, että ketään tuollaista kiinnostaisi länkyttää vauvapalstalla :D

Kaikki täällä on enempi vähempi pilalla. Toki itseään voi aina puhdistaa, mutta sitä samaa puhtautta ei enää saa, mitä 18-22v rakastuneilla pojilla.

Vierailija
49/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismin tehtävänä on tuhota naisen ja miehen välinen suhde ja siinä se on onnistunut loistavasti. Suomalaiset feministinaiset kuvittelevat että jokin muoti-ideologia voi poistaa biologian pariutumisesta. Kun ihminen on ensin aivopessyt itseään koko elämänsä, voi olla vaikea nöyrtyä totuuden edessä. 

Ensimmäinen avioliittoni oli juuri tälläisen koulutetun ja "älykkään" pun avihr eän naisen kanssa, mutta huomasin hyvin nopeasti, että en halua elää miehen kanssa. Nykyinen vaimo on edellisen vastakohta; hoikka ja naisellinen järki-ihminen, joka pitää kodin kunnossa ja hyvän ruoan pöydässä. Minä teen korjaushommat ja maksan enemmän kustannuksista, mutten ole koskaan ollut yhtä onnellinen kuin nyt. Vaimokin vaikuttaa tyytyväiseltä.

Onnellisen suhteen esteenä ovat nykynaiset; miehekkäästi pukeutuvat, karvaiset, epäviehättävät tasa-arvosoturit, jotka toisaalta vihaavat miehiä ja toisaalta palvovat islamia.

Vierailija
50/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raaka Totuus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raaka Totuus kirjoitti:

+ Ole naisellinen

+ Ole yhteistyökykyinen

+ Ole 18-25v

+ Tuo rauhaa, älä riitaa

/

Kuinka napata hyvä mies:

Vähän vaikea uskoa, että ketään tuollaista kiinnostaisi länkyttää vauvapalstalla :D

Kaikki täällä on enempi vähempi pilalla. Toki itseään voi aina puhdistaa, mutta sitä samaa puhtautta ei enää saa, mitä 18-22v rakastuneilla pojilla.

;) Taitavasti kierretty.

Taidan tuhlata aikaa täällä. Hauskaa päivänjatkoa söpöliini

Vierailija
51/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä mene läpi. Itsekin miehenä tinderiä kokeiltuani huomasin, että kyllä ne naiset vaan vaatii enemmän kuin mitä tällä palstalla sanotaan. Tai sitten kaunistelevat sitä mitä ovat esim. ulkonäöltään. Sillä olen itse urheilullinen, hyvässä vakityössä, olin tinderissä etsimässä parisuhdetta. Profiilitekstista kävi ilmi, että olen täysijärkinen, etsin hyvää parisuhdetta, tykkään luonnosta, etsin mukavaa naista terveellisillä elämäntavoilla. Laitoin oikealle kaikki perusnätit, jotka sopi edes jotenkin siihen mitä hain. Itsekin olen peruskomea.  Ei tarvinnut paljon mätsien kanssa jutella, koska naiset eivät kiinnostuneet siitä mitä olen. Muut tavalliset miehet sanoo samaa, tipoittain tulee mätsejä naisten kanssa.

Tinder vääristää tavisnaisten käsitystä markkina-arvostaan. Jos koko ajan tulee tykkäyksiä niin miksi tyytyä keskivertoon. Tinder on silkkaa roskaa

Miesten käsitystä itsestään ainakin vääristää. Tavalliset miehet alkaa kuvitella olevansa jenkkiräppäreitä joilla on naisia joka sormelle.

Vierailija
52/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa miehistä sanoo Tinderissä omaavansa terveet elämäntavat. Swaippaan nämä herkästi vasemmalle, koska haistan sieluni silmin ulkonäkökeskeisen himourheilijan joka nyrpistelee jos otan juhannuksena siiderin. Erityisesti urheilullisuuden korostaminen viittaa minusta melko usein tiukkaan ulkonäköihanteeseen, jota en normaalipainoisenakaan välttämättä täytä, vaan pitäisi olla ihan supertimmi ja rasvaton. En jaksa mennä treffeille jonkun mallinaisia jahtaavan sikaniskan nöyryytettäväksi. Ja osa niistä treenatummistakin naisista tekee samoin. Tökkii vaan niin pahasti sekä pinnallinen ulkonäkökeskeisyys että sen tekopyhä naamioiminen "elämäntavoiksi".

Ja voi siis olla, että osa etsii nimenomaan liikunnallista suht terveellisesti elävää perusnaista, en sitä väitä. Mutta osalle se "terveet elämäntavat" = BMI max 20 ja muusta ei väliä, sama vaikka söisit sohvalla sipsiä ja joisit kaljaa.

Vierailija
53/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas, onko miehillekin tullut jo samanlaiset vaatimukset kuin naisillekin, jos perusnätit naiset alkaa marisemaan kun ei tule matcheja tinderissä.

Tulee toki mätsejä, kun miehet jostain syystä tykkäävät _kaikista_ naisista siellä. Sitten eivät kuitenkaan juttele, jurottavat, vittuilevat, jos pääsevät tapaamiseen, ankeilevat esim. kuinka tylsiä naiset ovat. Olen pari tällaista katkeroitunutta treffannut ja vaikutti kyllä sillä tavalla että jätin koko hemmetin Tinderin.

Vierailija
54/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka Totuus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raaka Totuus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raaka Totuus kirjoitti:

+ Ole naisellinen

+ Ole yhteistyökykyinen

+ Ole 18-25v

+ Tuo rauhaa, älä riitaa

/

Kuinka napata hyvä mies:

;) Taitavasti kierretty.

Taidan tuhlata aikaa täällä. Hauskaa päivänjatkoa söpöliini

Siis joo en minä ole mikään paras, ei tulisi mieleenkään kuvitella niin. Tyrkyllä olevia hyviä miehiä riittää silti, tuntuu jopa että niitä tunkee vähän ovista ja ikkunoista nykyään.

Siis kaikkia kavereiden veljiä, veljen kavereita, kavereiden miesten kavereita yms. Toki jotain tuntemattomiakin yrittämässä päästä tutustumaan, mutta en ota niitä niin tosissaan kun ei ole yhteisiä piirejä.

Vierailija
55/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismin tehtävänä on tuhota naisen ja miehen välinen suhde ja siinä se on onnistunut loistavasti. Suomalaiset feministinaiset kuvittelevat että jokin muoti-ideologia voi poistaa biologian pariutumisesta. Kun ihminen on ensin aivopessyt itseään koko elämänsä, voi olla vaikea nöyrtyä totuuden edessä. 

Ensimmäinen avioliittoni oli juuri tälläisen koulutetun ja "älykkään" pun avihr eän naisen kanssa, mutta huomasin hyvin nopeasti, että en halua elää miehen kanssa. Nykyinen vaimo on edellisen vastakohta; hoikka ja naisellinen järki-ihminen, joka pitää kodin kunnossa ja hyvän ruoan pöydässä. Minä teen korjaushommat ja maksan enemmän kustannuksista, mutten ole koskaan ollut yhtä onnellinen kuin nyt. Vaimokin vaikuttaa tyytyväiseltä.

Onnellisen suhteen esteenä ovat nykynaiset; miehekkäästi pukeutuvat, karvaiset, epäviehättävät tasa-arvosoturit, jotka toisaalta vihaavat miehiä ja toisaalta palvovat islamia.

Minusta he vihaavat naisia enemmän kuin miehiä. He pyrkivät olemaan jotenkin "miehiä". Eivät aitoja miehiä, vaan sellaisia toksisia feikkimiesversioita. He eivät naisena ymmärrä minkälaisia miehet oikeasti ovat ja sen vuoksi ovat erehtyneet luulemaan, että pitkälle viety itsekkyys, tunnekylmyys, välinpitämättömyys, aggressiivisuus, jatkuva irtoseksi, äänekkyys, tatuointien ottaminen, ryyppääminen jne. on miehistä ja hienoa, joten ovat ottaneet ne omaksi käytösmalliksi. Se on todella lapsellista. He eivät arvosta naisellisuutta ja sen monia vahvuuksia. Väittävät arvostavansa naisia ja taistelevansa naisten oikeuksia puolesta jne. Mutta halveksivat kaikkea perinteistä naisellisuutta ja yrittävät korvata sitä feikkimaskuliinisuudellaan, koska pitävät maskuliinisuutta naisellisuutta parempana. Tämähän näkyy myös esim. elokuvissa ja sarjoissa, joissa naissankari on fyysinen taistelijasoturi, joka on jonkinlainen överi karikatyyri 80-luvun machoihanteesta.

Vierailija
56/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka Totuus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raaka Totuus kirjoitti:

+ Ole naisellinen

+ Ole yhteistyökykyinen

+ Ole 18-25v

+ Tuo rauhaa, älä riitaa

/

Kuinka napata hyvä mies:

Kokematon mies ja vielä naisvihaaja. Linnakundikin olisi sinua parempi.

Vierailija
57/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se minulla vääristänyt. Tiesin, että mies kuin mies tuppaa tykkäämään kaikista naisista, jotta maksimoisi omat mahkunsa.

Minulla oli myös hetken aikaa Tinder Gold, ja siellä näki tykkääjät. Oli joukossa kyllä kaiken oloista porukkaa. Julkkiksia, salimarkkuja, tohtoreita, yrittäjiä, duunareita. Jopa atleettinen ja yleiskomea työterveyslääkärini (tuskin sitten tunnisti, että olen se, joka kävi joku aika sitten hänelle näyttämässä tyyliin jotain sisäänkasvanutta varpaakynttä tms)! Huh huh. Ja ihan tavis olen. Enemmänhän tuo puistatti, että ovatpa miehet epätoivoisia. Ei tuo siis mielestäni mitenkään imartele. Kelpaisi melkein kuka vaan, ainakin seksiin jos ei muuta jaksa? En halua olla kuka vaan miehelle.

Vierailija
58/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hän etsii kumppania? Kuinka monelle miehelle hän on tehnyt aloitteen? Onko helposti lähestyttävä ja kiinnostava?

Vierailija
59/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se minulla vääristänyt. Tiesin, että mies kuin mies tuppaa tykkäämään kaikista naisista, jotta maksimoisi omat mahkunsa.

Minulla oli myös hetken aikaa Tinder Gold, ja siellä näki tykkääjät. Oli joukossa kyllä kaiken oloista porukkaa. Julkkiksia, salimarkkuja, tohtoreita, yrittäjiä, duunareita. Jopa atleettinen ja yleiskomea työterveyslääkärini (tuskin sitten tunnisti, että olen se, joka kävi joku aika sitten hänelle näyttämässä tyyliin jotain sisäänkasvanutta varpaakynttä tms)! Huh huh. Ja ihan tavis olen. Enemmänhän tuo puistatti, että ovatpa miehet epätoivoisia. Ei tuo siis mielestäni mitenkään imartele. Kelpaisi melkein kuka vaan, ainakin seksiin jos ei muuta jaksa? En halua olla kuka vaan miehelle.

Usein se menee niin, että alussa mies mätsäilee niitä jotka oikeasti kiinnostaa. Ja kun on noin 50 käynyt läpi ja huomaa muutaman päivän päästä, että mätsejä on 0 kpl niin kokeilee vetää oikealle myös niitä jotka ei oikein kiinnosta. Ja kun on käynyt 150 läpi ja mätsejä lukee 0 kpl niin lopulta vetää kaikki oikealle, paitsi järkyttävimmät. Ja lopulta on saanut 3 mätsiä.

Vierailija
60/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystäväsi on ns perusnätti, mistä päättelet että vika olisi ulkonäössä? Vai miksi haukutte tinderin käyttäjiä pinnallisiksi?

Ja kauanko on ollut haku päällä? Yli vai alle puoli vuotta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi