Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä ystäväni erosi ja palasi ns parisuhdemarkkinoilla. Ja hyvä Luoja, miten pinnallisia ihmiset ovat siellä

Vierailija
24.07.2023 |

Ystävättäreni erosi pari vuotta sitten miehestään ja nyt erosta jo toivuttuaan palasi ns patisuhdemarkkinoille.

Kun olen kuunnellut hänen juttujaan ja miten ihmiset ovat siellä ovat pinnallisia, en voi ihmetellä sitä miten niin moni ei löydä kumppania.

Ja ystävättäreni on perusnätti, normaalipainoinen vaaleahko nainen. Luonteeltaan kiltti ja mukava, ja perusfiksu. Mitään elämänhallinta ongelmia ei ole, ja elättää itse itsensä. On lapseton, silti ei tunnu löytävän kumppania. Ystäväni etsii tasa-painoista, perusfiksua, siistiä ja kunnollista miestä. Samanlaista kuin ystävänikin on.

Ei voi muuta sanoa kuin että hulluksi on meno mennyt. Sitten kun taas katsoo kaupassa parisuhteita, niin ihan tavallisia tallukoita suurin osa.

Onko niin, että ne nirsot ja pinnalliset ihmiset jäävät pyörimään sinkkualustoille ja realistiset pariutuu tavisihmisen kanssa?

Kommentit (210)

Vierailija
21/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasapainoinen, perusfiksu, siisti ja suht kunnollinen sinkkumies enkä minä ole pinnallinen. Tosin en ymmärtänyt, miten aloitus minuun liittyy. En käytä Tinderiä tms, joten en koskaan kohtaa tasapainoisia, perusfiksuja, siistejä ja kunnollisia naisia. Tosin enpä Tinderin kautta heitä varsinkaan kohtaisi.

Vierailija
22/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli pariutuessaan nuori ja kiinnostuneita miehiä riitti. Nyt ei ole enää nuori ja on lapsia? Kannatta löytää se kestävä hyvä suhde nuorena ja PYSYÄ siinä, koska tarjonta ei parane, vaan huononee.

Sekä miehet että naiset ovat hyvin pinnallisia. Molemmat.

Lueppa uudelleen kirjoitukseni. Ystäväni on lapseton ja iältään kolmikymppinen. Ihan hyvä ikä vielä.

Vapaita perusmiehiä on pilvin pimein. Siis järkeviä, työssäkäyviä, tavallisen näköisiä (eli eivät ole useimpien naisten mielestä oikein millään mittarilla komeita). Sellaisia mitä kuvailit. Sun ystävä haluaa komean miehen, jos on vaikeaa. Ne kelpuuttaa parisuhteeseen vain kauniin naisen. Mutta käyvät ahkerasti sängyssä kaikkien perusnättien kanssa.

Höpö höpö! Olen katsellut ystäväni Tinderiä ja ihan tavismiehille laittaa oikealle. Se mitä olen seurannut touhua sivusta on, että miehille naisen ulkonäkö on todella tärkeä.

Saattaa olla puolin ja toisin, että ulkonäöllä saa paljon anteeksi muita ominaisuuksia. Jos taas on taviksen näköinen, pitää tuoda paljon ekstraa toisen elämään, että jaksaa ryhtyä vaivalloiseen touhuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nykyinen parisuhde päättyy, kuten varmaan ennemmin tai myöhemmin päättyykin, en enää ala ketään etsiä. Sen verran on mennyt rympeäksi tuo meno. Pari vuotta olin aikoinaan Tinderissä ja se riitti. Ihme möllejä siellä oli.

Vierailija
24/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, onko miehillekin tullut jo samanlaiset vaatimukset kuin naisillekin, jos perusnätit naiset alkaa marisemaan kun ei tule matcheja tinderissä.

Vierailija
25/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailet aika samanlaista ystävääni. Hän on tosin 35v, yhden lapsen äiti ja erosi pari vuotta sitten, kun mies oli aina maailmalla, töissä tai harrastustensa parissa, eikä normaali ns. perhearki kiinnostanut. 

Eron jälkeen ystäväni on seurustellut pariin otteeseen, ihan perusmiesten kanssa, jotka ovat ns. toisella kierroksella. Toinen palasi exän helmoihin, toinen taas valitti, kun tunteita ei syntynyt ystävääni kohtaan. 

Ystäväni kohdalla on 15v asti ollut sama ongelma: hän ei yksinkertaisesti osaa olla yksin. Koko ajan pitää olla parisuhde, miesystävä, tapailukumppani tai vähintään jokin seksisäätö. Hän ei ole missään vaiheessa pysähtynyt pohtimaan, että millaisen kumppanin oikeasti haluaa ja tarvitsee, eikä ole käsitellyt erojaan tai omaa lapsuuttaan, joka oli aika rikkinäinen. 

En muuten usko new age/self help- höpinään sielunkumppaneista ja vetovoiman laeista, mutta tämän ystävän kohdalla oikeasti pohdin, että "vetääkö" hän puoleensa vääränlaisia miehiä, kun ei ole käsitellyt mitään, eikä tunnu sen kummemmin harkitsevan, että minkä huithapelin mukaan lähtee. On todella sääli, että hän on mukava ihminen, jonka toivoisi pysähtyvän, keskittyvän uuden, tasapainoisen arjen luomiseen itselleen ja lapselleen ja palaisi parisuhdeasioihin vasta parin vuoden päästä uudestaan. Niitä pintaliitäviä pettureita tuntuu kyllä riittävän oikealla ja vasemmalla.

Vierailija
26/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin avioliitosta ollessani 35-vuotias 2 pienen lapsen äiti. Mulla ei KOSKAAN ollut ollut yhtä paljon vientiä kuin mitä mulla oli silloin. Nuorena musta ei ollut kiinnostunut kukaan. Olin aivan ihmeissäni eron jälkeen, en tajua mitä oli tapahtunut. Olin 8 vuotta uudessa suhteessa itseäni nuoremman miehen kanssa, kunnes se päättyi viime talvella, kun näkemykset tulevaisuudesta alkoi erota sen verran vahvasti. Muutaman kuukauden jälkeen menin taas Tinderiin ja tälläkin kertaa totesin että sehän on täynnä mukavia ja fiksuja miehiä. Yksi tuntui heti aivan ainutlaatuiselta ja onnekseni tunne oli molemminpuolinen. Tällä hetkellä olen aivan rakastunut ja todella onnellinen.

Ehkä olen vain ollut onnekas.

Tuollaista minunkin tuttavapiirissä on ollut.

Muutama kolmikymppinen 2-3 lapsen äiti on eronnut, ja jokainen löytänyt vuoden sisällä uuden, sopivan miehen.

Vierailija
27/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä on todella vaikea löytää parisuhdetta, sillä miehistä vain n. 1/20 ilmoittaa selkeästi etsivänsä parisuhdetta. Itse en tykkäile niistä jotka eivät edes tiedä mitä sieltä ovat hakemassa. Se rajaa todella paljon miehiä pois, mutta jos saa matchin niin on suurempi todennäköisyys sille, että vastapuolikin on kiinnostunut oikeasti tutustumaan.

Vierailija
28/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole vaikea havaita miehistä eikä naisista ketkä on tosissaan ja mikä on heidän pinnallisuuden taso. Sen näkee yleensä jo heti ensimmäisestä kuvasta; tavasta hymyillä, pukeutumisesta, kehonkielestä, kropasta jne jne. Miljoona pientä asiaa viestittää jo yhdessä kuvassa siitä minkälainen toinen on, jos on sosiaalista älykkyyttä nähdä ne. Sitten on vielä ne keskustelut, jotka on lisää vinkkiä siitä minkälaisen henkilön kanssa on tekemisissä. En ymmärrä miten toiset ei näe näitä varoitusmerkkejä.

Vierailija
29/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli pariutuessaan nuori ja kiinnostuneita miehiä riitti. Nyt ei ole enää nuori ja on lapsia? Kannatta löytää se kestävä hyvä suhde nuorena ja PYSYÄ siinä, koska tarjonta ei parane, vaan huononee.

Sekä miehet että naiset ovat hyvin pinnallisia. Molemmat.

Lueppa uudelleen kirjoitukseni. Ystäväni on lapseton ja iältään kolmikymppinen. Ihan hyvä ikä vielä.

25v on ohi sen iän, jolla napataan hyvä mies. 

Joulukakku on kakku joka on jäänyt jouluna syömättä, 25. Joulukuuta.

Miehillä on vuosikymmen enemmän aikaa etsiä forever-wife.

Minua kiinnostaa alle 25v naiset. 

Vierailija
30/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin kriteereiltäni sopiva,mutta minua kiinnostaa naisten kanssa vain seksi.

No tärkeintä että sanot sen suoraan.

Vierailija
31/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on suhteellista. Kun olin 25v mies, 30v naiset tuntuivat ikälopuilta. Kun olin 35v mies, 30v naiset tuntuivat aika nuorilta. Nyt olen yli 40v mies ja 30v naiset tuntuvat todella nuorilta.

Vierailija
32/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosin avioliitosta ollessani 35-vuotias 2 pienen lapsen äiti. Mulla ei KOSKAAN ollut ollut yhtä paljon vientiä kuin mitä mulla oli silloin. Nuorena musta ei ollut kiinnostunut kukaan. Olin aivan ihmeissäni eron jälkeen, en tajua mitä oli tapahtunut. Olin 8 vuotta uudessa suhteessa itseäni nuoremman miehen kanssa, kunnes se päättyi viime talvella, kun näkemykset tulevaisuudesta alkoi erota sen verran vahvasti. Muutaman kuukauden jälkeen menin taas Tinderiin ja tälläkin kertaa totesin että sehän on täynnä mukavia ja fiksuja miehiä. Yksi tuntui heti aivan ainutlaatuiselta ja onnekseni tunne oli molemminpuolinen. Tällä hetkellä olen aivan rakastunut ja todella onnellinen.

Muutama kolmikymppinen 2-3 lapsen äiti on eronnut, ja jokainen löytänyt vuoden sisällä uuden, sopivan miehen.

Tätä on kyllä vaikea uskoa todeksi.

Vierailija
33/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä, täällä oikeassa elämässä.

Maailma kun ei ole oikeasti sellainen kuin misogynististen nettimiesten fantasioissa.

Vierailija
34/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä on suhteellista. Kun olin 25v mies, 30v naiset tuntuivat ikälopuilta. Kun olin 35v mies, 30v naiset tuntuivat aika nuorilta. Nyt olen yli 40v mies ja 30v naiset tuntuvat todella nuorilta.

25v ja 30v on samaa ikäluokkaa. Ei kukaan edes noteeraa moista ikäeroa, paitsi tosiaan palstamiesten fantasioissa.

Vierailija
35/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka napata paras mahdollinen mies:

+ Ole naisellinen

+ Ole yhteistyökykyinen

+ Ole 18-25v

+ Pidä ulkonäöstäsi huolta luonnollisesti

+ Tuo rauhaa, älä riitaa

/

Kuinka napata hyvä mies:

Tingit OMISTA ominaisuuksistasi, et miesten ominaisuuksista

Vierailija
36/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma kun ei ole oikeasti sellainen kuin misogynististen nettimiesten fantasioissa.

No kyllä on . On mahdollista ehkä vain jossakin pienellä miesvaltaisella paikkakunnalla.

Vierailija
37/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25v ja 30v on samaa ikäluokkaa. Ei kukaan edes noteeraa moista ikäeroa, paitsi tosiaan palstamiesten fantasioissa.

Kyllä minä noteerasin. Itsehän oman elämäni tunnen :) Toki alaspäin ihminen tuntee helpommin olevansa samaa ikäluokkaa kuin se nuorempi.

Vierailija
38/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ysätävsi ylivoimaisesti tärkein ominaisuus jäi kertomatta. Kuinka vanha hän on?

Eikö niin että olet deittialustoilla pyörivä mies? Teille voi sanoa vaikka ydinsaseen laukaisukoodit ja ette edes kiinnitä huomiota siihen kun asenne on jo alusta asti se että ette kuuntele.

Vierailija
39/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä on . On mahdollista ehkä vain jossakin pienellä miesvaltaisella paikkakunnalla.

Nuista 2/3 Helsingissä, yksi Oulusta.

Minun kokemukseni elämästä on hyyyyyvin erilainen kuin teillä palstalaisilla. Ei kuplassani ole tuollaista kuin teillä, mutta en tiedä onko teilläkään oikeasti vai trollaatteko vain.. hieman epäilen jälkimmäistä.

Vierailija
40/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka Totuus kirjoitti:

Kuinka napata paras mahdollinen mies:

+ Ole naisellinen

+ Ole yhteistyökykyinen

+ Ole 18-25v

+ Pidä ulkonäöstäsi huolta luonnollisesti

+ Tuo rauhaa, älä riitaa

/

Kuinka napata hyvä mies:

Tingit OMISTA ominaisuuksistasi, et miesten ominaisuuksista

Tähän lisäisin vielä sen, että paras mahdollinen mies on juuri tuollainen kuin tuo nainenkin, eli nuori ja komea, miehekäs, hyväluonteinen jne.

Unohdatte usein sen, että miehet likaa itseään maailmassa eikä aikuinen sinkkumies ole enää sellainen ihana, tulevaisuuteen uskova romanttinen söpö ja puhdas sieluinen kuin nuori, kirkasotsainen mies.

Likaiset miehet on niitä pahimpia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan