Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä: Omistan useita sijoitusasuntoja (Kauppalehti 7.6.23)

Vierailija
07.06.2023 |

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/uhkapelaamista-harrastavalla-kaarija…

"Olemme harrastaneet tätä perheen kesken ja nyt on hyvä hetki laajentaa....."

Jahhas jahhas. Yllätysten mies

Kommentit (773)

Vierailija
201/773 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh... Tulee mieleen, kun jossain somejulkaisussa Tjäreborgin sponssaamalla lomamatkalla sanoi, että "ei tämmöseen olisi ollut varaa (ilman sponssia)". Muistaako kukaan muu? Olikohan joku IG story tai Tiktok-julkaisu. Silloin jo tuntui vähän oudolta, etteikö olisi saanut keikoista/Euroviisuista sen vertaa hynää, että yksi kaukolomamatka onnistuisi. Nyt menee toki vielä oudompaan valoon tuollainen oman 'varattomuuden' korostaminen :( Tosi outo juttu!

Se oli IG story.

Oli joku välilaskupaikka, missä esitteli vesitasoa ja itseään mainosti Bondina.

Odotti ilmeisesti menoa saarille.

Siihen sanoi että tsa tsa tsa Tjäreborg.

Eihän minulla persaukisella ole varaa tällaisiin matkoihin.

Tjäreborg-kyltti pyöri filmillä.

Ainoa huvi oli leikkiä kumiankan kanssa altaalla.

Ei puutu enää kuin että Käärijästä tulee Kepun pääministeriehdokas.

Ja slogan:

Jere Vantaalta moi.

Pannaan haisemaan.

Vierailija
202/773 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli Käärijä meinaa nyt iskeä asuntosijoituksiin kiinni, kun on laskevat hinnat ja vastikkeiden hinnat nousemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/773 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sijoitusasunnoissa ole mitään pahaa, päinvastoin, mutta kun Käärijä on moneen otteeseen puhunut rahan puutteesta ja tavallisuudestaan niin aika p maku jää suuhun kun selviää, että äijä on vaan larpannut ja on oikeasti selvästi keskivertoa varakkaampi. Ei tuollaista tehdä silloin kun imago perustuu tai on perustuvinaan aitouteen.

Minulla on sijoitusasunto ja olen kärsinyt nälkää kun palkkatulot ovat olleet niin pienet. Se, että sinulle tulee paskanmaku suuhun, tarkoittaa vain sitä että et ymmärrä että se sijoitusasunto on myös maksettava, ei ne rahat mene leveään elämiseen ennenkuin lainat on maksettu. Ja senkin jälkeen pitää maksaa ensin vastikkeet ja verot ja olla puskuria jos esim pesukone hajoaa tai tulee vesivahinko. Eli se "leveä eläminen" tarkoittaa tällöinkin huikeat 2-4 satalappusta kuussa. Ei tässä mitään oligarkkeja olla luksusjahteineen.

Tuo on henkilökohtainen valintasi. Jos sinulla ei olisi sijoituskämppää ja olisit silti köyhä kuin kirkonrotta, niin tilanteesi olisi ihan erilainen. Nyt olet valinnut kärvistelysi.

Ei. Minä olen valinnut paremman tulevaisuuden. Tarkoitin vain, että se ei tule ilmaiseksi. En minä mitään kruunua päähäni tarvitse vaan valotan vähän, että olisinhan voinut ravata baareissa ja pedikyyreissä, enkä olisi kostunut siitä oikein yhtään mitään. Toisin kuin nyt.

Ja ihan kuin sinun, ei Käärijänkään kannata esittää mitään köyhää. Se että vajaa kolmikymppisellä sekalaisia pätkätöitä tehneellä amiksella on sijoitusasuntoJA, ei ole todellakaan tavallista, keskivertoa tai köyhää. Köyhän esittäminen varakkaana on todella ärsyttävää. Kyllä Björn Wahlrooskin voisi sanoa, että rahat on loppu jos on laittanut kaikki miljoonansa/miljardinsa 10 vuoden talletuksiin. Ei se silti köyhää tee. 

Vierailija
204/773 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi **** miten turha ketju ja kohu. :X

Vierailija
205/773 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän tuo tarkoittaa tuo useita sijoitusasuntoja.

Vierailija
206/773 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos markkinoi itseään ryysyistä rikkauksiin tarinalla niin kyllähän toi kuulostaa aika surkuhupaisalta että tyypillä on useita sijoitusasuntoja. Se voi olla kyllä totta että rahaa ei ole siltikään tilillä suuria summia ja asuu 20 neliön yksiössä.

En ehkä itse olis Käärijänä lähtenyt tähän rahastapuhumislinjalle näin avoimesti, enkä Aktian yhteistyöhönkään. Ei parasta promoa hänen uralleen ja vie painopistettä tyhmään suuntaan tässä vaiheessa. 

Vierailija
207/773 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 3-4?

Vierailija
208/773 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vielä paljastuu että joku kymmenen, jos ei enemmänkin.

Vierailija
209/773 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset tykkää vaatimattomuudesta, ei sijoituksillaan pröystäilystä.

Vierailija
210/773 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo että valitsee yhteistyökuvionsa hyvin mutta mun mielestä tää Aktian yhteistyökuvio kuulostaa hemmetin tyhmältä.

Vierailija
211/773 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan että käytät aikaasi miettimällä montako sijoitusasuntoa Käärijällä on, mene tekemään töitä ja keskity omaan elämääsi ja hanki vaikka ansaitsemillasi rahoillasi ihan oma sijoitusasunto.

Vierailija
212/773 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau! Hyvä Käärijä! Mä tiesin, että ei se poika mikään tyhjäpää ole!

Vierailija
213/773 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan että käytät aikaasi miettimällä montako sijoitusasuntoa Käärijällä on, mene tekemään töitä ja keskity omaan elämääsi ja hanki vaikka ansaitsemillasi rahoillasi ihan oma sijoitusasunto.

Itseasiassa mulla on yks peritty asunto vuokralla xD Oonko mä nyt joku asuntosijoittaja?

Vierailija
214/773 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset tykkää vaatimattomuudesta, ei sijoituksillaan pröystäilystä.

Se on totta. Suomessa ei kannata kovin pröystäillä. Paitsi jos oot Cheek. Sillon ehkä. :D Ehkä Käärijä on Wannabe-Cheek.

Vierailija
215/773 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turha.

Käärijä on puhuttanut koko alkuvuoden.

Hänet on brändätty ulkoisesti uudeksi.

Mutta sisäistä maailmaa ei pysty pidemmän päälle tsoukkaamaan.

Viisumenestys poiki paljon.

Nyt hän olisi tarvinnut ja tarvitsee edelleen teamin, joka ruotii, mitä ja miten kannattaa julkisuudessa esiintyä.

Liikaa pääsee sammakoita.

Yksityiselämä suljetuksi. IG kiinni.

Ei ulostuloja ainakaan valehtelemalla.

Rammsteinista ei ole ihme kyllä maininnut mitään.

Lempparibändistään?

Seiska-giljotiini on jo tanassa.

Vierailija
216/773 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt imagonrakentajalle annettu kenkää ja lähdetty yksin yrittämään?

Tähän astiseenhan Käärijä on ollut hienosti menestyvä brändi.

Vierailija
217/773 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen Aktian ja Kauppalehden yhteismainos.

Tosin eivät tulleet ajatelleeksi sitä, että Käärijän lehdistössä kertomana artisti oli persauki vielä vähän aikaa sitten ja piti lainailla rahaa muilta...

Vierailija
218/773 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä sanoi asian jotenkin niin, että asunnot on olleet perheen harrastus pidemmän aikaa, nyt sitä laajennetaan.

Ehkä äitinsä (vanhempansa) on aikoinaan perustanut firman asunnonvuokrausta varten. Saa varmaan veroetuja yksityishenkilönä toimimiseen nähden. Jere on otettu bisnekseen mukaan, aluksi ehkä ilman omaa pääomasijoitusta, mutta nyt kun on akkanut itsekin tienata paremmin, myös Jeren rahoilla on hankittu uutta asuntokantaa.

Tämä siis vain mun spekua.

Vierailija
219/773 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeren asuttama yksiö voi myös olla perheen sijoitusyhtiön omaisuutta. Jere on siinä vuokralla (tai "vuokralla").

Vierailija
220/773 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen Aktian ja Kauppalehden yhteismainos.

Tosin eivät tulleet ajatelleeksi sitä, että Käärijän lehdistössä kertomana artisti oli persauki vielä vähän aikaa sitten ja piti lainailla rahaa muilta...

Ihminen jolla on sijoitusasuntoja voi olla persauki. Jos on rahoittanut useamman sijoitusasunnon lainarahalla, ja niistä saatavat vuokratulot menevät kokonaan vastikkeeseen ja lainanlyhennyksiin, tai jos jossain asunnossa ei olekaan vuokralaista sillä hetkellä ja ite maksaa siitä vastikkeita, niin ei sitä käteistä välttämättä ole. 

Mikä tässä on vaikeaa joillekin ymmärtää, että se, että jollain on lainalla ostettuja asuntoja, ei tarkoita, että sillä on taskussa käteistä tai pankkitilillä rahaa?