Nousen huomenna seuraavalle tasolle
- Aloitan iltalukiossa ja aloitan akateemisen uran
- Lopetan katsomasta tosi-tv:tä ja muuta roskaa
- En roiku enää netissä (turhaan)
- Alan sivistää itseäni kulttuurisesti, hankin museokortin
Olen jo laihduttanut, uusinut vaatekaapin, lopettanut dokaamisen, heivannut huonot ihmissuhteet, aloittanut urheilun, ottanut lävistykset pois, lopettanut tupakoinnin, hoitanut mt-ongelmat, selvittänyt riidat ja muut ongelmat.
Että niin. Mitäpä teille?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Onnea!
Kiitos. Mitähän lie tuon jälkeen sitten? Ap
Laihduttaminen oli fiksua. Hyvä ap!
Vierailija kirjoitti:
Ei tule onnistumaan.
No eiköhän tossa vaikeimmat oo jo tehty :D älä oo vihaaja
Mä oon vasta kohdassa selvitän mt-ongelmat ja riidat mutta perässä tullaan.
No minä olen sitten ollut jo aikoja sitten tuolla tasolla. Olen käynyt iltalukion 30 vuotta sitten ja hankkinut koulutuksen sen jälkeen. Tosi-TV:tä tai muuta roskaa en ole koskaan katsonutkaan. Teatterit ja taidenäyttelyt ovat osa elämääni. Eipä ole tarvinnut laihduttaa kun ylipainoa ei ole ollut ja vaatekaappiini olen kelpuuttanut vain laadukkaita vaatteita, ei mitään pikamuotia. Dokannut ja tupakoinut en ole koskaan eikä minulla ole koskaan ollut lävistyksiä eikä tatuointeja. Ihmissuhteeni ovat aina olleet vain hyviä, en katsele luusereita. Mielenterveyteni on aina ollut hyvä enkä ole ollut riidoissa kenenkään kanssa. Ongelmia ei ole ollut, talouteni on kunnossa ja olen saanut elämältä mitä olen halunnutkin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Mukava olla hoikka ja reipas. Ap
Saanko Ap kyyä, että mitä tarkoitat kun kirjoitit., että aloitat akateemsien uran?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vasta kohdassa selvitän mt-ongelmat ja riidat mutta perässä tullaan.
Uuh se oli rankka rasti mutta samalla myös antoisin. Onnea ja menestystä
Vierailija kirjoitti:
No minä olen sitten ollut jo aikoja sitten tuolla tasolla. Olen käynyt iltalukion 30 vuotta sitten ja hankkinut koulutuksen sen jälkeen. Tosi-TV:tä tai muuta roskaa en ole koskaan katsonutkaan. Teatterit ja taidenäyttelyt ovat osa elämääni. Eipä ole tarvinnut laihduttaa kun ylipainoa ei ole ollut ja vaatekaappiini olen kelpuuttanut vain laadukkaita vaatteita, ei mitään pikamuotia. Dokannut ja tupakoinut en ole koskaan eikä minulla ole koskaan ollut lävistyksiä eikä tatuointeja. Ihmissuhteeni ovat aina olleet vain hyviä, en katsele luusereita. Mielenterveyteni on aina ollut hyvä enkä ole ollut riidoissa kenenkään kanssa. Ongelmia ei ole ollut, talouteni on kunnossa ja olen saanut elämältä mitä olen halunnutkin.
Nyt hei kaikki palstalaiset lähetetään yhteistuumin mitali tälle sankarille! Täydellinen ihminen on lopultakin löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Saanko Ap kyyä, että mitä tarkoitat kun kirjoitit., että aloitat akateemsien uran?
Että käyn nyt lukion ja kirjoitan sen jälkeen. Sitten jonnekin yliopistoon. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap oli myös lopettanut dokaamisen ja tupakoimisen, hoitanut mt-ongelmiaan ja kehittänyt muutenkin itseään ihmisenä, mutta sinä päätit nostaa esiin laihduttamisen fiksuna tekona.
- Alan sivistää itseäni kulttuurisesti, hankin museokortin
Olen jo laihduttanut, uusinut vaatekaapin, lopettanut dokaamisen, heivannut huonot ihmissuhteet, aloittanut urheilun, ottanut lävistykset pois, lopettanut tupakoinnin, hoitanut mt-ongelmat, selvittänyt riidat ja muut ongelmat.
1. lukio ei aukaise mitään akateemistä uraa.
2. Kuka järkevä katsoo tv roskaa.
3. Ainoa mitä taidat löytää googlesta on mainoksia ja parempaa et vaadi.
4. Museokortti ei taida aivotonta sivistää.
5. Lävistys kuullostaa asialta mitä tarvitset eniten
6. Muiden pilkkaaminen ei sinulta onnistu?
7. Mitäpä minulle, ajattelin että olet naurettava provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt hei kaikki palstalaiset lähetetään yhteistuumin mitali tälle sankarille! Täydellinen ihminen on lopultakin löytynyt.
No oli kieltämättä vähän kiusallinen viesti. Voin maksaa mitalin postikulut. Ap
Vierailija kirjoitti:
- Alan sivistää itseäni kulttuurisesti, hankin museokortinOlen jo laihduttanut, uusinut vaatekaapin, lopettanut dokaamisen, heivannut huonot ihmissuhteet, aloittanut urheilun, ottanut lävistykset pois, lopettanut tupakoinnin, hoitanut mt-ongelmat, selvittänyt riidat ja muut ongelmat.
Kuinka kerrot vaivasi pahoin sanomatta sitä suoraan? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap oli myös lopettanut dokaamisen ja tupakoimisen, hoitanut mt-ongelmiaan ja kehittänyt muutenkin itseään ihmisenä, mutta sinä päätit nostaa esiin laihduttamisen fiksuna tekona.
Muista millä palstalla ollaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Alan sivistää itseäni kulttuurisesti, hankin museokortinOlen jo laihduttanut, uusinut vaatekaapin, lopettanut dokaamisen, heivannut huonot ihmissuhteet, aloittanut urheilun, ottanut lävistykset pois, lopettanut tupakoinnin, hoitanut mt-ongelmat, selvittänyt riidat ja muut ongelmat.
Kuinka kerrot vaivasi pahoin sanomatta sitä suoraan? :D
Toisilla on oikeasti ongelmia ja etsivät jotain kanavaa purkaa asioita. Sinun mielestä kaikki on hauskaa ja sinulla ei varmasti ole ongelmia. "Kuinka kerrot vaivasi pahoin sanomatta sitä suoraan?" Ehkä suomen kielellä ja ymmärrettävästi:D
Ap pilkaa selkeästi ihmisiä ja on parantunut itse kaikesta?
Onnea!