SDP varasti vanhuksen rahat
Voi olla törkeämpää enään? Ja tälläinen puolue pitäsisi saada hallitukseen.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bde8d119-0cb2-4f17-b46f-b7dba0a4ac3d
Kommentit (34)
Jep. Törkeää sakkia. Se vanhus kaiken lisäksi kuoli pian sen jälkeen. Demarit on kuvottavia.
Vierailija kirjoitti:
Mites se teidän HG 35 miljoonan suhmurointi, pientä vissiin tuohon verrattuna?
Eli varastaa saa vasemmistolaisessa ideologiassa?
Toimitusjohtajahan tulee joutumaan Helvettiin tämän vuoksi. Voin vain kuvitella kauhuja mitän hänen kehonsa tulee kokemaan Helvetissä…
Vierailija kirjoitti:
Kenen teidän?
Hänelle ei ollut määrätty edunvalvojaa, joten sai päättää itse rahoistaan. Toki härskiltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Hänelle ei ollut määrätty edunvalvojaa, joten sai päättää itse rahoistaan. Toki härskiltä näyttää.
Härskiä se olikin. Ei muut kuin demarit kehtaa moista.
Ihan itse vanhus halusi perustaa nimeään kantavan säätiön. Asiaa oli valmisteltu pitkään, säätiö perustettu edellisessä Sivistysseuran kokouksessa ja rahan siirtämispäivä sovittu pankin kanssa.
Pitkänlinjan sivistysvaikuttaja oli jättänyt testamentissaan tyttärensä perinnöttömäksi ja tehnyt tästä kaksi rikosilmoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse vanhus halusi perustaa nimeään kantavan säätiön. Asiaa oli valmisteltu pitkään, säätiö perustettu edellisessä Sivistysseuran kokouksessa ja rahan siirtämispäivä sovittu pankin kanssa.
Pitkänlinjan sivistysvaikuttaja oli jättänyt testamentissaan tyttärensä perinnöttömäksi ja tehnyt tästä kaksi rikosilmoitusta.
niin paitsi että omaiset olivat tehneet huoli-ilmoituksia, sairaala ehdotti edunvalvontaa ja vanhus retuutettiin sairaalasta pankkiin. Ei ole demarin röyhkeydellä ja ahneudella rajoja, kun saa käden toisen taskuun
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan peräti poliisin syytä tutkia ettei vaan ole joku demari käynyt kertomassa satuja vanhukselle tämän tyttärestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä sitä ei kutsuta varastamiseksi, kun summat liikkuvat miljoonissa.
SDP keksi muutenkin että varkaudesta tulee hyväksyttävää, jopa hyve, kun sitä alkaa kutsumaan veroksi.
Vierailija kirjoitti:
Asiaa kirjoitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen teidän?
Teidän.
Ketjun aloitus on valetta. Vanhus halusi lahjoitta perinnöstään koska oli huonoissa väleissä perikuntansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä sitä ei kutsuta varastamiseksi, kun summat liikkuvat miljoonissa.
Kellä teillä?
Vierailija kirjoitti:
Jep. Törkeää sakkia. Se vanhus kaiken lisäksi kuoli pian sen jälkeen. Demarit on kuvottavia.
Kun tarpeeksi vanhusta riepottelee niin vähemmästäkin kuolee. Onnistuivat.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun aloitus on valetta. Vanhus halusi lahjoitta perinnöstään koska oli huonoissa väleissä perikuntansa kanssa.
Ja oli halunnut tehdä lahjoituksen ennen sairaalaan joutumista. Ihan ymmärrettävää. En minäkään persusukulaisille mitään jättäisi.