Käärijä: Omistan useita sijoitusasuntoja (Kauppalehti 7.6.23)
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/uhkapelaamista-harrastavalla-kaarija…
"Olemme harrastaneet tätä perheen kesken ja nyt on hyvä hetki laajentaa....."
Jahhas jahhas. Yllätysten mies
Kommentit (773)
Tutkiva lukija kirjoitti:
Miten huonosti nämä "fanit" oikein lukevat näitä lehtijuttuja. Johan tuossa maaliskuun aikana oli netissä ja lehdissä kuvia, kun Jere muutti Helsingin Malmilta siitä yksiöstä vaalean tyttiksensä (vaka-opettaja) kanssa Vallilan suuntaan yhteiseen isompaan asuntoon. Ja noissa Mersun takapenkkivideoissa tiktokissa avovaimo ajaa autoa. Tuo Käärijän läpän heitto kuuluu asiaan. Se hahmo on sinkkumiehiä. Jere itse kertoi haastattelussa naureskellen miten Cheek oli myös kymmenkunta vuotta sinkku, vaikka oli parisuhteita. Se on kuulkaa artisteilla nää ihan imagokysymyksiä.
No mutta miksi sitten on tämänkin jälkeen tuonut useasti esiin, että asuu vaan vaatimattomasti siellä pienessä yksiössään? Ja jos avovaimo halutaan pitää piilossa, niin miksi ihmeessä häntä silti kuvataan someen ja tägäillään stooreihin? Nyt tuntuu, että sai Vantaalta tuon kämpän osin valheellisen tarinan takia, koska ilmeisesti asuu oikeasti isommassa asunnossa tämän tyttiksen kanssa.
Vantaan kaupunki selittää päätöksen taustoja.
"Käärijä on itse tuonut esiin, että haluaisi kovasti muuttaa takaisin Vantaalle, jossa on viettänyt lapsuutensa ja nuoruutensa. Vantaan oma poika on asunut viime ajat Helsingissä.
Lisäksi Pöyhönen on kertonut julkisuudessa, että asuu pienessä yksiössä ja toivoisi tilavampia asuinolosuhteita.
Vaikuttaakin siltä, että Vantaa haluaa sitouttaa oman kaupungin kasvatin takaisin kotikonnuilleen. Käärijän tuoma positiivinen julkisuus on ollut Vantaalla ennennäkemätöntä.
”Samalla tavalla kun olemme ostaneet vaikuttajayhteistyötä myös muilta, niin tässä palkkio tulee asunnon käyttämisen kautta”, apulaiskaupunginjohtaja Åstrand sanoo."
Vierailija kirjoitti:
Mut onhan Jere tavallaan jo myöntänyt olevansa peluri ja kusettaja: on oikeasti pelannut tosi paljon, kertonut, että naisia ollut monia samaan aikaan, nykyinen naisystävä vuorotellen kiellettiin ja myönnettiin, keskikoulun hintsulleen läpi päässyt englantia osaamaton harrastaa kalliita raflasafkoja... eli tällainen tyyppi tää nyt on - ota tai jätä.
Keskikoulun -hah hah hah.
Mä olen kohta kuuskyt ja oon käynyt peruskoulua aikoinaan 9 vuotta alusta loppuun.
Jere on kohta kolkyt, eikä varmaan oo kuullutkaan mistään keskikoulusta.
Onks täällä 100-vuotiaita kirjoittelijoita?
Tutkiva lukija kirjoitti:
Miten huonosti nämä "fanit" oikein lukevat näitä lehtijuttuja. Johan tuossa maaliskuun aikana oli netissä ja lehdissä kuvia, kun Jere muutti Helsingin Malmilta siitä yksiöstä vaalean tyttiksensä (vaka-opettaja) kanssa Vallilan suuntaan yhteiseen isompaan asuntoon. Ja noissa Mersun takapenkkivideoissa tiktokissa avovaimo ajaa autoa. Tuo Käärijän läpän heitto kuuluu asiaan. Se hahmo on sinkkumiehiä. Jere itse kertoi haastattelussa naureskellen miten Cheek oli myös kymmenkunta vuotta sinkku, vaikka oli parisuhteita. Se on kuulkaa artisteilla nää ihan imagokysymyksiä.
Kaksilla rattailla ajelu julkisuudessa ei toimi. Ei voi julkisesti olla köyhä ja rikas, sinkku ja varattu, yksiössä asuva ja isommassa asunnossa asuva, PA ja asuntosijoittaja jne.
Edelleen, Käärijä-hahmo voi olla mitä vaan, mutta pitäisi erotella, että milloin puhutaan mediassa ja julkisuudessa Käärijästä ja milloin Jerestä.
Oon myös miettinyt tätä, että Jere on tuonut esiin, ettei halua, et hänen läheisiään vedetään tähän hommaan mukaan ja kuinka yksityisyys on hänelle tärkeää. Tämä on täysin ymmärrettävää ja kunnioitettavaa. Hänen perheenjäseniään on kuitenkin haastateltu nimineen ja kuvineen lehdissä, mummosta on myös tehty juttuja, veli oli kuvaamassa viisuissa ja tyttöystävää tägätty stooreihin. Jeren kaverit kertoivat Hesarissa omilla nimillään ja naamoillaan, millainen hän oli lapsena.
Lisäksi Jere on kertonut avoimesti sairaudestaan, entisistä suhteistaan ja senkin, kun tapaili viittä naista samaan aikaan ja ketä niistä pani, raha-asioistaan, työhistoriastaan, asumismuodostaan ja perheensä yhteisestä asuntosijoitusharrastuksesta.
Että tiedän kaiken tämän, vaikka en tunne Jereä yhtään…
Vierailija kirjoitti:
Oon myös miettinyt tätä, että Jere on tuonut esiin, ettei halua, et hänen läheisiään vedetään tähän hommaan mukaan ja kuinka yksityisyys on hänelle tärkeää. Tämä on täysin ymmärrettävää ja kunnioitettavaa. Hänen perheenjäseniään on kuitenkin haastateltu nimineen ja kuvineen lehdissä, mummosta on myös tehty juttuja, veli oli kuvaamassa viisuissa ja tyttöystävää tägätty stooreihin. Jeren kaverit kertoivat Hesarissa omilla nimillään ja naamoillaan, millainen hän oli lapsena.
Lisäksi Jere on kertonut avoimesti sairaudestaan, entisistä suhteistaan ja senkin, kun tapaili viittä naista samaan aikaan ja ketä niistä pani, raha-asioistaan, työhistoriastaan, asumismuodostaan ja perheensä yhteisestä asuntosijoitusharrastuksesta.
Että tiedän kaiken tämän, vaikka en tunne Jereä yhtään…
No just viimeksi tänään oli Instagramissa kuva veljen kanssa.
Minusta tuo sinkku vai varattu yms. on harmitonta läppää. Antaa teinifanien kuvitella vaaleanpunaista höttöään. Mutta rikas vai köyhä menee valehtelun puolelle etenkin, jos köyhää larpatessaan päämääränä on saada kuulijat uskomaan siihen ja tekemään asian muuttamiseksi jotain. Nyt Vantaan kaupunki haksahti ansaan.
Somessa nyt pirkot ja pertit huutaa, kuinka kateellisia ollaan Suomessa ja Käärijä on ansainnut kaiken, mitä vain nyt saa, kun on tuonut niin paljon positiivista kuvaa Suomelle ja Vantaalle. Ja kyllä, oon siitä samaa mieltä, että hän on tehnyt loistavaa työtä ja on ollut upeaa nähdä, miten Suomi ja suomen kieli herättää kiinnostusta maailmalla. Ja on hän munkin mielestä tunnustusta ansainnut. Osan on vaikea ymmärtää, että tässä ei hierrä toisen menestys ja palkinnot, vaan että sai tuon kämpän osin tämän ilmeisesti valheellisen yksiötarinan takia ja on selkeästi luonut köyhän pojan imagoa julkisuudessa, mikä ei pidäkään paikkansa. Ja mä oon siis ollut ihan mukana tässä Käärijä-huumassa, oon kuunnellut paljon hänen biisejään, lippuja parille kesän keikalle, mulla on fanipaita ja vihreitä vaatteita, mutta mulle epärehellisyys on punainen vaate.
Up todellakin. Onko Käärijä ottanut tähän kantaa? Itse en käytä somea niin en tiedä.
Ei vissiin ole kommentoinut, tosin lakkasin seuraamasta Käärijää somessa osin tämän takia vähän aikaa sitten, joten en tiedä, onko viime päivinä laittanut jotain.
Tämmöinen on tulossa, että nyt on mahdollisuus laittaa hänelle tässäkin ketjussa heränneitä kysymyksiä. Eri asia tietty, vastaako niihin. Laittoi tänään stooreihin taas muuten "ilmoitusluontoisen asian", ettei Käärijä olekaan miljonääri. :D