Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
2841/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ja hän olette tuossa yhteen kietoutuneet niin kuin todellisuudessakin. Mikäpä siinä sitten.

Vierailija
2842/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelit kun sanoit: Tahdon

Tietysti olin maailman onnellisin ja äärettömän rakastunut . Molemmilla kerroilla kun sanoin.

-sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2843/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljoa en tiedä, mutta sen tiedän, että ei ole sinua kauniimpaa.

Olisi jonkun elämän ikimuistoinen tähtihetki jos kertoisit tuon hänelle. Surullista, jos hän ei koskaan saa tietää.

Täh? Onko sulle ikimuistoinen tähtihetki, kun joku sulle epäkiinnostava kehuu sua kauneimmaksi tietämäkseen? Aika heikko itsetunto, jos näin on.

Kandee taas muistaa, että kaipaajat näitä kirjottelee, ei kaivatut..

Eri

Vierailija
2844/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytänkö siltä? 😳

Vierailija
2845/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤭😉

Vierailija
2846/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuin se väkevien salmiakkien sekoituspussi, johon aina jään koukkuun uudelleen. Yrityksestä huolimatta en malta imeskellä, vaan pian puren karkin rikki väkevään sisukseen päästäkseni. Edellisen karkin jälkeen käsi jo hamuaa seuraavaa ja sama toistuu. Vähän eri maku eri kerroilla, mutta aina yhtä herkullinen. Sellaista se on sinunkin kanssasi. Joka kerta tilaisuudesta tai tilanteesta riippumatta seurasi on koukuttavaa, herkullista, ihanaa. Haluan aina lisää. Nautiskelisin hitaasti, mutten malta olla purematta jos tilaisuus tulee. Haluan kaiken. Rakastan salmiakkia.

Vierailija
2847/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi jonkun elämän ikimuistoinen tähtihetki jos kertoisit tuon hänelle. Surullista, jos hän ei koskaan saa tietää.

Täh? Onko sulle ikimuistoinen tähtihetki, kun joku sulle epäkiinnostava kehuu sua kauneimmaksi tietämäkseen? Aika heikko itsetunto, jos näin on.

Eri

Sivusta. Minulle ei ainakaan ole ikimuistoinen tähtihetki. Pahimmillaan todella ahdistava hetki, jos se toinen on joku kuvotus. Ahdistaa olla sellaisen kiiluvien silmien kohde. 

Vierailija
2848/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä voi kertoa ihan kaiken tai ihan mitä tahansa. Kukaan ei saa tietää. Anonyymi foorumi. Jos joku harhoissaan luulee tunnistavansa, kaiken voi aina kiistää: Mikä palsta? Mikä foorumi? Ei ole aavistustakaan mistä puhut.

Sovellatko tätä kaikkeen muuhunkin elämässä?

Vierailija
2849/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta Narniaan! Perjantai!!! 

(loppuu se tämäkin työviikko)

ja terveiset kaipaamalleni henkilölle tietysti <3

Happy friday bitches! Terkkuja kuumikselle!

Vierailija
2850/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Sivusta. Minulle ei ainakaan ole ikimuistoinen tähtihetki. Pahimmillaan todella ahdistava hetki, jos se toinen on joku kuvotus. Ahdistaa olla sellaisen kiiluvien silmien kohde. 

Täähän on se kaipaajan pahin kauhu, ja juuri siksi monet ei uskalla tehdä mitään, vaan jää kitumaan pitkiksi ajoiksi. Etkö itse ole koskaan hullaantunut järjettömästi? Eikö sulta riitä Myötätuntoa yhtään?

Vierailija
2851/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että sisäisestä tasapainosta kumpuava kuuliaisuus ja nöyryys on piirteitä, joita ihmisessä arvostat. Mulla on kärsivällisyyttä ja pitkäjänteisyyttä odottaa, että olet valmis. Mutta toivon sun tietävän, että haluan vähintään yhtä paljon kuin säkin. Yritän säilyttää tyynen ulkokuoren mutta en tiedä, kuinka hyvin siinä onnistun.

Vierailija
2852/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä pienet lapset kotona, en ihmettele yhtään, että kaikki juoruavat selän takana.

Hyvä kun sana leviää, se on vain mainosta. Kiitos että ahkeroitte puolestani. 

Hah, tällä palstalla on 200 000 käyttäjää. Kukaan ei voi tietää, kuka tänne kirjoittelee.

Vierailija
2853/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä voi kertoa ihan kaiken tai ihan mitä tahansa. Kukaan ei saa tietää. Anonyymi foorumi. Jos joku harhoissaan luulee tunnistavansa, kaiken voi aina kiistää: Mikä palsta? Mikä foorumi? Ei ole aavistustakaan mistä puhut.

Mieti kauhuskenaariota, että kaikki palstalle kirjoittamasi lävähtäisi eteesi 10 000 sivun tekstitiedostona. Kauhistuisitko vai alkaisitko ideoida bestselleriä elokuvakäsikirjoituksen pohjaksi?

-sivusta

Ei kauhistuisi omista kirjoituksistani. Parhaista tekisin postikortteja! Sen jälkeen suoraan elokuvaan ja intiimikohtaukseen johon olisi valikoitunut tietenkin kuumin mahdollinen kollega.

Vierailija
2854/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

No siis, niin. Tuo on ihan yhtä mahdollinen skenaario kuin se että kyseessä olis toivottu tunnustus. Siksi erikoista ja suoraan sanoen huvittavaa, että täällä niputetaan tuo koko skaala ikimuistoisen tähtihetken alle.

Vierailija
2855/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi lupaamaan paljoa, mutta uniin tulen mukaan. Kauniita unia.

Mun viime yön unissa vaelsi tumma mies, jonka kanssa ulkoilutimme kolmea koiraa, jaoimme kahvilassa suolaisen ja makean. Hän myös halusi näyttää puhuvaa lintua, joka toisti kaiken.

Mysteeriksi jäi miksi pysähdyimme autolla hiekkatielle ja itse hieroin auton penkillä istuen pieniä uusia lapsen kenkiä hiekkaan, jotta näyttäisi siltä kuin niillä oli kävelty. Mies sen sijaan puki itselle hieman pienet nuoren uudet kengät jalkoihinsa ja kaahaili niillä edestakaisin hiekassa, että olisivat käytetyn näköiset. Sen muistan, että kengät olivat menossa tuliaisina, mutta miksi hiekka?

Koetimme myös olla päästämättä isoa kärpäsparvea sisälle vanhaan taloon. Osa niistä pääsi livahtamaan ja koska ämpärillä lattiaan liiskaaminen ei tuottanut tulosta suihkin ympäriinsä kärpäsmyrkkyä. Herätessä haistoin ja maistoin selkeästi sen äitelän hajun sekä maun.

Haluatko tosiaan mukaan uniini, mies?

Vierailija
2856/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Täähän on se kaipaajan pahin kauhu, ja juuri siksi monet ei uskalla tehdä mitään, vaan jää kitumaan pitkiksi ajoiksi. Etkö itse ole koskaan hullaantunut järjettömästi? Eikö sulta riitä Myötätuntoa yhtään?

Kyllä, mutta en jää haaveksimaan ihmisestä, jota ei kiinnosta yhtään. Joitakin alkaa myös ahdistaa se, että toinen ei usko eitä. Yrittää kaikin likaisinkin keinoin päästä housuihin. Esimerkiksi saattamalla tilaan, jossa toinen ei ehkä sanokaan ei tai ilmestymällä muka vahingossa paikkaan, jossa kaivattu on alasti. On nimittäin tapahtunut. 

Vierailija
2857/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kuin se väkevien salmiakkien sekoituspussi, johon aina jään koukkuun uudelleen. Yrityksestä huolimatta en malta imeskellä, vaan pian puren karkin rikki väkevään sisukseen päästäkseni. Edellisen karkin jälkeen käsi jo hamuaa seuraavaa ja sama toistuu. Vähän eri maku eri kerroilla, mutta aina yhtä herkullinen. Sellaista se on sinunkin kanssasi. Joka kerta tilaisuudesta tai tilanteesta riippumatta seurasi on koukuttavaa, herkullista, ihanaa. Haluan aina lisää. Nautiskelisin hitaasti, mutten malta olla purematta jos tilaisuus tulee. Haluan kaiken. Rakastan salmiakkia.

Kiva viesti. Mulla sama.

Vierailija
2858/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Kyse oli siitä, että onko kenen tahansa kehu muka joku ikimuistoinen tähtihetki. Ihan silleen pientä liioittelun makua, koska yleensä nuo on nimenomaan unohdettavia nollahetkiä, koska henkilö on väärä.

Myötätunto ei edes liity, mutta terve järki liittyy. Kannattaa aloittaa kiinnostuksen tunnustelu vähän matalammalta.

Edeltä jostain

Vierailija
2859/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdatkohan tietää syyn miksen ole ottanut seuraavaa askelta

Jos rehellisiä ollaan niin olen pallotellut kahta vaihtoehtoa: et halua suhteeseen sukupuoleni edustajan kanssa tai olet muuttamassa ulkomaille lähiaikoina.

Vierailija
2860/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaa! Lisäksi voi ihmetellä, että mikä ihmeen vauvalehden keskustelupalsta, ei mulla ole enää pieniä lapsia, en kai mä nyt sellaisia lueskele....

Ketju on lukittu.