Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
2881/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä voi kertoa ihan kaiken tai ihan mitä tahansa. Kukaan ei saa tietää. Anonyymi foorumi. Jos joku harhoissaan luulee tunnistavansa, kaiken voi aina kiistää: Mikä palsta? Mikä foorumi? Ei ole aavistustakaan mistä puhut.

Mieti kauhuskenaariota, että kaikki palstalle kirjoittamasi lävähtäisi eteesi 10 000 sivun tekstitiedostona. Kauhistuisitko vai alkaisitko ideoida bestselleriä elokuvakäsikirjoituksen pohjaksi?

-sivusta

En kauhistu. Kerran laskin mahdollista viestien määrää ja olihan se luku kieltämättä häkellyttävä.

Vierailija
2882/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisit minkälainen magneetti niin ihan täyttä vastuuta en voi ottaa sinuun ihastumisesta. Sä olet alusta asti katsonut mua tavalla mihin ei ole ilman rehellisiä aikeita lupaa. Vannon, että näin silmissäsi sellaisen väläyksen seisoessasi siinä edessäni ensimmäistä kertaa ja itselläni kesti paljon, paljon kauemmin ajatella sua muuna kuin mukavana uutena tuttavuutena. Sun katseet, sun kosketukset, ne on ne mitkä ovat saaneet mut riuhtomaan itseni syvemmälle hämähäkinverkkoon ja tiedän, ettei mulla enää ole mitään mahdollisuutta rimpuilla siitä irti. Sä olet mukava, ihastuttava, helposti lähestyttävä tiettyyn pisteeseen asti enkä epäile lainkaan, että suhun ihastutaan tämän tästä. Mutta en kyllä kaikkea syyllisyttä tästä omille harteilleni ota.

Et voi syyttää toista hänen katseestaan sillä sinähän tulkitsen itse, kuten jokainen. Olet analysoinut mielessäsi tämän kokemuksesi. Se ei perustu välttämättä totuuteen, jos haluat varmistua totuudesta, kysy häneltä oletko aistinut oikein? Joskus varsinkin naiset hullaantuvat miesten katseista mutta eivät ymmärrä heitä ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2883/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllin kyllin rakkautta päivääsi. 🥰😘

Vierailija
2884/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, tällä palstalla on 200 000 käyttäjää. Kukaan ei voi tietää, kuka tänne kirjoittelee.

Tässä ketjussa kirjoittelee muutama kymmentä ihmistä päivittäin. Suurin osa vakkareita eli samat henkilöt asialla.

Rakkauspommittaminen?

Heh :)

Ei ihme, jos kohde vetäytyy kuoreensa jos kävisi täällä...

Vierailija
2885/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisit minkälainen magneetti niin ihan täyttä vastuuta en voi ottaa sinuun ihastumisesta. Sä olet alusta asti katsonut mua tavalla mihin ei ole ilman rehellisiä aikeita lupaa. Vannon, että näin silmissäsi sellaisen väläyksen seisoessasi siinä edessäni ensimmäistä kertaa ja itselläni kesti paljon, paljon kauemmin ajatella sua muuna kuin mukavana uutena tuttavuutena. Sun katseet, sun kosketukset, ne on ne mitkä ovat saaneet mut riuhtomaan itseni syvemmälle hämähäkinverkkoon ja tiedän, ettei mulla enää ole mitään mahdollisuutta rimpuilla siitä irti. Sä olet mukava, ihastuttava, helposti lähestyttävä tiettyyn pisteeseen asti enkä epäile lainkaan, että suhun ihastutaan tämän tästä. Mutta en kyllä kaikkea syyllisyttä tästä omille harteilleni ota.

Et voi syyttää toista hänen katseestaan sillä sinähän tulkitsen itse, kuten jokainen. Olet analysoinut mielessäsi tämän kokemuksesi. Se ei perustu välttämättä totuuteen, jos haluat varmistua totuudesta, kysy häneltä oletko aistinut oikein? Joskus varsinkin naiset hullaantuvat miesten katseista mutta eivät ymmärrä heitä ollenkaan.

Ei hän syyttänyt ketään mistään tai pyytänyt sun analyysiä, kirjoitti ajatuksensa terveisinä kaivatulleen.. kokeilepa sinäkin sitä, ketjun nimen hengessä! Eri

Vierailija
2886/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivatulle aurinkoiset terveiset.

Vierailija
2887/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaasilmiisi katsottuani voisin vaikka sokeutua. Olen nähnyt jo kaiken näkemisen arvoisen. Kädestäsi pideltyäni voisin menettää omani. Olen jo tuntenut, miltä omasi tuntuu. Kuin Beethoven, voisin kuuroutuakin, sillä äänesi soi päässäni kuin Ludwigilla kaunein musiikki. Huuliani mulla ei vielä ole varaa menettää.

Vierailija
2888/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipeäisitkö kanssani puuhun vai istuisitko mieluummin puun alle? Lepäisit viltillä lehvästön katveessa jutellen kanssani avaruudesta, puusta tai jostain ihan muusta. Niistäkin asioista, joissa ei olisi mitään järkeä. Tärkeintä olisi vain saada olla läsnä, nyt ja tässä.

Vierailija
2889/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, tällä palstalla on 200 000 käyttäjää. Kukaan ei voi tietää, kuka tänne kirjoittelee.

Tässä ketjussa kirjoittelee muutama kymmentä ihmistä päivittäin. Suurin osa vakkareita eli samat henkilöt asialla.

Mutta tiennetkö kuitenkaan, mistä päin Suomea?

Vierailija
2890/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, nyt on aikaa tehdä kivoja asioita ja harrastaa aamusta iltaan. Ei ole kiire mihinkään :) Oloni on seesteinen ja toivottavasti se näkyy minusta myös ulospäin :)

Vierailija
2891/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍐💚

Vierailija
2892/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha de bra, ns. Emmy 😘

Vierailija
2893/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että sisäisestä tasapainosta kumpuava kuuliaisuus ja nöyryys on piirteitä, joita ihmisessä arvostat. Mulla on kärsivällisyyttä ja pitkäjänteisyyttä odottaa, että olet valmis. Mutta toivon sun tietävän, että haluan vähintään yhtä paljon kuin säkin. Yritän säilyttää tyynen ulkokuoren mutta en tiedä, kuinka hyvin siinä onnistun.

Kunhan nyt edes nähtäisiin.

Vierailija
2894/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kaikille onnekasta ja hyväntuulista perjantaita.

Kaivatulleni tietysti eniten. 😊🍀

Vierailija
2895/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkauspommittaminen?

Heh :)

Ei ihme, jos kohde vetäytyy kuoreensa jos kävisi täällä...

Koko maailma on aivan paha paikka, syytän kaikkia ja muutan maan alle. Ei ole syytä elää lain. No, toisinaan se voi olla hyväksi mutten ottaisi elämänlangaksi.

Vierailija
2896/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelin biisiä onnellisesta sensaatiosta ja siinä laulettiin tunteiden wadded uppaamisesta ja sivuunheittämisestä, siitä kuinka rakkaus tulee kun sitä vähiten odottaa jne.

Vierailija
2897/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aivan poikki, sekä fyysisesti että psyykkisesti. Yks ihastu minuun enkä vastannut tunteisiin. Nyt hän haukkuu ja syyllistää mua. Oon alkanu vihata sitä ihmistä! Kuuntelen täysillä kunnon viharäppiä.... En jaksa enää.

Vierailija
2898/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💞💋😍Jarno💞💕😍💋

Moikkamoi vaan👋

Vierailija
2899/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaibiisi hukassa, heittäisitkö soimaan jonkun?

Vierailija
2900/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantaibiisi hukassa, heittäisitkö soimaan jonkun?

Waiting in vain

-Bob Marley

Ketju on lukittu.