Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Hyvin olet vältellyt jo pitkän aikaa. Jatketaan samaan malliin. 👍
Ansku-kulta. 😚 Miten olisi suudelma tänään? Ehdota irl.
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa, eli kuin myös.
Näin unta sinusta, opettajatar. Uni oli sekava ja sisältö osin ikävä, mutta olimme silti samassa paikassa ja juttelimme. Taisimme vähän koskettaakin. Kaksi viikkoa näkemättä eikä päivääkään ajattelematta näköjään aiheuttaa tällaista. Hyvää päivää!
Vierailija kirjoitti:
Mahdatkohan tietää syyn miksen ole ottanut seuraavaa askelta
Syitä on varmaan monia.
Vierailija kirjoitti:
Parempi sitten unohtaa hänet kokonaan. Kyllä niitä tyrkkyjä naisia riittää tarjolle pilvin pimein.
Vierailija kirjoitti:
Minä hölmöläinen oikeasti luulin, että meillä kahdella on jotain kahdenkeskistä taikaa välillämme. Sittemmin olen seurannut kun nainen toisensa jälkeen katsoo sua ihastunein silmin, ja ajattelee varmasti ihan samoin. Ei se taika ollutkaan meissä. Se on yksistään sussa.
Saman olen huomannut omasta kaivatustani. Välillä pystyn suhtautumaan omaan tunteeseen lievästi huvittuneena, mutta niin pitkällä en vielä ole, että pystyisin normaaliin kaverisuhteeseen kaivatun kanssa. Mahtaa kaivattua ärsyttää, kun huomaa muissa ihastumisen merkkejä. Monet asiat menee vaikeiksi. Syyttäköön itseään.
Vierailija kirjoitti:
Ansku-kulta. 😚 Miten olisi suudelma tänään? Ehdota irl.
Ei tänään, ensi viikolla olen taas siellä 😘
Nainen, oli kiva nähdä jo tänään ja eilen useamman kerran. Olet aktiivinen harrastaja 🐕 💖
Vaikka sulle annettiin aikaa muuttuiko mikään
Ketä kaipaat nyt kun minä kaipaan sinua
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sulle annettiin aikaa muuttuiko mikään
Ketä kaipaat nyt kun minä kaipaan sinua
En aikaa tarvinut tai pyytänyt. Ajan kuluminen vain vahvistaa, että et sinä minua sittenkään.
Mitä ajattelit kun sanoit: Tahdon
Vierailija kirjoitti:
Olin turhan optimistinen.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
En lähtis täällä kertomaan avioliitostani vaikka olis millainen.
Olisi jonkun elämän ikimuistoinen tähtihetki jos kertoisit tuon hänelle. Surullista, jos hän ei koskaan saa tietää.