Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Hyvää yötä elämäin elosalle ihmenaiselle 30km ja kuntarajain paremmalla puolla mieheltä kitujunttilasta, huomiseen. Sama kaipaajille.
Sulle, jota tänäänkin niin kovin ajattelen...nuku hyvin.
K <3
Hyvää työpäivää unelmieni naiselle 💕
Paljon helliä halauksia ja lentosuukkoja 🤗🤗🤗😘😘😘
Onnittelut 💐🍰 (kahvikuppi ei näy)
Marjaana! Illalla taas syödään 🍑:aa!
Vierailija kirjoitti:
Marjaana! Illalla taas syödään 🍑:aa!
Huomenta Ana.l.Dude
Perjantai, hupussa jumi, kolme tuntii unta ja talvi tuli. Heräsin aurinkoon, mustarastaan lauluun, oikee käsi kipee se jäi kai kyljen alle
Sullehan se piti tulla heti kertomaan tänne.
Mahdatkohan tietää syyn miksen ole ottanut seuraavaa askelta
Vierailija kirjoitti:
No kerro
Minä hölmöläinen oikeasti luulin, että meillä kahdella on jotain kahdenkeskistä taikaa välillämme. Sittemmin olen seurannut kun nainen toisensa jälkeen katsoo sua ihastunein silmin, ja ajattelee varmasti ihan samoin. Ei se taika ollutkaan meissä. Se on yksistään sussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä voi mitään kertoa
En muutenkaan avaudu helposti, varsinkaan täällä.
Vierailija kirjoitti:
Teen tilaa vierelleni, laitan tyynyn valmiiksi sulle - käsivarteni kaulasi alle, vedän sut lähemmäksi syliini
Jotain mun piti vielä sanoa - ajattelen Sinua ja unohdin muunHyvää yötä B
t Mies
Huomenta, suloinen. Nukuin hyvin, aina sun lähellä. Klo 5.30 heräsin, mahdoitko kääntää kylkeä, nukahdin heti uudelleen. Hyvää suomalaisuuden ja J. V. Snellmanin päivää!
B
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Et ole kiinnostunut.
Täällä voi kertoa ihan kaiken tai ihan mitä tahansa. Kukaan ei saa tietää. Anonyymi foorumi. Jos joku harhoissaan luulee tunnistavansa, kaiken voi aina kiistää: Mikä palsta? Mikä foorumi? Ei ole aavistustakaan mistä puhut.
Huomenta Narniaan! Perjantai!!!
(loppuu se tämäkin työviikko)
ja terveiset kaipaamalleni henkilölle tietysti <3
Vierailija kirjoitti:
Täällä voi kertoa ihan kaiken tai ihan mitä tahansa. Kukaan ei saa tietää. Anonyymi foorumi. Jos joku harhoissaan luulee tunnistavansa, kaiken voi aina kiistää: Mikä palsta? Mikä foorumi? Ei ole aavistustakaan mistä puhut.
Mieti kauhuskenaariota, että kaikki palstalle kirjoittamasi lävähtäisi eteesi 10 000 sivun tekstitiedostona. Kauhistuisitko vai alkaisitko ideoida bestselleriä elokuvakäsikirjoituksen pohjaksi?
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Puolisosi tekisi elämäsi niin hankalaksi kun ottaisit uuden naisen. Oot myös kiinni urassasi tiukasti. Siinäpä kaksi pahinta. Oliko oikein?
Teen tilaa vierelleni, laitan tyynyn valmiiksi sulle - käsivarteni kaulasi alle, vedän sut lähemmäksi syliini
Jotain mun piti vielä sanoa - ajattelen Sinua ja unohdin muun
Hyvää yötä B
t Mies