Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
2861/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljoa en tiedä, mutta sen tiedän, että ei ole sinua kauniimpaa.

Olisi jonkun elämän ikimuistoinen tähtihetki jos kertoisit tuon hänelle. Surullista, jos hän ei koskaan saa tietää.

Täh? Onko sulle ikimuistoinen tähtihetki, kun joku sulle epäkiinnostava kehuu sua kauneimmaksi tietämäkseen? Aika heikko itsetunto, jos näin on.

Kandee taas muistaa, että kaipaajat näitä kirjottelee, ei kaivatut..

Eri

Sivusta. Minulle ei ainakaan ole ikimuistoinen tähtihetki. Pahimmillaan todella ahdistava hetki, jos se toinen on joku kuvotus. Ahdistaa olla sellaisen kiiluvien silmien kohde. 

Täähän on se kaipaajan pahin kauhu, ja juuri siksi monet ei uskalla tehdä mitään, vaan jää kitumaan pitkiksi ajoiksi. Etkö itse ole koskaan hullaantunut järjettömästi? Eikö sulta riitä Myötätuntoa yhtään?

Juu eikä monien kannatakaan tehdä mitään, sikshän ne on täällä. Itse vastustan enemmänkin sitä yllyttämismeininkiä mikä täällä usein vallitsee ja ajaa ihmiset nolaamaan itsensä. Siinä kohtaa yllyttäjät vois opetella sitä myötätuntoa ;) eri eri eri

Vierailija
2862/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hölmöläinen oikeasti luulin, että meillä kahdella on jotain kahdenkeskistä taikaa välillämme. Sittemmin olen seurannut kun nainen toisensa jälkeen katsoo sua ihastunein silmin, ja ajattelee varmasti ihan samoin. Ei se taika ollutkaan meissä. Se on yksistään sussa.

Tämähän on se mikä suurimman osan meistä on tänne ajanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2863/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kuin se väkevien salmiakkien sekoituspussi, johon aina jään koukkuun uudelleen. Yrityksestä huolimatta en malta imeskellä, vaan pian puren karkin rikki väkevään sisukseen päästäkseni. Edellisen karkin jälkeen käsi jo hamuaa seuraavaa ja sama toistuu. Vähän eri maku eri kerroilla, mutta aina yhtä herkullinen. Sellaista se on sinunkin kanssasi. Joka kerta tilaisuudesta tai tilanteesta riippumatta seurasi on koukuttavaa, herkullista, ihanaa. Haluan aina lisää. Nautiskelisin hitaasti, mutten malta olla purematta jos tilaisuus tulee. Haluan kaiken. Rakastan salmiakkia.

Kiva viesti. Mulla sama.

Salmiakinhamuajat ovat intohimoisia, seksuaalisesti aktiivisia ja avoimia ihmisiä, joilla ei lakanoissa tule tylsää ja muutenkin elämä täyttyy ilosta ja nautinnosta. Saman pussin äärellä nämä muodostavat ikuisen parin. 

Vierailija
2864/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivatulle terveiset ja suukot - onneksi tänään nähdään vaikka yhteinen aika jää lyhyemmäksi kuin olen tottunut. Käytän aikaa kotitöihin, ulkoiluun ja tietysti ajatuksiin sinusta.

Vierailija
2865/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä voi kertoa ihan kaiken tai ihan mitä tahansa. Kukaan ei saa tietää. Anonyymi foorumi. Jos joku harhoissaan luulee tunnistavansa, kaiken voi aina kiistää: Mikä palsta? Mikä foorumi? Ei ole aavistustakaan mistä puhut.

Mieti kauhuskenaariota, että kaikki palstalle kirjoittamasi lävähtäisi eteesi 10 000 sivun tekstitiedostona. Kauhistuisitko vai alkaisitko ideoida bestselleriä elokuvakäsikirjoituksen pohjaksi?

-sivusta

Tuskinpa siitä blockbuster-kauhuelokuvaa saisi - olisiko edes romanttiseksi komediaksi

Vierailija
2866/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa sulla kiire pois

No johtuisko vaikka liikennevälineiden aikatauluista?

Vierailija
2867/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, tällä palstalla on 200 000 käyttäjää. Kukaan ei voi tietää, kuka tänne kirjoittelee.

Tässä ketjussa kirjoittelee muutama kymmentä ihmistä päivittäin. Suurin osa vakkareita eli samat henkilöt asialla.

Vierailija
2868/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä voi kertoa ihan kaiken tai ihan mitä tahansa. Kukaan ei saa tietää. Anonyymi foorumi. Jos joku harhoissaan luulee tunnistavansa, kaiken voi aina kiistää: Mikä palsta? Mikä foorumi? Ei ole aavistustakaan mistä puhut.

Mieti kauhuskenaariota, että kaikki palstalle kirjoittamasi lävähtäisi eteesi 10 000 sivun tekstitiedostona. Kauhistuisitko vai alkaisitko ideoida bestselleriä elokuvakäsikirjoituksen pohjaksi?

-sivusta

Mitä kauhuskeneä siinä olisi? Päinvastoin olisi kiinnostavaa lukea omat vanhat tekstinsä, en muista puoliakaan. Tuskin siitä tajunnanvirrasta mitään järkevää aikaan saisi, mutta itselle vois olla liikkistä ja söpöä.

Eri

Vierailija
2869/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä hölmöläinen oikeasti luulin, että meillä kahdella on jotain kahdenkeskistä taikaa välillämme. Sittemmin olen seurannut kun nainen toisensa jälkeen katsoo sua ihastunein silmin, ja ajattelee varmasti ihan samoin. Ei se taika ollutkaan meissä. Se on yksistään sussa.

Tämähän on se mikä suurimman osan meistä on tänne ajanut.

Tutkimustieto tuosta puuttuu. Voi olla monia syitä - vaikkapa kaipuu osana eroprosessia; romantiikan kaipuu tai sen romanttisen kaipuun kohteen kaipuuta tahi ihan kaipuuta löytää kaipaukselleen kohde. Eilen taisi joku kaivata vauvaa rinnalleen.

En oikein usko että tämä kysymys gallupilla selviäisi.

Vierailija
2870/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelit kun sanoit: Tahdon

Olin turhan optimistinen.

Sivusta

Minäkin muistan joskus olleeni, sitten päätin että pessimisti ei pety ja hain eroa. Sen jälkeen olenkin ajatellut että ei enää ikinä samaa virhettä!

Vierailija
2871/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Minäkin muistan joskus olleeni, sitten päätin että pessimisti ei pety ja hain eroa. Sen jälkeen olenkin ajatellut että ei enää ikinä samaa virhettä!

Jos olisi kyse vain itsestäni, hakisin eroa. Mutta lapset.

Vierailija
2872/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen sinua alituiseen.

Väkisin itse vai tuleeko hän kysymättä? Mullakin on ollut tässä hieman samanlainen probleema ja kaikkea olennaista yhteen nivoessani sain loistavan idean! Minähän voisin laskuttaa häntä tästä kaikesta. Tätä ajatusta täytyy vielä hioa mutta ennen sitä haluaisin päästä hänestä jo eroon.

Vierailija
2873/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, tällä palstalla on 200 000 käyttäjää. Kukaan ei voi tietää, kuka tänne kirjoittelee.

Tässä ketjussa kirjoittelee muutama kymmentä ihmistä päivittäin. Suurin osa vakkareita eli samat henkilöt asialla.

Rakkauspommittaminen?

Vierailija
2874/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ja hän olette tuossa yhteen kietoutuneet niin kuin todellisuudessakin. Mikäpä siinä sitten.

Ihanan kepeä energia ajatuksessasi, mikäpä siinä sitten! Niin, no ei oikeastaan mikään.

Vierailija
2875/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipausuupumus/rampautuminen

Vierailija
2876/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kuin se väkevien salmiakkien sekoituspussi, johon aina jään koukkuun uudelleen. Yrityksestä huolimatta en malta imeskellä, vaan pian puren karkin rikki väkevään sisukseen päästäkseni. Edellisen karkin jälkeen käsi jo hamuaa seuraavaa ja sama toistuu. Vähän eri maku eri kerroilla, mutta aina yhtä herkullinen. Sellaista se on sinunkin kanssasi. Joka kerta tilaisuudesta tai tilanteesta riippumatta seurasi on koukuttavaa, herkullista, ihanaa. Haluan aina lisää. Nautiskelisin hitaasti, mutten malta olla purematta jos tilaisuus tulee. Haluan kaiken. Rakastan salmiakkia.

Hyvänen aika, näin se sana kirii. Saisinko palan vain viattomasti maistiaiseksi?

Vierailija
2877/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisit minkälainen magneetti niin ihan täyttä vastuuta en voi ottaa sinuun ihastumisesta. Sä olet alusta asti katsonut mua tavalla mihin ei ole ilman rehellisiä aikeita lupaa. Vannon, että näin silmissäsi sellaisen väläyksen seisoessasi siinä edessäni ensimmäistä kertaa ja itselläni kesti paljon, paljon kauemmin ajatella sua muuna kuin mukavana uutena tuttavuutena. Sun katseet, sun kosketukset, ne on ne mitkä ovat saaneet mut riuhtomaan itseni syvemmälle hämähäkinverkkoon ja tiedän, ettei mulla enää ole mitään mahdollisuutta rimpuilla siitä irti. Sä olet mukava, ihastuttava, helposti lähestyttävä tiettyyn pisteeseen asti enkä epäile lainkaan, että suhun ihastutaan tämän tästä. Mutta en kyllä kaikkea syyllisyttä tästä omille harteilleni ota.

Vierailija
2878/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron sulle, mutten täällä. Muistan elävästi edelleen.

Vierailija
2879/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkauspommittaminen?

Heh :)

Vierailija
2880/27486 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Jos olisi kyse vain itsestäni, hakisin eroa. Mutta lapset.

Lapsista ei onneksi tarvitse erota. Nimim. been there sivustalta.

Ketju on lukittu.