Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Oon pahoillani, jos oon vaikuttanut ja vaikutan kylmältä tai etäiseltä. Lähisukulaisia kaatuu nyt siihen tahtiin, että vähän vahvempikin mieli ottaa osumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo vahva nainen. Tajusin tällä viikolla palstan kimmokkeena, etten minä, ei äitini eivätkä isoäitinikään ole vahvoja naisia. Emme heikkojakaan, mutta emme myöskään vahvoja. En kyllä ollut koskaan ajatellutkaan, että olisimme vahvoja tai ylipäätään ajatellut tuota asiaa, mutta kun luin palstan/somen kautta jotain tuntemattomien naisten elämää koskevia juttuja, tajusin ettei tuollaista vahvuutta kyllä ole minussa tai esim. äidissäni tai isoäideissänikään.
Aika itsenäisiä luonteita ollaan, mutta ei vahvoja eli sietokyky suht. matala jopa.
Vahvuutta ja lujuutta voi ehkä harjoitella. En tiedä? Mä olen erittäin vahva, ehkä vaikea sanoa.
Niin tuota mietinkin, että voi se olla myös tottumiskysymys, mutta tulin silti siihen tulokseen, etten minä tai nuo muut mainitsemani lähisuvun naiset tottuisi eikä kestäisi.
Eli oisko synnynnäistä vahvuutta joillain? Näillä naisilla joista luin, oli myös kehotyyppi sellainen oikein vahva ja vanttera, eli heijastui myös ulospäin.
Mulla on synnynnäinen tosi vahva vahvuus, en taida oikein osata auttaa enempää. Toivottavasti jostain saisit vinkkejä tässä asiassa.
En tarvitse vinkkejä, ollaan ihan hyviä näin. Ei kaikkien tarvitse olla vahvoja, vaikka ihailenkin jos joku on. Tosin sitä vahvuutta voi käyttää myös itsekkäästi, jos pärjää niin hyvin ettei tarvitse ottaa muita huomioon.
Kyllä se vaan on myönnettävä, että tämmönen varttuneempi herrasmies herättää kaikenikäisten naisten kiinnostuksen ihan porrasjumpassakin.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi olen ihastunut anoppiim melkein yhtä paljon kuin ikävöimääni henkilöön. ( Ei ole keinoja käsitellä, pitäisi ikävöimälleni tytölle kertoa että on ollut seksuaalisiakin tunteita omaan anoppiini aika paljon tunnen syyllisyyttä miten olen pettänyt tulevan vsimoni kun olen hekumoinut anopilla !)
Sinulla pidetty mieshenkilö on identiteetti vain hakusessa. Olet todella hukassa elämässäsi, sinulla ei ole tavoitteita, ajelehdit. Mutta älä lähde mmiinneekkään nyt voit yllättyä sanon sen.
Heidi <3
Tulit jo uniinikin!
M
Marko tai kimmo?