Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
27481/27486 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketähän mu tuleva puolisoni on!!!! Esim.alkaako etunimen alkukirjain j-kirjaimella vai S-kirjsimella molemmat on vaalea tukkaisia. Mun etunimen viimeinen kirjain on o

Marko tai kimmo?

Vierailija
27482/27486 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pahoillani, jos oon vaikuttanut ja vaikutan kylmältä tai etäiseltä. Lähisukulaisia kaatuu nyt siihen tahtiin, että vähän vahvempikin mieli ottaa osumaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27483/27486 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo vahva nainen. Tajusin tällä viikolla palstan kimmokkeena, etten minä, ei äitini eivätkä isoäitinikään ole vahvoja naisia. Emme heikkojakaan, mutta emme myöskään vahvoja. En kyllä ollut koskaan ajatellutkaan, että olisimme vahvoja tai ylipäätään ajatellut tuota asiaa, mutta kun luin palstan/somen kautta jotain tuntemattomien naisten elämää koskevia juttuja, tajusin ettei tuollaista vahvuutta kyllä ole minussa tai esim. äidissäni tai isoäideissänikään. 

Aika itsenäisiä luonteita ollaan, mutta ei vahvoja eli sietokyky suht. matala jopa. 

Vahvuutta ja lujuutta voi ehkä harjoitella. En tiedä? Mä olen erittäin vahva, ehkä vaikea sanoa.

Niin tuota mietinkin, että voi se olla myös tottumiskysymys, mutta tulin silti siihen tulokseen, etten minä tai nuo muut mainitsemani lähisuvun naiset tottuisi eikä kestäisi. 

Eli oisko synnynnäistä vahvuutta joillain? Näillä naisilla joista luin, oli myös kehotyyppi sellainen oikein vahva ja vanttera, eli heijastui myös ulospäin. 

Mulla on synnynnäinen tosi vahva vahvuus, en taida oikein osata auttaa enempää. Toivottavasti jostain saisit vinkkejä tässä asiassa.

En tarvitse vinkkejä, ollaan ihan hyviä näin. Ei kaikkien tarvitse olla vahvoja, vaikka ihailenkin jos joku on. Tosin sitä vahvuutta voi käyttää myös itsekkäästi, jos pärjää niin hyvin ettei tarvitse ottaa muita huomioon. 

Vierailija
27484/27486 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan on myönnettävä, että tämmönen varttuneempi herrasmies herättää kaikenikäisten naisten kiinnostuksen ihan porrasjumpassakin. 

Vierailija
27485/27486 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi olen ihastunut anoppiim melkein yhtä paljon kuin ikävöimääni henkilöön. ( Ei ole keinoja käsitellä, pitäisi ikävöimälleni tytölle kertoa että on ollut seksuaalisiakin tunteita omaan anoppiini aika paljon tunnen syyllisyyttä miten olen pettänyt tulevan vsimoni kun olen hekumoinut anopilla !)

Sinulla pidetty mieshenkilö on identiteetti vain hakusessa. Olet todella hukassa elämässäsi, sinulla ei ole tavoitteita, ajelehdit. Mutta älä lähde mmiinneekkään nyt voit yllättyä sanon sen.

Vierailija
27486/27486 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi <3

Tulit jo uniinikin!

M

Ketju on lukittu.