Miksi naiset eivät pidä maksullisissa käyvistä miehistä?
Sehän vain todistaa miehen olevan viriili. Nainen tietää siitä, että saa maksullisissa käyvältä mieheltä kyytiä myös parisuhteessa. Miehellä, jotka eivät käy maksullisissa, on jotain ongelmia erektiossa tai sitten he ovat rutiköyhiä.
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että kuolettaminen :D
Mikä siinä naurattaa? Kun kokee kipua, pitää keskittyä kuolettamaan kivun tunne. Shokkitilassa se tulee itsekseen, muulloin se pitää itse luoda, ettei tunne mitään tai kipu on mahdollisimman vähäistä. Sen takia en tavannut yhtäkään asiakasta selvin päin, koska silloin kuolettaminen tulee melkein itsekseen ja se on tila, jolloin voi olla huoleton, jopa onnellinen eikä mikään paina mieltä.
Musta tuntuu, että seksityö on sun ongelmista pienimmästä päästä, mutta hyvä jos olet siitä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että kuolettaminen :D
Mikä siinä naurattaa? Kun kokee kipua, pitää keskittyä kuolettamaan kivun tunne. Shokkitilassa se tulee itsekseen, muulloin se pitää itse luoda, ettei tunne mitään tai kipu on mahdollisimman vähäistä. Sen takia en tavannut yhtäkään asiakasta selvin päin, koska silloin kuolettaminen tulee melkein itsekseen ja se on tila, jolloin voi olla huoleton, jopa onnellinen eikä mikään paina mieltä.
Musta tuntuu, että seksityö on sun ongelmista pienimmästä päästä, mutta hyvä jos olet siitä pois.
Mikä on ongelma? Onko se ongelma, jos on ollut koko elämänsä surullinen? Se on vain mun elämää, muita ongelmia ei ole kuin kauan sitten tapahtuneet asiat. Elämässä on vain hyviä asioita tällä hetkellä, rakastava parisuhde, lapsi, työ, riittävästi rahaa, harrastuksia jne, mutta näyttää siltä, että traumataustasta ei voi koskaan parantua täysin, ei edes monen vuoden terapialla.
Monien ihmisten elämä on tällaista, siis muidenkin kuin entisten ja nykyisten seksityöläisten. Ei meillä ole yhtään psykiatrista diagnoosia eikä yhtään käytännön ongelmaa emmekä näy missään tilastossa. En käytä edes mitään mielialalääkkeitä. Olen vain kasvanut tällaiseksi. En minä suurentele seksin ostajien tai seksin myymisen osuutta. Tulin vain oikaisemaan virheitä tähän ketjuun.
Se on vielä sanomatta, että seksin myyminen on luonteva seuraus kaikesta mitä tapahtui sitä ennen, se tavallinen tarina. Samalla tavalla on luultavasti seksin ostajan suhteen. Tarvitaan tietyt asiat, jolloin ne tulevat tapahtumaan vääjäämättä aivan niin kuin sodista seuraa kuolemaa ja kärsimystä.
"Tulin vain oikaisemaan virheitä tähän ketjuun." Sanoisin että aika huolella meni vituiksi tuo tavoite..
Vierailija kirjoitti:
Jos seksi kanssasi on niin huirjan hyvää niin miksi sinun täytyy maksaa siitä? Luuletko tosissaan, että maksulliset sinulle päin naamaa kertovat että eivät tykkää? Sinä maksat siitä ILLUUSIOSTA.
Ei siinäkään ole väärää, jos joku ostaa tai myy illuusioita, sitähän maailma on täynnä? Sulla sitten taitaa olla myymispuolelta kokemusasiantuntijan tietoa, mulla tosiaan omalta puolelta aika kattavastikin? Yksi merkittävä syy maksaa on mutkattomuus ja spessujutut. Ja tosiaan saan kyllä ilmaiseksikin. Oikeastaan maksan siksi, että naiset (tai siis myyjät) eivät jää roikkumaan. :P
Mutta tää asenneilmapiiri on kyllä muutenkin kuvaava, eipä ihme että ihmiset puuhailee salassa. :/
Niin, todistit juuri sen pointin. Seksinostajat laittavat oman seksuaalisuutensa naisen seksuaalisuuden edelle. Ei naisen seksuaalisuus kiinnosta heitä itseisarvoisena vaan pelkästään välineenä omaan tyydytykseen.
Miksi noista miehistä pitäisikään pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisittekös niistä naisista/äideistä/vaimoista, jotka veisivät palkan/perheen rahat maksetuille miehille? Miltäse aviomihestä tuntus? Ja joo, ei miltään kuulu toki vastaus.
Mitä eroa siihen, että vie rahat jollekin muulle hemmottelupalveluiden tarjoajalle, jos rahat tikuilla. Ammattimainen seksi on miehen hemmottelua. Kotiseksi on usein amatööripuuhastelua. Eikähän siinä sinänsä mitään. Kyllä syön vaimon ruokiakin vaikka käyn välillä "pettämässä" maksullisissa ravintoloissa.
no, itse en pysty harrastamaan seksiä miehen kanssa, joka kykenee yhtymään naiseen, joka ei sitä oikeasti seksuaalisesti syistä halua.
Kyllä pystyt, ja varmaan olet tietämättäsi niin tehnytkin ;)
En pysty, enkä ole. Olen vain tasokkaiden miesten kanssa, jotka eivät halua käyttää naisia.
No aivan varmasti olet. Hyväuskoista on helppo kusettaa.
No en ole. Valitsen miehet sen mukaan, minkälainen arvomaailma heillä on. On myös miehiä, jotka eivät halua käyttää naisia.
Kummallinen aloitus, mutta voin silti kertoa vastauksen otsikon kysymykseen. Seksiä ostavissa miehissä on jotain vikaa, päässä lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen aloitus, mutta voin silti kertoa vastauksen otsikon kysymykseen. Seksiä ostavissa miehissä on jotain vikaa, päässä lähinnä.
Avioliitto itsessään on jo outo käsite. Vaimo on kalliimpi kuin urheiluauto ja keveästi niin. Toinen antaa kyytiä ja toinen ei. Toinen ei tuota perseenhedelmiä ja toinen tuottaa hauskuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioliitto itsessään on jo outo käsite. Vaimo on kalliimpi kuin urheiluauto ja keveästi niin. Toinen antaa kyytiä ja toinen ei. Toinen ei tuota perseenhedelmiä ja toinen tuottaa hauskuutta.
M.O.T
Minä olen ostanut seksiä elämässäni varmaan yli 50 naiselta, mutta silti vaimo tykkää minusta ja minä hänestä. Vaimo myös on sanonut, että ei ole koskaan saanut yhtä hyvää seksiä kuin minulta. Vaimo ei tiedä seikkailuistani, mutta haluan vain tuoda tällä sen asian esiin mitä joku täällä kirjoitti, että niillä jotka ostavat seksiä viiraa päässä.
Voin kertoa, että ainakaan minulla ei viiraa sen paremmin omasta mielestäni, vaimon mielestä, kavereiden mielestä eikä myöskään työnantajan mielestä.
Tai enhän minä ole noilta keneltäkään asiaa tietysti kysynyt, että tuntuuko heistä siltä, että minulla viiraa päästä, mutta perustuen siihen miten paljon minulla on ystäviä ja miten heidän kanssaan tulen toimeen, niin en minä ihan läpipaska taida olla, vaikka se yksi ex seksityöläinen niin täällä väittääkin, että seksin ostajilla ei ole kaikki kotona.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ostanut seksiä elämässäni varmaan yli 50 naiselta, mutta silti vaimo tykkää minusta ja minä hänestä. Vaimo myös on sanonut, että ei ole koskaan saanut yhtä hyvää seksiä kuin minulta. Vaimo ei tiedä seikkailuistani, mutta haluan vain tuoda tällä sen asian esiin mitä joku täällä kirjoitti, että niillä jotka ostavat seksiä viiraa päässä.
Voin kertoa, että ainakaan minulla ei viiraa sen paremmin omasta mielestäni, vaimon mielestä, kavereiden mielestä eikä myöskään työnantajan mielestä.
Tai enhän minä ole noilta keneltäkään asiaa tietysti kysynyt, että tuntuuko heistä siltä, että minulla viiraa päästä, mutta perustuen siihen miten paljon minulla on ystäviä ja miten heidän kanssaan tulen toimeen, niin en minä ihan läpipaska taida olla, vaikka se yksi ex seksityöläinen niin täällä väittääkin, että seksin ostajilla ei ole kaikki kotona.
Mutta kun klitoriksen erektio ja miehet raiskaa wööööööö
Vierailija kirjoitti:
Vai niin, olet siis "mukava mies. Mutta olet vain näytellyt mukavaa, voihan sarjamurhaajakin olla kotona ja kavereille mukava...Jos vaimosi tietäisi, ei hän 100% varmuudella pitäisi sinua enää normaalina, saati mukavana! Uskoisinpa, että vaimosi hajoaisi pirstaleiksi jos saisi tietää retkistäsi. Ja jos teidän seksi on ollut hyvää,miksi sun on edes "tarvinnut" ostaa seksiä. Kyllä, sun päässäsi todellakin viiraa.
Miksi miestä pitisi pitää normaalina, jos naimisissa ollessaan (onnellisesti?) käynyt maksullisilla 50 eri naisen luona?Ja tätä miehet komppaa! Miksi naimisissa,ja onko mitään tunteita vaimoa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miestä pitisi pitää normaalina, jos naimisissa ollessaan (onnellisesti?) käynyt maksullisilla 50 eri naisen luona?Ja tätä miehet komppaa! Miksi naimisissa,ja onko mitään tunteita vaimoa kohtaan.
Mä olen kanssa monesti ihmetellyt, miksi ollaan naimisissa. Pääosin silloin, kun joku valittaa huonosta seksistä puolison kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se väkivaltaisesta luonteesta kertoo, että kykenee makaamaan naisen, joka ei sitä seksuaalisista syistä halua. Tosi ikävää, että vaimosi joutuu elämään valheessa. Kyllähän sellaiset miehet, jotka kokevat etuoikeudekseen alistaa naisen seksusaalisuutensa omansa alle, voivat pärjätä yhteiskunnan muilla sektoreilla täysin normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Moni rikollinenkin on terveen kirjoissa, kunnes jää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai enhän minä ole noilta keneltäkään asiaa tietysti kysynyt, että tuntuuko heistä siltä, että minulla viiraa päästä, mutta perustuen siihen miten paljon minulla on ystäviä ja miten heidän kanssaan tulen toimeen, niin en minä ihan läpipaska taida olla, vaikka se yksi ex seksityöläinen niin täällä väittääkin, että seksin ostajilla ei ole kaikki kotona.No kyllähän se väkivaltaisesta luonteesta kertoo, että kykenee makaamaan naisen, joka ei sitä seksuaalisista syistä halua. Tosi ikävää, että vaimosi joutuu elämään valheessa. Kyllähän sellaiset miehet, jotka kokevat etuoikeudekseen alistaa naisen seksusaalisuutensa omansa alle, voivat pärjätä yhteiskunnan muilla sektoreilla täysin normaalisti.
Tautivaarasta puhumattakaan. Jokuhan tästä sai viime viikolla tuomionkin, kun tartutti herpeksen seurustelukumppaniinsa. Minä ainakin haastaisin oikeuteen, jos omalle kohdalle sattuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai enhän minä ole noilta keneltäkään asiaa tietysti kysynyt, että tuntuuko heistä siltä, että minulla viiraa päästä, mutta perustuen siihen miten paljon minulla on ystäviä ja miten heidän kanssaan tulen toimeen, niin en minä ihan läpipaska taida olla, vaikka se yksi ex seksityöläinen niin täällä väittääkin, että seksin ostajilla ei ole kaikki kotona.No kyllähän se väkivaltaisesta luonteesta kertoo, että kykenee makaamaan naisen, joka ei sitä seksuaalisista syistä halua. Tosi ikävää, että vaimosi joutuu elämään valheessa. Kyllähän sellaiset miehet, jotka kokevat etuoikeudekseen alistaa naisen seksusaalisuutensa omansa alle, voivat pärjätä yhteiskunnan muilla sektoreilla täysin normaalisti.
Älä jauha paskaa.
Huorissa käynti ei todellakaan kerro mistään väkivaltaisesta luonteesta. Vai olisiko sulla näyttää tästä jotain tutkimustietoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jauha paskaa.
Huorissa käynti ei todellakaan kerro mistään väkivaltaisesta luonteesta. Vai olisiko sulla näyttää tästä jotain tutkimustietoa?
Jo sun vastauksesi on agressiivinen. Eipä ole käytöstapoja. Kuulut varmaan joukkoon "minä vaan panen" en välitä naisen nautinnosta. Tollasiako te olette? Juu olette.
[/quote]
Jos seksi kanssasi on niin huirjan hyvää niin miksi sinun täytyy maksaa siitä? Luuletko tosissaan, että maksulliset sinulle päin naamaa kertovat että eivät tykkää? Sinä maksat siitä ILLUUSIOSTA.[/quote]
Ei siinäkään ole väärää, jos joku ostaa tai myy illuusioita, sitähän maailma on täynnä? Sulla sitten taitaa olla myymispuolelta kokemusasiantuntijan tietoa, mulla tosiaan omalta puolelta aika kattavastikin? Yksi merkittävä syy maksaa on mutkattomuus ja spessujutut. Ja tosiaan saan kyllä ilmaiseksikin. Oikeastaan maksan siksi, että naiset (tai siis myyjät) eivät jää roikkumaan. :P
Mutta tää asenneilmapiiri on kyllä muutenkin kuvaava, eipä ihme että ihmiset puuhailee salassa. :/