Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko jaksaisit odottaa parisuhteessa et toinen tietää haluaako olla vakavissaan sinun kanssa?

Vierailija
01.02.2023 |

Kysymys otsikossa.

Siis. Kauanko jaksaisit odottaa parisuhteessa et toinen tietää haluaako olla vakavissaan sinun kanssa? Olis rakkautta ja kaikkea, mutta jarruttelisi jotain ihmeellistä. Kauanko odottaisit vai jatkaisitko jossain kohtaa elämää?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena ei ole mitään väliä tälläkään.

Villit vuodet ei odota ketään.

Vierailija
2/27 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Olipas tyhmä kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odottelisi.

Vierailija
4/27 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a. Mieheni kanssa oltiin kumpikin alusta asti tosissaan kun kumppania oltiin kummatkin hakemassa. Eli kai sitten pitää jo alusta asti olla tosissaan. En todellakaan mitään paria vuotta katselisi, että haluaisikohan toinen oikeasti sitoutua.

Vierailija
5/27 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odottaisi. Kysyisin suoraan ja käskisin yksin mennä miettimään mitä haluaa. Jos on oikeasti rakastunut niin ei kai siinä ole miettimistä.

Vierailija
6/27 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Rakkaus syttyy, jos syttyy, ja jos pitää miettiä vielä, tulee sammumaan äkkiä.

Vierailija
7/27 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No useamman minuutin.

Vierailija
8/27 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin, että a) antaa olla tässä kokonaan tai b) ollaan siis tapailuasteella, tapailen muitakin ja ilmoittele, jos saat päätöksen aikaan ja vastaavasti sillä välin etsiskelen vapaasti jotakuta, jolla saattaisi olla varmempi fiilis.

Vierailija
9/27 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat? Sitä ettei tapailla muita, vai kutsutaan tapailua seurusteluksi, vai muutetaan yhteen, vai mennään naimisiin? Vastaus on ihan eri riippuen mitä haet takaa.

Vierailija
10/27 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 6kk hengailun jälkeen pitäisi tietää haluaako sitoutua seurusteluun, ja noin parin vuoden seurustelun jälkeen pitäisi tietää, haluaako sitoutua kumppanuuteen. 

Vierailija
11/27 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toteaisin, että a) antaa olla tässä kokonaan tai b) ollaan siis tapailuasteella, tapailen muitakin ja ilmoittele, jos saat päätöksen aikaan ja vastaavasti sillä välin etsiskelen vapaasti jotakuta, jolla saattaisi olla varmempi fiilis.

Täähän se ois. Eikun siksi kyselen kun eräs miekkonen on vakavissaan aina välillä ja oon sen elämän rakkaus mutta sitten ei kuitenkaan hetken päästä olekaan varma. Huoh. No, ihan sama. Oon vapaa niin kauan kun hän ei osaa olla tosissaan.

Vierailija
12/27 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Sitä ettei tapailla muita, vai kutsutaan tapailua seurusteluksi, vai muutetaan yhteen, vai mennään naimisiin? Vastaus on ihan eri riippuen mitä haet takaa.

Mä en tapaile koskaan muita. Mieskään ei kuulema. En tiedä sit katseleeko kuitenkin.

Vierailija
13/27 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täähän se ois. Eikun siksi kyselen kun eräs miekkonen on vakavissaan aina välillä ja oon sen elämän rakkaus mutta sitten ei kuitenkaan hetken päästä olekaan varma. Huoh. No, ihan sama. Oon vapaa niin kauan kun hän ei osaa olla tosissaan.

Jos ette ole naimisissa, olet vapaa. 

Vierailija
14/27 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tuhlaisi aikaani tuollaiseen empijään. Silloin kun on oikea ihminen kohdalla niin hyvin harvoin kukaan empii tuolla tavalla. Mies ei ole tosissaan. Anna sen mennä.

Vierailija
15/27 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen rakastaa, hän ei halua päästää irti rakastetustaan. Teidän suhteessanne kyse on puhtaasti sananhelinästä.

Vierailija
16/27 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ettei ole koskaan varma, onko parisuhde häntä varten. Saattaa olla että jäät melko pian yksin lapsen/lasten kanssa kun mies miettii mitä elämältä haluaa. Laita kotiin kasvamaan ja jatka etsimistä.

Vierailija
17/27 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä. Osa syttyy hitaasti ja olisin menettänyt elämäni rakkauden ellen olisi odottanut. Vuosi siinä taisi mennä että oli varma asiasta, mutta sen jälkeen on panostanut yhteiseen vielä enemmän. Jälkeenpäin kun ajattelee, niin se on yhdentekevää, koska pitää osata nauttia siitä hetkestä, eikä vaatimalla vaatia tyhjiä lupauksia. Terve itsetunto kantaa tarvittaessa pettymysten yli.

Vierailija
18/27 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kovin huono itsetunto, sitä kai tyytyy vähempään ja odottaa vaikka kuinka kauan.

Terveellä itsetunnoll varustettu henkilö tekee johtopäätökset nopeastikin - miksi olla jonkun kanssa, joka ei tiedä haluaako olla sinun kanssasi?

Vierailija
19/27 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos esim yhteiseltä lomamatkalta jatkuvasti viestittelee muille naisille, kuten mulle, olisi kannattanut tajuta jo silloin, ettei se mies ollut kiinnostunut Annesta yhtään.

Vierailija
20/27 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tuhlaisi aikaani tuollaiseen empijään. Silloin kun on oikea ihminen kohdalla niin hyvin harvoin kukaan empii tuolla tavalla. Mies ei ole tosissaan. Anna sen mennä.

Samaa mieltä. Tosin meillä minä en ole se joka pitää enemmän yhteyttä. En siis mitenkään roiku siinä, ennemmin päin vastoin, mies roikottaa minua. Odottelen tässä lähinnä josko löytyisi jotain parempaa.