Mitä se Anette ei syönyt kun ruusufinni parantui?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Oisko se perinteinen: sokeri.
Veikkaan sitä minäkin. Sokeri ja suklaa ehkä.
Huhuu! Löytyykö tietoa? Onko se taas vaan sokeri vai oikeastijotain muuta?
Googlen ja tekoälyn käyttäminen on helppoa. Kirjoitat googleen vaikkapa "millä ruokavaliolla Anette Kuusisto paransi ruusufinnin?" Niin saat vastauksen.
"Maito- ja viljatuotteet: Kuusisto huomasi näiden aiheuttavan suoria oireita iholle.
Sokeri: Hän karsi sokerin pois ruokavaliostaan, minkä koki auttaneen ihon rauhoittumisessa ja tuoneen lisää energiaa.
Alkoholi: Tietyt alkoholijuumat, kuten kuohuviini ja lonkero, pahensivat hänen iho-oireitaan.
Hieman nyt yritystä tuohon tiedonhakuun.
Vierailija kirjoitti:
Googlen ja tekoälyn käyttäminen on helppoa. Kirjoitat googleen vaikkapa "millä ruokavaliolla Anette Kuusisto paransi ruusufinnin?" Niin saat vastauksen.
"Maito- ja viljatuotteet: Kuusisto huomasi näiden aiheuttavan suoria oireita iholle.
Sokeri: Hän karsi sokerin pois ruokavaliostaan, minkä koki auttaneen ihon rauhoittumisessa ja tuoneen lisää energiaa.
Alkoholi: Tietyt alkoholijuumat, kuten kuohuviini ja lonkero, pahensivat hänen iho-oireitaan.
Hieman nyt yritystä tuohon tiedonhakuun.
Oi, kiitos! Mä en ole noin taitava. Mutta kiitos vaivannäöstäsi. Eipä tuo tieto juurikaan tuo minulle mitään uutta mutta hyvä tietää, ettei mitään sesam aukene ohjetta ollut tälläkään kertaa.
Ei ruusufinniin auta oikeasti muu kuin antibiootti.
Vierailija kirjoitti:
Sperma
Minulla auttoi normaaliin akneen sokerin ja maitotuotteiden vähentäminen. Sokeri on se ensimmäinen, joka kannattaa jättää pois.
Ruusufinni ei parane.
Sitä pahentavat esim:
Kuuma
Kylmä
Aurinko
Kahvi
Alkoholi
Tupakka
Vierailija kirjoitti:
Et saa iltapaskoista mitään mitä lääkärisi ei olisi jo kertonut.
Minulla on extran tilaus ja voisin laittaa jutun tänne. En kuitenkaan laita koska olen samanlainen vitunhomo kuin ap joka ei voinut laittaa linkkiä.
Alkanut nielemään ja ottamaan mällin mällyköitä kasvoille päivittäin niin parantunut .
Kokeilkaa azelaic acidia ruusufinniin. Olen käyttänyt sitä koko kesän ja iho on pysynyt kunnossa. Aikaisempina kesinä aurinko on saanut aikaan pahaa jälkeä suojavoiteesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on extran tilaus ja voisin laittaa jutun tänne. En kuitenkaan laita koska olen samanlainen vitunhomo kuin ap joka ei voinut laittaa linkkiä.
Tässä on se tärkein kohta. Ei ollut sokeri
Kokeilujen kautta hän löysi itselleen sopivimmat tuotteet. Eniten merkitystä ihon nykyiseen kuntoon on kuitenkin Kuusiston mukaan ollut ruokavaliolla.
– ***** ja ***** aiheuttavat minulle oireita. Yksi pahimmista on *****, joka pamauttaa poskiin heti paiseet.
Hän on huomannut, että oireet pahenevat myös joistakin *****, kuten ******* ja *****.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaa azelaic acidia ruusufinniin. Olen käyttänyt sitä koko kesän ja iho on pysynyt kunnossa. Aikaisempina kesinä aurinko on saanut aikaan pahaa jälkeä suojavoiteesta huolimatta.
Mitä myrkkyä tuo on?
Vierailija kirjoitti:
Placebo effekti on kova juttu.
Vierailija kirjoitti:
Alkanut nielemään ja ottamaan mällin mällyköitä kasvoille päivittäin niin parantunut .
Ennen joka mamma nieli mällit mällykkeet eikä ollut mitään ruusufinnejä.
Vaikka Kuusisto kokee saaneensa oireisiin helpotusta *******, sillä ei Kyrklundin mukaan ole tieteellisesti osoitettu olevan merkittävää tehoa ruusufinnin hoidossa.
Ruusufinnin puhkeamiseen voi kuitenkin itse vaikuttaa ******. Kyrklund kertoo kiinalaistutkimuksesta, jossa havaittiin, että runsas ******** tai ******** käyttö voivat lisätä ruusufinnin puhkeamista.
Oisko se perinteinen: sokeri.