Miksi naiset eivät pidä maksullisissa käyvistä miehistä?
Sehän vain todistaa miehen olevan viriili. Nainen tietää siitä, että saa maksullisissa käyvältä mieheltä kyytiä myös parisuhteessa. Miehellä, jotka eivät käy maksullisissa, on jotain ongelmia erektiossa tai sitten he ovat rutiköyhiä.
Kommentit (245)
Miehekästä varmaankin mielestäsi, puhua noin ilmiselvästi naiselle. Ai niin testosteronia! Enkä minä tota agressiojuttua kirjoittanut!
Kyllä täällä monet miehet kirjoittelevat reissuistaan huo.issa ihan innoissaan, ja kyselevät vinkkejä "missä parhaat" se ON totuus. Näkekö yksikään näistä tekevänsä väärin, vaikkanaimisissa? Voisko joku mies kertoa? Miksi vaan puolustelette. Kai nyt jokainen arvaa, mitä perheelle tapahtuisi jos paljastus että mies juoksee jatkuvasti..kyllä siinä vaimoparkakokis melkosen romahduksen. Mutta onhan miehen saatava eikö niin! Viis perheestä ja viis perheen rahoistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ostanut seksiä elämässäni varmaan yli 50 naiselta, mutta silti vaimo tykkää minusta ja minä hänestä. Vaimo myös on sanonut, että ei ole koskaan saanut yhtä hyvää seksiä kuin minulta. Vaimo ei tiedä seikkailuistani, mutta haluan vain tuoda tällä sen asian esiin mitä joku täällä kirjoitti, että niillä jotka ostavat seksiä viiraa päässä.
Voin kertoa, että ainakaan minulla ei viiraa sen paremmin omasta mielestäni, vaimon mielestä, kavereiden mielestä eikä myöskään työnantajan mielestä.
Tai enhän minä ole noilta keneltäkään asiaa tietysti kysynyt, että tuntuuko heistä siltä, että minulla viiraa päästä, mutta perustuen siihen miten paljon minulla on ystäviä ja miten heidän kanssaan tulen toimeen, niin en minä ihan läpipaska taida olla, vaikka se yksi ex seksityöläinen niin täällä väittääkin, että seksin ostajilla ei ole kaikki kotona.Vai niin, olet siis "mukava mies. Mutta olet vain näytellyt mukavaa, voihan sarjamurhaajakin olla kotona ja kavereille mukava...Jos vaimosi tietäisi, ei hän 100% varmuudella pitäisi sinua enää normaalina, saati mukavana! Uskoisinpa, että vaimosi hajoaisi pirstaleiksi jos saisi tietää retkistäsi. Ja jos teidän seksi on ollut hyvää,miksi sun on edes "tarvinnut" ostaa seksiä. Kyllä, sun päässäsi todellakin viiraa.
Saattaisi ottaa eron kuten kävi tietämässäni tapauksessa. Toi tulisiaisia reissuiltaan, ei onneksi kuitenkaan hi-virusta, joten vaimo otti eron. Ja siinä vaiheessa syyn erolle tiesi muutama muukin kuin pelkkä vaimo. Siinäpä vasta "mukava mies"!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä monet miehet kirjoittelevat reissuistaan huo.issa ihan innoissaan, ja kyselevät vinkkejä "missä parhaat" se ON totuus. Näkekö yksikään näistä tekevänsä väärin, vaikkanaimisissa? Voisko joku mies kertoa? Miksi vaan puolustelette. Kai nyt jokainen arvaa, mitä perheelle tapahtuisi jos paljastus että mies juoksee jatkuvasti..kyllä siinä vaimoparkakokis melkosen romahduksen. Mutta onhan miehen saatava eikö niin! Viis perheestä ja viis perheen rahoistakaan.
Ehkä jotkut sentään osaavat hävetä, suurin osa kenties ei, vaan sehän on jopa hienoa touhua ja luonnollista. Sitten kun asia tulee ilmi, niin lävähtää silmille, ettei se ole suurimman osan miehistäkään silmissä mitenkään hienoa eikä varsinkaan luonnollista. Täällä netissä saa uhota rauhassa omia sekoilujaan, mutta tosielämässä on eri meininki, ellei sitten ole täysin junttia porukkaa koko seurakunta. Kaipa sellaisiakin on, en vain tunne.
Vierailija kirjoitti:
Miehekästä varmaankin mielestäsi, puhua noin ilmiselvästi naiselle. Ai niin testosteronia! Enkä minä tota agressiojuttua kirjoittanut!
Seksityöläiset kohtaavat paljon väkivaltaisia asiakkaita, joten tuskin vaimokaan siltä säästyy. Ihan syystäkin naiset näitä välttelevät ja myös seksin myyjät varmasti koettavat valita asiakkaista, joista suurin osa on kaameita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on sinkku, niin en pane erityisen pahakseni tuosta huvista itsessään. Varattuna tietysti tuomitsen.
Mutta ehkä siihen myös liittyy mielikuva, että mies ei välitä naisen nautinnosta, kun maksaa siitä, että nainen enintään teeskentelee nauttivansa. Kuvioonhan kuuluu naisen tekevän sen rahasta ja naisen nautinto ei kuulu asiaan. Jos se on miehelle tärkeää, niin toki palveluun saattaa kuulua nautinnon teeskentely.
Mistä keksit tuon, että naisen nautinto ei kuulu asiaan?
Maksullisessa seksissä myydään palvelua, miehen tyydyttämistä. Siinä tehdään mitä mies haluaa. Eivät maksulliset tee sitä seksinautinnon takia vaan rahan takia. Jos seksi on molemminpuoleisesta halusta lähtetävää, ei rahaa tarvitse vaihtaa. Eikai kukaan maksullisissa kävijä nyt oikeasti luule, että nainen nauttii siitä, että saa olla miehen patjana sen tunnin?
Varmaan hyvin harva nainen tekisi tuota työtä, jos ei siitä itse vähänkään nauttisi. Ja voihan se maksullinen nainen valita asiakkaansa. Olen kuullut paljon näiltä naisilta, että paljon on miehiä jotka haluavat kosketusta, ja jutella .
Minun mies lopetti kanssakäymisen kaverinsa kanssa, joka rehenteli ostaneensa seksiä Aasiassa. Ovat enää moikkausväleissä, joten eipä tämä antipatia seksin ostamista kohtaan vain naisia koske. Ei ollut naimisissa tämä mies, vaan ehkä juuri sellainen, mitä nämä seksituristit usein ovat eli äitinsä luona asuva ikisinkku.
Onhan se törkeää riistää köyhiä naisia, jotka ovat useat lapsesta asti joutuneet miesten hyväksikäyttämiksi. Ei ole meille enää tervetullut minunkaan puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin on että seksitaudit yleistyvät vuosi vuodelta . Itseään myyvällä on useita kumppaneita ja kondomin käytöstä huolimatta seksiin liittyy aina seksitaudin riski . Kahden ihmisen välisessä uskollisessa parisuhteessa ei tätä riskiä ole .
Usein vain käy niin, että kun lapset on tehty, niin rouvalla loppuu kiinnostus seksiin. Oli minunkin rouva hyvin aktiivinen seksin saralla kun ei ollut lapsiluku täynnä. Enään ei tohdi edes lähelle mennä, kun kuulostaa että raiskaus on kysymyksessä, vaikka itse tulee lähelle. Vituttaa kunnes voi edes keskustella asiasta.
Ikävää jos vaimosi ei enää ole innokas. Annatko hänelle hyvää seksiä? Vai oletko se mies, joka vaan panee...
Miten annetaan hyvää seksiä naiselle joka ei sitä halua?
Vierailija kirjoitti:
Ikävää jos vaimosi ei enää ole innokas. Annatko hänelle hyvää seksiä? Vai oletko se mies, joka vaan panee...
Olet kyllä varsin tollo.
Mieshän kirjoitti, että vaimolle ei seksi kelpaa. Miten sitä silloin voi antaa. Edes huonoa.
Itse olet tollo. Jos on saanut vain huonoa, ei sitä enää panopuuna halua olla. Sitä oppii tajuatko?
Vierailija kirjoitti:
Itse olet tollo. Jos on saanut vain huonoa, ei sitä enää panopuuna halua olla. Sitä oppii tajuatko?
Mistä muuten tiedät, millaista seksi kyseinen vaimo on saanut? Et (taas) mistään. Kunhan vaan heittelet omia ajatelmiasi.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on omituinen tapa peukuttaa omia kommenttejasi.
Vierailija kirjoitti:
Minun mies lopetti kanssakäymisen kaverinsa kanssa, joka rehenteli ostaneensa seksiä Aasiassa. Ovat enää moikkausväleissä, joten eipä tämä antipatia seksin ostamista kohtaan vain naisia koske. Ei ollut naimisissa tämä mies, vaan ehkä juuri sellainen, mitä nämä seksituristit usein ovat eli äitinsä luona asuva ikisinkku.
Onhan se törkeää riistää köyhiä naisia, jotka ovat useat lapsesta asti joutuneet miesten hyväksikäyttämiksi. Ei ole meille enää tervetullut minunkaan puolesta.
Ehkä näistä seksityöläisnaisista on kivempi juoda kylmiä juomia baarissa ulkomaalaisten kanssa ja harrastaa seksiä rahasta, kuin paahtaa 50h viikossa jossain hikipajassa ilman vessataukoja muoviroskaa maailmanmarkkinoille?
Koetin kirjoittaa asiallisen vastauksen otsikon kysymykseen, mutta eipä mennytkään läpi. Kokeillaanpa lyhyemmin.
Se, miksi naiset eivät pidä seksiä ostavista miehistä johtuu varmaan siitä, että nämä miehet ovat epämiehekkäitä. Miehekkyyteenhän kuuluu muiden suojeleminen ja turvaaminen, tällaisia miehiä kunnioitetaan. Miehekkyyden irvikuva on se, että ryntää heti panemaan haavoittuvassa tilanteessa olevaa naista, teiniä tai lasta. Tekona se vertautuu rikoksiin, joista osa on niitä kaikkein pahimpia.
Ei myöskään osoita kovin suurta älykkyysosamäärää, jos mies kuvittelee naisen nauttivat tuntemattomien miesten nylkytyksestä seksuaalisesti. Ja miehekäs mies on luonnollisesti älykäs eikä tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä näistä seksityöläisnaisista on kivempi juoda kylmiä juomia baarissa ulkomaalaisten kanssa ja harrastaa seksiä rahasta, kuin paahtaa 50h viikossa jossain hikipajassa ilman vessataukoja muoviroskaa maailmanmarkkinoille?
Ei se varmaan ihan yhtä kivaa ole kuin näiden naisten paneminen pikkurahalla.
Tuo oli hieno kirjoitus, toivon kovasti, että mies sen kirjoitti.
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli hieno kirjoitus, toivon kovasti, että mies sen kirjoitti.
Itse kirjoitit ja samantien peukutit :D
Vastaukseni paskanpuhijille on aina agressiivinen. Oliko sulla näyttää niitä tutkimustuloksia?
Meillä molemmat saavat nautintonsa, joten puhut paskaa tässäkin asiassa.