Miksi naiset eivät pidä maksullisissa käyvistä miehistä?
Sehän vain todistaa miehen olevan viriili. Nainen tietää siitä, että saa maksullisissa käyvältä mieheltä kyytiä myös parisuhteessa. Miehellä, jotka eivät käy maksullisissa, on jotain ongelmia erektiossa tai sitten he ovat rutiköyhiä.
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli hieno kirjoitus, toivon kovasti, että mies sen kirjoitti.
Itse kirjoitit ja samantien peukutit :D
Taidat luulla, että tässä kirjoittelee vain yksi nainen, minun nähdäkseni nyt tässä parin tunnin aikana kirjoitellut kolme naista. Valitettavasti tai onneksi se todella pitää paikkansa, että naiset (monikossa) eivät pidä seksiä ostavista miehistä. Sellaista naista on varmasti aika vaikea löytää, joka tuon hyväksyisi. Eikä välttämättä sellaisia miehiäkään niin paljon ole, kun täällä kuvitellaan?
Anonyymeillä palstoilla tuskin kannattaa olettaa paljoa kenenkään kirjoituksista. Tuppaavat olemaan 100% ajanvietteeksi trollaamista siinä toivossa että syntyy paskamyrsky.
Vierailija kirjoitti:
Anonyymeillä palstoilla tuskin kannattaa olettaa paljoa kenenkään kirjoituksista. Tuppaavat olemaan 100% ajanvietteeksi trollaamista siinä toivossa että syntyy paskamyrsky.
Voi myös olla, että jos itse pääasiassa trollailet, niin luulet muiden toimivan ajanvietteekseen samoin. Varmaan täällä jonkun verran sellaisia onkin, mutta myös niitä, jotka eivät istu netissä naputtelemassa päätöikseen eli käyvät vain silloin tällöin. Itse en ole koskaan trollannut täällä enkä muuallakaan. Joskus täällä on ihan mielenkiintoisiakin tietoja ja muiden kokemuksia luettaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi myös olla, että jos itse pääasiassa trollailet, niin luulet muiden toimivan ajanvietteekseen samoin. Varmaan täällä jonkun verran sellaisia onkin, mutta myös niitä, jotka eivät istu netissä naputtelemassa päätöikseen eli käyvät vain silloin tällöin. Itse en ole koskaan trollannut täällä enkä muuallakaan. Joskus täällä on ihan mielenkiintoisiakin tietoja ja muiden kokemuksia luettaviksi.
Totta. Tietysti minkään palstan sekoittaminen ei vaadi juuri omistautimista, eli päätyökseen sitä ei tarvitse tehdä. Mutta kun täälläkin nuita aloituksia katselee niin en jaksa uskoa että ihan tosissaan täällä ihmiset kirjoittelee..
Vierailija kirjoitti:
Minun mies lopetti kanssakäymisen kaverinsa kanssa, joka rehenteli ostaneensa seksiä Aasiassa. Ovat enää moikkausväleissä, joten eipä tämä antipatia seksin ostamista kohtaan vain naisia koske. Ei ollut naimisissa tämä mies, vaan ehkä juuri sellainen, mitä nämä seksituristit usein ovat eli äitinsä luona asuva ikisinkku.
Onhan se törkeää riistää köyhiä naisia, jotka ovat useat lapsesta asti joutuneet miesten hyväksikäyttämiksi. Ei ole meille enää tervetullut minunkaan puolesta.
Voi voi sen riistämisen kanssa. Naiset pyörittää monia rakastuneita miehiä ja rakennuttavat rahoilla taloja ja ostavat lava auton. Lukuisat miehet ovat menettäneet rakastuneina omaisuutensa aasiaan. Eikä siellä nainen lähde miehen matkaan mikäli ei kiinnosta. Nää näkemykset aasian prostituutiosta ovat niin sokeita. Eikä tietenkään naisia tuomita samoista asioista. Se on varmaan oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mies lopetti kanssakäymisen kaverinsa kanssa, joka rehenteli ostaneensa seksiä Aasiassa. Ovat enää moikkausväleissä, joten eipä tämä antipatia seksin ostamista kohtaan vain naisia koske. Ei ollut naimisissa tämä mies, vaan ehkä juuri sellainen, mitä nämä seksituristit usein ovat eli äitinsä luona asuva ikisinkku.
Onhan se törkeää riistää köyhiä naisia, jotka ovat useat lapsesta asti joutuneet miesten hyväksikäyttämiksi. Ei ole meille enää tervetullut minunkaan puolesta.
Voi voi sen riistämisen kanssa. Naiset pyörittää monia rakastuneita miehiä ja rakennuttavat rahoilla taloja ja ostavat lava auton. Lukuisat miehet ovat menettäneet rakastuneina omaisuutensa aasiaan. Eikä siellä nainen lähde miehen matkaan mikäli ei kiinnosta. Nää näkemykset aasian prostituutiosta ovat niin sokeita. Eikä tietenkään naisia tuomita samoista asioista. Se on varmaan oikeus.
Wow, hienoa. Jos on kerran pakko myydä seksiä, niin silloin tietenkin mahdollisimman korkeaan hintaan.
Mä en osta seksiä, mutta karsastan naisia jotka myyvät seksiä. Kohtuu varakkaana mulla olis mahdollista käydä maksullisilla vaikka joka päivä, mutta varakkaana seksistä ei tartte maksaa. Jonkun peräkammarinpojan panemiset voisin kustantaa jos sellainen tilanne tulee eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ostanut seksiä elämässäni varmaan yli 50 naiselta, mutta silti vaimo tykkää minusta ja minä hänestä. Vaimo myös on sanonut, että ei ole koskaan saanut yhtä hyvää seksiä kuin minulta. Vaimo ei tiedä seikkailuistani, mutta haluan vain tuoda tällä sen asian esiin mitä joku täällä kirjoitti, että niillä jotka ostavat seksiä viiraa päässä.
Voin kertoa, että ainakaan minulla ei viiraa sen paremmin omasta mielestäni, vaimon mielestä, kavereiden mielestä eikä myöskään työnantajan mielestä.
Tai enhän minä ole noilta keneltäkään asiaa tietysti kysynyt, että tuntuuko heistä siltä, että minulla viiraa päästä, mutta perustuen siihen miten paljon minulla on ystäviä ja miten heidän kanssaan tulen toimeen, niin en minä ihan läpipaska taida olla, vaikka se yksi ex seksityöläinen niin täällä väittääkin, että seksin ostajilla ei ole kaikki kotona.No kyllähän se väkivaltaisesta luonteesta kertoo, että kykenee makaamaan naisen, joka ei sitä seksuaalisista syistä halua. Tosi ikävää, että vaimosi joutuu elämään valheessa. Kyllähän sellaiset miehet, jotka kokevat etuoikeudekseen alistaa naisen seksusaalisuutensa omansa alle, voivat pärjätä yhteiskunnan muilla sektoreilla täysin normaalisti.
Älä jauha paskaa.
Huorissa käynti ei todellakaan kerro mistään väkivaltaisesta luonteesta. Vai olisiko sulla näyttää tästä jotain tutkimustietoa?
Tottakai se kertoo. Koska toisen ihmisen haluttoman kehon omaan seksuaaliseen käyttöön on itsessään väkivaltaa. Se, että kykenee tunkeutumaan toisen ihmisen kehoon, vaikei toinen sitä seksuaalisista syistä haluaisikaan ja kiihotusreaktiot eivät ole tulleet, kertoo nimenomaan väkivaltaisesta luonteesta, jossa toisen alistaminen oikeutetaan omilla mielen oikuilla.
Vierailija kirjoitti:
Miten annetaan hyvää seksiä naiselle joka ei sitä halua?
Saman kysymyksen voisi esittää niille maksullisten naisten käyttäjille, jotka uskottelevat itselleen, että prostituoitu nauttii.
Mies59 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on sinkku, niin en pane erityisen pahakseni tuosta huvista itsessään. Varattuna tietysti tuomitsen.
Mutta ehkä siihen myös liittyy mielikuva, että mies ei välitä naisen nautinnosta, kun maksaa siitä, että nainen enintään teeskentelee nauttivansa. Kuvioonhan kuuluu naisen tekevän sen rahasta ja naisen nautinto ei kuulu asiaan. Jos se on miehelle tärkeää, niin toki palveluun saattaa kuulua nautinnon teeskentely.
Mistä keksit tuon, että naisen nautinto ei kuulu asiaan?
Maksullisessa seksissä myydään palvelua, miehen tyydyttämistä. Siinä tehdään mitä mies haluaa. Eivät maksulliset tee sitä seksinautinnon takia vaan rahan takia. Jos seksi on molemminpuoleisesta halusta lähtetävää, ei rahaa tarvitse vaihtaa. Eikai kukaan maksullisissa kävijä nyt oikeasti luule, että nainen nauttii siitä, että saa olla miehen patjana sen tunnin?
Varmaan hyvin harva nainen tekisi tuota työtä, jos ei siitä itse vähänkään nauttisi. Ja voihan se maksullinen nainen valita asiakkaansa. Olen kuullut paljon näiltä naisilta, että paljon on miehiä jotka haluavat kosketusta, ja jutella .
Ensinnäkään ei, suurin osa ei nauti. Kun sen pillun pitää oikeasti kiihottua ennen sitä aktia. Jostakin syystä tätä eivät kaikki miehet ymmärrä, seksistä maksajat kaikista vähiten.
Ja toisekseen vaikka joskus kohdalle sattuisikin naisen kannalta hyvä akti, niin prostituution LUONTEESEN ei kuulu myyjän tyydyttäminen vaan asikkaan.
Et ole tainnut lukea maksullisten naisten kertomuksia asiakkaistaan... Ei todellakaan mieltä ylentäviä. Ikävää, että halut elää illuusiossa ja valheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman kysymyksen voisi esittää niille maksullisten naisten käyttäjille, jotka uskottelevat itselleen, että prostituoitu nauttii.
No kerro nyt sinä, kun itse tuon älyttömyyden polkaisit. Etkä siinä yhteydessä edes maksullista seksiä kommentoinut. Varmasti aika hankala vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli hieno kirjoitus, toivon kovasti, että mies sen kirjoitti.
Itse kirjoitit ja samantien peukutit :D
Taidat luulla, että tässä kirjoittelee vain yksi nainen, minun nähdäkseni nyt tässä parin tunnin aikana kirjoitellut kolme naista. Valitettavasti tai onneksi se todella pitää paikkansa, että naiset (monikossa) eivät pidä seksiä ostavista miehistä. Sellaista naista on varmasti aika vaikea löytää, joka tuon hyväksyisi. Eikä välttämättä sellaisia miehiäkään niin paljon ole, kun täällä kuvitellaan?
Siin ne kolme naista jotka täällä kirjoittelevat ei pidä seksiä ostavista miehistä.
Onpa laaja otanta jolla katetaan kaikkien naisten mielipide.
Tosiasiassa varmaan suurimmalla osalla naisista on aivan sama runkkaavatko miehet vai käyvätkö maksullisilla jos kummallakaan ei ole vaikutusta parisuhteeseen tunne puolella eikä myöskään parisuhdeseksiin.
Pettäminen missä on tunteet mukana onkin sitten taas luonnollisesti ihan toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä kaikkien kanssa ja joka päivä. Kuten kaikissa hommissa, on parempia ja huonompia päiviä. :)
Kyllä on taas menty tunteella. Poimittu muutamia sanoja, irroitettu asiayhteydestä ja todisteluksi omille stereotypioille ja fobioille.
Kuten nyt vaikka, että seksin ostajat olisivat jotenkin reppanoita, jotka muuten eivät saa. Ehkä sellainenkin asiakasryhmä löytyy.
Täällä on taas paljon viisaita. Niitä jotka ei ole olleet alalla tai asiakkaana ovatkin ihan parhaita asiaian tuntijoita.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on taas paljon viisaita. Niitä jotka ei ole olleet alalla tai asiakkaana ovatkin ihan parhaita asiaian tuntijoita.
Juuri näin. Minä olen ostanut seksiä ja ei se nainen kovin haluttomalta vaikuttanut. En tarkoita että olin niin hyvä että halusi siksi minut, mutta antoi hyvän asiakaspalvelu kokemuksen hymyili ja toivotti tervetulleeksi uudelleen. Ihan niin kuin missä tahansa palveluammatissa. Tykkäsi selkeästi hyvin maksetusta työstään. Ja tämä nainen oli ihan supi suomalainen eikä mikään ihmiskaupan uhri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Minä olen ostanut seksiä ja ei se nainen kovin haluttomalta vaikuttanut. En tarkoita että olin niin hyvä että halusi siksi minut, mutta antoi hyvän asiakaspalvelu kokemuksen hymyili ja toivotti tervetulleeksi uudelleen. Ihan niin kuin missä tahansa palveluammatissa. Tykkäsi selkeästi hyvin maksetusta työstään. Ja tämä nainen oli ihan supi suomalainen eikä mikään ihmiskaupan uhri.
Arvaan, että saat tähän vastauksia tyyliin "ei se nainen varmasti halunnut, mutta oli pakotettu näyttelemään" tai "mistä sä voit tietää myikö nainen itseään vapaaehtoisesti"
Täältä on taidettu poistaa muutamia selkeästi naisten kommia, joissa seksityöntekijöitä huoriteltiin. En kyllä ole ikinä kokenut asioineeni yhdenään h---n luona, ihan hienoja tyyppejä ovat olleet.
Tässä yhden alalla olleen nuoren suomalaisen naisen kokemuksia:
***Suuri osa asiakkaista käyttäytyi hyvin ja useimpien kanssa seksi oli parhaimmillaan molemmin puolin tyydyttävää ja hauskaa. Sonjalle kertyi vuosien aikana useita vakioasiakkaita, joita tapasi säännöllisesti. Yksi vakioasiakkaista leskimies, jonka vaimo oli menehtynyt syöpään.
– Meille kehittyi vuosien aikana eräänlainen ystävyyssuhde. Emme useimmilla tapaamisilla edes harrastaneet seksiä. Makoilimme lähekkäin, halailimme ja ennen kaikkea juttelimme syvällisesti elämän iloista ja suruista. Yhä vielä toisinaankin mietin, mitä hänelle kuuluu. Minulla on ikävä keskustelujamme.
Erääseen vakkariasiakkaaseensa Sonja pohtii olleensa ehkä jopa vähän ihastunut. Heidän keskinäinen kemiansa oli vahva ja seksi todella hyvää. Mies oli ammatiltaan hieroja. Hän halusi tapaamisilla lähinnä hieroa öljyllä Sonjan vartaloa ja kokeilla häneen seksileluja.
– Kuka ei siitä nauttisi, että saa lukuisia orgasmeja, rentouttavan hieronnan, ja vielä palkan käteen nautinnosta? Sonja hymähtää.***
Mutta täällä tavallista naista, siis tällä palstalla kutsutaan femakkolutcaksi. Siinä miettimistä.
Nainen olen. Olen se sama, joka edellä kirjoitti miehen kaverista, jonka mies jätti pois kaveripiiristä, kun sai tietää tämän ostaneen seksiä Aasiassa. Mun miehen mielipide on huomattavasti rajumpi kuin tuo mitä itse ajattelen seksiä ostavista. Ei menisi sensuurista täällä läpi.