9v ei hyväksy uutta kumppania
Erosin lasten isästä 3v sitten. Noin 2v sitten aloin seurustella nykyisen kumppanini kanssa. Lapseni ei ole vieläkään hyväksynyt uutta kumppaniani, vaan on tälle ilkeä, ei vastaa kysymyksiin, ei halua tehdä mitään yhdessä. Välttelee seuraa ja luimistelee kumppanini seurassa. Alan olla toivoton, mikään mukava yhdessä tekeminen ei onnistu kun lapseni on aina vetäytynyt tai tyly.
Kommentit (300)
Vierailija kirjoitti:
Hankalia asioita, mutta ei lapsen elämään voi tuoda ihmisiä ja olettaa, että he tykkäisivät. Miksi sinun pitää tyrkyttää miestä lapsen seuraan ja leikkiä perhettä?
tämä, lasten pakottaminen uusperheleikkeihin on väärin ja vielä enemmän se on väärin vain äidin mieliksi.
Katopas vaan, uusperhejuttu ei mennytkään kuin vauvalehdessä.
Alkakaa ap tapailla miesystävän kanssa vain ilman lapsia. Jos lapsesi asuvat vaikka vuoroviikoin isänsä luona, niin saatetaan te olla joka toinen viikko yhdessä miesystäväsi kanssa.
Laita se lapsi isälleen aasumaan.
Jostain syystä ihmiset olettaa että lapsi hyväksyy hymysuin kotiinsa vieraan miehen leikkimään isää. Lapsella on vain yksi isä, ja oikeus olla tälle lojaali.
Oikein, hyvä lapsi. Vietä aikaa erikseen lapsen kanssa ja erikseen miehen kanssa. 9v osaa tehdä jo paljon itsekin asioita. Se on hänen koti, ei vieraan miehen. Ehkä mies on luonteeltaan sellainen, ettei kemia kohtaa pojan kanssa? Pakottaa ei voi.
Minulla on miesystävä ollut jo kuusi vuotta. En ikinä ole vaatinut lapsiani miesystäväni seuraan. Tervehtivät ja luikkivat huoneisiinsa. Lasten ei tarvitse pitää miesystävääni läheisenään.
Ehkä lapsi aavistaa jotain, vähän niinkuin eläimetkin?
Sama juttu. Miehen poika käyttäytyy samanlaisesti ja olemme seurustelleet mieheni kanssa nyt kuutisen vuotta. En tyrkytä itseäni ja käyttäydyn asiallisesti. Näemme joka viikko. Tympii, kun joka lause alkaa "iskä,... ". Kuin en olisi olemassakaan. Pikku hiljaa on alkanut tuntua siltä, että ennenkuin murrosikä alkaa, minä nostan kytkintä. Miksipä en jo aiemmin...
Miksi ap ei tapaisi tuota miestä ilman lasta? Uusperhe kuviot vaativia. Antaisi lapsen kasvaa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on miesystävä ollut jo kuusi vuotta. En ikinä ole vaatinut lapsiani miesystäväni seuraan. Tervehtivät ja luikkivat huoneisiinsa. Lasten ei tarvitse pitää miesystävääni läheisenään.
Okei. Toivottavasti sun miesystävä ei sentään ihan yhtenään käy kylässä sun luona. Olisi lapsille ikävää, jos joka ilta olisi vietettävä omaan huoneeseen lukittaut7neena.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Miehen poika käyttäytyy samanlaisesti ja olemme seurustelleet mieheni kanssa nyt kuutisen vuotta. En tyrkytä itseäni ja käyttäydyn asiallisesti. Näemme joka viikko. Tympii, kun joka lause alkaa "iskä,... ". Kuin en olisi olemassakaan. Pikku hiljaa on alkanut tuntua siltä, että ennenkuin murrosikä alkaa, minä nostan kytkintä. Miksipä en jo aiemmin...
Uusperheet eivät toimi
Kannattaisi kasvattaa se lapsi yksin aikuiseksi, ja sitten vasta panna ketä haluaa. Kai sinä nyt vuosikymmenen selviät ilman kikkeliäkin?
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Toivottavasti sun miesystävä ei sentään ihan yhtenään käy kylässä sun luona. Olisi lapsille ikävää, jos joka ilta olisi vietettävä omaan huoneeseen lukittaut7neena.
Ei käy usein, mutta lapset saa valita seuransa itse.
Anna lapsen olla rauhassa, mutta älä anna lapsen päättää seurustelustasi.
Minäkin erosin lapseni isästä kun sain palkankorotuksen töissä ja tajusin ettei mieheni enää ole samalla aaltopituudella. Minusta näin on parempi, lapsi saa kaksi tervettä kotia mielummin kuin yhden rikkinäisen.
Miksi teidän pitäisi tehdä mitään yhdessä? Sinun kanssa se kumppanisi seurustelee eikä lapsesi. Tapaile miestä silloin kun lapsi on isällään.
🇺🇦🇮🇱
Hankalia asioita, mutta ei lapsen elämään voi tuoda ihmisiä ja olettaa, että he tykkäisivät. Miksi sinun pitää tyrkyttää miestä lapsen seuraan ja leikkiä perhettä?