Kaamosväsymys on iskenyt, voi itku!

Vierailija

Luulin säästyneeni perinteiseltä väsymykseltä, joka vaivaa minua joka vuosi marras-joulu-tammikuussa. No, en säästynyt. Koko viikko ollut aivan kauhea. Väsyttää aamulla, päivällä ja illalla. En jaksanut lähteä tänään edes jumppaan, joka on viikon kohokohta. On niin pimeää ja märkää, yäk. Onko muita?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on kirkasvalolamppu, niin ei enää väsytä. Ennen tuota väsytti ja meni masennuksen puolelle.
Suosittelen.

Olen ajatellut kirkasvalolampun hankkimista, mutta mitenköhän se sopii vuorotyöläiselle? Teen kolmivuorotyötä ja nukkumiseni on hyvin epäsäännöllistä. Onko muilla vuorotyöläisillä kokemusta kirkasvalolampun käyttämisestä?

Vierailija

Piristyin kun aloitin sen 2+5 päivää dietin. Heti jotenkin virkeämpi olo.
Tosin muuten vaan kiukkuinenja masentunut olo.
Paljon masentavia uutisia ja kaikki oli töissäkin jotenkin äreitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on kirkasvalolamppu, niin ei enää väsytä. Ennen tuota väsytti ja meni masennuksen puolelle.
Suosittelen.

Jaa, meille on ostettu 3 eri kirkasvalolamppua 2000-luvulla, eikä yksikään ole auttanut. Luulen, että ne on huuhaata.

Vierailija

Asuin vuoden Espanjassa ja sen jälkeen on ahdistanut joka syksy Suomessa. Se iskee marraskuussa ja on pahimmillaan kuukauden päästä. Maaliskuussa on jo kuin uusi ihminen. Ehkä pitäisi muuttaa sinne Espanjaan kokonaan. Jos saisi töitä siis, en puhu espanjaa kuin muutaman sanan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen.

Jaa, meille on ostettu 3 eri kirkasvalolamppua 2000-luvulla, eikä yksikään ole auttanut. Luulen, että ne on huuhaata.

Eihän se kaikilla auta ja ei kaikki edes voi käyttää. Ihan tutkittua se kuitenkin on, ettei ole huuhaata.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Asuin vuoden Espanjassa ja sen jälkeen on ahdistanut joka syksy Suomessa. Se iskee marraskuussa ja on pahimmillaan kuukauden päästä. Maaliskuussa on jo kuin uusi ihminen. Ehkä pitäisi muuttaa sinne Espanjaan kokonaan. Jos saisi töitä siis, en puhu espanjaa kuin muutaman sanan.

Muuta Fuengirolaan. Siellä on paljon suomalaisia firmoja. Tuttunikin hiljattain muutti firmansa ja perheensä kans sinne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Muuta Fuengirolaan. Siellä on paljon suomalaisia firmoja. Tuttunikin hiljattain muutti firmansa ja perheensä kans sinne.

Fuengirolassa minä juuri asuinkin vuoden. Mietin vaan, mitä siellä tekisin. En ole mikään lehtimyyjä enkä tarjoilija.

Vierailija

Tsemppii ap. Enää vajaat kaksi kuukautta niin pimeys taittuu ja valo lisääntyy hitaasti mutta varmasti. Toivottavasti tulee lunta pian että vähän helpottaisi. Minä pelkään pimeää jo lähes fobian tasolla, mutta jostain syystä keväinen valon lisääntyminen vaikuttaa minuun pahemmin kuin kaamos. Ehkä juuri siksi.

Vierailija

Olen huomannut juuri kuluneella viikolla saman. Iltaisin menen nukkumaan jo yhdeksältä, herään aamuisin kuuden seitsemän aikaan, ja työpäivän jälkeen väsyttää niin että voisi mennä yöunille jo neljältä. Edellisellä viikolla kun oli aurinkoisia päiviä, olin pirteämpi. Yritän nyt kirkasvalolamppukuuria joka aamu, syön d-vitamiinia ja toki nukun kunnon yöunia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat