Mistä kosmetiikkatuotteesta et luovu?
Mikä on sellainen kosmetiikkatuote, jolla olet saanut niin näkyviä ja positiivisia muutoksia kasvoillesi, ettet luopuisi siitä mistään hinnasta.
Kommentit (1017)
Katso peiliin niin näet totuuden
Aqualan L! Käytän yövoiteena ja hiusnaamiona.
Aina on netissä halvempi hinta.
Body shopin aloe vera-päivävoide. On vaan mun iholle just sopiva, viisi vuotta sitten löysin ja pois en vaihtaisi.
Vettä 1,5 litraa päivittäin , kosteutan ihoa myös sisäisesti.
Käytän apteekin ihovoiteita , kasvovesi kuuluu myös rutiineihin.
Lancomen ripsiväristä en luovu .
Meikkipuuteri.
Nämä saavat positiivisia vaikutuksia kaikkialle, eivätkä kulu!
Partavaahto. Geelit tukkii partahöylän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kollageenijauhe, joka on maustamatonta. Sekoitan tätä https://tinyurl.com/5t3kx6f7 aina aamuisin jugurtin tai rahkan sekaan. Kasvot näyttävät paljon freesimmiltä kuin ennen. Aloitin käytön noin vuosi sitten ja tuote alkoi näkyvästi vaikuttaa jo viikossa. Tällä minä ainakin menisin, jos saisin valita vain yhden kosmetiikkatuotteen jota käytän loppuelämäni ajan, kun kyseessä on kasvojen ihonhoito.
Kollageenijauhe on myös yks mun lemppareista. Mulla tuli ihosta paljon kuulaampi, tasaisempi ja terveempi. Ehkä ainoa miinus kovasta hinnasta, mutta ehdottomasti jatkan käyttöä kun on jo tullut osaksi omaa aamurutiinia.
Mulla se kollageenijauhe vaan pahensi ihon kuntoa vaikka hieroin sitä naamaan aamuin illoin.
Syö järkevämmin ja lopeta tupakointi
En pysty vastaamaan. Talvella käytän eri tuotteita kuin kesällä. Kokeilen paljon uutta, tilaan blogisuosituksia ja testivoittajia. Ostan tarjoustuotteita. Ei siis ole olemassa asioita, joista en luovu.
Mutta on tuotteita, joihin aina palaan, kaikkien kokeilujen jälkeen, kun huomaan, ettei uudet kokeilut ole vanhoja parempia:
Widmerin lilapurkkinen antiage-sarjan silmänympärysvoide, ja myös päivävoide ja yövoide.
Avenen kosteuttava seerumi hydrance.
Cliniquen all about eyes rich.
Lancomen hypnose ripsiväri.
Estee Lauder all day wear sävyttävä päivävoide.
Iho kuiva talvella. Kesällä sekaiho.
N54
En kestä näitä uusavuttomia ihmisiä voi luoja taas.
Näitä lisää näiden lueskelu on ollut hyvää ajanvietettä illan pimeinä tunteina
Vierailija kirjoitti:
Pissikset olkaakin sitten käyttämättä niitä eläinkokeilla tehtyjä tuotteita! Teidän syy ettei eläinkokeet lopu koskaan kun aina olette tunkemassa meikkejä naamaan miettimättä yhtään niiden seurauksia. Eläimet kärsii vain siksi että te saatte teidän kasvoistanne kauniimmat. hävetkää!
Eläinkokeettoman kosmetiikan tietokanta:
Eläinkokeettomat kosmetiikkamerkit
https://animalia.fi/eettinen-kuluttaminen/elainkokeeton-kosmetiikka/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kollageenijauhe, joka on maustamatonta. Sekoitan tätä https://tinyurl.com/5t3kx6f7 aina aamuisin jugurtin tai rahkan sekaan. Kasvot näyttävät paljon freesimmiltä kuin ennen. Aloitin käytön noin vuosi sitten ja tuote alkoi näkyvästi vaikuttaa jo viikossa. Tällä minä ainakin menisin, jos saisin valita vain yhden kosmetiikkatuotteen jota käytän loppuelämäni ajan, kun kyseessä on kasvojen ihonhoito.
Kollageenijauhe on myös yks mun lemppareista. Mulla tuli ihosta paljon kuulaampi, tasaisempi ja terveempi. Ehkä ainoa miinus kovasta hinnasta, mutta ehdottomasti jatkan käyttöä kun on jo tullut osaksi omaa aamurutiinia.
Mulla se kollageenijauhe vaan pahensi ihon kuntoa vaikka hieroin sitä naamaan aamuin illoin.
Se kuuluu syödä :D
Kosteusvoide