Mistä kosmetiikkatuotteesta et luovu?
Mikä on sellainen kosmetiikkatuote, jolla olet saanut niin näkyviä ja positiivisia muutoksia kasvoillesi, ettet luopuisi siitä mistään hinnasta.
Kommentit (1017)
Ajoittaisiin aikuisiän finneihin olen saanut parhaan avun otsonoidusta oliiviöljystä. Nitistää näppylät jopa yhden yön aikana. Haisee jonkun aikaa pahalle kun laittaa mutta muuten tosi hyvä tuote.
Paras vartalovoide minun iholleni on tämä monien muidenkin suosima Biothermin Lait corporel. Imeytyy nopeasti, napakoittaa ja tuoksuu kevyesti sitrukselle. Välillä kokeilen muitakin mutta tähän mennessä en ole löytänyt parempaa voidetta.
Öljy/balmi puhdistus, Cliniquen Take the day off sarjaa tai Kicksin BeautyAct. Lumenen balmia kokeilin purkin, mutta on jotenkin kuivattavaa ja silmiä kirvelevää, mitä ei todellakaan balmilta odottaisi. Ja aamuisin misellivesi puhdistus, merkkejä vaihtelen, Lorealin Revitalift Hyaluronic Micellar palaa kuitenkin aina. Ja iltaisin kasvovetenä jokin glykolihappoa sisältävä kuoriva mieto vesi, Clinique taas hyvä, mutta pidän myös Lorealin Revitaliftistä.
Seerumeita ja voiteita vaihtelen enemmän, mutta tehoaineet pysyvät samana, aina pitää olla jossakin muodossa olevaa retinolia, c-vitamiinia ja hyaluronihappoa. Tarpeeksi kosteuttavat yövoiteet. Mielellään jopa yönaamio. Lidlin annospussissa myytävä Q10 voidemainen naamio on loistolöytö, eurolla saa kaksi annospussia, ja yksi annospussi riittää omassa käytössäni jopa parikin viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Paras vartalovoide minun iholleni on tämä monien muidenkin suosima Biothermin Lait corporel. Imeytyy nopeasti, napakoittaa ja tuoksuu kevyesti sitrukselle. Välillä kokeilen muitakin mutta tähän mennessä en ole löytänyt parempaa voidetta.
Kauhean pitkä lista kaikkia aineita. En ostaisi ainakaan tuollaiseen hintaan.
Tämä on tuhat kertaa parempi
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/cattier-kookos-vanilja-500-ml-v…
Muita tuotteita voin vaihdella ja jättää vaikka välillä poiskin, mutta silmänympärysvoiteeni on Avene.
No ihmisiä on joka lähtöön toinen tuhlaa rahansa lastenvaatteisiin ja joku sitten johonkin muuhun.
No jopas jotakin. Päästiin vielä yhtaikaa tänne varvihyllylle. Levätään hetken ennen..
Onko kollageenituotteessa oltava tietty pitoisuus, jotta se toimisi? Ostin Lady Vita Kollageenia ja siinä pitoisuus on 66 mg eli 0,066 g. Monissa tuotteissa kollageenia on 5-10 g. Päiväannosta siis tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kollageenijauhe, joka on maustamatonta. Sekoitan tätä https://tinyurl.com/5t3kx6f7 aina aamuisin jugurtin tai rahkan sekaan. Kasvot näyttävät paljon freesimmiltä kuin ennen. Aloitin käytön noin vuosi sitten ja tuote alkoi näkyvästi vaikuttaa jo viikossa. Tällä minä ainakin menisin, jos saisin valita vain yhden kosmetiikkatuotteen jota käytän loppuelämäni ajan, kun kyseessä on kasvojen ihonhoito.
Mulla tuo kollageenijauhe kohotti tällaisen nelikymppisen kasvoja näkyvästi tekemättä niistä filleröidyn näköiset. Aloitin käytön n. 2 viikkoa sitten ja maksoi jotain 40 eur. Aivan uskomaton teho ja tulokset tulee kestämään ja paranemaan vielä pitkään.
Nyt alkaa nämä kehut vaikuttamaan jo hieman siltä, että kollageenijauhemyyjä on saapunut palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kollageenijauhe, joka on maustamatonta. Sekoitan tätä https://tinyurl.com/5t3kx6f7 aina aamuisin jugurtin tai rahkan sekaan. Kasvot näyttävät paljon freesimmiltä kuin ennen. Aloitin käytön noin vuosi sitten ja tuote alkoi näkyvästi vaikuttaa jo viikossa. Tällä minä ainakin menisin, jos saisin valita vain yhden kosmetiikkatuotteen jota käytän loppuelämäni ajan, kun kyseessä on kasvojen ihonhoito.
Mulla tuo kollageenijauhe kohotti tällaisen nelikymppisen kasvoja näkyvästi tekemättä niistä filleröidyn näköiset. Aloitin käytön n. 2 viikkoa sitten ja maksoi jotain 40 eur. Aivan uskomaton teho ja tulokset tulee kestämään ja paranemaan vielä pitkään.
Nyt alkaa nämä kehut vaikuttamaan jo hieman siltä, että kollageenijauhemyyjä on saapunut palstalle.
Samaa mietin. Mä kokeilin ja kun halusin lopettaa tilauksen kesti ehkä 4 päivää kun soittivat että jokos taas tilaisin ja uskollisesti soittelevat vaikka kiellän. Vaikea päästä eroon.
Alanuolittajat tais tunnistaa itsensä :D
Trendikästä mutta sitä haukkuja ei tiedä ;).
No antaa sitte olla.. ei kukaan mua ymmärrä. Moi
Vierailija kirjoitti:
Botoxia 4x vuodessa t. N20
20v botoxia naamaan ? Miksi? Pakko olla rölli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin liputan kollageenijauheen puolesta jos vain yhden saa valita.
Teillä ilmeisesti blasebo-vaikutus, koska kollageenin syömisellä ei ole vaikutusta, se ei imeydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi! On tiedossa että kollageenin syömisellä ei ole vaikutusta, koska ei imeydy!
Up