Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ventovieras saanut sinulle joskus raivarit julkisella paikalla?

Vierailija
20.01.2023 |

Itse jouduin just moisen kohteeksi ruokakaupassa. Olin poikani kanssa menossa kassalle, oli vain pari ostosta. Kassalla ei ollut jonoa, eli pääsi suoraan, mutta pari metriä kassasta oli yksinäinen kärry ostoksineen nököttämässä. Tottakai katsoin, että siinä ollaan oltu menossa kassalle, mut jotain on unohtunut ja palattu hakemaan. Missään ei ketään näy, joten painutaan asioimaan ja samantien kun olen saanut ne pari ostosta iskettyä hihnalle, kärryn omistaja syöksyy jostain hyllyvälisä peräämme ja alkaa mielenosoituksellisesti hakkaamaan ostoksiaan linjalle. Katsoin ja kyseessä oli joku viisikymppinen työmies huomiotakkeineen. Hän sit aloitti vihaisesti, että "päätit sit ohitella!", johon hämmentyneenä yritin sanoa, että luulin, kun kärry oli tuossa yksinään, että.. Johon hän keskeytti huuten että"älä selitä!". Pahoittelin, johon hän alkoi vielä huutamaan, et hienoa esimerkkiä näytän lapselleni ja tulee lapsesta samanlainen idiootti. Kassatyttö nieleskeli yhtä järkyttyneenä kuin minäkin ja olin kyllä tosi surullinen ja muksu pelästyneenä kun lähdettiin ulos.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä kaikenlaista tullut nähtyä yli viisikymppisenä ukkona.

Yli kuusikymppiset sedät ja tädit ovat joskus ragenneet milloin mistäkin.

Esimerkiksi hattumallista ja kaljusta päästä (parturin jälkeen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla