Mistä kosmetiikkatuotteesta et luovu?
Mikä on sellainen kosmetiikkatuote, jolla olet saanut niin näkyviä ja positiivisia muutoksia kasvoillesi, ettet luopuisi siitä mistään hinnasta.
Kommentit (1017)
Seerumi, mikä tahansa kosteuttava.
Tuon kollageenijauheen otan myös kokeiluun!
Dermosilin kuoriva yöseerumi ja retinoli yövoide. Nämä on ainoat, joilla olen saanut silmin nähtäviä muutoksia ihoon. Melkein 20 vuotta kärsin finneistä naamassa, nyt iho on todella hyvässä kunnossa.
Oikeasti on todella vaikeaa valita vain yhtä. Haluaisin, että minulla olisi aina ulottuvillani iholleni sopivat aurinkovoide, maitoputsari, kosteusvoide ja paikallinen a-vitamiini, merkkien suhteen en ole ehdoton. On kuitenkin joitain tuotteita, jotka aina toimivat ja joita tykkään ostaa yhä uudestaan ja vaikka varastoon. Laponie of Scandinavian maitoputsari on tällainen, Idun mineralsin meikkipohja myös, Ordinaryn multipeptidiä/buffettia olen käyttänyt vuosikausia, uusin vakkarisuosikki on Beauty of Joseonin aurinkovoide. Muut voivat vaihdella enemmän.
En kyllä mitään kommentteja ole saanut. Mutta en luopuisi Aqualan L voiteesta. Jo siksi, että se on niin monikäyttöinen. Mitä vähemmän purnukoita, sen parempi.
Olen päättänyt luopua kaikesta kosmetiikasta ja lakata lihottamasta yhtiöiden pussukkaa turhamaisuuden takia.
En ainakaan mielelläni luopuisi näistä: Atopikin herkän ihon kaurakasvovesi, Olivia Kleinin sensitive wash-puhdistusgeeli, ja P20 spf50+ lasten aurinkovoide (käytän kasvoille). Minulla on herkkä iho kasvoilla, ja nämä eivät kuivata eivätkä ärsytä. P20 ei tuki ihohuokosiani.
Meikkaan yleensä minimaalisesti, mutta en luovu irtopuuterista, koska aurinkovoide jättää kasvoille vähän liikaa kiiltoa. Käytän Ben Nyen Bella luxury-puuteria, se on peitonnut Armanit ja Laura Mercierit ja on hinta-laatusuhteeltaan erinomainen. Ripsiväristä en myöskään luovu: mikä tahansa tavisripsari käy, joka ei tee hämähäkkiripsiä. Viimeinen tuote olisi huulirasva: mukana kulkee yleensä Carmexin purkki.
Jos meikkaan, parhaat luottotuotteeni ovat Lumenen cc-voide (yhtä hyvä kuin NARS sheer glow-meikkivoide), Too Faced-peitevoide, NARS pohjustusvoide (rasvaiset luomet), Lumenen harmaanruskea kulmakynä ja Chanelin luomiväripaletti. N51
Sinä, joka kirjoitat jokaiseen kauneusketjuun näitä höpölöpö hyvää päivää kirvesvartta kato orava -viestejä: hae itsellesi keskusteluapua, oikeasti!
Vierailija kirjoitti:
Sinä, joka kirjoitat jokaiseen kauneusketjuun näitä höpölöpö hyvää päivää kirvesvartta kato orava -viestejä: hae itsellesi keskusteluapua, oikeasti!
Palstahullut :D
Vierailija kirjoitti:
Kollageenijauhe, joka on maustamatonta. Sekoitan tätä https://tinyurl.com/5t3kx6f7 aina aamuisin jugurtin tai rahkan sekaan. Kasvot näyttävät paljon freesimmiltä kuin ennen. Aloitin käytön noin vuosi sitten ja tuote alkoi näkyvästi vaikuttaa jo viikossa. Tällä minä ainakin menisin, jos saisin valita vain yhden kosmetiikkatuotteen jota käytän loppuelämäni ajan, kun kyseessä on kasvojen ihonhoito.
Kollageenijauhe on myös yks mun lemppareista. Mulla tuli ihosta paljon kuulaampi, tasaisempi ja terveempi. Ehkä ainoa miinus kovasta hinnasta, mutta ehdottomasti jatkan käyttöä kun on jo tullut osaksi omaa aamurutiinia.
L'Oréal Paris Nude Magique CC cream
Tosi hyvää.
Max Factorin ripsareista olis vaikea luopunut kun olen käyttänyt jo yli 10 vuotta putkeen. Masterpiece (se musta ja kultainen) + 2000 calorie. Mä tykkään kun sillä tulee niin tuuheat ripset.
Vierailija kirjoitti:
Vaseliini näin 30 v eikä ole kasvoissa ryppyjä kuivuutta tai finnejä. Puhdistan myös ruokasoodalla.
Mikä tää ruokasooda provo on? Kohta ei ole naamassa ihoa jos sitä käytät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kollageenijauhe, joka on maustamatonta. Sekoitan tätä https://tinyurl.com/5t3kx6f7 aina aamuisin jugurtin tai rahkan sekaan. Kasvot näyttävät paljon freesimmiltä kuin ennen. Aloitin käytön noin vuosi sitten ja tuote alkoi näkyvästi vaikuttaa jo viikossa. Tällä minä ainakin menisin, jos saisin valita vain yhden kosmetiikkatuotteen jota käytän loppuelämäni ajan, kun kyseessä on kasvojen ihonhoito.
Kollageenijauhe on myös yks mun lemppareista. Mulla tuli ihosta paljon kuulaampi, tasaisempi ja terveempi. Ehkä ainoa miinus kovasta hinnasta, mutta ehdottomasti jatkan käyttöä kun on jo tullut osaksi omaa aamurutiinia.
Kun mä aloitin kollageenin syömisen mieheni kommentoi heti samana päivänä että näytän hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Hymy, jonka tosin joutuu ihan valmistamaan itse. Sitä kun ei saa purkissa kaupassa.
Hymystä tulee naururyppyjä :D
Biothermin tuotteet. Ostin sellaisen yllättävän edullisen lahjapakkauksen Stockalta, jossa oli pieni yövoide, pieni seerumi ja silmänympärysvoide sekä normaalikokoinen 50 ml päivävoide. Näissä on merilevää. Sain myös retinol-voiteen näytetuubin, jota luulin ensin liian vahvaksi melko rasvaiselle iholleni, mutta kun olen jo reilusti yli 50, sain huomata, että sehän rauhoitti ihoa.
Ostin sitten retinol-sarjan seuraavaksi. Tykkään myös Biothermin vartalovoiteesta ja monista niistä tuoksuista, ovat raikkaita, hedelmäisiä mutta tyylikkäällä tavalla.
Kynsilakassa en vaihtaisi Sally Hansenin Cafe au Lait-väristä (neutraali vaalea beige). Ostin sen alunperin Fiksuruuan poistoista. Sillä saa siistin arkilakan, joka pysyy.
Lidlin palasaippuat, joissa tuoksu, esim laventeli. Maksavat euron.
UV-suojasta en luovu, spf vähintään 40.
Decorte Liposome Advanced Repair Serum - Paras kosteusseerumi jota olen kokeillut, yhdistämällä tämän ja Tonymolyn Ceramide Mochi Tonerin kuiva ihoni on kosteutettu talvipakkasilla ulkoilun jälkeenkin. Ei tuki huokosiakaan, ainoa huono puoli on kallis hinta.
Nars Light Reflecting Setting Powder - Todella hienojakoinen, kevyesti hohtava puuteri. Poistaa ihonhoitotuotteiden tahmaisuuden, mutta ei näytä puuterimaiselta kasvoilla. Sopii kuivallekin iholle.
Clinique Cheek Pop - Läpikuultava poskipuna jossa on kiva sävyvalikoima. Garnet Pop on hyvä viileälle ihonsävylle.
Wet'n'Wild MegaGlo Highlighting Powder - Edullinen, kauniisti asettuva highlighter. Pakkaus on ainoa huono puoli, saranat hajoaa heti.
Mulla on rasvoittuva sekaiho ja suurimmat muutokset (siis parempaan suuntaan) ovat tehneet niancinamide 10%+zinc 1%-seerumi (käytän Ordinaryn) ja mahdollisimman "täyttä tavaraa" oleva Aloe Vera-geeli (käytän Amazonas-merkkistä). Eli puhdistusta ja vesikosteutta.
Noilla mun iho pysyy niin puhtaana, sileänä ja näpyttömänä kuin nyt tällä iholaadulla voi :)