Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kosmetiikkatuotteesta et luovu?

Vierailija
20.01.2023 |

Mikä on sellainen kosmetiikkatuote, jolla olet saanut niin näkyviä ja positiivisia muutoksia kasvoillesi, ettet luopuisi siitä mistään hinnasta.

Kommentit (1017)

Vierailija
1/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaseliini näin 30 v eikä ole kasvoissa ryppyjä kuivuutta tai finnejä. Puhdistan myös ruokasoodalla.

Vierailija
2/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seerumia kasvoille aamuin illoin. Siitä en luopuisi mistään hinnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloe Vera kasvovoide. Tuntuu että se helpottaa ja kosteuttaa, virkistää.

Vierailija
4/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seerumia kasvoille aamuin illoin. Siitä en luopuisi mistään hinnasta.

Mulle seerumi on aika kuivattavaa, mutta mulla on tosin kyllä aika outo iho.

Vierailija
5/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollageenijauhe, joka on maustamatonta. Sekoitan tätä https://tinyurl.com/5t3kx6f7 aina aamuisin jugurtin tai rahkan sekaan. Kasvot näyttävät paljon freesimmiltä kuin ennen. Aloitin käytön noin vuosi sitten ja tuote alkoi näkyvästi vaikuttaa jo viikossa. Tällä minä ainakin menisin, jos saisin valita vain yhden kosmetiikkatuotteen jota käytän loppuelämäni ajan, kun kyseessä on kasvojen ihonhoito.

Vierailija
6/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissikset olkaakin sitten käyttämättä niitä eläinkokeilla tehtyjä tuotteita! Teidän syy ettei eläinkokeet lopu koskaan kun aina olette tunkemassa meikkejä naamaan miettimättä yhtään niiden seurauksia. Eläimet kärsii vain siksi että te saatte teidän kasvoistanne kauniimmat. hävetkää!

Vierailija
7/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippua + kuorintakinnas on ehdottomat mulle. Mun leuka on ihan täynnä finnejä niin näillä keinoilla lähti pois :D

Vierailija
8/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistusöljy on minun go-to kasvopuhdistus tuote. Se syväpuhdistaa huokoset tehokkaasti ja kosteuttaa ihoa samalla. (merkillä ei ole väliä)

Vierailija
9/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pissikset olkaakin sitten käyttämättä niitä eläinkokeilla tehtyjä tuotteita! Teidän syy ettei eläinkokeet lopu koskaan kun aina olette tunkemassa meikkejä naamaan miettimättä yhtään niiden seurauksia. Eläimet kärsii vain siksi että te saatte teidän kasvoistanne kauniimmat. hävetkää!

Miksi teidän jeesustelijoiden on pakko tunkea itsenne jokaiseen ketjuun. Mikäli teitä ei kiinnosta kosmettiikka saati kauneudenhoito voisitte ihan suosiolla pysyä kaukana näistä ketjuista! Ugh olen puhunut

Vierailija
10/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolasaippua on mun ehdoton suosikki.

Vierailija
11/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kollageenijauhe, joka on maustamatonta. Sekoitan tätä https://tinyurl.com/5t3kx6f7 aina aamuisin jugurtin tai rahkan sekaan. Kasvot näyttävät paljon freesimmiltä kuin ennen. Aloitin käytön noin vuosi sitten ja tuote alkoi näkyvästi vaikuttaa jo viikossa. Tällä minä ainakin menisin, jos saisin valita vain yhden kosmetiikkatuotteen jota käytän loppuelämäni ajan, kun kyseessä on kasvojen ihonhoito.

Minäkin liputan kollageenijauheen puolesta jos vain yhden saa valita.

Vierailija
12/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä aine teistä tehooaa nenän mustapäihin? Eipä näytä toimivan mikään. Sama silmänalusten kanssa.

Vierailija
13/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaseliini näin 30 v eikä ole kasvoissa ryppyjä kuivuutta tai finnejä. Puhdistan myös ruokasoodalla.

Ruokasoodalla pestään vessat eli pesuteho on kiistämätön. En välttämättä menisi laittamaan sitä kuitenkaan ensimmäisenä kasvoilleni :D

Vierailija
14/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EU-alueella eläinkokeet on jo kielletty aikapäivät sitten eli voi ihan huoletta käyttää jos on valmistettu eu:ssa.

Vierailija
15/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkuhappo yks omia suosikkeja

Vierailija
16/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seerumi kasvoihin, aamuin ja illoin.

Vierailija
17/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa se 54-vaiheinen korealainen metodi! Suomalaiset tuotteet ihan täyttä roskaa!

Vierailija
18/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoxia 4x vuodessa t. N20

Vierailija
19/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen muistiinpanoja tätä ketjua lukiessa :D

Vierailija
20/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näin kiinnostuksesta kysyn, että mikä saa jonkun alapeukuttamaan toisten tuotesuosituksia. Kertokaa ihmeessä mikäli ette pidä jostakin tuotteesta mutta ihmeporukkaa nuo alapeukuttelijat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä