45-55 -vuotiaat naiset, vieläkö löytyy treffiseuraa ja flirttiä elämään, jos sitä haluatte?
Tuli näistä muutamista eroketjuista mieleen, olen itse päälle kolmekymppinen nainen ja ajattelin olla avioliitossa vielä siihen saakka kunnes lapset ovat isompia.
Muuten tämä täysin ok, mutta pelkään ettei sitten enää 45-50 vuotiaana olisikaan mitään menekkiä missään, eikä ketään kiinnostunutta miestä?
Eli tuon ikäiset naiset, onko vielä vientiä, pääseekö pitämään hauskaa ja treffeille ja kenties parisuhteeseenkin?
Kommentit (572)
Vierailija kirjoitti:
Olisi löytynyt 49-vuotiaalle. Monenlaista miestä oli tarjolla.
Posliini? Brasilialainen?
Tässä ketjussa taitaa olla kyse peitonheilutuksesta ja siitä onko naisille hyvännäköisiä nuorempia miehiä tarjolla.
Varmaan niitäkin on joita menopaussiraivarit ei haittaa kunhan pääsee ajelemaan ilman hanskaa ilman raskauspelkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erosin kun täytin 50 v ja todellakin oli kysyntää. Sekä nuoria seksiseuraa hakevia että oman ikäisiä oikeaa suhdetta hakevia.
Viimeiset viisi vuotta molempia suhteita harrastellut eli nyt oon 55. Puhelin piippaa jatkuvasti
Teetkö verokortilla?
Maksan satasen sille, joka hinaa tätä kommentoijaa auton perässä. Pershäiriöinen ressukka, jota me elätämme - miksi?
Käteistä siis piisaa viikon jälkeen tuon verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erosin kun täytin 50 v ja todellakin oli kysyntää. Sekä nuoria seksiseuraa hakevia että oman ikäisiä oikeaa suhdetta hakevia.
Viimeiset viisi vuotta molempia suhteita harrastellut eli nyt oon 55. Puhelin piippaa jatkuvasti
Teetkö verokortilla?
Maksan satasen sille, joka hinaa tätä kommentoijaa auton perässä. Pershäiriöinen ressukka, jota me elätämme - miksi?
Jos vaikka imet ensin ne kromit siitä vetokoukusta.
Ärsyttää lukea aina täällä ; Oletko muistanut ottaa lääkkeesi? Mitä helvettiä? Se kertoo kirjoittajan omasta sairaudesta.
Jos ei suomesta niin balkanilta ja esimerkiksi albaniasta, moldovasta,kroatiasta ja kosovosta löytyy nuorempia.
Tosin nekin laittavat vanhemman heti vaihtoon kun nuorempi ja lisääntymisikäisempi löytyy, mutta silti.
Tapailin 20 vuotta sitten päälle 3-kymppistä naista, johon tunsin kovasti vetoa. Haluaisin ihan oikeasti nähdä, miltä hän näyttää nykyään - ihan vain sen takia, että näkisin, kuinka hän on rupsahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, oikeastiko on odotettavissa niin radikaali muutos kelpaamattomaksi tässä 8 vuoden sisällä?
Olen 42 v. ja kyllä olis vientiä. Viime viikonloppuna baarissa yks ikäiseni mies kävi kehumassa kuinka olen "tosi nätti nainen" (ei yrittänyt iskeä, hällä oli oma nainen mukana), yksi tarjosi tiskillä juoman, ja yks toinen pyysi puhelinnumeron ja käytiin treffeillä jo. Työpaikalla on flirttiä useammankin kanssa ja yks mies on muhun ihastunut, tunnusti pikkujouluissa.
Menopaussi ajoittuu tuolle ajalle ja tuo lienee aika radikaali muutos?
Keskimääräinen menopaussi-ikä on 51, ei siis vielä 10 vuoteen. Taidat olla mies?
Lähes kaikilla tuntemillani naisilla ulkonäkö on muuttunut radikaalisti +-40v tienoilla.
Naiset eivät itse tunnista tätä koska he katsovat ulkonäössään eri asioita kuin miehet. Miehet katsovat esimerkiksi todella paljon pepun ja keskivartalon suhdetta. Pepun pyöreys katoaa, ja vatsa alkaa pyöristyä melkein kaikilla. Myös reisistä katoavat muodot, suhteessa keskivartaloon ja käsivarsiin.
Minulla on edelleen pyöreä peppu ja muodokkaat reidet vaikka olen jo 57 v. Kenenkään ulkonäkö ei muutu radikaalisti pelkästään vaihdevuosien takia.
Naisista jotka olen tuntenut nuoresta saakka, 100% tapauksissa ulkonäkö on muuttunut radikaalisti. Osalla toki jo aikaisemmin. Tiimalasikroppaiset kaunottaret ja hoikat/sporttiset naiset ovat pitäneet pintansa pisimpään. Mutta nämäkin ovat muuttuneet, tiimalasit ovat nyt tasapaksumpia ja lattapeppuisia, hoikilta ja sporttisilta puuttuvat kurvit kokonaan.
Te naiset ette nähtävästi tätä itse näe.
Me ollaan koko elämämme yritetty laihduttaa niitä kurveja pois jos et tiennyt. Lihavalla on kurveja ja muotoja, jos haluaa olla hoikka niin sitä rasvaa ei ole. Kaikkea ei voi saada, pitää valita. Joko on lihava ja löytyy tissit ja pylly tai on laiha ja niitä ei ole.
Vaikka nuori nainen olisi laiha, häneltä löytyy useimmiten myös naisellista pyöreyttä, niitä kurveja. Jos taas 5-kymppinen nainen on laiha, hän on pelkkää jännettä, kun luontainen naisellinen pyöreys on jo kadonnut siinä iässä.
Niin sitä se sitten on ja siihen on sinunkin tottuminen, et sinäkään mikään ilo ole silmälle vaikka niin luulet. Olen ollut joskus nuori nainen ja sellainen nelikymppinen setä yrittämässä, hyi helv... kyllä oksetti ja tuntui omakin keho ihan saastaiselle päiväkausia kun oli sellaiselta käävältä huomiota saanut.
Olit kai kuitenkin jonkinlaisessa fyysisessä kanssakäymisessä tämän oksettavan käävän kanssa - ei kai pelkästä juttelusta oma keho voi tuntua saastaiselta päiväkausia?
Nämä tapaukset oli puhutelleet minua. Ei tarvitse puhutella yli 20 vuotta itseään nuorempia ellei ole jokin hätä ja avun tarvetta. Silloinkin mieluiten etsii jonkun miehen avuksi jos on pakko.
Täällä kuitenkin on monia naisia, jotka tuntuvat olevan suhteessa 20 vuotta nuorempien miesten kanssa. Koskeeko sama ällöttävyys myös vanhempia naisia?
Olen 41 ja minulle on kysyntää enemmän kuin nuorena. Kaikenikäiset miehet yrittää. Parin vuoden sisään minulla on ollut 33-vuotias, 59-vuotias ja 37-vuotias kumppani. Kaikkien kanssa on ollut mahdollisuus sitoutumiseen. Meillä on ollut muutakin kuin fyysinen yhteys. Itse en ole halunnut enää sitoutua kuitenkaan.
Minun on vaikea kuvitella että vienti loppuisi kun olen 45, mutta eihän sitä tietysti tiedä mitä tapahtuu.
Näytän mielestäni paremmalta kuin nuorena, urheilen paljon. Mikään missi en ole, enemmänkin tavis perheenäiti. Miehet ihastuvat luonteeseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viiskymppisethän eroaa valtoimenaan. Kyllä niitä vapaita treffailtavia piisaa!
5-kymppiset miehet eivät juurikaan etsi omanikäistään naisseuraa.
Miten niin?
Toki monet senikäiset miehet joutuvat tyytymään omanikäisiin naisiin. Mutta katsokaapa 5-kymppisiä tai sitä vanhempia julkkismiehiä - on melko harvinaista, jos vaimo tai tyttöystävä ei ole selvästi nuorempi. Olisi Saulikin varmaan saanut omanikäisensä eläkeläisnaisen halutessaan.
Saisinko tänään listan niistä jormaolliloista eli tieteen, liike-elämän ja politiikan huippumiehistä, joilla on itseään paljon nuorempi (ja/tai huomattavasti heikommin koulutettu) vaimo tai tyttöystävä, kiitos.
Viittasin julkkismiehiin, en jormaolliloihin.
Hyvä erottelu, koska julkkikset ovat usein niitä heikosti koulutettuja ja vähän ansaitsevia ihmisiä, joilla tilastojen mukaan on ikäerosuhteita. Mitä korkeampi yhteiskunnallinen asema sitä harvinaisempia ison ikäeron suhteet ovat täällä Suomessa. Poikkeus vahvistaa säännön. Eri
Muutamia julkkiksia, joilla on tai on ollut huomattavasti itseään nuorempia vaimoja/tyttöystäviä: Vesa-Matti Loiri, Hjallis Harkimo, Paavo Lipponen, Esko Salminen, Juha Veijonen, Sami Saikkonen, Jari Kurri - ei kaikilla kauheasti koulutusta, mutta ihan mukavastihan he ovat tienanneet. Nämä tulivat nyt vain ensimmäiseksi mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Tapailin 20 vuotta sitten päälle 3-kymppistä naista, johon tunsin kovasti vetoa. Haluaisin ihan oikeasti nähdä, miltä hän näyttää nykyään - ihan vain sen takia, että näkisin, kuinka hän on rupsahtanut.
Et sitten googlessa tai esim. facebookista etsimällä häntä löytänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Toki monet senikäiset miehet joutuvat tyytymään omanikäisiin naisiin. Mutta katsokaapa 5-kymppisiä tai sitä vanhempia julkkismiehiä - on melko harvinaista, jos vaimo tai tyttöystävä ei ole selvästi nuorempi. Olisi Saulikin varmaan saanut omanikäisensä eläkeläisnaisen halutessaan.
Saisinko tänään listan niistä jormaolliloista eli tieteen, liike-elämän ja politiikan huippumiehistä, joilla on itseään paljon nuorempi (ja/tai huomattavasti heikommin koulutettu) vaimo tai tyttöystävä, kiitos.
Hyvä erottelu, koska julkkikset ovat usein niitä heikosti koulutettuja ja vähän ansaitsevia ihmisiä, joilla tilastojen mukaan on ikäerosuhteita. Mitä korkeampi yhteiskunnallinen asema sitä harvinaisempia ison ikäeron suhteet ovat täällä Suomessa. Poikkeus vahvistaa säännön. Eri
Muutamia julkkiksia, joilla on tai on ollut huomattavasti itseään nuorempia vaimoja/tyttöystäviä: Vesa-Matti Loiri, Hjallis Harkimo, Paavo Lipponen, Esko Salminen, Juha Veijonen, Sami Saikkonen, Jari Kurri - ei kaikilla kauheasti koulutusta, mutta ihan mukavastihan he ovat tienanneet. Nämä tulivat nyt vain ensimmäiseksi mieleen.
Kenellä näistä siis on ollut keski-ikäisenä parikymppinen tyttöystävä eli se tilanne mitä täällä niin usein mainostetaan? En ole julkkisjuoruihin perehtynyt. Loirilla taisi jossain vaiheessa olla jokin suhde, missä tyttö oli hyvin nuori, se on ainoa. Hjalliksen naiset taas ovat olleet samanikäisiä, eivät omien lasten ikäisiä tai jopa heitä nuorempia?
Vierailija kirjoitti:
Itse oon reilu 50 v, pari vuotta sitten eronnut mies. Eikä olisi tullut mieleenkään alkaa nyt etsimään jotain 35 vuotiasta naisseuraa. Ikäero olisi niin suuri että ajatusmaailmat ei vaan kohtaa. Suurinpiirtein oman ikäinen, ja sellainen löytyi.
Kriteerinä naisseuralle oli vain ja oikeastaan järkevät ja fiksut käytöstavat sekä elämänhallinta kunnossa. Ja lisäksi ne ajatukset siellä pään sisällä: jalat pysyy maassa eikä pää ole pilvissä. Eli lyhyesti, nämä elämän perusasiat on kunnossa ilman epärealistisia odotuksia ja kuvitelmia kumppanista, eikä myöskään niitä epärealistisia kuvitelmia itsestään.
Kyllä näitäkin naisia (ja miehiä) löytyy ja on vapaana, mutta silloin pitää myös itsekin olla samanlainen, jos aikoo tosissaan kohdata sitä mitä itsekin etsii.
Kirjoitat kauniisti - samat ajatukset itselläni.
T. Nuorekas 52 v.
Miltäs esimerkiksi Kim Wilde näyttää nykyään- siitä osviittaa leidit.
Kaikki naiset eivät ole samasta muotista. Lähimmät tuttavani sattuvat olemaan kaikki erittäin hyvännäköisiä tai kauniita 40-55-vuotiaita. Voittavat helposti nuorempansa. Tiedän toki myös tavallisia samanikäisiä, jotka eivät näytä kummoisilta, mutta eivät ehkä ole koskaan näyttäneetkään. Sekin on todella ok, ja myös he löytävät halutessaan parisuhteen, joskus helpommallakin. Tuon ikäiset nyt vaan eivät ole mitään ikäloppuja, vaan naisia parhaassa iässään. Siksi kummastelen tätä aloitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Kenellä näistä siis on ollut keski-ikäisenä parikymppinen tyttöystävä eli se tilanne mitä täällä niin usein mainostetaan? En ole julkkisjuoruihin perehtynyt. Loirilla taisi jossain vaiheessa olla jokin suhde, missä tyttö oli hyvin nuori, se on ainoa. Hjalliksen naiset taas ovat olleet samanikäisiä, eivät omien lasten ikäisiä tai jopa heitä nuorempia?
Lisäys, että minulla ei tietenkään ole mitään sitä vastaan että ison ikäeron suhteita on, mutta ei se mitenkään tavallista ole kuten täällä esitetään. Julkkispiireissä pyörimisen taas monet sekoittavat hyvätuloisuuteen, vaikka jonkunnsalkkarinäyttelijän tai muun freelancerin tulot ovat köyhyysrajalla. Joten ainakaan rahan takia näihin vanhempiin julkkismiehiin ei rakastuta. Kyllä kyseessä on aito rakkaus😏
Ne parit jotka listalta tiedän näyttävät olevan työpaikkaromansseja. On rakastuttu hieman vanhempaan kollegaan. Saikkosta en tiedä kuka on enkä myöskään Kurrin tekemisiä.
Monilla julkkiksilla on rahavaikeuksia uran jälkeen, vaikka rahaa olisi uran varrella kertynytkin. Urheilija ja taitelija voi anoa taitelijaeläkettä, jonka suuruus on reilusti alle kaksi tonnia. Taide ja julkisuus eivät ole synonyymeja varakkuudelle, vaan useimmiten päinvastoin. Kun vaikkapa freenäyttelijä tekee leffan, hän saa siitä palkan, mutta kaksi seuraavaa vuotta hän on työttömänä kortistossa, jolloin palkkatöitä tekevä puoliso on hyvä olemassa. Laitosteatterit tuovat taloudellista turvaa testterialan ihmisten elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, oikeastiko on odotettavissa niin radikaali muutos kelpaamattomaksi tässä 8 vuoden sisällä?
Olen 42 v. ja kyllä olis vientiä. Viime viikonloppuna baarissa yks ikäiseni mies kävi kehumassa kuinka olen "tosi nätti nainen" (ei yrittänyt iskeä, hällä oli oma nainen mukana), yksi tarjosi tiskillä juoman, ja yks toinen pyysi puhelinnumeron ja käytiin treffeillä jo. Työpaikalla on flirttiä useammankin kanssa ja yks mies on muhun ihastunut, tunnusti pikkujouluissa.
Keskimääräinen menopaussi-ikä on 51, ei siis vielä 10 vuoteen. Taidat olla mies?
Lähes kaikilla tuntemillani naisilla ulkonäkö on muuttunut radikaalisti +-40v tienoilla.
Naiset eivät itse tunnista tätä koska he katsovat ulkonäössään eri asioita kuin miehet. Miehet katsovat esimerkiksi todella paljon pepun ja keskivartalon suhdetta. Pepun pyöreys katoaa, ja vatsa alkaa pyöristyä melkein kaikilla. Myös reisistä katoavat muodot, suhteessa keskivartaloon ja käsivarsiin.
Minulla on edelleen pyöreä peppu ja muodokkaat reidet vaikka olen jo 57 v. Kenenkään ulkonäkö ei muutu radikaalisti pelkästään vaihdevuosien takia.
Naisista jotka olen tuntenut nuoresta saakka, 100% tapauksissa ulkonäkö on muuttunut radikaalisti. Osalla toki jo aikaisemmin. Tiimalasikroppaiset kaunottaret ja hoikat/sporttiset naiset ovat pitäneet pintansa pisimpään. Mutta nämäkin ovat muuttuneet, tiimalasit ovat nyt tasapaksumpia ja lattapeppuisia, hoikilta ja sporttisilta puuttuvat kurvit kokonaan.
Me ollaan koko elämämme yritetty laihduttaa niitä kurveja pois jos et tiennyt. Lihavalla on kurveja ja muotoja, jos haluaa olla hoikka niin sitä rasvaa ei ole. Kaikkea ei voi saada, pitää valita. Joko on lihava ja löytyy tissit ja pylly tai on laiha ja niitä ei ole.
Vaikka nuori nainen olisi laiha, häneltä löytyy useimmiten myös naisellista pyöreyttä, niitä kurveja. Jos taas 5-kymppinen nainen on laiha, hän on pelkkää jännettä, kun luontainen naisellinen pyöreys on jo kadonnut siinä iässä.
Niin sitä se sitten on ja siihen on sinunkin tottuminen, et sinäkään mikään ilo ole silmälle vaikka niin luulet. Olen ollut joskus nuori nainen ja sellainen nelikymppinen setä yrittämässä, hyi helv... kyllä oksetti ja tuntui omakin keho ihan saastaiselle päiväkausia kun oli sellaiselta käävältä huomiota saanut.
Olit kai kuitenkin jonkinlaisessa fyysisessä kanssakäymisessä tämän oksettavan käävän kanssa - ei kai pelkästä juttelusta oma keho voi tuntua saastaiselta päiväkausia?
Nämä tapaukset oli puhutelleet minua. Ei tarvitse puhutella yli 20 vuotta itseään nuorempia ellei ole jokin hätä ja avun tarvetta. Silloinkin mieluiten etsii jonkun miehen avuksi jos on pakko.
Täällä kuitenkin on monia naisia, jotka tuntuvat olevan suhteessa 20 vuotta nuorempien miesten kanssa. Koskeeko sama ällöttävyys myös vanhempia naisia?
Minä olen naimisissa 14 vuotta nuoremman miehen kanssa, mutta erona aikaisempaan kommentoijaan, se nuorempi mies lähestyi minua. Eikä niin, että minä vanhempi nainen olisin lähestynyt nuorempia miehiä ehdotuksin. Huomaatko eron?
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen naimisissa 14 vuotta nuoremman miehen kanssa, mutta erona aikaisempaan kommentoijaan, se nuorempi mies lähestyi minua. Eikä niin, että minä vanhempi nainen olisin lähestynyt nuorempia miehiä ehdotuksin. Huomaatko eron?
Sivusta.
Pitäisitkö ällöttävänä vanhempaa naista, joka lähestyisi selvästi nuorempaa miestä?
Vierailija kirjoitti:
Ei mies kovin fiksu ole jos se ei opi kerrasta
Luontokuvia? Sheivaatko?