45-55 -vuotiaat naiset, vieläkö löytyy treffiseuraa ja flirttiä elämään, jos sitä haluatte?
Tuli näistä muutamista eroketjuista mieleen, olen itse päälle kolmekymppinen nainen ja ajattelin olla avioliitossa vielä siihen saakka kunnes lapset ovat isompia.
Muuten tämä täysin ok, mutta pelkään ettei sitten enää 45-50 vuotiaana olisikaan mitään menekkiä missään, eikä ketään kiinnostunutta miestä?
Eli tuon ikäiset naiset, onko vielä vientiä, pääseekö pitämään hauskaa ja treffeille ja kenties parisuhteeseenkin?
Kommentit (572)
Olen 50v, naimisissa komean itseäni 12 vuotta nuoremman miehen kanssa. Treffipyyntöjä, ehdotuksia ja tarjouksia tulee 30-60 vuotiailta miehiltä ihan riittävästi edelleen, vaikka olen onnellisesti aviossa. Edelleenkin lähes viikoittain joku kehuu kauniiksi (oma mies joka päivä). Olen aina yleensä vaan huulipuna+ripsari linjalla, mulla on hyvä iho ja hyvät geenit. Mua luullaan poikkeuksetta mieheni ikäiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jaksaako joku 45+ vielä miehiä? Minä en.
Kyllä minä kivaa miestä todellakin jaksaisin!
Sen sijaan en jaksa pelata mitään pelejä tindereissä enkä miettiä "kelpaanko" jollekin randomille. Täytyy vain toivoa, että kiva tyyppi sattuu oikeassa elämässä kohdalle, muuten olen mieluummin yksin. t. 50-vuotias sosiaalisesti aktiivinen sinkkunainen
Tapasin nykyisen miesystäväni 58-vuotiaana. Kuumaa oli alku. Nyt ollaan jo reippaasti yli 60. Vieläkin toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
45v on eläkeläinen jo. Ei enää milf vaan gilf. Selibaatti ellei lähipubista jotain irtoa.
ha.ha. Sinähän olet oikea älypää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvillä rintsikoilla vaan nostaa tissit navasta niin vientiä riittää 😉
Oksettavaa. En kaipaa huomiota yhdeltäkään tissifanaatikolta.
Antsu kirjoitti:
Olen 50v, naimisissa komean itseäni 12 vuotta nuoremman miehen kanssa. Treffipyyntöjä, ehdotuksia ja tarjouksia tulee 30-60 vuotiailta miehiltä ihan riittävästi edelleen, vaikka olen onnellisesti aviossa. Edelleenkin lähes viikoittain joku kehuu kauniiksi (oma mies joka päivä). Olen aina yleensä vaan huulipuna+ripsari linjalla, mulla on hyvä iho ja hyvät geenit. Mua luullaan poikkeuksetta mieheni ikäiseksi.
Onnittelut geeniloton voitosta. 😊
Vierailija kirjoitti:
Miten se on mahdollista, että joka ainoa tuossa iässä oleva ystävä ja tuttava on löytänyt vakituisen, hyvän parisuhteen, mutta täällä väitetään päinvastaista? Onko palstapoikien kiinnostus todellakin niin suurta vanhempia naisia kohtaan, että vaivautuvat täyttämään nämä ketjut keksityillä jutuilla?
Uskotko siis ihan vilpittömästi että 100% kaikista 45-55 v sinkkunaisista löytää uuden kumppanin heti halutessaan? Et usko että on olemassa yhtäkään tuon ikäluokan naista, jolla olisi vaikeuksia löytää itselleen kumppania? Ja jos joku kertoo muuta, hän on automaattisesti "palstapoika"?
Vierailija kirjoitti:
Naisten mukaan vienti vain lisääntyy kun ikää tulee.
Vastauksissa pitää aina huomioida naisten ego. Nainen ei voi koskaan sanoa että haluaisi parisuhteen mutta ei saa. Siispä "vientiä riittäisi mutta ei ole nyt aika parisuhteelle".
Erilaisen huomion määrä voi kasvaakin, koska miehet tulevat rohkeammiksi ja kohteliaammiksi iän myötä. Todellinen parisuhdekysyntä ei kasva käytännössä kenelläkään. Ainoa todiste kysynnästä vanhemmalla iällä on saatu monogaaminen parisuhde. Se matchit, flirtti, treffit tai seksi. Niiden saamiseen ei paljoa vaadita.
"Naisten mukaan vienti vain lisääntyy kun ikää tulee."
Ihminen joka vilpittömästi uskoo noin, oli sitten kyseessä mies tai nainen, on kyllä menettänyt kaiken kosketuksen todellisuuteen.
Mutta todellisuudessa hyvin, hyvin harva ihminen kuvittelee että vanhetessa todennäköisyys löytää kumppani kasvaisi.
Olen 52-vuotias ja mieheni 37-vuotias :)
Joten kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 52-vuotias ja mieheni 37-vuotias :)
Joten kyllä.
En taida uskoa. Tuollaisia pareja on niin äärimmäisen vähän.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen skeittaava 49v. mies.
Käyn keikoilla, museossa ja tetterissa.
Kauhistukseni olen huomennut, että tämä aika vaikuttaa ajetteluuni. En esim. miehenä uskalla tehdä minkäänlaista aloitetta.
Onneksi minua on lähestytty baareissa ja elämässä.
Mielestäni pidän 40 - 50 vuotiaista naisista, mutta jos katsotaan kuvia, tai ( näin ) lapsettomana pariudataan, niin valitettavasti 35 mielummin, kuin 65.
Evoluutio?
Korona-aikana en ole käynyt baareissa tms. joissa voisi tavata muitakin ihmisiä seurustelumielessäkin. Kesällä terassilla oli toki turvallista jutella, muttei ne kesäjutut innostaneet. Mielummin istuin iltaa ystävien kanssa. Tuntemattomilta ei viitsinyt alkaa tentata sairastettua koronaa/rokotusta. :D Jospa joskus vielä pääsisi ihmisten ilmoille turvallisesti ihan harrastusten pariin.
Naisella parhaat ikävuodet ovat 35-42. Ei ole vielä rupsahtamista, mutta on elämänkokemusta jne. 45 jälkeen alkaa alamäki hissukseen ja näkymättömyys. Muuttuu näkymättömäksi naiseksi miehille. Peilistä katsoo tyttönen, joka ihmettelee, miten vuodet vieri niin nopeasti ja ihmettelee, miksi en enää kelpaa. Pitää tehdä todella paljon töitä kropan ja naaman kanssa, että joku mies joskus ehkä joskus vilkaisee sillä silmällä. Jos on laiska itsestään huolehija, mutta blondaa tukkansa, niin saattaa joku 85-100 v mies sekunnin murto-osan ajan tuijottaa.
Parasta keskittyä hyvään oloon ja hyvinvointiin ja terveyden vaalimiseen. Elämä on vaiheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viiskymppisethän eroaa valtoimenaan. Kyllä niitä vapaita treffailtavia piisaa!
5-kymppiset miehet eivät juurikaan etsi omanikäistään naisseuraa.
Miten niin?
Toki monet senikäiset miehet joutuvat tyytymään omanikäisiin naisiin. Mutta katsokaapa 5-kymppisiä tai sitä vanhempia julkkismiehiä - on melko harvinaista, jos vaimo tai tyttöystävä ei ole selvästi nuorempi. Olisi Saulikin varmaan saanut omanikäisensä eläkeläisnaisen halutessaan.
Saisinko tänään listan niistä jormaolliloista eli tieteen, liike-elämän ja politiikan huippumiehistä, joilla on itseään paljon nuorempi (ja/tai huomattavasti heikommin koulutettu) vaimo tai tyttöystävä, kiitos.
Iltapäivälehtien juorupalstoilta löytyy etsimättäkin.
Antsu kirjoitti:
Serkulla sama juttu, kuumottavan sykkivä rakkaus syntyi Ghanassa.
Vierailija kirjoitti:
Naisella parhaat ikävuodet ovat 35-42. Ei ole vielä rupsahtamista, mutta on elämänkokemusta jne. 45 jälkeen alkaa alamäki hissukseen ja näkymättömyys. Muuttuu näkymättömäksi naiseksi miehille. Peilistä katsoo tyttönen, joka ihmettelee, miten vuodet vieri niin nopeasti ja ihmettelee, miksi en enää kelpaa. Pitää tehdä todella paljon töitä kropan ja naaman kanssa, että joku mies joskus ehkä joskus vilkaisee sillä silmällä. Jos on laiska itsestään huolehija, mutta blondaa tukkansa, niin saattaa joku 85-100 v mies sekunnin murto-osan ajan tuijottaa.
Parasta keskittyä hyvään oloon ja hyvinvointiin ja terveyden vaalimiseen. Elämä on vaiheita.
Jaa. Mies on muuttunut näkymättömäksi jo vuosikymmeniä ennen tuota. Miksi naisten ylipäätään pitää olla jotain näkyviä? Kenelle pitää näkyä?
Olin 47 kun erosin, ottajia olisi ollut. Rakastuin sitten mieheeni nro 2, hän on aivan ihana, joten sen jälkeen ei ole kymmeneen vuoteen tarvinnut kokeilla. Varmaan jos nyt tämä loppuisi -todennäköisesti vain jos hänelle sattuu jotain lopullista koska on minua sen verran vanhempi -niin en edes halua enää ketään muuta. Kun on ollut oikein hyvän miehen kanssa, ei mikään vähempi enää riitä.
Vierailija kirjoitti:
Olin 47 kun erosin, ottajia olisi ollut. Rakastuin sitten mieheeni nro 2, hän on aivan ihana, joten sen jälkeen ei ole kymmeneen vuoteen tarvinnut kokeilla. Varmaan jos nyt tämä loppuisi -todennäköisesti vain jos hänelle sattuu jotain lopullista koska on minua sen verran vanhempi -niin en edes halua enää ketään muuta. Kun on ollut oikein hyvän miehen kanssa, ei mikään vähempi enää riitä.
Olisit puolessa vuodessa jonkun uuden kanssa tuon miehen jälkeen ja sitä ennen ehtisi olla muutama panosuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta keskittyä hyvään oloon ja hyvinvointiin ja terveyden vaalimiseen. Elämä on vaiheita.Jaa. Mies on muuttunut näkymättömäksi jo vuosikymmeniä ennen tuota. Miksi naisten ylipäätään pitää olla jotain näkyviä? Kenelle pitää näkyä?
Eli mies muuttui näkymättömäksi 5-vuotiaana?
Taidat olla ikis. Niin pelle.
45v on eläkeläinen jo. Ei enää milf vaan gilf. Selibaatti ellei lähipubista jotain irtoa.