Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

45-55 -vuotiaat naiset, vieläkö löytyy treffiseuraa ja flirttiä elämään, jos sitä haluatte?

Vierailija
13.01.2023 |

Tuli näistä muutamista eroketjuista mieleen, olen itse päälle kolmekymppinen nainen ja ajattelin olla avioliitossa vielä siihen saakka kunnes lapset ovat isompia.
Muuten tämä täysin ok, mutta pelkään ettei sitten enää 45-50 vuotiaana olisikaan mitään menekkiä missään, eikä ketään kiinnostunutta miestä?
Eli tuon ikäiset naiset, onko vielä vientiä, pääseekö pitämään hauskaa ja treffeille ja kenties parisuhteeseenkin?

Kommentit (572)

Vierailija
421/572 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 47-vuotias nainen, ja huomiota sekä flirttiä tulee paljon kaikenikäisiltä, komeilta(kin) miehiltä, aina ihan parikymppisistä kuusikymppisiin.

Pidän itsestäni huolta henkisesti ja fyysisesti.

Hymyä, itsevarmuutta ja keskustelutaitoja arvostetaan aina!

Flirtti on halpaa eikä vielä kerro todellisesta viennistä mitään. Tosin flirtistähän Ap kysyikin.

Vierailija
422/572 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon reilu 50 v, pari vuotta sitten eronnut mies. Eikä olisi tullut mieleenkään alkaa nyt etsimään jotain 35 vuotiasta naisseuraa. Ikäero olisi niin suuri että ajatusmaailmat ei vaan kohtaa. Suurinpiirtein oman ikäinen, ja sellainen löytyi.

Kriteerinä naisseuralle oli vain ja oikeastaan järkevät ja fiksut käytöstavat sekä elämänhallinta kunnossa. Ja lisäksi ne ajatukset siellä pään sisällä: jalat pysyy maassa eikä pää ole pilvissä. Eli lyhyesti, nämä elämän perusasiat on kunnossa ilman epärealistisia odotuksia ja kuvitelmia kumppanista, eikä myöskään niitä epärealistisia kuvitelmia itsestään.

Kyllä näitäkin naisia (ja miehiä) löytyy ja on vapaana, mutta silloin pitää myös itsekin olla samanlainen, jos aikoo tosissaan kohdata sitä mitä itsekin etsii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/572 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, oikeastiko on odotettavissa niin radikaali muutos kelpaamattomaksi tässä 8 vuoden sisällä?

Olen 42 v. ja kyllä olis vientiä. Viime viikonloppuna baarissa yks ikäiseni mies kävi kehumassa kuinka olen "tosi nätti nainen" (ei yrittänyt iskeä, hällä oli oma nainen mukana), yksi tarjosi tiskillä juoman, ja yks toinen pyysi puhelinnumeron ja käytiin treffeillä jo. Työpaikalla on flirttiä useammankin kanssa ja yks mies on muhun ihastunut, tunnusti pikkujouluissa.

Menopaussi ajoittuu tuolle ajalle ja tuo lienee aika radikaali muutos?

Keskimääräinen menopaussi-ikä on 51, ei siis vielä 10 vuoteen. Taidat olla mies?

Lähes kaikilla tuntemillani naisilla ulkonäkö on muuttunut radikaalisti +-40v tienoilla.

Naiset eivät itse tunnista tätä koska he katsovat ulkonäössään eri asioita kuin miehet. Miehet katsovat esimerkiksi todella paljon pepun ja keskivartalon suhdetta. Pepun pyöreys katoaa, ja vatsa alkaa pyöristyä melkein kaikilla. Myös reisistä katoavat muodot, suhteessa keskivartaloon ja käsivarsiin.

Minulla on edelleen pyöreä peppu ja muodokkaat reidet vaikka olen jo 57 v. Kenenkään ulkonäkö ei muutu radikaalisti pelkästään vaihdevuosien takia.

Naisista jotka olen tuntenut nuoresta saakka,  100% tapauksissa ulkonäkö on muuttunut radikaalisti. Osalla toki jo aikaisemmin. Tiimalasikroppaiset kaunottaret ja hoikat/sporttiset naiset ovat pitäneet pintansa pisimpään. Mutta nämäkin ovat muuttuneet, tiimalasit ovat nyt tasapaksumpia ja lattapeppuisia, hoikilta ja sporttisilta puuttuvat kurvit kokonaan.

Te naiset ette nähtävästi tätä itse näe.

Me ollaan koko elämämme yritetty laihduttaa niitä kurveja pois jos et tiennyt. Lihavalla on kurveja ja muotoja, jos haluaa olla hoikka niin sitä rasvaa ei ole. Kaikkea ei voi saada, pitää valita. Joko on lihava ja löytyy tissit ja pylly tai on laiha ja niitä ei ole.

Vaikka nuori nainen olisi laiha, häneltä löytyy useimmiten myös naisellista pyöreyttä, niitä kurveja. Jos taas 5-kymppinen nainen on laiha, hän on pelkkää jännettä, kun luontainen naisellinen pyöreys on jo kadonnut siinä iässä.

Niin sitä se sitten on ja siihen on sinunkin tottuminen, et sinäkään mikään ilo ole silmälle vaikka niin luulet. Olen ollut joskus nuori nainen ja sellainen nelikymppinen setä yrittämässä, hyi helv... kyllä oksetti ja tuntui omakin keho ihan saastaiselle päiväkausia  kun oli sellaiselta käävältä huomiota saanut.

Vierailija
424/572 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäin 46 v leskeksi. Juuri kun lapset olivat lentäneet pesäst ja luulimme mieheni kanssa, että pääsemme elämään 'uutta nuoruutta'. Heti hautajaisten jälkeen tulivat ensimmäiset huomionosoitukset. Eivät olleet siinä vaiheessa tervetulleita. Surin aikani, 'potkiskelin syrjemmäksi' kiihkeimpiä kosijoita, kunnes ollessani 52 v elämääni tuli ja sydämeni valloitti ihana mies 38 v. Nyt olemme olleet yhdessä 10 vuotta ja muutama kuukausi sitten pikkujoulun jälkeen mieheni valitti kun 'miehet kuolaa minua' ja hän ei pääse edes tanssimaan kanssani. Oikeasti pääsi kyllä, mutta oli ehkä hieman turhautunut, kun joutui odottamaan, että hoidin pois ns. velvollisuustanssit. Eli kyllä, meillä vanhemmilla naisilla on elämässä vientiä, flirttiä ja mahdollisuus parisuhteeseen.

Tässä kiinnitti huomioni tuo yllättävä miesten tekemä piiritysryntäys, kun puoliso kuoli.

Se tuntui kipeältä, kun yksikin pethetuttu olikin tietämättäni ollut "vesi kielellä" minuun päin ja sitten kaksi kuukautta puolison kuolemasta ehdotti että läheisyyttä vastaan turvaisi minun ja lasten elämää.

Vaikka ikää tulee, olen huomannut, että miehet katsovat vain ulkokuorta ja alkavat yrittää omakseen.

En ole enää löytänyt sellaista, joka sytyttäisi sydämen. Raitis, kunnollinen, epäitsekäs.. Liikaa vaadittu.

No, helpommalla pääsen. Huolehdin työni ja hoidan lapsenlapsiani sekä matkustelen.

Yksi nuori mies on sinnikäs. Ei olisi kärttyinen, vaivainen ikätoveri. Aika näyttää, pehmenenkö hänelle.

Yllättyvtäkö naiset, että näitä miehiä on koko ajan ympärillä, jotka odottavat vuoroaan? Miehet ainakin ovat tietoisia siitä, että jos suhteessa tulee ongelmia, niin siellä aina lymyilee se toinen taustalla odottamassa. Tai useampikin.

Ei ole miehiä ympärillä jos et ole somessa etkä ota mitään kontaktia ITSE niihin arki elämässä. Ilman ainuttakaan miestä saa elää kun ei tyrkytä itseään missään eikä laita itseään esille.

Miten te some-ajan naiset markkinoitte itseänne netissä? Onko jatkuvasti uutta IG ja FB kuvaa ym?

Kyllähän minä välillä profiilikuvaani vaihdan. Entä sitten? Tili on yksityinen ja miesten seuraamispyynnöt poistetaan. Ei se sen kummempaa ole pitää itsestään huolta. 

Vierailija
425/572 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viiskymppisethän eroaa valtoimenaan. Kyllä niitä vapaita treffailtavia piisaa!

5-kymppiset miehet eivät juurikaan etsi omanikäistään naisseuraa.

Miten niin?

Toki monet senikäiset miehet joutuvat tyytymään omanikäisiin naisiin. Mutta katsokaapa 5-kymppisiä tai sitä vanhempia julkkismiehiä - on melko harvinaista, jos vaimo tai tyttöystävä ei ole selvästi nuorempi. Olisi Saulikin varmaan saanut omanikäisensä eläkeläisnaisen halutessaan.

Saisinko tänään listan niistä jormaolliloista eli tieteen, liike-elämän ja politiikan huippumiehistä, joilla on itseään paljon nuorempi (ja/tai huomattavasti heikommin koulutettu) vaimo tai tyttöystävä, kiitos.

Vierailija
426/572 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä saanut huomiota ja treffejen ja suhteilujen lisäksi treffitarjouksia, vaikka lähentelenkin kuuttakymppiä. Olen ollut tilanteessa joka kerta yllättynyt, koska miehet ovat olleet minua nuorempiakin ja ihan miehekkään oloisia, lisäksi painan yli 90kg! Ehkä se liittyy siihen, että olen helposti lähestyttävissä. Näihin miehiin olen siis törmännyt livenä, töiden kautta tai asioidessani, en baarissa. Pidän kiloistani huolimatta naisellisia vaatteita ja huolehdin ulkonäöstäni. Olen mieleltäni virkeä ja ehkä tyyppinä aika itsevarma. Oletan, että miehiä löytyy sitten jatkossakin, nyt en ehdi.

En usko. Olen takuulla hauskempi ja nätimpi kuin sinä, eikä niitä miehiä näy kuin enintään hetken panoseuraksi.

N54

Vierailija
427/572 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko sen kaupungin nimen ja paikan osoitteen, missä 50+NAISILLA ON NIIN MAHDOTON VIENTI teidän mukaan!

Vierailija
428/572 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisiko sen kaupungin nimen ja paikan osoitteen, missä 50+NAISILLA ON NIIN MAHDOTON VIENTI teidän mukaan!

Tuo oli hölmö ja epäreilu kommentti. Kerropas itse ensin paikkakunta ja osoite, missä oleskelet. Minusta on täysin uskottavaa, että joillakin yli 50-vuotiailla naisilla on vientiä ja joillakin ei.

Olen itsekin pian 60 ja kyllä sitä flirttiä vielä tulee. En ole luisevan laiha enkä lihava, ehkä vähän pyylevä, naiselliset muodot, ja harrastan päivittäin liikuntaa. Mutta ei se varmaan siitä kropasta ihan ole kiinni. Flirtti vaatii jonkinlaista kiinostusta ja samalla älyllisellä aaltopituudella olemista. Tänään viimeksi. ;-)

Vierailija
429/572 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

Toki monet senikäiset miehet joutuvat tyytymään omanikäisiin naisiin. Mutta katsokaapa 5-kymppisiä tai sitä vanhempia julkkismiehiä - on melko harvinaista, jos vaimo tai tyttöystävä ei ole selvästi nuorempi. Olisi Saulikin varmaan saanut omanikäisensä eläkeläisnaisen halutessaan.

Saisinko tänään listan niistä jormaolliloista eli tieteen, liike-elämän ja politiikan huippumiehistä, joilla on itseään paljon nuorempi (ja/tai huomattavasti heikommin koulutettu) vaimo tai tyttöystävä, kiitos.

Viittasin julkkismiehiin, en jormaolliloihin.

Vierailija
430/572 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

No luettele vaikka 10 suomalaista julkkismiestä, jotka asuvat Suomessa ja joilla on suomalainen, huomattavasti nuorempi puoliso. Joitain muita kuin Sauli, kiitos. Itselleni tulee eniten mieleen julkkismiehiä, joilla on samaa ikäluokkaa oleva puoliso.

Vierailija
431/572 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, oikeastiko on odotettavissa niin radikaali muutos kelpaamattomaksi tässä 8 vuoden sisällä?

Olen 42 v. ja kyllä olis vientiä. Viime viikonloppuna baarissa yks ikäiseni mies kävi kehumassa kuinka olen "tosi nätti nainen" (ei yrittänyt iskeä, hällä oli oma nainen mukana), yksi tarjosi tiskillä juoman, ja yks toinen pyysi puhelinnumeron ja käytiin treffeillä jo. Työpaikalla on flirttiä useammankin kanssa ja yks mies on muhun ihastunut, tunnusti pikkujouluissa.

Keskimääräinen menopaussi-ikä on 51, ei siis vielä 10 vuoteen. Taidat olla mies?

Lähes kaikilla tuntemillani naisilla ulkonäkö on muuttunut radikaalisti +-40v tienoilla.

Naiset eivät itse tunnista tätä koska he katsovat ulkonäössään eri asioita kuin miehet. Miehet katsovat esimerkiksi todella paljon pepun ja keskivartalon suhdetta. Pepun pyöreys katoaa, ja vatsa alkaa pyöristyä melkein kaikilla. Myös reisistä katoavat muodot, suhteessa keskivartaloon ja käsivarsiin.

Minulla on edelleen pyöreä peppu ja muodokkaat reidet vaikka olen jo 57 v. Kenenkään ulkonäkö ei muutu radikaalisti pelkästään vaihdevuosien takia.

Naisista jotka olen tuntenut nuoresta saakka,  100% tapauksissa ulkonäkö on muuttunut radikaalisti. Osalla toki jo aikaisemmin. Tiimalasikroppaiset kaunottaret ja hoikat/sporttiset naiset ovat pitäneet pintansa pisimpään. Mutta nämäkin ovat muuttuneet, tiimalasit ovat nyt tasapaksumpia ja lattapeppuisia, hoikilta ja sporttisilta puuttuvat kurvit kokonaan.

Me ollaan koko elämämme yritetty laihduttaa niitä kurveja pois jos et tiennyt. Lihavalla on kurveja ja muotoja, jos haluaa olla hoikka niin sitä rasvaa ei ole. Kaikkea ei voi saada, pitää valita. Joko on lihava ja löytyy tissit ja pylly tai on laiha ja niitä ei ole.

Vaikka nuori nainen olisi laiha, häneltä löytyy useimmiten myös naisellista pyöreyttä, niitä kurveja. Jos taas 5-kymppinen nainen on laiha, hän on pelkkää jännettä, kun luontainen naisellinen pyöreys on jo kadonnut siinä iässä.

Niin sitä se sitten on ja siihen on sinunkin tottuminen, et sinäkään mikään ilo ole silmälle vaikka niin luulet. Olen ollut joskus nuori nainen ja sellainen nelikymppinen setä yrittämässä, hyi helv... kyllä oksetti ja tuntui omakin keho ihan saastaiselle päiväkausia  kun oli sellaiselta käävältä huomiota saanut.

Olit kai kuitenkin jonkinlaisessa fyysisessä kanssakäymisessä tämän oksettavan käävän kanssa - ei kai pelkästä juttelusta oma keho voi tuntua saastaiselta päiväkausia?

Vierailija
432/572 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ESPOO

Vierailija
433/572 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5-kymppiset naiset liikkuvat, voimistelevat ja urheilevat pitääkseen kroppansa kunnossa - se vain lisää jänteikkyyttä, nuoren naisen naisellista pyöreyttä ei saa takaisin. Vaatteet päällä kypsässä keski-iässä oleva nainen voikin näyttää vielä todella hyvältä - totuus paljastuu ilman vaatteita.

Varmaan tähänkin viestiin saan taas vihaista palautetta tyttäriltä, jotka ovat pahoillaan 5-kymppisten äitiensä puolesta.

Vierailija
434/572 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pyöreä peppu, suora vatsa eikä reidetkään ole paksut vaan normaalit. 52v.

Vierailija
435/572 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

Hyvä erottelu, koska julkkikset ovat usein niitä heikosti koulutettuja ja vähän ansaitsevia ihmisiä, joilla tilastojen mukaan on ikäerosuhteita. Mitä korkeampi yhteiskunnallinen asema sitä harvinaisempia ison ikäeron suhteet ovat täällä Suomessa. Poikkeus vahvistaa säännön. Eri

Vierailija
436/572 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vientiä on. Ja tuontia.

Ja ikää 71v.

Vierailija
437/572 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäin 46 v leskeksi. Juuri kun lapset olivat lentäneet pesäst ja luulimme mieheni kanssa, että pääsemme elämään 'uutta nuoruutta'. Heti hautajaisten jälkeen tulivat ensimmäiset huomionosoitukset. Eivät olleet siinä vaiheessa tervetulleita. Surin aikani, 'potkiskelin syrjemmäksi' kiihkeimpiä kosijoita, kunnes ollessani 52 v elämääni tuli ja sydämeni valloitti ihana mies 38 v. Nyt olemme olleet yhdessä 10 vuotta ja muutama kuukausi sitten pikkujoulun jälkeen mieheni valitti kun 'miehet kuolaa minua' ja hän ei pääse edes tanssimaan kanssani. Oikeasti pääsi kyllä, mutta oli ehkä hieman turhautunut, kun joutui odottamaan, että hoidin pois ns. velvollisuustanssit. Eli kyllä, meillä vanhemmilla naisilla on elämässä vientiä, flirttiä ja mahdollisuus parisuhteeseen.

Tässä kiinnitti huomioni tuo yllättävä miesten tekemä piiritysryntäys, kun puoliso kuoli.

Se tuntui kipeältä, kun yksikin pethetuttu olikin tietämättäni ollut "vesi kielellä" minuun päin ja sitten kaksi kuukautta puolison kuolemasta ehdotti että läheisyyttä vastaan turvaisi minun ja lasten elämää.

Vaikka ikää tulee, olen huomannut, että miehet katsovat vain ulkokuorta ja alkavat yrittää omakseen.

En ole enää löytänyt sellaista, joka sytyttäisi sydämen. Raitis, kunnollinen, epäitsekäs.. Liikaa vaadittu.

No, helpommalla pääsen. Huolehdin työni ja hoidan lapsenlapsiani sekä matkustelen.

Yksi nuori mies on sinnikäs. Ei olisi kärttyinen, vaivainen ikätoveri. Aika näyttää, pehmenenkö hänelle.

Yllättyvtäkö naiset, että näitä miehiä on koko ajan ympärillä, jotka odottavat vuoroaan? Miehet ainakin ovat tietoisia siitä, että jos suhteessa tulee ongelmia, niin siellä aina lymyilee se toinen taustalla odottamassa. Tai useampikin.

Ei ylläty. Minulla on esimerkiksi yksi miespuolinen työkaveri, jonka olen tuntenut jo pian parikymmentä vuotta. Huomattiin heti että meidän välillä on harvinaista vetovoimaa, mutta kun oltiin molemmat tahoillamme naimisissa niin ei viety juttua eteenpäin. Työmatkoilla vieraat ihmiset ovat jopa luulleet meitä aviopariksi, ja joku on sanonut että muistutamme toisiamme sillä tavalla kuin pitkään naimisissa olleet ihmiset alkavat muistuttaa toisiaan. Ollaan me puhuttu, että toisenlaisissa olosuhteissa me voitaisi olla tosi hyvä pari. Hän on nykyään eronnut, mutta minä olen todella tyytyväinen omaan avioliittooni, minulla on hyvä mies enkä halua pettää häntä. Mutta jos siis niin ikävästi kävisi, että joskus jäisin leskeksi tai tulisi ero, niin ei olisi yllätys, jos joku lymyäisi taustalla odottamassa. 

Vierailija
438/572 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa

Vierailija
439/572 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tässä ketjussa ollut mukana, mutta olitko joku 35v ja 40v setä teki mitä kun mielesi pahoitit?

Vierailija
440/572 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit kai kuitenkin jonkinlaisessa fyysisessä kanssakäymisessä tämän oksettavan käävän kanssa - ei kai pelkästä juttelusta oma keho voi tuntua saastaiselta päiväkausia?

Nämä tapaukset oli puhutelleet minua. Ei tarvitse puhutella yli 20 vuotta itseään nuorempia ellei ole jokin hätä ja avun tarvetta. Silloinkin mieluiten etsii jonkun miehen avuksi jos on pakko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme