Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

45-55 -vuotiaat naiset, vieläkö löytyy treffiseuraa ja flirttiä elämään, jos sitä haluatte?

Vierailija
13.01.2023 |

Tuli näistä muutamista eroketjuista mieleen, olen itse päälle kolmekymppinen nainen ja ajattelin olla avioliitossa vielä siihen saakka kunnes lapset ovat isompia.
Muuten tämä täysin ok, mutta pelkään ettei sitten enää 45-50 vuotiaana olisikaan mitään menekkiä missään, eikä ketään kiinnostunutta miestä?
Eli tuon ikäiset naiset, onko vielä vientiä, pääseekö pitämään hauskaa ja treffeille ja kenties parisuhteeseenkin?

Kommentit (572)

Vierailija
1/572 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52v enkä todellakaan kelpaa kenellekään.

(Olen ihan sopusuhtainen, en ole lihava enkä susiruma.)

Vierailija
2/572 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko...? Ole kuitenkin joskus kelvannut, ja jos niin minkä ikäisenä kelpaaminen loppui?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/572 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 30+-vuotiaana naisena aikoinaan en kyllä miettinyt hetkeäkään 50+ naisen pariutumisia. Olisitko kuitenkin palstamies agendasi kanssa taas.

Vierailija
4/572 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä ollutkaan.

Vierailija
5/572 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, kasikymppisiä on tarjolla välillä, muuten ehkä sänkyyn pääsisi just ja just.

N52

Vierailija
6/572 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko...? Ole kuitenkin joskus kelvannut, ja jos niin minkä ikäisenä kelpaaminen loppui?

Ap

Mies lähti 20-vuotiaan matkaan kun olin 45v. Olin kuulemma liian vanha miehelle enää, yhdessä oltiin oltu ihan nuoresta asti.

Vierailija
7/572 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppisethän eroaa valtoimenaan. Kyllä niitä vapaita treffailtavia piisaa!

Vierailija
8/572 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköiset ja itsestään huolta pitäneet puumanaiset saavat seuraa nuoremmista miehistä viisikymmpisinäkin, mutta taviksien on tyytyminen siihen jo nuorempana hankittuun samaan puolisoon tai sitten todella vanhoihin "deittimiehiin".

Mutta tämä lienee itsestään selvää sanomattakin.

Vierailija
9/572 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52v ihan nätti ja normaali nainen.  Tinderissä tulee osumia ja deiteillekin pyydellään, mutta ne miehet on vaan hetken hupia vailla.

Vierailija
10/572 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytyy treffiseuraa, mutta ei oikein riittävän mieluistaa parisuhteeksi.

Vierailija
11/572 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on ollut reilusti 10 vuotta eli oikeastaan voisi sanoa, että viimeinen vähäinenkin huomio lakkasi kokonaan kun täytin 35 vuotta.

Ja toki se jo tuota ennenkin oli lähinnä sitä, että olisin kelvannut sala- ja/tai seksisuhteeseen jollekin varatulle tai yhden kerran huviksi vapaalle eli sinänsä on parempikin että olen nykyään kuin näkymätön.

Vierailija
12/572 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä saanut huomiota ja treffejen ja suhteilujen lisäksi treffitarjouksia, vaikka lähentelenkin kuuttakymppiä. Olen ollut tilanteessa joka kerta yllättynyt, koska miehet ovat olleet minua nuorempiakin ja ihan miehekkään oloisia, lisäksi painan yli 90kg! Ehkä se liittyy siihen, että olen helposti lähestyttävissä. Näihin miehiin olen siis törmännyt livenä, töiden kautta tai asioidessani, en baarissa. Pidän kiloistani huolimatta naisellisia vaatteita ja huolehdin ulkonäöstäni. Olen mieleltäni virkeä ja ehkä tyyppinä aika itsevarma. Oletan, että miehiä löytyy sitten jatkossakin, nyt en ehdi.

Vierailija
13/572 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, oikeastiko on odotettavissa niin radikaali muutos kelpaamattomaksi tässä 8 vuoden sisällä?

Olen 42 v. ja kyllä olis vientiä. Viime viikonloppuna baarissa yks ikäiseni mies kävi kehumassa kuinka olen "tosi nätti nainen" (ei yrittänyt iskeä, hällä oli oma nainen mukana), yksi tarjosi tiskillä juoman, ja yks toinen pyysi puhelinnumeron ja käytiin treffeillä jo. Työpaikalla on flirttiä useammankin kanssa ja yks mies on muhun ihastunut, tunnusti pikkujouluissa.

Vierailija
14/572 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä yli 55 ja ois kyllä menekkiä mutta ei kiitos, nautin yksin olosta kaikessa rauhassa, en jaksa enää miehiä..

Vierailija
15/572 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvillä rintsikoilla vaan nostaa tissit navasta niin vientiä riittää 😉

Vierailija
16/572 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 paukkuu mittarissa, olen sporttinen ikinuori ja täysin kyllästynyt miehiin sekä itseään tyrkyttäviin miehiin. Mulle on helppo puhua ja olen kiltin näköinen ja oikea juoppomagneetti. Juuei.

Vierailija
17/572 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mulla loppui se kelpaaminen noin 40 v. Ulkonäkö myös rupsahti esivaihdevuosien, jotka alkoi tuossa paikkeilla, myötä aika radikaalisti. Mutta eipä tuo itseäni enää haittaa, en enää kaipaa seksiäkään, enkä miehiä mihinkään muuhunkaan.

Vierailija
18/572 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaako joku 45+ vielä miehiä? Minä en.

Vierailija
19/572 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 45v, pari vuotta sitten eronnut ja vientiä todellakin on. Tinderissä nyt tietysti mutta ihan oikeasssa elämässä, harrastuksessa etupäässä. Myös töissä lähestytään ja miehet huomioi ja flirttaa.

Oon nyt tapaillu 36v miestä vuoden ja oikein hyvältä vaikuttaa tämä. En kadu kyllä!

Toki ihan hyväkuntoinen ja nätti olen edelleen niin tietysti sillä on vaikutusta.

Vierailija
20/572 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 ja kyllä olisi vientiä. Olen kai sitten tuollainen puuma. Oon kyllä naimisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän