Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Analysoipa asiaa vähän tarkemmin kuin tuolla lainatulla tyhjänparrella.
t. Alkuperäinen kysyjä"
Oli muuten ihan oma yritys selittaa aanekkyytta. Sinun asenteesi vaan on niin negatiivinen etta en vaivaudu enempaa selittelemaan, hae itse tietoa.
Etsi joku muu nalvimisen kohde mina lahden ulos.
Niinhän sinä aina teet :D Kun et osaa vastata suutut ja käsket etsiä itse (jos osaatte!) ja lähdet marttyyrina pois. Hetkeksi.
Se voi kuulkaa olla että kohta näyttämölle astuukin Kielipuolinen, sitä ei olekaan aikoihin näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Alkuperäinen kysyjä"
Oli muuten ihan oma yritys selittaa aanekkyytta. Sinun asenteesi vaan on niin negatiivinen etta en vaivaudu enempaa selittelemaan, hae itse tietoa.
Niinhän sinä aina teet :D Kun et osaa vastata suutut ja käsket etsiä itse (jos osaatte!) ja lähdet marttyyrina pois. Hetkeksi.
Se voi kuulkaa olla että kohta näyttämölle astuukin Kielipuolinen, sitä ei olekaan aikoihin näkynyt.
Mistä Kielipuolisen tunnistaa? Tunnistan kolme henkilöä, mutta tätä en.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella miksi kukaan fanittaa Meghania??? Kun hän tuli kuninkaalliseen perheeseen, hän ja hänen tarinansa ihastutti kaikki: vahvojen mustien naisten kasvattama feministi, jonka piti olla monimiljonääri! omilla ansioillaan... Ainoa vaan, että hän ei ole musta vaan vaaleaihoinen, jonka cv:ssä luki caucasian. Hänellä ei myöskään ollut penniäkään omaa rahaa. Hänen asuntonsa Kanadassa ei edes ollut hänen vaan filmiyhtiön vuokraama pieni koppero. Hän ei ollut "vahvojen mustien naisten" kasvattama, vaan ruskea huumekauppias äiskä jätti hänet isälleen kasvatettavaksi kun hän oli pieni. Mustaan puoleen suvustaan Meghan ei ollut missään yhteyksissä ikinä. Meghan esitti hylättyä perheetöntä tyttörukkaa jolle ihana hovi tarjosi perheen. Paitsi että Meghanilla oli perhe ja isä joka kohteli häntä kuin prinsessaa.
Meghan tuli hoviin esittäen rikasta monimiljonääriä mutta Charles kustansi hänen ökyhäänsä jotka olivat huomattavasti k
Mitä Harry mahtaa oikeasti ajatella tuosta kaikkien näiden vuosien jälkeen? Hän leikkii mukana, kun ei muutakaan voi, mutta ajatuksiaan ei taida paljastaa koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Alkuperäinen kysyjä"
kielipuolen hyvin aktiivinen sivupersoona ei näy olevan paikalla, eli tuskin tänä iltana ilmestyy
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella miksi kukaan fanittaa Meghania??? Kun hän tuli kuninkaalliseen perheeseen, hän ja hänen tarinansa ihastutti kaikki: vahvojen mustien naisten kasvattama feministi, jonka piti olla monimiljonääri! omilla ansioillaan... Ainoa vaan, että hän ei ole musta vaan vaaleaihoinen, jonka cv:ssä luki caucasian. Hänellä ei myöskään ollut penniäkään omaa rahaa. Hänen asuntonsa Kanadassa ei edes ollut hänen vaan filmiyhtiön vuokraama pieni koppero. Hän ei ollut "vahvojen mustien naisten" kasvattama, vaan ruskea huumekauppias äiskä jätti hänet isälleen kasvatettavaksi kun hän oli pieni. Mustaan puoleen suvustaan Meghan ei ollut missään yhteyksissä ikinä. Meghan esitti hylättyä perheetöntä tyttörukkaa jolle ihana hovi tarjosi perheen. Paitsi että Meghanilla oli perhe ja isä joka kohteli häntä kuin prinsessaa.
Meghan tuli hoviin esittäen rikasta monimiljonääriä mutta Charles kustansi hänen ökyhäänsä jotka olivat huomattavasti k
Tässä muuten kuvia siitä filmiyhtiön pikkukopperosta, joka sattumalta on juuri tullut myyntiin. Myyntihinta 1.9 miljoonaa puntaa.
https://www.express.co.uk/news/royal/1939654/meghan-markle-former-toron…
Doria ja Meghan ovat kaksi kovaksikeitettyä katujen huijaria jotka vetivät monarkiaa maton alta. kuninkaallinen perhe ei ole ennen tavannut tätä lajia. Heillä ei ole kokemusta tuollaisista "con artisteista" . He eivät osanneet varoa vaan nielivät Meghanin tarinat koukkuineen. Hyvin nöyryyttävää kuningasperheelle ja nyt ei taida auttaa "no explain, no complain".
Ehkä sen takia jotkut fanittaa Meghania että samaistuvat itse Meghaniin, uskovat ja toivovat itse pystyvänsä samaan ja kokevat että jos joku on niin herkkäuskoinen häntä saa ja pitääkin huijata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Alkuperäinen kysyjä"
Tottakai hän tulee, koska hän haluaa huomiota, hyvää taikka pahaa, tunteakseen olevansa elossa. Hän haluaa konstilla millä hyvänsä siirtää tämän keskustelun pyörimään aina itsensä ympärille provosoimalla muita koska me muut olemme hänelle vain huomion lähde.
Vierailija kirjoitti:
Doria ja Meghan ovat kaksi kovaksikeitettyä katujen huijaria jotka vetivät monarkiaa maton alta. kuninkaallinen perhe ei ole ennen tavannut tätä lajia. Heillä ei ole kokemusta tuollaisista "con artisteista" . He eivät osanneet varoa vaan nielivät Meghanin tarinat koukkuineen. Hyvin nöyryyttävää kuningasperheelle ja nyt ei taida auttaa "no explain, no complain".
Ehkä sen takia jotkut fanittaa Meghania että samaistuvat itse Meghaniin, uskovat ja toivovat itse pystyvänsä samaan ja kokevat että jos joku on niin herkkäuskoinen häntä saa ja pitääkin huijata.
Elisabet, William ja Catherine näkivät Meghanin mädän luonteen heti, ja muut näkivät sen pian. Kuningashuone on enemmän kuin jäsentensä summa, eikä Megjanin kaltainen pyrkyri ole hovin liepeillä mikään ennennäkemätön olento. Hänelle oltiin kohteliaita ja ystävällisiä, koska Harry oli tuonut hänet mukanaan.
Meghania fanittavat prinsessasaduista pitävät ihmiset. Meghan sössi jo alkujaankin valheeseen perustuneen satunsa, mutta koska fanittamisen lopettaminen on noloa, fanit väänsivät sössimisestä tarinan kaltoin kohdellusta prinsessasta. Lapsenmieliset pysyvät lapsenmielisinä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuningatar ole tyhmä. Meghanista otettuin kyllä perin pohjin selvää. Mutta eihän hän oikeasti olisi voinut estää Harryä vaikka halusikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Alkuperäinen kysyjä"
kielipuolen hyvin aktiivinen sivupersoona ei näy olevan paikalla, eli tuskin tänä iltana ilmestyy
Voi hyvin olla, että saapuu paikalle, nyt kun ääkkösetön taas uhosi aikansa ja poistui. Doorknopi pässinsarvinen astuu remmiin, ja kaikki on yhtä petonia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan tuli hoviin esittäen rikasta monimiljonääriä mutta Charles kustan
Hänellä oli tuosta yksi makuuhuone ja talossa majaili muistaakseni pari muutakin vuokralaista samasta showsta joille hän aiheutti harmeja ajamalla nämä evakkoon kun prinssi tuli kylään.
No ei kai Ellu voi kieltää jotain menemästä naimisiiin. Harryhän meni sekaisin Meghanista, ilmeisesti römpsää sai kun halusi, koska näillä hulluilla naisilla on aina kova libido. Sitten siinä oli tämä rasismikortti, jota nytkin koko ajan vilautellaan ja näytellään. Oprah on ihmeen hiljaa, olisiko Obamoilta tullut selkeä viesti, ettei tämä nainen ole ihan sellainen jota julkisesti pitäisi peesata. Oprahin kaverihan sanoi, etteivät he rasistiksi kuninkaallisia nimittänyt vaikka nimitti ja sai siitä vielä jonkun Kennedypalkinnon. Mutta sen jälkeen tuli vielä tämä Skobin kirja, jossa rasistiksi nimettiin Charle ja Catherine. Eli sekopääeukko ei opi vaan kaheleiden tapaan käyttää samaa taktiikkaa -rinse and repeat -hamaan loppuunsa saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Henry on ihan fiksu ja rento tyyppi ja voin näin sanoa kun tunnen ja tiedän henkilön huomattavast paremmin kuin te jotka uskotte kaikenlaiseen juorumediaan.
Heh, hyvinpä taitaa olla tuttu "kaverisi" kun kun kyseisen "kaverisi" nimi on Harry, heh!
Ehkäpä hän on niitä harvoja, jotka kutsuvat häntä Henryksi? (Henry Charles Albert David)
Minä epäilen kirjoittajaa pödynpuhujaksi siksi, että hän käyttää ilmausta "tunnen ja tiedän". Joko tuntee tai ei.
Kyllä heti palstan peruskateelliset, perusjuntit, epäilemässä kommentoijaa "pödynpuhujaksi". No...mitäpä voi odottaa kun heidän mielestään "totuus löytyy juorumediasta". Minun mielestä hyvä ja hieno asia tuo että kommentoija kertoi meille palstalaisille että Harryn oikea nimi on Henry. Sitä tuskin kukaan palstalaisista ennen tiesikään?
"Harry - the overgrown man-baby" ilmaisu napattu tuosta yhdestä videosta. Oli kyllä osuva ilmaisu. Harry traumatisoitui lapsena äitinsä äkillisestä kuolemasta ja olisi tarvinnut siihen apua ja tukea, jota ei ilmeisesti riittävästi saanut. Nyt hänellä on täysin eri yhteiskuntaluokasta noussut amerikkalainen vaimo, joka osaa hyödyntää tätä traumaa. Joka tilanteessa Mega-han paapoo Harrya, taputtelee, ohjaa kädellään, vetää perässään. On niin yököttävää katsella tuota, kun siitä puuttuu toisen ihmisen kunnioitus. Harry on edelleen prinssi. Hänen kuuluisi mennä edellä.
Brittihovin yksi sääntö oli, että kuninkaallinen perhe välttää virallisissa tilaisuuksissa julkisia hellyydenosoituksia, eikä Megsu kunnioittanut tätä sääntöä lainkaan. Puolisoiden välinen rakkaus ja kunnioitus näkyy muutenkin kuin lääppimällä. Williamin ja Katen katseista näkee heidän väliset tunteensa.
Täällä olisi sunnuntaipäivän ratoksi vertailua Dianan ja Meghanin pukeutumisesta:
https://www.dailymail.co.uk/news/royals/article-13717893/Meghan-Markle-…
Minä olen miettinyt että ehkä Harry vain tarvitsee tuollaisen vaimon. Ihan ilman sarvia ja hampaita, mutta hän tuntuu kaipaavan sellaista vahvaa, ohjaavaa henkilöä elämäänsä. Osittain se ehkä johtuu Dianan poismenosta, kun Harry menetti äitinsä kuitenkin niin nuorella iällä. William ja Elisabet ovat kenties olleet sellaisia hänelle aiemmin ja Meghan on sitä nyt.
Netflixin, Nigerian ja Kolumbian kautta nyt sitten löytynyt se rauhallinen yksityiselämä omien lasten kanssa, kaukana kavalasta brttihovista..ko?
Minusta tuntuu, että Harry on pudonnut kärryiltä, kun vauhti Meghanin kanssa naimisiin menon jälkeen on ollut melkoinen ja Meghanin tahdittama. Hän on koko ajan ihan onnettoman ja puusta pudonneen näköinen, viettää nyt elämää, jota varten häntä ei ole valmennettu.
Vierailija kirjoitti:
Netflixin, Nigerian ja Kolumbian kautta nyt sitten löytynyt se rauhallinen yksityiselämä omien lasten kanssa, kaukana kavalasta brttihovista..ko?
Minusta tuntuu, että Harry on pudonnut kärryiltä, kun vauhti Meghanin kanssa naimisiin menon jälkeen on ollut melkoinen ja Meghanin tahdittama. Hän on koko ajan ihan onnettoman ja puusta pudonneen näköinen, viettää nyt elämää, jota varten häntä ei ole valmennettu.
Tuo on kyllä totta, Harry on elänyt koko elämänsä tietynlaisessa maailmassa ja vaikka se vapaus ehkä tuntuikin kiehtovalta, mutta liekö mieli muuttunut, tavis-elämäkään ei ole pelkkää ruusuilla tanssia. Parhaiten heidän kannaltaan olisi toiminut se hybridi-malli, jossa Sussexit olisivat saaneet vapautensa mutta kuitenkin jonkin verran tuttua ja turvallista puuhaa, mutta ymmärrän että muun perheen kannalta tämä olisi epäreilua. Tai no, ehkä siihen olisi suostuttu jos koko vuosi ei olisi ensin kulunut riidellessä. Sovussa nyt vaan on helpompi neuvotella asioista.
Tavallaan tuossa on myös ristiriita koska vaikuttaa siltä että Sussexit haluavat haastaa muuta hovia ja jättää heidät varjoonsa - miten voit aidosti lähteä rakentamaan yhteistyötä jos koko ajan ajattelet olevasi parempi kuin muut? Yhteistyötähän tuossa tarvitaan, ei hovi tee mitään satelliitti royaleilla, jotka tekevät hommia miten mielivät ja kilpailevat muun perheen kanssa?
Harry on loppuelämänsä välitilassa ja rouva kokeilee kaikkea Harryn rahoilla. Ihmettelen kun sanoi että jännittää kaikkea julkisia tilaisuuksia, luulisi että nyt kun on vapaa, niin vetäytyisi jonnekin kulissien taakse. Rouva kuitenkin tarvitsee prinssiä jotta pääsee itse framille. Ja Harry tekee mitä käsketään.