Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan Anttilaa

Vierailija
22.08.2018 |

En usko olevani ainoa, jota on alkanut tympiä jatkuva verkko-ostosten teko. Homma kun on turhan hankalaa, ei saa nähdä/kosketella tavaroita, plus muut ongelmat.
Itse halusin ostaa värillisiä, muotoonommeltuja lakanoita, kattiloita ja muuta pikkusälää kotiin, vaan eipä löytynyt ainakaan Helsingin kaupoista. Ikea on ainut mahdollisuus, vähän sinnepäin, tosin vain kodin sisustukseen. No, talla pohjaan ja Lahden Kärkkäiselle. Mikä ilo oli kulkea kaupassa ja löytää haluamansa. Harmi vaan, että täytyy ajaa sata kilometriä kokeakseen tämän. Tulkaa takaisin tavisten tavaratalot.

Kommentit (151)

Vierailija
1/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Anttilasta löytyi helposti kaikki tarvittava ja ok-hintaan. Nykyään pitää käydä ensin Tokmannilla, sitten hakea sieltä puuttuva tavara Cittarista ja myöhemmin toivoa, että kaivattu tuote vaan kävelee vastaan. Ajan tuhlausta.

Vierailija
2/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan erityisesti Kodin Ykköstä. Monet matot, lamput, verhot, peitteet, tyynyt, tekniset laitteet ym. tuli sieltä vuosien saatossa ostettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ikävä Anttilaa :(

Vierailija
4/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilan jälkeen vaihdoin Tokmanniin. Automarketit ei lähellä että jalan viitsisi niihin mennä niin pikku-Tokmannilta saan täytettyä Anttilan jättämää aukkoa joltakin osin. Kuten ostettua sukkia, jotakin kosmetiikkaa ja hiusväriä jne jne.

Vierailija
5/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida oikeasti kaivata.

Vierailija
6/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, ajoit HELSINGISTÄ 100km johonkin Lahteen kärkkäiselle shoppailemaan? 😂 No kukin tyylillään, ei siinä mitään.

T. Lahtelainen

Vierailija
7/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä cd-levyjä tai DVD-levyä viime vuosina tullut kovin usein ostettua, mutta niitä oli kiva käydä katsomassa Anttilassa ja välillä löysi vanhoja helmiäkin.

Vierailija
8/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut Helsingissä ja kaipaat jotain Anttilaa? O.o Jos ei kyseisen kaupungin/lähialueiden ostoskeskukset kelpaa, niin etsi vaikka prisma...

Vierailija
9/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ostin sieltä kaikki kodin tarvikkeet. Vieläkin tulee joskus mieleen, että pitääpä käydä Anttilasta katsomassa.

Olen myös pettynyt kotikaupunkiini, koska ns. Anttilan talosta otettiin katolta pois Anttilan logo. Sen olisi voinut jättää siihen nostalgiasyistä, varsinkin kun tilalle ei ole tullut mitään liikettä. Ja kaikki puhuvat vieläkin Anttilan talosta.

Vierailija
10/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttila oli ihana! Harmittaa vieläkin tosi paljon. Sinne meni lapsuuden muistot! Parasta oli samoilla Anttilassa koulupäivän jälkeen.

Vierailija
11/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä kaipaa. En ymmärrä, miksi kukaan kävi siellä? Se oli kallis verrattuna muihin... prismasta ja sokoksesta saa kaiken, mitä tarvii.

Vierailija
12/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan Oulun Anttilaa. Aina kavereiden kanssa tehtiin pakollinen pyhiinvaellus sinne ja koluttiin meikkejä jne. Nykyään on toki sokos, mutta se ei ole sama asia.

Vierailija
13/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anttila oli ihana! Harmittaa vieläkin tosi paljon. Sinne meni lapsuuden muistot! Parasta oli samoilla Anttilassa koulupäivän jälkeen.

Minullekin oli ihana hengailupaikka joskus.

Vierailija
14/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

DVD ja blueray uutuudet tuli monasti hankittua ja TV sarjojen klassikoita Nyt vain kovempi kynnys tuntuu hankkia netistä ja vähiin jo jäänyt.Myös lukuisat CD ja LP levyt kun tuli sitten hankittua.

Vierailija
15/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaan myös Anttilaa. Kaikenlaista kodin sälää sai parhaiten sieltä. Lidl ja Tokmanni eivät ihan korvaa sitä kun niiden valikoimat on pienemmät. Ostin Anttilasta myös alusvaatteita ja sukkia ja joskus jotain muutakin vaatetta. Verkkokaupasta en vaatteita osta. Olen 155cm ja omenavartaloinen, mulla on vaikeuksia löytää livenäkin istuvia vaatteita, verkosta niitä ei voi ostaa. Ainoastaan jos etukäteen on nähnyt livenä. Haluan myös katsella vaatteita livenä ja kokeilla sormin materiaalit ym.

Vierailija
16/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikuinen muisto Anttilasta. Ostin konkurssimyynnistä todella halvalla laadukkaan pastakoneen. Aina kun käyttää niin Anttilaa voi muistella.

Vierailija
17/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin Anttilaa ikävä ja aina, kun olen shoppailemassa, tulee mieleen, että olisipa vielä Anttila. Sieltä löytyi kaikki tarpeellinen. Kärkkäinen on kyllä hyvä myös.

Vierailija
18/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä kaipaa. En ymmärrä, miksi kukaan kävi siellä? Se oli kallis verrattuna muihin... prismasta ja sokoksesta saa kaiken, mitä tarvii.

Juu, Sokoshan on tunnetusti tosi edullinen ostospaikka. Not.

Vierailija
19/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaipaan myös Anttilaa. Ja Tiimaria myös.

Vierailija
20/151 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, Sokoshan on tunnetusti tosi edullinen ostospaikka. Not.

Vertasitko koskaan anttilan hintoja muihin kauppoihin? Sokos oli halvempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi