Uskotko laman tuloon seuraavan 2 vuoden aikana?
Kommentit (54)
Oikeastaan uskon, mutta tuskin niin pahaa tilannetta kuin 1990-luvulla.
En usko. Jonkinasteinen taantuma on varmasti tulossa, muttei lama.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan uskon, mutta tuskin niin pahaa tilannetta kuin 1990-luvulla.
Tulee pahempi
Uskon elämän kurjistamiseen kaikin tavoin.
En usko.
Ei ole sellaisia merkkejä ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se laman määritelmä ole kuin pari negatiivista kvartaalia. Lama varmasti tulee, mutta tuskin kestää vuosikausia. (Paitsi kun saamme kok hallituksen ja leikkaukset alkavat. Siitä voi seurata pahakin lama, kun loppukin ostovoima tuhotaan.)
Sehän alkoi jo yli 10 vuotta sitten. Chisukin laulaa siitä Baden-Baden-kappaleessa.
Tulee ja tulee olemaan pahempi mitä 1990-luvulla koska ei ole enää markkaa käytössä jota delvalvoida.
Uskon. Maailmanlaajuinen lama tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se laman määritelmä ole kuin pari negatiivista kvartaalia. Lama varmasti tulee, mutta tuskin kestää vuosikausia. (Paitsi kun saamme kok hallituksen ja leikkaukset alkavat. Siitä voi seurata pahakin lama, kun loppukin ostovoima tuhotaan.)
Minä olen elänyt työelämässä ihan oikean laman keskellä, joten minä en paria negatiivista kvartaalia edes noteeraa.
Vasta nyt Marinin hallituksen aikana ylitimme vuoden 2008 bruttokansantuotteen. Mitä sitten tapahtui välillä 2008 - 2018 - oikeistohallitukset....
Vierailija kirjoitti:
Tulee ja tulee olemaan pahempi mitä 1990-luvulla koska ei ole enää markkaa käytössä jota delvalvoida.
Nimenomaisesti tuosta syystä sitä ei tule.
Uskon.
Olen alkanut elämään pihisti, säästän palkasta kaiken minkä pystyn.
Työtilannekkin on alkanut näyttää vähän epävarmalta.
Paras varautua etukäteen.
Onneksi ei ole mitään lainoja.
Putin käyttää taktisia ydinaseita ukrainassa, tulee nälänhätä ja lama
Vierailija kirjoitti:
Vasta nyt Marinin hallituksen aikana ylitimme vuoden 2008 bruttokansantuotteen. Mitä sitten tapahtui välillä 2008 - 2018 - oikeistohallitukset....
No onneksi hallitus kohta vaihtuu.
Tulee todella vaikeat ajat. Nälänhätäkin tulee.
Olen itse kokenut viime laman, enkä halua kokea sitä uudestaan. No enää ei voi mennä työpaikkaa, kun olen eläkkeellä.
Valitettavasti lama vaikuttaa todennäköiseltä jo tänä vuonna.
Miten niin? Se on jo täällä. Muutama kuukausi, niin se alkaa näkyä hyvin rajusti.