Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Henry on ihan fiksu ja rento tyyppi ja voin näin sanoa kun tunnen ja tiedän henkilön huomattavast paremmin kuin te jotka uskotte kaikenlaiseen juorumediaan.
Heh, hyvinpä taitaa olla tuttu "kaverisi" kun kun kyseisen "kaverisi" nimi on Harry, heh!
Ehkäpä hän on niitä harvoja, jotka kutsuvat häntä Henryksi? (Henry Charles Albert David)
Minä epäilen kirjoittajaa pödynpuhujaksi siksi, että hän käyttää ilmausta "tunnen ja tiedän". Joko tuntee tai ei.
Kyllä heti palstan peruskateelliset, perusjuntit, epäilemässä kommentoijaa "pödynpuhujaksi". No...mitäpä voi odottaa kun heidän mielestään "totuus löytyy juorumediasta". Minun mielestä hyvä ja hie
"Jos se sinulle oli uutinen ja yllätys niin ei todellakaan kaikille muille. On ihan yleistä tietoa että Harryn oikea ja virallinennimi on Henry - mutta sitä ei kukaan käytä, ei edes hänen lapsuusperheensä - joten uskotko että täällä pätee joku joka tuntee ja tietää hänet mutta kutsuu Henryksi? Voinhan minäkin väittää tuntevani vaikka kenet kuuluisuuden.Kirjoitat muuten tosi samalla lailla kuin usalainen mutta ääkkösillä ja sieltähän se juntit tosiaankin tuli. Jännää."
Juuri noin. Minä kirjoitin tuon kommentin, josta tuo juntittelija on suutuksissaan. Panin Harryn nimen sulkuihin esille, koska "mun mielestä Henry on ihan fiksu ja rento tyyppi" oli niin kummallisesti sanottu. Nyt jälkeenpäin tarkasteltuna muuten vaikuttaa siltä, että tuo Henry-kommenttikin on usalais-ääkkösettömän kynästä.
"Totuus löytyy juorumediasta" peruskateellisten perusjunttien suomalaisten mielestä lausahtelee usalainen. Ensinnäkin, mistä me olemme kateellisia? Vieläkö väität ettet ketään juntiksi nimittele? Ja mikä on se laatujournalismi jossa on tuotu esiin Harryn (ja Meghanin) ylevyyttä, hienoutta, jaloutta ja älykkyyttä? Mitä heissä on mistä meillä olisi syytä olla kateellisia?
Surkuhupaisaa että ääkkösetön peräänkuuluttaa iloisuutta ja ystävällisyyttä ;) ;) ;) tai no, siitä puhe mistä itsellä puute.
Usalainen: se kiljuminen? Vai etkö osaa selittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Henry on ihan fiksu ja rento tyyppi ja voin näin sanoa kun tunnen ja tiedän henkilön huomattavast paremmin kuin te jotka uskotte kaikenlaiseen juorumediaan.
Heh, hyvinpä taitaa olla tuttu "kaverisi" kun kun kyseisen "kaverisi" nimi on Harry, heh!
Ehkäpä hän on niitä harvoja, jotka kutsuvat häntä Henryksi? (Henry Charles Albert David)
Minä epäilen kirjoittajaa pödynpuhujaksi siksi, että hän käyttää ilmausta "tunnen ja tiedän". Joko tuntee tai ei.
Kyllä heti palstan peruskateelliset, perusjuntit, epäilemässä kommentoijaa "pödynpuhujaksi". No...mitäpä voi odottaa kun heidän mielestään "totuus löytyy juorumediasta". Minun mielestä hyvä ja hie
Ne on kyllä metkoja nuo ääkköset. Välillä toimii, välillä ei.
Nyt viimeksi "Lady C" luki lähetyksessään pari kirjoitusta joita hänelle oli lähettäneet eri psykoterapeutit koskien Meghania. Lady C oli sanonut lähetyksessään että Meghan olisi "insane".
Psykologit korjasivat Lady C:tä että "insane" ei ole sopiva termi koska se kuvaa henkilöä joka tekee tekoja "täyttä ymmärrystä vailla" ja on syyntakeeton. Meghan ei ole hullu vaan tekee tekojaan täysin tietoisena niistä ja niiden vaikutuksista.
Meghan täyttää psykopatian luokituksen kriteerit. Terapeuteilla on joku tarkistuslista jota he voivat hyödyntää näiden ihmisten ulkopuoliseen arviointiin. Listassa on n. 10 kohtaa ja jos 5 näistä täytyy, on henkilö psykopaatti. Meghanilla psykologien mukaan, täyttyy kaikki listan kohdat ja kriteerit! Toinen psykologi sanoi kirjoituksessaan että Meghan osoittaa täysin "dark triad"- piirteitä, (epäpyhä kolminaisuus) mikä on yhdistelmä machiavellismi, psykopatia ja narsismi. Tämä on huippuvaarallinen yhdistelmä, pahimmista pahin. Tällaisella henkilöllä on yleensä aina myös liitännäisenä muitakin persoonallisuushäiriöitä kuten sadismi ja histrioninen- eli huomiohakuinen persoonallisuus.
Psykologit toivat esiin että näitä asioita ei diagnosoida tuntematta henkilöä tai tapaamatta henkilöä, mutta tässä tapauksessa kun henkilö on niin julkinen ja jatkuvasti esillä ja näkyvillä että hänen käytöstään on helppo seurata ja arvioida tapaamatta häntä henkilökohtaisesti, niin piirteet on selvästi nähtävissä. He myös kantoivat huolta Meghanin lapsista. Psykopatia kulkee usein suvussa. Lapsilla on 50% psykopaatin geenipoolista. Psykopaatti on myös pahin mahdollinen huoltaja/kasvattaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä heti palstan peruskateelliset, perusjuntit, epäilemässä kommentoijaa "pödynpuhujaksi". No...mitäpä voi odottaa kun heidän mielestään "totuus
Ne on kyllä metkoja nuo ääkköset. Välillä toimii, välillä ei.
No kun täitää öllä mielenterveysönhelmista kyse, kun on pähä öllä ja haikkaa paassa. Ilmeisesti yliöpiston öpettäjan työ ön liiän väätivää. Se ön värmään ruvennut ähistämään..
Vierailija kirjoitti:
Nyt viimeksi "Lady C" luki lähetyksessään pari kirjoitusta joita hänelle oli lähettäneet eri psykoterapeutit koskien Meghania. Lady C oli sanonut lähetyksessään että Meghan olisi "insane".
Psykologit korjasivat Lady C:tä että "insane" ei ole sopiva termi koska se kuvaa henkilöä joka tekee tekoja "täyttä ymmärrystä vailla" ja on syyntakeeton. Meghan ei ole hullu vaan tekee tekojaan täysin tietoisena niistä ja niiden vaikutuksista.
Meghan täyttää psykopatian luokituksen kriteerit. Terapeuteilla on joku tarkistuslista jota he voivat hyödyntää näiden ihmisten ulkopuoliseen arviointiin. Listassa on n. 10 kohtaa ja jos 5 näistä täytyy, on henkilö psykopaatti. Meghanilla psykologien mukaan, täyttyy kaikki listan kohdat ja kriteerit! Toinen psykologi sanoi kirjoituksessaan että Meghan osoittaa täysin "dark triad"- piirteitä, (epäpyhä kolminaisuus) mikä on yhdistelmä machiavellismi, psykopatia ja narsismi. Tämä on huippuvaarallinen
Pojalla on jo nyt ongelmia. Lapsi päätyi kotihoitoon kun ei pärjännyt hoidossa. Sitä ennen rouva otti toimittajat kuvaamaan lasta, jota käytti tekosyynä lapsen pois ottamiseen hoidosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry on todellakin Henry oikealta etunimeltään. Ja tämä on tosiaan eksplisiittinen tieto tämänkin sivujen lukijoille. Sivistystä näillä sivuilla kun ei tunnu liikaa olevan:))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry on todellakin Henry oikealta etunimeltään. Ja tämä on tosiaan eksplisiittinen tieto tämänkin sivujen lukijoille. Sivistystä näillä sivuilla kun ei tunnu liikaa olevan:))
Sinä taidat itse olla jotenkin yksinkertainen kun kuvittelet että tuo pikantti yksityiskohta ei olisi tiedossa. Mutta olisi naurettavaa puhua Henrystä kun häntä on iankaiken kutsuttu Harryksi, kaikkialla ja kaikkien toimesta (ei ehkä oikeudessa yms) ja Harry-nimeä hän käyttää itsekin. Yhtä naurettavaa on tuoda se ketjussa esiin "minäpä tiedän jotain mitä te idiootit ette tiedä ja ymmärrä"-mentaliteetilla. Muuten: hovissa ei ole mitään Katea. Walesin prinsessan nimi on Catherine, oletko sinäkin niitä jotka puhuvat hänestä Katena? Etkö tiedä mikä hänen nimensä on? Oletko sivistymätön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry on todellakin Henry oikealta etunimeltään. Ja tämä on tosiaan eks
plisiittinen tieto tämänkin sivujen lukijoille. Sivistystä näillä sivuilla kun ei tunnu liikaa olevan:))
Meinaatteko, että wikipedia on tuntematon
Jos se usalaiselle on mieluisampaa niin me voimme aivan hyvin alkaa puhumaan tässä ketjussa Henrystä ja Rachelista. Näytetään ettei tässä mitään sivistymättömiä perussuomijuntteja olla nääs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun täytyisi nyt sivistää prinssi Harrya, anteeksi Henryä, että esittelee itsensä tästlähin Just Henryksi. Ehkä usalainen voisi tehdä tämän kun samaisessa ihmemaassa asutte?
Vierailija kirjoitti:
Ei se kerkiä nyt kun voitonriemuitsee siitä että suomalaiset ei tienneet että Harry onkin Henry. Ja ne ääkkösetkin pitää ensin hukata ettei kukaan tajua että sama tyyppihän se siellä runoilee.
Ei Dianakaan mikään älyn jättiläinen ollut, lisäksi vaikutti olevan varsin labiili. William on hieman fiksumpi, mutta Swiftin keikalla irrottelu vaikutti pahalta. Älykkyydella ja musiikkimaulla on tutkittu yhteys. Sanottakoon räpparit ja hiphopparit kuuluvat vaatimattoman älyn omaavien suosikkeihin. Kun taas Beethoven, Dylan, U2, Radiohead kuuluvat älymystön suosikkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Äi että ön mykävä kömmentti läitetty jä värmään ihän väkävissään, myttä kyitenkin hymy näämällä kyn ön ömästä mielestään häyskä kömmentti! Äi että kyn häyskää!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äi että ön mykävä kömmentti läitetty jä värmään ihän väkävissään, myttä kyitenkin hymy näämällä kyn ön ömästä mielestään häyskä kömmentti! Äi että kyn häyskää!!!
Kiljuminen on vakava asia, me haluamme ymmärtää. Kerrankin usalaista oikein pyydetään selittämään amerikkalainen erikoisuus niin hiljaista on vaikka muuten katsoo velvollisuudekseen valistaa juntteja vasten heidän tahtoaan. No, kenties sekin on sitä amerikkalaista hyväntahtoisuutta ja sivistyneisyyttä jota me emme millään käsitä.
Miten Archie voisikaan pärjätä hoidossa kun on elänyt eristettynä eikä ole oppinut olemaan tekemisissä muiden ihmisten kanssa. Tosin siihen oikea ratkaisu ei liene kotihoito mutta minkäs sille voi. Ei ihmisestä tule normaalia ilman kontakteja ikätovereihin ja altistumista muutenkaan sosiaalisille tilanteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry on todellakin Henry oikealta etunimeltään. Ja tämä on tosiaan eks
plisiittinen tieto tämänkin sivujen lukijoille. Sivistystä näillä sivuilla kun ei tunnu liikaa olevan:))
Voi kuule. Minä olen tiennyt Harryn olevan virallisesti Henry jo siitä asti kun hän oli vastasyntynyt. Mutta ei ole tullut mieleen että se olisi asia jolla voisin painaa muita alaspäin tai ajatella että olenkin ainut joka sen tietää.
Jos se sinulle oli uutinen ja yllätys niin ei todellakaan kaikille muille. On ihan yleistä tietoa että Harryn oikea ja virallinennimi on Henry - mutta sitä ei kukaan käytä, ei edes hänen lapsuusperheensä - joten uskotko että täällä pätee joku joka tuntee ja tietää hänet mutta kutsuu Henryksi? Voinhan minäkin väittää tuntevani vaikka kenet kuuluisuuden.Kirjoitat muuten tosi samalla lailla kuin usalainen mutta ääkkösillä ja sieltähän se juntit tosiaankin tuli. Jännää.