Missä asioissa sinä olet lahjakas?
Mitkä ovat vahvuutesi? Pääsetkö käyttämään potentiaaliasi vai jääkö se käyttämättä?
Kommentit (21)
Olen hyvä herättämään luottamuksen ihmisissä. Ihmisten on helppoa puhua minulle.
Niin yksityiselämässäni kuin työssäni.
Rikas sisäinen maailma. Pystyn tekemään ns. tylsiä töitä, kun ei ole koskaan tylsää ja voin olla pitkiä aikoja yksin ilman yksinäisyyden tunnetta.
Osaan katsoa isoja kokonaisuuksia.
Omaisuuden kartuttamisessa. Olin huono koulussa, laiska opiskelija ja hyvin keskinkertainen työntekijä. Vaan olen onnistunut säästämään ja sijoittamaan tavallisesta palkasta 30 vuodessa jo miljoonan.
Musiikissa olen lahjakas. Omaksi ilokseni laulan ja soitan soittimia. En halua siitä työtä, ehkä tavoitteellista harrastusta enää. Sibeliusakatemian kävin nuorempana. Eli tavallaan en pääse käyttämään potenttiaaliani, mutta en haluaisikaan.
Ihminen on lahjakas vain yhdessä asiassa eikä asioissa
Olen tosi hyvä laulamaan, äiti aina kehuu.
Olen kannustava. Olen kekseliäs kirjoittaja.
Minulla on todella vilkas mielikuvitus. Olen esimerkiksi kuvitellut jonkinlaista mielikuvitusmaailmaa ja siellä sattuu ja tapahtuu ihan uskomattoman paljon asioita. Juonenkäänteet on varsinkin parisuhteiden suhteen sellaisia, että siinä jää Salatut elämät tai Kauniit ja Rohkeat kirkkaasti kakkoseksi. Kumppania vaihdetaan nopeammin kuin sukkia ja välillä olen itsekin sekaisin, että kuka on suhteessa kenenkin kanssa, vai onko lainkaan.
Vittuilussa, mieheni mukaan olen maailmanmestari
Vetelehtimisessä. Aika menee netin ääressä, syödessä ja nukkuessa. Mutta tarvitseeko eläkeläisen muuta tehdäkään?
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi hyvä laulamaan, äiti aina kehuu.
Eli et osaa laulaa. Äidin kehuihin ei ole luottamista!
Jaksa ryypätä..hyödynnän sitä ominaisuutta usein
Erektion lörpsähtämisessä ja ryyppäämisessä
Töissä käytän niin paljon kuin siitä maksetaan. Toistaiseksi on jäänyt paljon käyttämättä.