onko vielä miehiä, jotka haluavat tutustua kunnolla ennen seksiä?
Tuntuu, että monilla on oletus, että seksi astuu kuvioon heti ekana kuukautena.
Kommentit (682)
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä nykypäivänä ihmisiä, jotka eivät aloita tutustumista sängyssä?
Kutsuin miehen luokseni torstaina, mentiin sänkyyn ja siinä se on yhä, milloin ei ole töissä. Kantaa kamojaan luokseni pikkuhiljaa ja tahtoo rakastaa minua loppuelämänsä.
Minulla kuulemma ihana perse ja muutenkin olen lutunen.
Mun käy sääliksi teitä konservatiiveja. Te itkette vielä viiden vuoden päästä täällä yksinäisyyttänne.
Aikuinen
Inceleitä sattuu tämä sekä sydämeen että laskeutumattomiin palleihin :D
Vierailija kirjoitti:
Kutsuin miehen luokseni torstaina, mentiin sänkyyn ja siinä se on yhä, milloin ei ole töissä. Kantaa kamojaan luokseni pikkuhiljaa ja tahtoo rakastaa minua loppuelämänsä.
Mun käy sääliksi teitä konservatiiveja. Te itkette vielä viiden vuoden päästä täällä yksinäisyyttänne.
Aikuinen
Oi kuinka kaunis love story. Että oikein ihana perse :D
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisiä vanhanaikaisia asenteita täällä: miehiä himottaa ja naiset pihtaa.. nainen menee pilalle jos antaa miehelle liian helposti. Lisäksi ihmettelen miksi sitä seksiä pitää odottaa joku määrätty aika ennen kuin sitä voi harrastaa uuden ihmisen kanssa? Jos tekee mieli ekalla tapaamisella, niin miksi sitä pitäisi odottaa? Seksi on vain seksiä, miksi siitä pitää tehdä niin iso numero?
Suomessa kun paheksutaan varsinkin naisten taholta, jos mies käy maksullisissa, niin miehet joutuvat sitten käyttämään teidän naisten tarjoamia ilmaispalveluja.
Ei se ole vanhanaikaista, vaan ihan biologiaa, että jos järkevä mies haluaa hyvän ja onnellisen parisuhteen, hyvän vaimon ja loistavan äidin yhteisille lapsille, niin silloin etsitään kunniallista ja siveellistä yhden miehen naista.
Mitä jos nainen osoittautuu lahnaksi sen muutaman kuukauden jännitteen haun jälkeen? Onko mammat miettineet millaista takuuta menetetystä ajasta?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään aika moni mies ei halua se ksiä ollenkaan.
Sellainen olisi ihanne mies. Saisi pitää housut jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää tätä palstaa nyt taas. :/
Ap, kyllä tällaisia miehiä on. Kannattaa tavalla tai toisella kommunikoida omia odotuksia miehelle, koska osa naisista kuulemma loukkaantuu jos mies ei ole heti käymässä iholle. Ilmeisesti epävarmuus tmv. saa ajattelemaan, ettei mies pidä naista haluttavana jos fyysistä lähestymistä ei tapahdu nopeasti. Miesten voi olla melko mahdotonta tietää, miten kukakin nainen reagoi, jos emme itse kerro toiveistamme.
Minä tykkään seksistä niin paljon, että jos menen nopeasti sänkyyn uuden tuttavuuden kanssa, tutustuminen jää hyvin helposti liian vähälle kun kaikki yhdessäoloaika tulee vietettyä sängyssä. Pyrin tästä syystä hidastelemaan seksin suhteen erityisesti silloin, jos mies vaikuttaa sellaiselta johon voisin ihastua ihan vakavissani.
Jos taas huomaan, että en tule kiinnostumaan miehestä pidemmän päälle enkä voisi ajatella hänestä elämänkumppania, saatan mennä sänkyyn ekallakin tapaamisella. (Sitä ennen kuitenkin aina kerron miehelle että vakavaa suhdetta kanssani tuskin syntyy jos seksiä on heti. En halua johtaa ketään harhaan.)
Kai kerrot sitten moraalistasi sille miehelle johon suunnittelet ihastuvasi tosissaan.
Kuten sanoin, keskustelen seksuaalisuudestani hyvissä ajoin, kuten muistakin asioista. Ehkäpä sinulle tulee yllätyksenä että kukaan kiinnostava mies ei ole nähnyt moraalissani mitään vikaa?
Ja silti yksikään miehistä ei ottanut sinua vaimokseen?
Kukaan nykyään halua kenenkään äijän vaimoksi. On paljon parempaakin elämää.
Kyllä sitä nuorempana halusi tutustua naiseen aika hyvinkin, rakkautta metsästämässä ja elämän loppuun asti yms.
Kun tuli joku 24-26 v lasiin ja aloitti urheilun niin stondiksista tulee aika ongelma jota on vaikea hallita vaikka ei miettisi mitään sellaista. Vain väsymystä ja läheisyyttä niin pikku veijarilla on ihan oma mieli. Vaikka tekisi juttuja ennen, niin siitä pari kolme tuntia niin senkin vaikutus katoaa.
Toisin sanoen itselle sopii vain nainen joka ymmärtää näitä asioita ja voin olla oma itseni hänen seurassaan huolehtimatta että tunnen voimakasta viehätystä. En näe yhtään mitä väärin siinä on jos toisen Feromonit iskee kovasti ja oma keho sanoo mitä tarvitsee.
On olemassa siis miehiä joille kauan odottavat naiset eivät sovi ihan käytännön mielessä. En osaa sanoa keskimäärin paljonko se aiheuttaa ongelmia. Todella nuorena tai vanhana vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee kuukausi hukkaan, jos nainen onkin ivan surkea seksissä.
Niin, tai jos sitten kun viimein sitä seksiä päästään harrastamaan, vaatteiden alta paljastuukin epäviehättävä kroppa. Näinkin on nimittäin käynyt, ja tätä edelsi melkein kaksi kuukautta tutustumista.
Täällä miehet aina väittävät, että kuka vaan normaalipainoinen nainen kelpaa, mutta oikeasti on todella kovat kriteerit heillä.
Jos olen useita viikkoja ilman seksuaalisen energian purkamista, niin voin kyllä helpostikin harrastaa seksiä myös vartaloltaan epäviehättävän naisen kanssa.
Mutta en minä sellaista naista ikinä ottaisi tyttöystäväkseni tai vaimokseni.
Onhan se nyt kuitenkin todella eri asia katsoa rumaa vartaloa yksi yö samalla kun kiimapäissään ähkii, verrattuna siihen että katsoisi sitä rumaa vartaloa joka yö seuraavat 30 vuotta.
Miksi kaltaisesi komean adoniksen pitäisi olla viikkoja ilman seksuaalisen energian purkamista, ja vielä joutua sitten valitsemaan kohteeksi rumavartaloinen nainen?
Et taidakaan olla ihan sellainen adonis kuin kuvittelet.
En muista missään kohtaa kuvailleeni itseäni adonikseksi.
Se välittyy siitä kun olet jotain täydellisellä vartalolla varustettua naista vailla. Ja miten rumasti puhut muista. Vain täydellisenä adoniksena itseään pitävällä miehellä on tuollaiseen varaa.
Se että joku ei halua elämänkumpanikseen sellaista ihmistä jolla on epäviehättä vartalo, ei automaattisesti tarkoita sitä että tämä sama ihminen edellyttää kumppaniltaan "täydellistä vartaloa". Ymmärrät tämän kyllä itsekin.
Ok. Joka tapauksessa kun tuo on sulle niin tärkeä asia niin kannattaa pyytää vastaisuudessa vaikka alastonkuva etukäteen, että voit siitä sitten katsella riittääkö, eikä tarvi sänkyyn saakka mennä.
Tuohon tyyliinhän sinä sängyssäkin naista arvioit.
Kyllä, se että kumppanillani on visuaalisesti minuun vetoava vartalo, on minulle tärkeää. Ehkä se on outoa, mutta sellainen minä vain olen.
Normaalisti ihmiset kyllä näkee vaatteet päällä jo riittääkö vai ei.
Mulle tämä "katkismies" (kenties sinä? ainakin samantyylinen) sanoi ennen seksiä että lihavasta ei viehäty mutta muuten ei ole väliä. No yllättäin olikin sitten muitakin vaatimuksia vartalon suhteen. Kiva olisi kun olisin saanut sen pitkän ja totuudenmukaisen vaatimuslistan käteen jo valmiiksi enkä olisi turhaan mennyt sänkyyn saakka aiheuttamaan pettymystä rumalla vartalollani. Lista käyttöön siis.
Kylläpäs tämä katkis mies on päässyt pahasti ihosi alle. Koita päästää irti menneisyydestäsi.
Kyllä, koska hän kohteli minua todella satuttavasti. En ole hänen jälkeensä pystynyt edes etsimään mitään ja tuskin pystynkään. Sillähän tosin ei hänelle ole mitään merkitystä, luultavasti olisi vain tyytyväinen jos tietäisi mitä sai aikaan.
Yhtä asiaa en sinussa ymmärrä: miksi välität niin paljon tämän miehen mielipiteistä? Et selkeästi pitänyt häntä millään tavalla seksuaalisesti kiinnostavana, joten mitä ihmeen merkitystä hänen mielipiteellään sinulle oli?
Jos joku minun silmiini epäviehättävän vartalon omaava nainen arvostelisi minun kroppaani tai ulkonäköni, niin minä todennäköisesti vain nauraisin, koska ei sellaisen naisen mielipiteellä ole minulle mitään merkitystä. Jos sen sijaan joku nainen johon koen voimakasta seksuaalisesti vetoa arvostelisi minua tuolla tavoin, niin myönnän että se kyllä kirvelisi pahasti.
Jos intiimejä suhteita on vähän, niin yksittäisen arvostelijan mielipiteet saa korostetusti painoarvoa, riippumatta mikä oma mielipide siitä arvostelijasta on. En ole ko. nainen.
Osuit oikeaan. Kysyntää oli ollut liiaksi saakka, ja sitten just tuollainen k-pää oli se jonka valitsin. T: ko. nainen
Niin, ja toivon että tuo mies löytää joskus sen täydellisellä vartalolla varustetun naisen ja tekee hänen kanssaan lapsia. Ja että naisen vartalo menee raskaudesta pilalle niin, että minunkin vartalon ongelmakohdat ovat siihen verrattuna pientä. Ehkä pinnallisuus karisee siinä vaiheessa.
Tai että hän saa itse tyttären jonka mielenterveyden tuollainen pinnallinen poika hajottaa, kun tytöllä on 2cm liikaa vyötäröllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen
Muunmuassa. Ennen sänkyäni mies katseli ja kuunteli minua kukausia yhteisessä harrastuksessa. Totesi, että tuon naisen hän haluaa ja silläpä on älyn, sivistyksen ja kauniiden silmien lisäksi VIELÄ ihana persekin.
Itse katselin häntä ja tuumasin, että hän erottuu tästä porukasta edukseen kuin timantti tuhkasta. Lainasin hänen isänsä kirjoittaman kirjan, josta hän oli kertonut.
Juuri nyt katson Areenasta hänen tekemiään tv-ohjelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen
Muunmuassa. Ennen sänkyäni mies katseli ja kuunteli minua kukausia yhteisessä harrastuksessa. Totesi, että tuon naisen hän haluaa ja silläpä on älyn, sivistyksen ja kauniiden silmien lisäksi VIELÄ ihana persekin.
Itse katselin häntä ja tuumasin, että hän erottuu tästä porukasta edukseen kuin timantti tuhkasta. Lainasin hänen isänsä kirjoittaman kirjan, josta hän oli kertonut.
Kehu nyt itseäsi vielä vähän lisää! Anna tulla vaan kaikki :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos nainen osoittautuu lahnaksi sen muutaman kuukauden jännitteen haun jälkeen? Onko mammat miettineet millaista takuuta menetetystä ajasta?
Ei kukaan muutu lahnaksi. Seksissä naisen passiivisuus liittyy aina miehen surkeaan suoritukseen. Nauttiva nainen ei pysty olemaan lahna, kuten ei nauttiva mieskään pysty olemaan liikkumatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen
Hohhoijaa, siihen ei sun kitinän kuivattama lyhyt elinaikasi riittäisi :D
Sen vielä sanon, että häntä kohti kuljin tietämättäni 6 vuotta ja hän on toinen puolikkaani. Kumpikaan meistä ei ole lähelläkään keskivertoa vaan olemme poikkeuksellisia.
Katkeruutesi on käsinkosketeltavaa, mutta minäpä koskettelen iltapäivällä ihanaa miestäni, joka puolestaan koskettelee minua.
Rakkaudella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen
Sen vielä sanon, että häntä kohti kuljin tietämättäni 6 vuotta ja hän on toinen puolikkaani. Kumpikaan meistä ei ole lähelläkään keskivertoa vaan olemme poikkeuksellisia.
Katkeruutesi on käsinkosketeltavaa, mutta minäpä koskettelen iltapäivällä ihanaa miestäni, joka puolestaan koskettelee minua.
Rakkaudella
Voisin toki tähän luetella omat hyvät puoleni joita varsinkin ulkonäössä riittää, mutta en näe mitään syytä tehdä niin :D Sinun kommenteistasi tulee lähinnä mieleen itsestään epävarma ihminen, jolla on tarve pönkittää egoaan, myös muita ihmisiä painamalla.
Mutta rakkautta vaan sinnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisiä vanhanaikaisia asenteita täällä: miehiä himottaa ja naiset pihtaa.. nainen menee pilalle jos antaa miehelle liian helposti. Lisäksi ihmettelen miksi sitä seksiä pitää odottaa joku määrätty aika ennen kuin sitä voi harrastaa uuden ihmisen kanssa? Jos tekee mieli ekalla tapaamisella, niin miksi sitä pitäisi odottaa? Seksi on vain seksiä, miksi siitä pitää tehdä niin iso numero?
Suomessa kun paheksutaan varsinkin naisten taholta, jos mies käy maksullisissa, niin miehet joutuvat sitten käyttämään teidän naisten tarjoamia ilmaispalveluja.
Ei se ole vanhanaikaista, vaan ihan biologiaa, että jos järkevä mies haluaa hyvän ja onnellisen parisuhteen, hyvän vaimon ja loistavan äidin yhteisille lapsille, niin silloin etsitään kunniallista ja siveellistä yhden miehen naista.
Ja sitten 40+ vaihdetaan se siveä, kuopuksen syntymästä lähtien pihdannut akka lennosta riettaaseen. Nämä on niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää tätä palstaa nyt taas. :/
Ap, kyllä tällaisia miehiä on. Kannattaa tavalla tai toisella kommunikoida omia odotuksia miehelle, koska osa naisista kuulemma loukkaantuu jos mies ei ole heti käymässä iholle. Ilmeisesti epävarmuus tmv. saa ajattelemaan, ettei mies pidä naista haluttavana jos fyysistä lähestymistä ei tapahdu nopeasti. Miesten voi olla melko mahdotonta tietää, miten kukakin nainen reagoi, jos emme itse kerro toiveistamme.
Minä tykkään seksistä niin paljon, että jos menen nopeasti sänkyyn uuden tuttavuuden kanssa, tutustuminen jää hyvin helposti liian vähälle kun kaikki yhdessäoloaika tulee vietettyä sängyssä. Pyrin tästä syystä hidastelemaan seksin suhteen erityisesti silloin, jos mies vaikuttaa sellaiselta johon voisin ihastua ihan vakavissani.
Jos taas huomaan, että en tule kiinnostumaan miehestä pidemmän päälle enkä voisi ajatella hänestä elämänkumppania, saatan mennä sänkyyn ekallakin tapaamisella. (Sitä ennen kuitenkin aina kerron miehelle että vakavaa suhdetta kanssani tuskin syntyy jos seksiä on heti. En halua johtaa ketään harhaan.)
Kai kerrot sitten moraalistasi sille miehelle johon suunnittelet ihastuvasi tosissaan.
Kuten sanoin, keskustelen seksuaalisuudestani hyvissä ajoin, kuten muistakin asioista. Ehkäpä sinulle tulee yllätyksenä että kukaan kiinnostava mies ei ole nähnyt moraalissani mitään vikaa?
Ja silti yksikään miehistä ei ottanut sinua vaimokseen?
Kuvitteletko sinä sääliö, että naisen korkein halu on "tulla otetuksi vaimoksi?"
On muitakin, parempia tapoja elää. Esim. vapaana, muttei yksin.
Määrittele vapaus. Taitaa olla oman ymmärryksen puutetta jos kuvittelee että seukkailu on jotenkin vapaampaa kuin avioliitto. Paitsi jos takoittaa kykenemättömyyttä sitoutua toiseen ihmiseen niin ettei ole pakko pakonomaisesti panna kaikkea ympärillään joka liikkuu. Siitähän tuossa "vapaudessa" on aina kyse. Miksei voi sanoa suoraan että haluaa nusiskella ympäriinsä? Miksi verhota asia "vapauteen" ja tahrata vapaus sanana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen
Rakkaudella
Sami. M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan muutu lahnaksi. Seksissä naisen passiivisuus liittyy aina miehen surkeaan suoritukseen. Nauttiva nainen ei pysty olemaan lahna, kuten ei nauttiva mieskään pysty olemaan liikkumatta
Minua naisena ärsyttää tällainen ajatus, että mies on ikäänkuin vastuussa seksistä molempien puolesta. Jos nainen on passiivinen, niin se johtuu vain siitä ettei mies saanut häntä sirkustempuillaan houkuteltua aktiiviseksi. Eikö nyt lähtökohdan pitäisi olla se, että sängyssä on kaksi aikuista ihmistä joista kumpikin sitä seksiä haluaa ja sen myös näyttää. Ei niin, että toinen vaan makaa ja odottaa palvelua. Ihan varmasti seksi on huonoa jos toinen osapuoli on passiivinen. Molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen
Rakkaudella
Sami. M
No ei ole mikään Sami vaan nainen, jota ärsyttää tuollaiset ihmiset, joilla on pää täynnä keltaista nestettä. Ja yleensä vielä ilman mitään oikeaa syytä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, eli siis kantasi on:
- jos mies on huono sängyssä, se on sen miehen syy
- jos nainen on huono sängyssä, se on edelleen vain sen miehen syy
Mielenkiintoinen elämänfilosofia sinulla. Kaikki on aina jonkun muun syytä. Pärjäät varmaan todella hyvin elämässä 👍
Kuvitteletko sinä sääliö, että naisen korkein halu on "tulla otetuksi vaimoksi?"
On muitakin, parempia tapoja elää. Esim. vapaana, muttei yksin.