Helsinki mitä baareja +35 vuotiaille?
Tänään olis mahdollisuus lähteä yöelämään niin mihin kannattaa suunnata?
Voi olla nuorempiakin juhlijoita kunhan ei ihan K18 teinipaikka pelkästään olisi.
Kommentit (46)
Tämä on niin jännä suomalainen ilmiö, että baarit on jakautuneet noin ikäluokittain. Olen parissa muussa maassakin asunut, eikä niissä ollut tällaista. Niin pubityyppisissä paikoissa kuin yökerhoissa oli ihan kaikenikäisiä 18-60 sekaisin samoissa paikoissa. Tai no pubeissa saattoi olla vaikka lapsiakin, vanhempiensa istuessa iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Rymy-Eetu, Zetor, Erottaja Bar.
Kaarle XII lisäksi jos kuuluu kohderyhmään. Kaarle XII on aika akateeminen paikka, jossa aika iso osa asiakkaista, ehkä 30-40% on suomenruotsalaisia.
Rymiksessä (RymyEetussa) oon ollutkin pari kertaa lauantaina ja siellä on ollut kivasti kaiken ikäisiä. Paljonkohan sinne on ikäraja perjantaisin, että onkohan silloin enemmän nuorempia.
Zetorissa oli kyllä liian maalaismeininki kun olin syksyllä.
Toi Kaarle kiinnostelis ehkä. Onko siellä vaan pukumiehiä?
Apollossa oli todella vähän porukkaa kun pari kuukautta sitten eksyin sinne.
Terveisin,
ap
ps. sinkku olen eli miestä yritän metsästää, mutta aika hankalaa tuntuu olevan löytää täysjärkinen ja ihan ok näköinen mies :D
Mummotunneli. K24, monenikäistä väkeä.
Käykö joku +35 v baareissa? Siis ei pultsari slash kassialma?
Vierailija kirjoitti:
Rymiksessä (RymyEetussa) oon ollutkin pari kertaa lauantaina ja siellä on ollut kivasti kaiken ikäisiä. Paljonkohan sinne on ikäraja perjantaisin, että onkohan silloin enemmän nuorempia.
Zetorissa oli kyllä liian maalaismeininki kun olin syksyllä.
Toi Kaarle kiinnostelis ehkä. Onko siellä vaan pukumiehiä?
Apollossa oli todella vähän porukkaa kun pari kuukautta sitten eksyin sinne.
Terveisin,
ap
ps. sinkku olen eli miestä yritän metsästää, mutta aika hankalaa tuntuu olevan löytää täysjärkinen ja ihan ok näköinen mies :D
Menet sinne, missä on sellaisia miehiä, joita haluat metsästää. Ilmeisesti menestyjiä, joten ei kun Kallen jonoon seisomaan pariksi tunniksi, ellet ole poikkeuksellisen nätti tai omaa vippiä.
Apollossa on nyt hyvin porukkaa ku pikkujoulut
Mummotunneli taitaa olla kiinni. Ja kai pikkujouluissa lähdetään jatkoille baariin? Ja kakkoskierroksella olevat sinkut vanhemmat 😊
ap
Vierailija kirjoitti:
Zetor
Kävin kerran zetorissa 15 v sitten..en suosittele ..eltaantunu paikka...viihdyin tasan 15 minuutti
Kannattaa ottaa mies mukaan.