Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko vielä miehiä, jotka haluavat tutustua kunnolla ennen seksiä?

Vierailija
30.12.2022 |

Tuntuu, että monilla on oletus, että seksi astuu kuvioon heti ekana kuukautena.

Kommentit (682)

Vierailija
421/682 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N34. kirjoitti:

Aika harvassa. Usein se aikainen seksi pilaa orastavan suhteen, mutta ei ne ymmärrä sitä.

Voisiko joku selittää tämän, millä lailla aikainen seksi pilaa orastavan suhteen? Menevätkö kumppanit toistensa silmissä pilalle? Kunnioitus häviää? Suhteesta tulee himoon perustuva?

Kun seksi tulee kuvaan nopeasti, miehet olettavat seksiä olevan sitten joka tapaamiskerralla. Tästä alkaa ns. kotileikit eli tavataan aina jommankumman kotona, koska ihmiset eivät yleisesti ottaen harrasta seksiä esim. elokuvateatterissa tai taidenäyttelyssä tai minigolfradalla. Itseäni tympii tämä, koska ärsyttää oletusarvo, että joka tapaamiskerralla pitää sitten panna. Siihen loppuu monien kanssa tutustuminen ja alkaa pelkkä seksin harrastaminen. En halua hengailla puolitutun ihmisen kotona pelkästään panemassa, vaan haluaisin tehdä erilaisia asioita ja sitä kautta tutustua ja päästä selvyyteen ihmisen luonteesta. Yksikin mies suuttui, kun ehdotin tapaamista kahvilassa enkä suostunut menemään hänen kotiinsa taas panemaan. Huutomerkkiviestillä itki, että olenhan ennenkin kyennyt tulemaan hänen kotiinsa. Voi jeesus. 

Vierailija
422/682 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa löytyisi nainen, joka ymmärtäisi, että hyvä seksi on edellytys sille, että kiinnostaa tutustua syvemmin. Sitäpaitsi seksi on tutustumisen väline, tutustumista itsessään herkälöä, intiimillä tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/682 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä vuosisadalla elät kirjoitti:

Tutustuminen aloitetaan pillusta.

Niin, olisihan se joskus kyllä naisellekin viisasta kaivaa ensiksi miehen housuista näkyville se katkarapu ja sanoa sitten, että kiitos tutustumisesta ja näkemiin.

Muuten, kätteletkö ensin naista vai kätteletkö heti sitä pillua?

Suoraan asiaan, vai?

Katkaravuista puhuvilla naisilla on todistetusti väljä alapää.

Pillusta puhuvilla miehillä on ainakin tyhjä yläpää.

Usein eivät muutenkaan tajua miten naisten kanssa ollaan. Suuret puheet ja luulot.

Todistetusti.

Naiset etsivät AINA omaa tasoaan laadukkaampia miehiä ja niin olet selvästi tehnyt sinäkin.

Ja miehetkö haluaa aina mahd. ruman naisen, tai moniongelmaisen? KAIKKI haluaa mahd. hyvän kumppanin, sinä incel et vaan tajua tuotakaan.

Älä viitsi yleistää. Kun sinä rumana ja moniongelmaisena olet onnistunut löytämään jonkun reppanan, niin eihän se sitä tarkoita, että kaikki olisivat samassa tilanteessa.

Vierailija
424/682 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko silloin ok harrastaa seksiä muiden kanssa siinä sivussa kun tutustuu sinuun?

Itse en naisena pystyisi tuohon, kaikki parisuhteet on alkaneet seksistä.

Entä jos tutustuu pitkään ja kehittää tunteita, sitten varustus onkin onneton tai hommat ei toimi sängyssä.

Ensin koeajo ja sitten katsotaan tuleeko jutusta mitään enempää kun tutustuu.

Vierailija
425/682 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia kokemuksia:

Lähes jokainen nainen, jonka kanssa olen sekstaillut, on kertonut saaneensa elämänsä parasta seksiä kanssani. Olen mies, joka haluaa, että nainen nauttii mahdollisimman paljon, mutta jos seksi on astunut liian aikaisin kuvioihin, munani nauttii jollain lailla, eli voin saada orgasmin, mutta ei se yleensä kovin helposti tule.

Niissä tapauksissa, joissa nainen onkin ilmaissut, että pelkän seksin takia on turha lähestyä ja ollaan tutustuttu ensin paremmin, on seksikin ollut puolin ja toisin vieläkin parempaa ja olen saanut paljon parempia orkkuja.

On pakko todeta, että suomalaisilta naisilta tuntuu puuttuvan täysin taidot tyydyttää mies kunnolla ja varsinkin niiltä, joilla on todella paljon seksikokemuksia eri miesten kanssa.

Selitys sille, miksi naiset ovat nauttineet erityisesti juuri minun kanssani on, että vaikka nainen käy kuumana alapäästään, pitää hänelle antaa riittävästi aikaa syttyä myös yläpäästään, jos hän haluaa saada orgasmin normaalissa yhdynnässä. Sama pätee minuunkin. Kanki voi olla kova kuin teräs, mutta jos aivot eivät ole vielä päässeet kunnon kiimaan, voin joutua lykkimään tunnin jos toisenkin, enkä orkkua saa. Tuohan voi olla naiselle mieluista, mutta itseäni se on aina harmittanut, että seuraavana päivänä joutuu kuitenkin saattamaan itsensä omin käsin onneen.

Saan varmasti runsaasti alapeukkuja, mutta vain ne naiset, joille olen nautintoa antanut, tietävät miten jotkut miehet osaavat sytyttää naisessa sellaista intohimoa, mistä ei ole osannut ikinä edes unelmoida. Jotain sekin kertonee, että nainen voi saada ensimmäisen orgasminsa ja pelkästä suudelmasta, mutta toki silloin olen tehnyt "taustatyötä", eli tavallaan manipuloinut naisen sytyttämään itse itsensä omilla mielikuvillaan, joihin olen häntä vähän ohjaillut.

Nykyinen vaimoni kanssa mentiin reilu vuosi tutustuen ja vasta sitten rakastelu astui kuvioihin. Edelleen peitto heiluu vähintään kerran päivässä, yleensä useammin.

Vierailija
426/682 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N34. kirjoitti:

Aika harvassa. Usein se aikainen seksi pilaa orastavan suhteen, mutta ei ne ymmärrä sitä.

Voisiko joku selittää tämän, millä lailla aikainen seksi pilaa orastavan suhteen? Menevätkö kumppanit toistensa silmissä pilalle? Kunnioitus häviää? Suhteesta tulee himoon perustuva?

Kun seksi tulee kuvaan nopeasti, miehet olettavat seksiä olevan sitten joka tapaamiskerralla. Tästä alkaa ns. kotileikit eli tavataan aina jommankumman kotona, koska ihmiset eivät yleisesti ottaen harrasta seksiä esim. elokuvateatterissa tai taidenäyttelyssä tai minigolfradalla. Itseäni tympii tämä, koska ärsyttää oletusarvo, että joka tapaamiskerralla pitää sitten panna. Siihen loppuu monien kanssa tutustuminen ja alkaa pelkkä seksin harrastaminen. En halua hengailla puolitutun ihmisen kotona pelkästään panemassa, vaan haluaisin tehdä erilaisia asioita ja sitä kautta tutustua ja päästä selvyyteen ihmisen luonteesta. Yksikin mies suuttui, kun ehdotin tapaamista kahvilassa enkä suostunut menemään hänen kotiinsa taas panemaan. Huutomerkkiviestillä itki, että olenhan ennenkin kyennyt tulemaan hänen kotiinsa. Voi jeesus. 

Jännä miten erilaisia kokemuksia ihmisillä on. Ei minulla se seksi ole ainakaan estänyt noita muita juttuja sen paremmin suhteen alussa kuin myöhemminkään suhteen aikana. Tosin lähtökohtaisesti haluan itsekin seksiä joka tapaamiskerralla etenkin alkuvaiheessa. Mutta mikään ei estä käymästä syömässä ja leffassa ennen sitä panemista. Tai kahden panemiskerran välissä.

Sitäpaitsi minusta ihmiseen tutustuu jotenkin paljon syvällisemmin ja intiimimmin sängyssä kainalossa jutellessa kuin jossain leffateatterissa pönöttämällä.

Vierailija
427/682 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N34. kirjoitti:

Luulisi, että sitä ehtisi tehdä molempia asioita. Se, jos joku suorastaan suuttuu kun ehdottaa jotain muuta tekemistä, on jo syy lopettaa tapailu - nimittäin tuollaisesta asiasta suuttuminen kertoo hankalasta luonteesta. Itse olen nainen, ja minä taas tykkään siitä, että seksiä on ainakin lähes joka tapaamisella. Alkuvaiheessa, ihastuneena, ei malttaisi istuskella kahvilassa ja kierrellä museoissa, kun tekisi mieli olla toisen lähellä. Mutta yhdellä tapaamisella ehtii tehdä muutakin kuin harrastaa seksiä.

Vierailija
428/682 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vielä nykypäivänä ihmisiä, jotka eivät aloita tutustumista sängyssä?

Kutsuin miehen luokseni torstaina, mentiin sänkyyn ja siinä se on yhä, milloin ei ole töissä. Kantaa kamojaan luokseni pikkuhiljaa ja tahtoo rakastaa minua loppuelämänsä.

Minulla kuulemma ihana perse ja muutenkin olen lutunen.

Mun käy sääliksi teitä konservatiiveja. Te itkette vielä viiden vuoden päästä täällä yksinäisyyttänne.

Aikuinen

On. Minä olen nähnyt naiset aina kokonaisuutena ja vaikka olisi kuinka hyvä perse tai tissit, niin eivät ne riitä minulle siihen, että haluaisin harrastaa seksiä sellaisen kanssa.

Tapaamasi mies siis tyytyy paljon vähempään. Hän saattaa olla myös älyllisesti sellainen, ettei osaa vielä miettiä tulevaisuutta, kun pyöreä perseesi muuttuukin littanaksi ja sinä vähemmän lutuseksi.

Vierailija
429/682 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omia kokemuksia:

Lähes jokainen nainen, jonka kanssa olen sekstaillut, on kertonut saaneensa elämänsä parasta seksiä kanssani. Olen mies, joka haluaa, että nainen nauttii mahdollisimman paljon, mutta jos seksi on astunut liian aikaisin kuvioihin, munani nauttii jollain lailla, eli voin saada orgasmin, mutta ei se yleensä kovin helposti tule.

Niissä tapauksissa, joissa nainen onkin ilmaissut, että pelkän seksin takia on turha lähestyä ja ollaan tutustuttu ensin paremmin, on seksikin ollut puolin ja toisin vieläkin parempaa ja olen saanut paljon parempia orkkuja.

On pakko todeta, että suomalaisilta naisilta tuntuu puuttuvan täysin taidot tyydyttää mies kunnolla ja varsinkin niiltä, joilla on todella paljon seksikokemuksia eri miesten kanssa.

Selitys sille, miksi naiset ovat nauttineet erityisesti juuri minun kanssani on, että vaikka nainen käy kuumana alapäästään, pitää hänelle antaa riittävästi aikaa syttyä myös yläpäästään, jos hän haluaa saada orgasmin normaalissa yhdynnässä. Sama pätee minuunkin. Kanki voi olla kova kuin teräs, mutta jos aivot eivät ole vielä päässeet kunnon kiimaan, voin joutua lykkimään tunnin jos toisenkin, enkä orkkua saa. Tuohan voi olla naiselle mieluista, mutta itseäni se on aina harmittanut, että seuraavana päivänä joutuu kuitenkin saattamaan itsensä omin käsin onneen.

Saan varmasti runsaasti alapeukkuja, mutta vain ne naiset, joille olen nautintoa antanut, tietävät miten jotkut miehet osaavat sytyttää naisessa sellaista intohimoa, mistä ei ole osannut ikinä edes unelmoida. Jotain sekin kertonee, että nainen voi saada ensimmäisen orgasminsa ja pelkästä suudelmasta, mutta toki silloin olen tehnyt "taustatyötä", eli tavallaan manipuloinut naisen sytyttämään itse itsensä omilla mielikuvillaan, joihin olen häntä vähän ohjaillut.

Nykyinen vaimoni kanssa mentiin reilu vuosi tutustuen ja vasta sitten rakastelu astui kuvioihin. Edelleen peitto heiluu vähintään kerran päivässä, yleensä useammin.

Nyt tuli kyllä sakeinta bullshittiä hetkeen. Vain ne naiset joiden kanssa sinä olet harrastanut seksiä ovat kokeneet oikean intohimon ja muut ei tiedä mistään mitään. :D Jep jep.

Vierailija
430/682 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko silloin ok harrastaa seksiä muiden kanssa siinä sivussa kun tutustuu sinuun?

Entä jos tutustuu pitkään ja kehittää tunteita, sitten varustus onkin onneton tai hommat ei toimi sängyssä.

Oletko koskaan miettinyt, moniko mies on lähtenyt lätkimään sen takia, että naisen värkki on liian iso?

Vierailija
431/682 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt, moniko mies on lähtenyt lätkimään sen takia, että naisen värkki on liian iso?

Olen eri, mutta entä sitten? Miten tuo liittyy mihinkään?

Vierailija
432/682 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N34. kirjoitti:

Luulisi, että sitä ehtisi tehdä molempia asioita. Se, jos joku suorastaan suuttuu kun ehdottaa jotain muuta tekemistä, on jo syy lopettaa tapailu - nimittäin tuollaisesta asiasta suuttuminen kertoo hankalasta luonteesta. Itse olen nainen, ja minä taas tykkään siitä, että seksiä on ainakin lähes joka tapaamisella. Alkuvaiheessa, ihastuneena, ei malttaisi istuskella kahvilassa ja kierrellä museoissa, kun tekisi mieli olla toisen lähellä. Mutta yhdellä tapaamisella ehtii tehdä muutakin kuin harrastaa seksiä.

"Alkuvaiheessa, ihastuneena, ei malttaisi istuskella kahvilassa ja kierrellä museoissa". Eivät kaikki ihastu heti. Jos heti alkumetreillä jo pitää mennä panemaan ja testaamaan kemioita luonnossa, niin itse en ainakaan ole ehtinyt vielä edes ihastua. Tutustumisesta puhumattakaan. Eikä miehet minnekään leffaan jostain Tuusulasta lähde jos ensin on oltu sängyssä. Ei kaikki asu kävelymatkan päässä keskustasta. Itse nautin siitä, että ihastuminen kehittyy pikkuhiljaa ja himo kasvaa. Paljon nautinnollisempaa kuin lähteä petipuuhiin ventovieraan kanssa. Sitten miehet vielä ihmettelee että miksen saa orgasmia. Koska en pysty rentoutumaan ventovieraan kanssa. Kyllä liian aikainen seksi pilaa suhteen. 

Vierailija
433/682 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa löytyisi nainen, joka ymmärtäisi, että hyvä seksi on edellytys sille, että kiinnostaa tutustua syvemmin. Sitäpaitsi seksi on tutustumisen väline, tutustumista itsessään herkälöä, intiimillä tavalla.

Ja hetikö oletat että uuden ihmisen kanssa seksi olisi automaattisesti hyvää? Monet ihmiset eivät pysty edes keskustellessa kertomaan mistä pitävät seksin suhteen. Saati että ensimmäinen suoritus olisi parasta mahdollista. Ensimmäisen kerran seksille ei pidä antaa liikaa painoarvoa. Ei ne ilotulitukset heti räjähtele.

Vierailija
434/682 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kesällä ajauduin outoon tilanteeseen:

Tapasin mukavan 37-vuotiaan miehen Tinderistä. Käytiin ekoilla treffeillä syömässä ravintolassa. Toisilla treffeillä käytiin myös burgerilla ja sitten mentiin mun asunnolle. Siellä aloin lähennellä miestä, kun halusin harrastaa seksiä. Hän torjui minut. Kolmannet treffit sovittiin hänen luokseen. Sielläkin olisin halunnut harrastaa sexiä, mutta hän oli ihan sen oloinen, ettei koskisi minuun pitkällä tikullakaan.

Ihan normaalia. Mies on lukenut palstaa eikä halua seksiä, koska kuka nyt sitä jaksaa seksiaddiktin rynkytystä. Peräkammarinpojaksikaan ei halua leimautua, joten siksi käy treffeillä. Jokaisen mamman unelma. Mies olisi tehnyt varmasti innokkaasti kotitöitä ja kannustanut sinua sisustusratkaisuissa ja toteuttanut ne. Ihan itseään varten toimisi noin ja se olisi sitä miehen omaa aikaa.

Vierailija
435/682 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hetikö oletat että uuden ihmisen kanssa seksi olisi automaattisesti hyvää? Monet ihmiset eivät pysty edes keskustellessa kertomaan mistä pitävät seksin suhteen. Saati että ensimmäinen suoritus olisi parasta mahdollista. Ensimmäisen kerran seksille ei pidä antaa liikaa painoarvoa. Ei ne ilotulitukset heti räjähtele.

Tämä ja vähän alkuperäistäkin. Etsin pitkään sellaista naista joka haluaa seksiä ja etenkin osaa kertoa haluistaan ja mieltymyksistään. Muutaman löysinkin, mutta he taas eivät kyenneet oikein vastavuoroiseen toimintaan. Sanotaan että haluavat suuseksiäja saivat sellaisia maratoneja, mutta kun pitäisi antaa sitä suuseksiä, niin sellainen 5min ihan maksimi. Kaksilla rattailla menee todella moni. Ja ei panosteta siihen miehen nautintoon ollenkaan. Kai sitä mieskin saa maata selällään ja vain nauttia, eikä aina tarvitse liikkua ja vielä samalla keskittyä oikeisiin asentoihin ja tahtiin, syvyyteen ym. On todella vaikeaa löytää nainen jonka kanssa se seksi on yhteistä hyvää tekemistä, riippumatta siitä kumpi on antavana ja saavana osapuolena. Ensimmäisellä kerralla ei ole hyvän seksin kanssa mitään tekemistä, se on vain vihje matkalla sinne.

Vierailija
436/682 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naisista kuulemma n. 80% eivät saa orgasmia yhdynnässä ja yli 95% naisista eivät osaa hyväillä itseään niin, että saisivat orgasmin, niin vähän turhaan miehiä moititaan, kun nainen ei saa.

Vierailija
437/682 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet selvästi vähän yksinkertainen, mutta se liittyy siihen, että jos miehillä on järjestään jonku naisen kohdalla liian mitättömät vehkeet, niin todennäköisesti naisella vaan on liian iso värkki ja moni mies ei kehtaa sen takia ihan heti jättää, ettei leimaudu pienimunaiseksi.

Vierailija
438/682 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naisista kuulemma n. 80% eivät saa orgasmia yhdynnässä ja yli 95% naisista eivät osaa hyväillä itseään niin, että saisivat orgasmin, niin vähän turhaan miehiä moititaan, kun nainen ei saa.

No, tuo 95% ei kyllä pidä paikkaansa. Mutta siihen voi kyllä tarvita sopivan kokoisen apuvälineen. Ja siinä voi kyllä kestää pitkä aika, että o yhdynnässä onnistuu. Hyvä ja kärsivällinen kumppani auttaa.

Vierailija
439/682 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet selvästi vähän yksinkertainen, mutta se liittyy siihen, että jos miehillä on järjestään jonku naisen kohdalla liian mitättömät vehkeet, niin todennäköisesti naisella vaan on liian iso värkki ja moni mies ei kehtaa sen takia ihan heti jättää, ettei leimaudu pienimunaiseksi.

Voihan olla niin huono tuuri että sattuu vain pieniä kohdalle. Naisen on oikeasti aika helppo arvioida kokoa kun ottaa käteen. Ei sellainen kapean porkkanan kokoinen ole iso kenellekään.

Vierailija
440/682 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi minulle ainoa vaihtoehto. En kykenisi edes ajattelemaan intiimiä kanssakäymistä, jos en olisi sataprosenttisen varma, että voisin luottaa toiseen ihmiseen ja että hän hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Lisäksi pitäisi olla samalla aaltopituudella ja löytää yhteinen tapa edetä, jossa molemmat ovat samaa mieltä etenemisvauhdista. Tällainen tuskin on tässä asenneilmapiirissä ja minun ikäisteni keskuudessa mahdollista löytää.

t. kokematon m40

Sama täällä.

t. kokematon M30 (ei se mörssäri)

On tällaisia olemassa. Mutta joutuu varovasti olemaan, etenkin jos on nainen.

t. kokematon n40.