onko vielä miehiä, jotka haluavat tutustua kunnolla ennen seksiä?
Tuntuu, että monilla on oletus, että seksi astuu kuvioon heti ekana kuukautena.
Kommentit (682)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa löytyisi nainen, joka ymmärtäisi, että hyvä seksi on edellytys sille, että kiinnostaa tutustua syvemmin. Sitäpaitsi seksi on tutustumisen väline, tutustumista itsessään herkälöä, intiimillä tavalla.
Ja hetikö oletat että uuden ihmisen kanssa seksi olisi automaattisesti hyvää? Monet ihmiset eivät pysty edes keskustellessa kertomaan mistä pitävät seksin suhteen. Saati että ensimmäinen suoritus olisi parasta mahdollista. Ensimmäisen kerran seksille ei pidä antaa liikaa painoarvoa. Ei ne ilotulitukset heti räjähtele.
Ja naisista kuulemma n. 80% eivät saa orgasmia yhdynnässä ja yli 95% naisista eivät osaa hyväillä itseään niin, että saisivat orgasmin, niin vähän turhaan miehiä moititaan, kun nainen ei saa.
95% naisista ei osaa hyväillä itseään niin, että saisivat orgasmin? No TIRSK! :'D Täällä taas näitä "tunnen naiset todella hyvin" viisauksia.
Joo, ihan huijausta koko naisten seksilelujen myynti ja kehittely, varmaan joku salaliitto :D :D Satisfyerilla vaan imuroidaan muruja pedistä ja dildot on koristeena hyllyillä.
Tuskin noita oikeasti kovin monilla naisilla on. Ja niillä joilla on, se on enemmän lisä kuin jotain, mitä oikeasti tarvittaisiin. Kyllä se käsi on oikeasti helpoin tapa toimia.
Juu, ihan varmasti ei ole :) Ihan turhaan on seksilelujen kaupoissa naisille omat osastot, että marginaaliryhmät saavat ostaa joskus yhden lelun.
P.S. Seksilelujen myynti räjähti kasvuun; https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006591409.htmlNoitten kauppojen käyttäjät ovat pääosin aina olleet miehiä. Nyt naisten osuus on kasvanut, mutta perinteisesti naiselle on riittänyt esim hyvä eroottinen romaani ja tosiaan se käsi. Eikä dildolla ole mitään lisäarvoa siihen. Jos yhtään tunnet naisen anatomiaa, niin millään putkella nainen ei tee mitään. Ne tuntohermot on siellä kohtuullisen ylhäällä vaginan ympärillä.
Ööö...? Ai ei dildolla tee mitään? Tottakai tekee. Itselläni on useampi dildo ja sitten tietty vibra. Dildon kanssa laukean paljon voimakkaammin kun se hieroo klitoriksen sisäisi osia. Samalla surruuttan ulkoista osaa.
Niin mutta saa sen saman tehtyä kädellä. Ja paremmin, koska käsi mukautuu juuri sellaiseksi kuin haluaa.
En minä ainakaan saa. Sormi on liian ohut korvaamaan dildoa eikä sormi yletä tarpeeksi syvälle.
Minulla on useampi kuin yksi sormi. Ja yltääkin paremmin, kun laittaa pari-kolme. Ja ne herkimmät alueet ei siellä ihan pohjalla ole.
Dildo on parempi eikä minulla kyllä sormet yllä pohjaan asti. Ja itselläni kyllä ne herkimmät alueet nimenomaan on siellä pohjassa. Tiedän varmaankin sinua paremmin, miten minun kannattaa masturboida.
Ja lisäksi kun laittaa vielä Anal Intruder -lelun värisemään niin ai että.
Jep on ja ei. Riippuu mikä on iso. Jos reikään menee heittämällä iso cola-pullo ni juu on mul sit siitä kyl pienempi😏 ja itse pidän edelleen isoista, koska on käynyt myös niin että on ollut liian ahdas ja homma jäänyt sikseen.