onko vielä miehiä, jotka haluavat tutustua kunnolla ennen seksiä?
Tuntuu, että monilla on oletus, että seksi astuu kuvioon heti ekana kuukautena.
Kommentit (682)
Exän kanssa seksi astui kuvioon n. reilu pari kuukautta siitä kun ensimmäisen kerran tavattiin.
Nykyään aika moni mies ei halua se ksiä ollenkaan.
Kärsimättömiä miehiä olen tavannut minäkin. Tunneside ennen sänkytouhuja on ihanaa ja tekee kaiken merkityksellisemmän oloiseksi. Jännitteen kasvaminen. <3
Joo, ei kannata antaa ennen hääpäivää. Kokemusta on!
Vierailija kirjoitti:
Missä tällaisia miehiä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okcupid ja Facebookin a-seksuaali ryhmät. Feikkitilillä voi liittyä. Alaston Suomessa on muistaakseni yks A-seksuaalien kerho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okcupid ja Facebookin a-seksuaali ryhmät. Feikkitilillä voi liittyä. Alaston Suomessa on muistaakseni yks A-seksuaalien kerho.
Kai niitä nyt muissakin on kuin aseksuaaleissa? Itse en ole aseksuaali, haluan yhdyntää pari kolme krt päivässä. En kuitenkaan halua seksiä tutustumisvaiheessa. ap
Aika harvassa. Usein se aikainen seksi pilaa orastavan suhteen, mutta ei ne ymmärrä sitä.
Jonkin verran haluan tutustua ennen seksiä, mutta kyllä niitä lihallisia himojakin voisi olla myös siinä välillä, kun jatketaan isommin tutustumista.
M30
Juu, aina oon jutellut illan mukavia ennen seksin aloittamista.
Peli on mennyt niin rumaksi että vaikka olen hyväkroppainen terve nainen niin olen ollut sinkkuna omasta tahdostani pitkään. Suorastaan hirvittävät nämä kommentit herumisesta täällä. Ovatko kaikki miehet naisvihaajia?
On, jos ne 50++ miehet kelpaavat. Nykyään ilmeisesti tutustuminen ei ole muotia, ennen tai jälkeenkään.
Kyllä, sillä tavalla hurmasin nykyisen aviomieheni.
On niitä, kun nimenomaan lähdet hakemaan sellaisia. Eli kerrot melko aikaisessa vaiheessa, että haluat edetä hitaasti, tutustua rauhassa jne. Jos ei käy miehelle, siirry heti seuraavaan. Mitä ihmettä jotkut kuvittelevat edes, että pitäisi päästää tuntematon ihminen oman itsen sisälle fyysisesti?! Se on asia, joka on erittäin intiimi ja on todellakin ok haluta ensin rakentaa luottamusta ja tunnesidettä.
Michael Monroe on kertonut, ettei koskaan puuhaillut mitään bändäreiden kanssa. Seksi on hänelle merkityksellinen asia. Hyvä Mike!
Vierailija kirjoitti:
Peli on mennyt niin rumaksi että vaikka olen hyväkroppainen terve nainen niin olen ollut sinkkuna omasta tahdostani pitkään. Suorastaan hirvittävät nämä kommentit herumisesta täällä. Ovatko kaikki miehet naisvihaajia?
Ei ole. Tänne palstalle ne katkerat vaan ovat eksyneet tai voihan ne viha viestit olla yhdeltä ja samalta tyypiltä.
Kaksi vuotta meni ja olisi mennyt enemmänkin, mutta nainenpa löysi jonkun paremman.
Kesällä ajauduin outoon tilanteeseen:
Tapasin mukavan 37-vuotiaan miehen Tinderistä. Käytiin ekoilla treffeillä syömässä ravintolassa. Toisilla treffeillä käytiin myös burgerilla ja sitten mentiin mun asunnolle. Siellä aloin lähennellä miestä, kun halusin harrastaa seksiä. Hän torjui minut. Kolmannet treffit sovittiin hänen luokseen. Sielläkin olisin halunnut harrastaa sexiä, mutta hän oli ihan sen oloinen, ettei koskisi minuun pitkällä tikullakaan.
Kyllä on, mutta ovat joko liian uskovaisia tai nössöjä makuusi ja kaikkien muidenkin naisten makuun.