onko vielä miehiä, jotka haluavat tutustua kunnolla ennen seksiä?
Tuntuu, että monilla on oletus, että seksi astuu kuvioon heti ekana kuukautena.
Kommentit (682)
Mitä olen tähän keski-ikään mennessä oppinut, niin jos on oikeasti tositarkoituksella liikkeellä, ei kannata heti hypätä sänkyyn. Jos taas etsii pelkkää panoseuraa, niin siitä vaan sitten.
Jos suhteen aloittaa heti seksillä, siinä on sen verran endorfiinipöllyissä, että pitää toista paljon viehättävämpänä kuin hän oikeasti onkaan ja huonot puolet jää huomaamatta, koska haluaa että hormonipyörremyrsky jatkuu. Sitten kun alkuviehätys haihtuu huomaa hairahtuneensa suhteeseen aivan sopimattoman tyypin kanssa. Ikävimmässä tapauksessa suhteesta irtautuminen kestää vuosikausia. Kova hinta maksaa pikaihastuksesta, mutta nuorena hormoneiden hyrrätessä ei muutenkaan oikein tajua millainen kumppani on pidemmän päälle hyvä ja millainen ei.
Ne jotka kertoilevat kuinka löysivät elämänsä kumppanin menemällä suunnilleen ensitapaamisella sänkyyn ovat niitä harvinaisia poikkeuksia, joita ei pidä ottaa minään yleisenä totuutena. Ehkä sitten näillä ihmisillä on muutenkin sellainen kuvitelma, että parisuhte tarkoittaa jatkuvaa tunnemyrskyä, joka on saatava vaikka riitelemällä ja huutamalla. Aikuiseksikin voi toki tietenkin myös kasvaa.
En edes viitsi kommentoida sellaisia ihmisiä, jotka ovat niin erkaantuneet tunne-elämästään, että pitävät seksiä pelkkänä mekaanisena suorituksena jonkun välinearvoisen "panokaverin" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omia kokemuksia:
Lähes jokainen nainen, jonka kanssa olen sekstaillut, on kertonut saaneensa elämänsä parasta seksiä kanssani. Olen mies, joka haluaa, että nainen nauttii mahdollisimman paljon, mutta jos seksi on astunut liian aikaisin kuvioihin, munani nauttii jollain lailla, eli voin saada orgasmin, mutta ei se yleensä kovin helposti tule.
Niissä tapauksissa, joissa nainen onkin ilmaissut, että pelkän seksin takia on turha lähestyä ja ollaan tutustuttu ensin paremmin, on seksikin ollut puolin ja toisin vieläkin parempaa ja olen saanut paljon parempia orkkuja.
On pakko todeta, että suomalaisilta naisilta tuntuu puuttuvan täysin taidot tyydyttää mies kunnolla ja varsinkin niiltä, joilla on todella paljon seksikokemuksia eri miesten kanssa.
Selitys sille, miksi naiset ovat nauttineet erityisesti juuri minun kanssani on, että vaikka nainen käy kuumana alapäästään, pitää hänelle antaa riittävästi aikaa syttyä myös yläpäästään, jos hän haluaa saada orgasmin normaalissa yhdynnässä. Sama pätee minuunkin. Kanki voi olla kova kuin teräs, mutta jos aivot eivät ole vielä päässeet kunnon kiimaan, voin joutua lykkimään tunnin jos toisenkin, enkä orkkua saa. Tuohan voi olla naiselle mieluista, mutta itseäni se on aina harmittanut, että seuraavana päivänä joutuu kuitenkin saattamaan itsensä omin käsin onneen.
Saan varmasti runsaasti alapeukkuja, mutta vain ne naiset, joille olen nautintoa antanut, tietävät miten jotkut miehet osaavat sytyttää naisessa sellaista intohimoa, mistä ei ole osannut ikinä edes unelmoida. Jotain sekin kertonee, että nainen voi saada ensimmäisen orgasminsa ja pelkästä suudelmasta, mutta toki silloin olen tehnyt "taustatyötä", eli tavallaan manipuloinut naisen sytyttämään itse itsensä omilla mielikuvillaan, joihin olen häntä vähän ohjaillut.
Nykyinen vaimoni kanssa mentiin reilu vuosi tutustuen ja vasta sitten rakastelu astui kuvioihin. Edelleen peitto heiluu vähintään kerran päivässä, yleensä useammin.
Nyt tuli kyllä sakeinta bullshittiä hetkeen. Vain ne naiset joiden kanssa sinä olet harrastanut seksiä ovat kokeneet oikean intohimon ja muut ei tiedä mistään mitään. :D Jep jep.
Sinä et selvästi ole koskaan päässyt nauttimaan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olen tähän keski-ikään mennessä oppinut, niin jos on oikeasti tositarkoituksella liikkeellä, ei kannata heti hypätä sänkyyn. Jos taas etsii pelkkää panoseuraa, niin siitä vaan sitten.
Jos suhteen aloittaa heti seksillä, siinä on sen verran endorfiinipöllyissä, että pitää toista paljon viehättävämpänä kuin hän oikeasti onkaan ja huonot puolet jää huomaamatta, koska haluaa että hormonipyörremyrsky jatkuu. Sitten kun alkuviehätys haihtuu huomaa hairahtuneensa suhteeseen aivan sopimattoman tyypin kanssa. Ikävimmässä tapauksessa suhteesta irtautuminen kestää vuosikausia. Kova hinta maksaa pikaihastuksesta, mutta nuorena hormoneiden hyrrätessä ei muutenkaan oikein tajua millainen kumppani on pidemmän päälle hyvä ja millainen ei.
Ne jotka kertoilevat kuinka löysivät elämänsä kumppanin menemällä suunnilleen ensitapaamisella sänkyyn ovat niitä harvinaisia poikkeuksia, joita ei pidä ottaa minään yleisenä totuutena. Ehkä sitten näillä ihmisillä on muutenkin sellainen kuvitelma, että parisuhte tarkoittaa jatkuvaa tunnemyrskyä, joka on saatava vaikka riitelemällä ja huutamalla. Aikuiseksikin voi toki tietenkin myös kasvaa.
En edes viitsi kommentoida sellaisia ihmisiä, jotka ovat niin erkaantuneet tunne-elämästään, että pitävät seksiä pelkkänä mekaanisena suorituksena jonkun välinearvoisen "panokaverin" kanssa.
Juuri tuon takia niin moni mies etsii naisia vain baareista. Sopivasti humalassa suomalainenkin nainen näyttää ihan pantavalta. Samasta syystä niin lukemattoman moni palstanaisen mies on aivan rapajuoppo, kun ei ilkeä katsella muijaansa koskaan selvinpäin.
Nuorempana kyllä lopetin pari tapailusuhdetta ihan vain sen vuoksi, kun ensimmäisen kuukauden-kahden aikana seksi ei tullut kuvioihin. Yksinkertaisesti kyllästyin ja ghostasin. En itsekään ollut mikään ekoilta treffeiltä suoraan sänkyyn hyppijä, mutta niin vaan kävi, että kun näillä tapaamillani naisilla ilmeisesti riittävä tutustuminen / ihastuminen ennen seksiä kesti tosiaan jo yli kuukauden päivät (vaikka aktiivisesti viestiteltiin ja tapailtiin), alkoi itselleni käydä päin vastoin, eli kiinnostus alkoikin jo kääntyä kohti nollaa. Ainakin toinen näistä naisista yritti ottaa vielä kovinkin aktiivisesti myöhemmin yhteyttä, mutta siinä vaiheessa olin jo EVVK.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko silloin ok harrastaa seksiä muiden kanssa siinä sivussa kun tutustuu sinuun?
Itse en naisena pystyisi tuohon, kaikki parisuhteet on alkaneet seksistä.
Entä jos tutustuu pitkään ja kehittää tunteita, sitten varustus onkin onneton tai hommat ei toimi sängyssä.Ensin koeajo ja sitten katsotaan tuleeko jutusta mitään enempää kun tutustuu.
Oletko koskaan miettinyt, moniko mies on lähtenyt lätkimään sen takia, että naisen värkki on liian iso?
Olen eri, mutta entä sitten? Miten tuo liittyy mihinkään?
Olet selvästi vähän yksinkertainen, mutta se liittyy siihen, että jos miehillä on järjestään jonku naisen kohdalla liian mitättömät vehkeet, niin todennäköisesti naisella vaan on liian iso värkki ja moni mies ei kehtaa sen takia ihan heti jättää, ettei leimaudu pienimunaiseksi.
Niin, edelleen, entä sitten? Jos se vehje tuntuu naisen mielestä liian pieneltä p*llussa, niin miten se tilanne muuttuu kääntämällä se ongelma naisen väljyyden syyksi? Yhtäkkiä se seksi onkin parempaa? Tai nainen tajuaa, että kyllä minun nyt pitää tyytyä huonoon seksiin koska olen väljä?
Värkkejä on monen kokoisia, jos ei se toisen väline tunnu omaan sopivalta niin se on täysin pätevä syy laittaa vaihtoon. Se on täysin yhdentekevää, kumman "syy" se yhteensopimattomuus on.
Sitäpaitsi, luulisi että useimmilla liian pienen koon vuoksi dumppaavilla naisilla on kokemusta useammasta vehkeestä ja se deal breaker tason katkarapu on oikeasti poikkeuksellisen pieni. Jos suurin osa tuntuu hyvältä, osa ei meinaa mahtua edes sisään ja yksi tuntui liian pieneltä, niin turha siinä on löysyydestä lällätellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omia kokemuksia:
Lähes jokainen nainen, jonka kanssa olen sekstaillut, on kertonut saaneensa elämänsä parasta seksiä kanssani. Olen mies, joka haluaa, että nainen nauttii mahdollisimman paljon, mutta jos seksi on astunut liian aikaisin kuvioihin, munani nauttii jollain lailla, eli voin saada orgasmin, mutta ei se yleensä kovin helposti tule.
Niissä tapauksissa, joissa nainen onkin ilmaissut, että pelkän seksin takia on turha lähestyä ja ollaan tutustuttu ensin paremmin, on seksikin ollut puolin ja toisin vieläkin parempaa ja olen saanut paljon parempia orkkuja.
On pakko todeta, että suomalaisilta naisilta tuntuu puuttuvan täysin taidot tyydyttää mies kunnolla ja varsinkin niiltä, joilla on todella paljon seksikokemuksia eri miesten kanssa.
Selitys sille, miksi naiset ovat nauttineet erityisesti juuri minun kanssani on, että vaikka nainen käy kuumana alapäästään, pitää hänelle antaa riittävästi aikaa syttyä myös yläpäästään, jos hän haluaa saada orgasmin normaalissa yhdynnässä. Sama pätee minuunkin. Kanki voi olla kova kuin teräs, mutta jos aivot eivät ole vielä päässeet kunnon kiimaan, voin joutua lykkimään tunnin jos toisenkin, enkä orkkua saa. Tuohan voi olla naiselle mieluista, mutta itseäni se on aina harmittanut, että seuraavana päivänä joutuu kuitenkin saattamaan itsensä omin käsin onneen.
Saan varmasti runsaasti alapeukkuja, mutta vain ne naiset, joille olen nautintoa antanut, tietävät miten jotkut miehet osaavat sytyttää naisessa sellaista intohimoa, mistä ei ole osannut ikinä edes unelmoida. Jotain sekin kertonee, että nainen voi saada ensimmäisen orgasminsa ja pelkästä suudelmasta, mutta toki silloin olen tehnyt "taustatyötä", eli tavallaan manipuloinut naisen sytyttämään itse itsensä omilla mielikuvillaan, joihin olen häntä vähän ohjaillut.
Nykyinen vaimoni kanssa mentiin reilu vuosi tutustuen ja vasta sitten rakastelu astui kuvioihin. Edelleen peitto heiluu vähintään kerran päivässä, yleensä useammin.
Nyt tuli kyllä sakeinta bullshittiä hetkeen. Vain ne naiset joiden kanssa sinä olet harrastanut seksiä ovat kokeneet oikean intohimon ja muut ei tiedä mistään mitään. :D Jep jep.
Päinvastoin kyllä, siksi pidinkin tuota ainoana seksijumalana esiintymistä naurettavana.
Itse ajattelen niin, että jos jollakulla kestää todella kauan ja vaatii pitkän tapailun, että voisi kokea toisen seksuaalisesti haluttavana, on aika todennäköistä, että seksi myös loppuu tämän ihmisen kanssa parisuhteessa todella helposti.
Alun NRE-vaiheen jälkeen molemmat osapuolet etääntyvät toisistaan, saattaa tulla pientä erimielisyyttä ja suhde arkipäiväistyy. Tarvitsevatko tällaisen pienen etääntymisen jälkeen nämä pitkään ennen seksiä tapailevat jälleen uuden ja pitkän "tutustumiskauden", ennen kuin pystyy taas harrastamaan sen puolison kanssa seksiä? Eli jos seksiin virittäytymistä täytyy tosissaan kaivaa kuukausitolkulla, tuntuisi aika loogiselta, että tuo seksuaalinen vire myös häviäisi hyvin helposti kuin pieru Saharaan.
Kertokaa, jos olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
On niitä, kun nimenomaan lähdet hakemaan sellaisia. Eli kerrot melko aikaisessa vaiheessa, että haluat edetä hitaasti, tutustua rauhassa jne. Jos ei käy miehelle, siirry heti seuraavaan. Mitä ihmettä jotkut kuvittelevat edes, että pitäisi päästää tuntematon ihminen oman itsen sisälle fyysisesti?! Se on asia, joka on erittäin intiimi ja on todellakin ok haluta ensin rakentaa luottamusta ja tunnesidettä.
Niin, tuohan oli vielä 60-luvun alkupuolella normi, kun pillereitä ei saanut kuin naimisissa olevat.
Tästä nykytilanteesta saamme kiittää feministejä, jotka ajoivat naisten "seksuaalista vapautumista", joka sitten hyvin äkkiä kääntyikin siihen, että ei ole mitään vapautta, on vaan painostusta ja pakkoa -toisten naisten taholtakin. Muistan kuinka jo 20 vuotta sitten parikin naiskaveriani ja isosiskoni varmistivat, että OLETHAN harrastanut seksiä, kun täytin 21, 22, 23... ja poikakavereita ei näkynyt. "Kun sä alat olla jo aika vanha". Siis epäkuranttia tavaraa muiden naisten mielestä. Valehtelin ja olin aivan hirveässä kauhussa ja stressissä, että en kelpaa yhdellekään miehelle kun olen yli-ikäinen.
25-vuotiaana sitten kelpasin, ja kelpaan edelleen.
Mutta oli tosiaan kumma, että minua ei tosiaankaan painostanut seksiin yksikään mies (ei edes eräs setämies, joka minua ahdisteli, yrittänyt varsinaisesti saada seksiä), vaan naiset, jotka olivat "läheisiäni".
Samaa settiä olen kuullut ihan feministipiireistä, ainakin jossain alajaostossa kerta kaikkiaan täytyy harrastaa irtosuhteita, koska olet vapaamielinen ja itsenäinen roaring womyn. Neitsyyttä ei saa pitää minään, koska immenkalvo on pelkkä ylimääräinen limakalvonrepale, ja onhan se nyt älytöntä, että ihmistä saattaa monenlaisten asioiden tekeminen ensimmäistä kertaa jännittää, erittäinkin jos tarkoitus on päästää toinen ihminen ruumiisi sisälle.
Jotenkin luulisi NAISasianaisten ajavan sitä, että ne naiset, jotka tahtovat olla vapaamielisiä, saavat olla sitä. Ja ne, jotka tahtovat pitää neitsyyttä tärkeänä ja ehkä jopa odottaa papin aamenta, saavat tehdä niin. Ja miehillä on lupa suhtautua kummankin sorttisiin naisiin omien vakaumustensa mukaisesti: vapaamielisten ei tarvitse pitää neitsykäisistä, eikä konservatiivien vapaamielisistä, noin parisuhdemielessä siis.
Mutta ei, tämä ei käy, vaan kaikkien täytyy haluta ja arvostaa tasan samoja asioita, koska se jos mikä on tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta.
Ethän sinäkään maksa vaikka autosta pitkän aikaa kuukausimaksuja ennen kuin koeajat sen. Kyllä sinäkin koeajat ensin ennen kuin teet päätöksen onko se hyvä johon sitoudutaan. Ymmärrän kyllä naisten kannan että vaaditaan mieheltä pirusti etukäteen huomiointia ja lahjontaa jos vaikka seksi onkin huonoa niin se suhde ei jatku ja ei tule enää etuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tapailin erästä miestä jonkin aikaa ja halusi tutustua ennen seksiä. No myöhemmin kävi ilmi että oli käynyt panemassa koko ajan jotain valohoitoaan kun me tutustuimmeettä se siitä odottamisesta.
Olitteko siis erikseen sopineet että tutustumisen aikana kumpikaan osapuoli ei saa harrastaa seksiä kenenkään muun kanssa?
Vai miksi siis ajattelit että sinulla ns. "monopoli" siihen mitä tämä kyseinen mies tekee vapaa-ajallaan?
Olen eri ja mies.
Jos toinen osapuoli ehdottaa seksitöntä tutustumisaikaa, niin kyllä sen pitäisi tarkoittaa myös sitä, ettei toisten kanssa säädetä siinä sivussa. Olen tietoinen, ettei asia kuitenkaan ole näin kaikkien mielestä ja sitten kädessä on mustapekka: jos varmistat, että säännöt ovat selvät molemmille, olet kontrolloiva ja jos et niin edessä on pitkä kuiva kausi, etkä tiedä mitään toisen suhteesta seksiin.
Miksi mielestäsi ei saisi harrastaa seksiä vaikka jonkun vakipanon kanssa samalla kun tutustuu ihmisiin kumppaninhakumielessä? Niitä sopivia kumppaneita ei kasva joka oksalla. Itse tapaan yhden sopivan ehkä kerran kymmenessä vuodessa, noin keskimäärin. Ei minusta ole järkevää rajoittaa itseään niin jyrkästi että elää 10 vuotta selibaatissa, jos muitakin vaihtoehtoja on.
En myöskään odota että tapailemani mies lopettaisi seksin harrastamisen heti minut tavattuaan, koska nimenomaan haluan tutustua ensin rauhassa ja siihen voi mennä useampia kuukausia aikaa. Entäs jos meistä ei tulekaan paria? Sittenkö se mies jatkaa selibaattiaan seuraavan tapailukumppanin takia, ja niin edelleen?
Ymmärrän miksi joillain on niin kova kiire sänkyyn heti ensimmäisellä tapaamisella, jos mentaliteetti on tämä.
Olen eri, mutta minä en näkisi mitään järkeä lähteä romanttisessa mielessä tutustumaan ihmiseen, joka haluaa seksiä muiden kanssa mutta ei halua sitä minun kanssani. Jotenkin koko ajatuskin tuntuu aivan absurdilta.
100% samaa mieltä. Koko konsepti on aivan absurdi. Esimerkki:
Olette tavanneet 3-4 kertaa jonkun viehättävän ihmisen kanssa. Kipinöitä on ilmassa ja kiinnostus on selvästi molemminpuolista. Ehdotat yhteistä yötä, johon toinen vastaa että ei ihan vielä, sillä hän haluaa vielä odottaa ja tutustua ennen kuin päästään seksiin saakka.
Seuraavaksi sama ihminen kertoo sinulle, että tapailee vielä kuitenkin "vakiopanoaan", mutta se on kuulemma vain seksiä, eikä siitä kannata olla erityisen huolissaan tai mustasukkainen.
Miettikää hetki miten mielisairas tällainen tilanne oikeasti on. Ja monet ihan oikeasti toimii juuri näin.
Ei tuossa mitään väärää ole. Ei siitä vakipanosta mitään kolmatta pyörää suhteeseen tule.
Itse tapailin nuorena yhtä naista lähinnä kasuaalin seksin merkeissä silloin tällöin, yhteydenotot tulivat lähinnä tältä naiselta hänen kiinnostuksensa ja halujensa mukaan, ehkä noin pari kertaa kuukaudessa tapailtiin ja harrastettiin seksiä, silloin kuin molemmille sopi.
Tämä ei tietenkään tarkoittanut sitä, ettemmekö kumpikin treffailleet ja tapailleet toisia ihmisiä tahollamme. Miksi olisi??
En tiedä, oliko hänellä muita kumppaneita, eikä kyllä kiinnostanutkaan tietää.
Olimme molemmat sitä mieltä, että keskinäinen seksimme oli oikein hyvää, mutta emme olleet kumpikaan toisillemme mitään parisuhdematskua - olimme niin erilaiset. Mutta miksi meidän olisi pitänyt heittää hukkaan hyvä seksi, koska olimme sinkkuja? Seksi on seksiä, sitä voi harrastaa, vaikka tietää, että se ei johda parisuhteeseen. Jokainen kerta voi olla viimeinen.
Siinä vaiheessa, kun itse aloin tositarkoituksella seurustelemaan (ja seurustelun alkuvaiheessa seksi tuli kuvioihin) jätin jäähyväiset tälle tapailunaiselle, joka ilmeisesti itsekin löysi sittemmin parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omia kokemuksia:
Päinvastoin kyllä, siksi pidinkin tuota ainoana seksijumalana esiintymistä naurettavana.
Nyt huomasin mikä sinut sekoitti. Sinne oli jäänyt ylimääräinen vain-sana, kun ensin muotoilin tekstin vähän eri tavalla. Se minua on aina ihmetyttänyt, että miksi se herättää naisissa niin negatiivisia reaktioita, kun mies kertoo omista kokemuksistaan ja on aina pyrkinyt tyydyttämään naiset viimeisen päälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko silloin ok harrastaa seksiä muiden kanssa siinä sivussa kun tutustuu sinuun?
Itse en naisena pystyisi tuohon, kaikki parisuhteet on alkaneet seksistä.
Entä jos tutustuu pitkään ja kehittää tunteita, sitten varustus onkin onneton tai hommat ei toimi sängyssä.Ensin koeajo ja sitten katsotaan tuleeko jutusta mitään enempää kun tutustuu.
Oletko koskaan miettinyt, moniko mies on lähtenyt lätkimään sen takia, että naisen värkki on liian iso?
Olen eri, mutta entä sitten? Miten tuo liittyy mihinkään?
Olet selvästi vähän yksinkertainen, mutta se liittyy siihen, että jos miehillä on järjestään jonku naisen kohdalla liian mitättömät vehkeet, niin todennäköisesti naisella vaan on liian iso värkki ja moni mies ei kehtaa sen takia ihan heti jättää, ettei leimaudu pienimunaiseksi.
Pieneenkin värkkiin mahtuu iso vehje, se joustaa, mahtuu sieltä vauvatkin maailmaan.
Se ettei pidä pienistä vehkeistä ei kerro väljyydestä vielä mitään. Suomalainen vehje on keskimäärin 13.77cm toimintakunnossa, ja ei, se ei ole iso.
Pienet vehkeet ei yksinkertaisesti kiihota, aikuisviihdettä katsoessa siivutan videot joissa on pieni vehje, kun ei vaan lähde niin ei.
Onhan ihmisillä muitakin toiveita koon suhteen, hoikka/pyöreä, pitkä/lyhyt, isot tissit/pienet tissit.
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinäkään maksa vaikka autosta pitkän aikaa kuukausimaksuja ennen kuin koeajat sen. Kyllä sinäkin koeajat ensin ennen kuin teet päätöksen onko se hyvä johon sitoudutaan. Ymmärrän kyllä naisten kannan että vaaditaan mieheltä pirusti etukäteen huomiointia ja lahjontaa jos vaikka seksi onkin huonoa niin se suhde ei jatku ja ei tule enää etuja
Uuden auton hankinnassa saattaa joutua odottamaan aika kauan, että pääsee nauttimaan autostaan. Minä en voi sille mitään, että jos nainen levittää reitensä aivan liian helposti, niin ei mun syvällisemmät tunteet syty vaikka olisi millainen unelma-Anelma kyseessä. Kohdallani saattaa tietysti johtua siitä, että olen aina saanut helposti pimpsaa ja siinä vaiheessa kun haluaa perustaa perheen, haluaa kunniallisemman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä nuorempana halusi tutustua naiseen aika hyvinkin, rakkautta metsästämässä ja elämän loppuun asti yms.
Kun tuli joku 24-26 v lasiin ja aloitti urheilun niin stondiksista tulee aika ongelma jota on vaikea hallita vaikka ei miettisi mitään sellaista. Vain väsymystä ja läheisyyttä niin pikku veijarilla on ihan oma mieli. Vaikka tekisi juttuja ennen, niin siitä pari kolme tuntia niin senkin vaikutus katoaa.
Toisin sanoen itselle sopii vain nainen joka ymmärtää näitä asioita ja voin olla oma itseni hänen seurassaan huolehtimatta että tunnen voimakasta viehätystä. En näe yhtään mitä väärin siinä on jos toisen Feromonit iskee kovasti ja oma keho sanoo mitä tarvitsee.
On olemassa siis miehiä joille kauan odottavat naiset eivät sovi ihan käytännön mielessä. En osaa sanoa keskimäärin paljonko se aiheuttaa ongelmia. Todella nuorena tai vanhana vähemmän.
Eli kun sinua panettaa niin et pysty hillitsemään itseäsi vaan sinun on pakko saada seksiä tai helpottaa oloasi? Tuo kuulostaa kyllä todella huolestuttavalta. Kukaanhan ei tässä puhunut siitä että toisen seurassa ei voisi kiihottua tai viettää aikaa seisokissa vaikka ei sänkyyn heti hyppääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34. kirjoitti:
Aika harvassa. Usein se aikainen seksi pilaa orastavan suhteen, mutta ei ne ymmärrä sitä.
Voisiko joku selittää tämän, millä lailla aikainen seksi pilaa orastavan suhteen? Menevätkö kumppanit toistensa silmissä pilalle? Kunnioitus häviää? Suhteesta tulee himoon perustuva?
Kun seksi tulee kuvaan nopeasti, miehet olettavat seksiä olevan sitten joka tapaamiskerralla. Tästä alkaa ns. kotileikit eli tavataan aina jommankumman kotona, koska ihmiset eivät yleisesti ottaen harrasta seksiä esim. elokuvateatterissa tai taidenäyttelyssä tai minigolfradalla. Itseäni tympii tämä, koska ärsyttää oletusarvo, että joka tapaamiskerralla pitää sitten panna. Siihen loppuu monien kanssa tutustuminen ja alkaa pelkkä seksin harrastaminen. En halua hengailla puolitutun ihmisen kotona pelkästään panemassa, vaan haluaisin tehdä erilaisia asioita ja sitä kautta tutustua ja päästä selvyyteen ihmisen luonteesta. Yksikin mies suuttui, kun ehdotin tapaamista kahvilassa enkä suostunut menemään hänen kotiinsa taas panemaan. Huutomerkkiviestillä itki, että olenhan ennenkin kyennyt tulemaan hänen kotiinsa. Voi jeesus.
Luulisi, että sitä ehtisi tehdä molempia asioita. Se, jos joku suorastaan suuttuu kun ehdottaa jotain muuta tekemistä, on jo syy lopettaa tapailu - nimittäin tuollaisesta asiasta suuttuminen kertoo hankalasta luonteesta. Itse olen nainen, ja minä taas tykkään siitä, että seksiä on ainakin lähes joka tapaamisella. Alkuvaiheessa, ihastuneena, ei malttaisi istuskella kahvilassa ja kierrellä museoissa, kun tekisi mieli olla toisen lähellä. Mutta yhdellä tapaamisella ehtii tehdä muutakin kuin harrastaa seksiä.
"Alkuvaiheessa, ihastuneena, ei malttaisi istuskella kahvilassa ja kierrellä museoissa". Eivät kaikki ihastu heti. Jos heti alkumetreillä jo pitää mennä panemaan ja testaamaan kemioita luonnossa, niin itse en ainakaan ole ehtinyt vielä edes ihastua. Tutustumisesta puhumattakaan. Eikä miehet minnekään leffaan jostain Tuusulasta lähde jos ensin on oltu sängyssä. Ei kaikki asu kävelymatkan päässä keskustasta. Itse nautin siitä, että ihastuminen kehittyy pikkuhiljaa ja himo kasvaa. Paljon nautinnollisempaa kuin lähteä petipuuhiin ventovieraan kanssa. Sitten miehet vielä ihmettelee että miksen saa orgasmia. Koska en pysty rentoutumaan ventovieraan kanssa. Kyllä liian aikainen seksi pilaa suhteen.
Minun taktiikka on ollut nuorempana se, että myös ventovieras nainen on saanut rauhassa kiihottua, jos on kiihottuakseen ja 99% viereeni eksyneistä naisista on halunnut seksiä kiihkeästi ehkä juuri siksi, etten ole tehnyt elettäkään siihen suuntaan. On ollut mahtavaa pitää kaunista ja seksikästä naista kainalossa ja silitellä esim. tämän selkää ja huomata se pieni nytkähdys naisen lantiossa, kun tämä on jo aivan märkä, eikä enää kykene peittämään kiihottuneisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Omia kokemuksia:
Ei tälläistä tekstiä kirjoittavaa miestä pysty mitenkään ottamaan vakavasti. Mutta hienoa jos koet olosi hyväksi ja olevasi suorastaan taivaanlahja naisille. Orgasmi pelkällä suudelmalla, vau mikä jumalolento.
Saanko kysyä että miten se mies sitten tyydytetään kunnolla (sinun mielestäsi), kun kerran suurimmalla osalla naisista tämä taito puuttuu? Kerrotko sinä naisille mistä nautit ja mitä haluat? Vai annatko heille pyyteettömästi parasta seksiä mitä he tulevat koskaan saamaan, vaikka sinä joudutkin lopulta tyydyttämään itse omat tarpeesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tapailin erästä miestä jonkin aikaa ja halusi tutustua ennen seksiä. No myöhemmin kävi ilmi että oli käynyt panemassa koko ajan jotain valohoitoaan kun me tutustuimmeettä se siitä odottamisesta.
Olitteko siis erikseen sopineet että tutustumisen aikana kumpikaan osapuoli ei saa harrastaa seksiä kenenkään muun kanssa?
Vai miksi siis ajattelit että sinulla ns. "monopoli" siihen mitä tämä kyseinen mies tekee vapaa-ajallaan?
Olen eri ja mies.
Jos toinen osapuoli ehdottaa seksitöntä tutustumisaikaa, niin kyllä sen pitäisi tarkoittaa myös sitä, ettei toisten kanssa säädetä siinä sivussa. Olen tietoinen, ettei asia kuitenkaan ole näin kaikkien mielestä ja sitten kädessä on mustapekka: jos varmistat, että säännöt ovat selvät molemmille, olet kontrolloiva ja jos et niin edessä on pitkä kuiva kausi, etkä tiedä mitään toisen suhteesta seksiin.
Miksi mielestäsi ei saisi harrastaa seksiä vaikka jonkun vakipanon kanssa samalla kun tutustuu ihmisiin kumppaninhakumielessä? Niitä sopivia kumppaneita ei kasva joka oksalla. Itse tapaan yhden sopivan ehkä kerran kymmenessä vuodessa, noin keskimäärin. Ei minusta ole järkevää rajoittaa itseään niin jyrkästi että elää 10 vuotta selibaatissa, jos muitakin vaihtoehtoja on.
En myöskään odota että tapailemani mies lopettaisi seksin harrastamisen heti minut tavattuaan, koska nimenomaan haluan tutustua ensin rauhassa ja siihen voi mennä useampia kuukausia aikaa. Entäs jos meistä ei tulekaan paria? Sittenkö se mies jatkaa selibaattiaan seuraavan tapailukumppanin takia, ja niin edelleen?
Ymmärrän miksi joillain on niin kova kiire sänkyyn heti ensimmäisellä tapaamisella, jos mentaliteetti on tämä.
Olen eri, mutta minä en näkisi mitään järkeä lähteä romanttisessa mielessä tutustumaan ihmiseen, joka haluaa seksiä muiden kanssa mutta ei halua sitä minun kanssani. Jotenkin koko ajatuskin tuntuu aivan absurdilta.
100% samaa mieltä. Koko konsepti on aivan absurdi. Esimerkki:
Olette tavanneet 3-4 kertaa jonkun viehättävän ihmisen kanssa. Kipinöitä on ilmassa ja kiinnostus on selvästi molemminpuolista. Ehdotat yhteistä yötä, johon toinen vastaa että ei ihan vielä, sillä hän haluaa vielä odottaa ja tutustua ennen kuin päästään seksiin saakka.
Seuraavaksi sama ihminen kertoo sinulle, että tapailee vielä kuitenkin "vakiopanoaan", mutta se on kuulemma vain seksiä, eikä siitä kannata olla erityisen huolissaan tai mustasukkainen.
Miettikää hetki miten mielisairas tällainen tilanne oikeasti on. Ja monet ihan oikeasti toimii juuri näin.
Silloin, kun olin vasta muutaman kerran jutellut nykyisen vaimoni kanssa, entinen hoitoni ehdotti, että kävisin panemassa häntä edelleen, mutta kieltäydyin. Minusta sellainen selän takana pelaaminen on äärimmäisen törkeä loukkaus toista ihmistä kohtaan johon on tutustumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuden auton hankinnassa saattaa joutua odottamaan aika kauan, että pääsee nauttimaan autostaan. Minä en voi sille mitään, että jos nainen levittää reitensä aivan liian helposti, niin ei mun syvällisemmät tunteet syty vaikka olisi millainen unelma-Anelma kyseessä. Kohdallani saattaa tietysti johtua siitä, että olen aina saanut helposti pimpsaa ja siinä vaiheessa kun haluaa perustaa perheen, haluaa kunniallisemman naisen.
Sinähän se oikea antimidas olet. Nainen menee sinun mielestä heti pilalle, jos hän harrastaa seksiä kanssasi. Suosittelen sinulle terapiaa, joku äitiin liittyvä trauma on sinulla taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa löytyisi nainen, joka ymmärtäisi, että hyvä seksi on edellytys sille, että kiinnostaa tutustua syvemmin. Sitäpaitsi seksi on tutustumisen väline, tutustumista itsessään herkälöä, intiimillä tavalla.
Ja hetikö oletat että uuden ihmisen kanssa seksi olisi automaattisesti hyvää? Monet ihmiset eivät pysty edes keskustellessa kertomaan mistä pitävät seksin suhteen. Saati että ensimmäinen suoritus olisi parasta mahdollista. Ensimmäisen kerran seksille ei pidä antaa liikaa painoarvoa. Ei ne ilotulitukset heti räjähtele.
Tämä ja vähän alkuperäistäkin. Etsin pitkään sellaista naista joka haluaa seksiä ja etenkin osaa kertoa haluistaan ja mieltymyksistään. Muutaman löysinkin, mutta he taas eivät kyenneet oikein vastavuoroiseen toimintaan. Sanotaan että haluavat suuseksiäja saivat sellaisia maratoneja, mutta kun pitäisi antaa sitä suuseksiä, niin sellainen 5min ihan maksimi. Kaksilla rattailla menee todella moni. Ja ei panosteta siihen miehen nautintoon ollenkaan. Kai sitä mieskin saa maata selällään ja vain nauttia, eikä aina tarvitse liikkua ja vielä samalla keskittyä oikeisiin asentoihin ja tahtiin, syvyyteen ym. On todella vaikeaa löytää nainen jonka kanssa se seksi on yhteistä hyvää tekemistä, riippumatta siitä kumpi on antavana ja saavana osapuolena. Ensimmäisellä kerralla ei ole hyvän seksin kanssa mitään tekemistä, se on vain vihje matkalla sinne.
No mitäpä jos se nainen ei nauti suuseksin antamisesta? Et kai sinäkään naiselle mitään suuseksimaratoneja anna, jos et oikeasti suuseksin antamisesta itsekin pitäisi? Ehkäpä teillä ei vaan ne toiveet ja halut ole kohdanneet. Ei siitä tarvitse naista alkaa haukkumaan siitä että ei olla vastavuoroisia. Etsi nainen, joka nauttii sen suuseksin antamisesta.
No, ei iso varmaan, mutta voi olla sopiva monellekin naiselle. Vastaavasti taas isomunaisillekin miehille väljä nainen on väljä.