onko vielä miehiä, jotka haluavat tutustua kunnolla ennen seksiä?
Tuntuu, että monilla on oletus, että seksi astuu kuvioon heti ekana kuukautena.
Kommentit (682)
Tämä olisi minulle ainoa vaihtoehto. En kykenisi edes ajattelemaan intiimiä kanssakäymistä, jos en olisi sataprosenttisen varma, että voisin luottaa toiseen ihmiseen ja että hän hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Lisäksi pitäisi olla samalla aaltopituudella ja löytää yhteinen tapa edetä, jossa molemmat ovat samaa mieltä etenemisvauhdista. Tällainen tuskin on tässä asenneilmapiirissä ja minun ikäisteni keskuudessa mahdollista löytää.
t. kokematon m40
Vierailija kirjoitti:
Minulle taas on käynyt useamman kerran näin;
Olen jutellut pidempään (viikon - kuukauden) naisen kanssa jollain alustalla (tinder/fb) ja kun en ole ekojen treffien yhteydessä halunnutkaan vielä s*ksiä, niin nainen on julistanut minut h*mppeliksi ja juttu on päättynyt siihen, vaikka luonteet olisi muuten kohdanneet tosi hyvin, juttelu sujunut etc.
Pari kertaa käynyt myös niin, että kun olen ensimmäisillä treffeillä harrastanut s*ksiä, niin nainen on pistänyt sen takia poikki kun ei siitä mitään vakavaa tulisi kerta ensimmäisillä harrastetaan...Eli ööö.
Onneksi ei ole tarvinnut pitkään aikaan deittailla, kun olen ollut jo 10v vakituisessa suhteessa. Edelleen kuitenkin nuo vanhat jutut ihmetyttää:D (teit niin tai näin naisten kanssa niin aina väärinpäin)
Eiköhän nää jutut mene ihan molemmilla sukupuolilla näin, ihmiset on erilaisia ja monet vaan aidosti outoja.
-mies
Tinderin käyttö yleistyi Suomessa vasta 2014 mutta sinä olet saanut tinderkokemuksia vaikka oletkin jo 10v ollut parisuhteessa? Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet rakastunut mieheen,silloin haluat varmasti seksiä hänen kanssaan.
Tämä. Kun tapasin aviomieheni, ihastuin hänen ulkonäköönsä heti ensi sekunnilla. Hänen tuoksunsa on huumaava. Halusin heti koskettaa häntä, olla hänen lähellään.
Ei olisi käynyt mielessäkään yrittää pitkittää seksin harrastamisen aloittamista hänen kanssaan. Päinvastoin, halusin sänkyyn heti ensi tapaamisella (ei kyllä toteutunut silloin).
Miehille sanoisin näin: jos naisen eleistä, ilmeistä ja kehon kielestä ei käy selkeästi ilmi että se nainen haluaa sinua, niin kannattaa jättää leikki kesken ja etsiä toinen nainen.
Tätä minäkin aiemmin yritin sanoa kommentillani, jossa sanoin, että jos intohimoa ei ole heti ensihetkestä alkaen, niin ei sitä ole myöhemminkään. On täyttä ajan haaskausta ensin tutustua kuukauden, ja sitten makuuhuoneessa huomata, ettei synkkaakaan. Parempi harrastaa seksiä heti aluksi. Siinä sen näkee, onko sitä halua vai ei. Kaikki typerät "ei ennen kuin aikaisintaan kolmansilla treffeillä" -säännöt ovat täyttä potaskaa. Intohimoa joko on, tai ei. Miehellä siihen menee ehkä kaksi sekuntia, että näkee onko toinen himottava vai ei. Naisilla ehkä menee puoli tuntia tai tunti pari, mutta kyllä se heillekin jo ensitapaamisella selviää.
Toisaalta ei tuo "vasta kolmansilla" treffeillä nyt niin merkittävä "viivästys" ole, ja itse miellän senkin olevan vielä sen verran alkua, että voi sanoa seksiä harrastetun "heti alkuun". Sinänsä muuten olen aika samaa mieltä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi minulle ainoa vaihtoehto. En kykenisi edes ajattelemaan intiimiä kanssakäymistä, jos en olisi sataprosenttisen varma, että voisin luottaa toiseen ihmiseen ja että hän hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Lisäksi pitäisi olla samalla aaltopituudella ja löytää yhteinen tapa edetä, jossa molemmat ovat samaa mieltä etenemisvauhdista. Tällainen tuskin on tässä asenneilmapiirissä ja minun ikäisteni keskuudessa mahdollista löytää.
t. kokematon m40
Ja tämän takia tulet kuolemaankin kokemattomana.
Vai miten luulet ikinä pääseväsi "sataprosenttiseen varmuuteen" tuossa asiassa? Ei ole mahdollista. Jos et pysty ottamaan riskiä niin tulet olemaan ilman. Ei kukaan muukaan ole koskaan 100% varma että uusi kumppani on luotettava ja hyväksyy kaiken vikoineen päivineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. kokematon m40
Vai miten luulet ikinä pääseväsi "sataprosenttiseen varmuuteen" tuossa asiassa? Ei ole mahdollista. Jos et pysty ottamaan riskiä niin tulet olemaan ilman. Ei kukaan muukaan ole koskaan 100% varma että uusi kumppani on luotettava ja hyväksyy kaiken vikoineen päivineen.
Eli turha syyttää ikää, asenneilmapiiriä, nyky-yhteiskuntaa Tindereineen ja OnlyFanseineen, kun kyse on vain ja ainoastaan sinun asenteesta ja se olisi ollut ylitsepääsemätön ongelma millä vuosikymmenellä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee kuukausi hukkaan, jos nainen onkin ivan surkea seksissä.
Niin, tai jos sitten kun viimein sitä seksiä päästään harrastamaan, vaatteiden alta paljastuukin epäviehättävä kroppa. Näinkin on nimittäin käynyt, ja tätä edelsi melkein kaksi kuukautta tutustumista.
Täällä miehet aina väittävät, että kuka vaan normaalipainoinen nainen kelpaa, mutta oikeasti on todella kovat kriteerit heillä.
Jos olen useita viikkoja ilman seksuaalisen energian purkamista, niin voin kyllä helpostikin harrastaa seksiä myös vartaloltaan epäviehättävän naisen kanssa.
Mutta en minä sellaista naista ikinä ottaisi tyttöystäväkseni tai vaimokseni.
Onhan se nyt kuitenkin todella eri asia katsoa rumaa vartaloa yksi yö samalla kun kiimapäissään ähkii, verrattuna siihen että katsoisi sitä rumaa vartaloa joka yö seuraavat 30 vuotta.
Miksi kaltaisesi komean adoniksen pitäisi olla viikkoja ilman seksuaalisen energian purkamista, ja vielä joutua sitten valitsemaan kohteeksi rumavartaloinen nainen?
Et taidakaan olla ihan sellainen adonis kuin kuvittelet.
En muista missään kohtaa kuvailleeni itseäni adonikseksi.
Se välittyy siitä kun olet jotain täydellisellä vartalolla varustettua naista vailla. Ja miten rumasti puhut muista. Vain täydellisenä adoniksena itseään pitävällä miehellä on tuollaiseen varaa.
Se että joku ei halua elämänkumpanikseen sellaista ihmistä jolla on epäviehättä vartalo, ei automaattisesti tarkoita sitä että tämä sama ihminen edellyttää kumppaniltaan "täydellistä vartaloa". Ymmärrät tämän kyllä itsekin.
Ok. Joka tapauksessa kun tuo on sulle niin tärkeä asia niin kannattaa pyytää vastaisuudessa vaikka alastonkuva etukäteen, että voit siitä sitten katsella riittääkö, eikä tarvi sänkyyn saakka mennä.
Tuohon tyyliinhän sinä sängyssäkin naista arvioit.
Kyllä, se että kumppanillani on visuaalisesti minuun vetoava vartalo, on minulle tärkeää. Ehkä se on outoa, mutta sellainen minä vain olen.
Normaalisti ihmiset kyllä näkee vaatteet päällä jo riittääkö vai ei.
Mulle tämä "katkismies" (kenties sinä? ainakin samantyylinen) sanoi ennen seksiä että lihavasta ei viehäty mutta muuten ei ole väliä. No yllättäin olikin sitten muitakin vaatimuksia vartalon suhteen. Kiva olisi kun olisin saanut sen pitkän ja totuudenmukaisen vaatimuslistan käteen jo valmiiksi enkä olisi turhaan mennyt sänkyyn saakka aiheuttamaan pettymystä rumalla vartalollani. Lista käyttöön siis.
Kylläpäs tämä katkis mies on päässyt pahasti ihosi alle. Koita päästää irti menneisyydestäsi.
Kyllä, koska hän kohteli minua todella satuttavasti. En ole hänen jälkeensä pystynyt edes etsimään mitään ja tuskin pystynkään. Sillähän tosin ei hänelle ole mitään merkitystä, luultavasti olisi vain tyytyväinen jos tietäisi mitä sai aikaan.
Yhtä asiaa en sinussa ymmärrä: miksi välität niin paljon tämän miehen mielipiteistä? Et selkeästi pitänyt häntä millään tavalla seksuaalisesti kiinnostavana, joten mitä ihmeen merkitystä hänen mielipiteellään sinulle oli?
Jos joku minun silmiini epäviehättävän vartalon omaava nainen arvostelisi minun kroppaani tai ulkonäköni, niin minä todennäköisesti vain nauraisin, koska ei sellaisen naisen mielipiteellä ole minulle mitään merkitystä. Jos sen sijaan joku nainen johon koen voimakasta seksuaalisesti vetoa arvostelisi minua tuolla tavoin, niin myönnän että se kyllä kirvelisi pahasti.
Oletko koskaan kokenut sellaista, että pidät jotain henkilöä ensin hyvin viehättävänä, mutta sitten tämä henkilö paljastuukin ikäväksi luonteeltaan ja yhtäkkiä se kaikki viehätys katoaakin?
Vierailija kirjoitti:
Seksiä harrastetaan silloin kun molemmat haluavat tai sitten kyseessä on rikos.
Miksi niin tärkeää asiaa kuin seksi pitäisi siirtää? Siinähän juuri parhaiten tutustuu. Ja olen siis nainen.
Vaikka käyttäisi mitä ehkäisyä tahansa, niin raskaus on aina mahdollinen. En halua tehdä lasta tuntemattoman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te haette suhteelta, jos teitä ei vastapuoli seksuaalisesti viehätä?
Mitä hittoa?!
Ettäkö jos haluaa tutustua rauhassa ensin, ennen kuin päästää ketään ventovierasta kaikkein intiimeimpään kontaktiin, niin se tarkoittaa seksuaalisen viehätyksen puutetta??Oletko sinä täysin viettiesi vietävissä, etkä pysty säätelemään kiimaasi? Onko impulssikontrollin puutetta muutenkin?
Miehenä on hankala ymmärtää, miksi nämä naiset harrastavat kevytkenkäistä seksiä _muiden_ kanssa, mutta parisuhteeseen haetaan sellaista, jonka kanssa seksiä ei harrasteta. Tässä ei ole minusta mitään järkeä.
Kyllä minä nimenomaan parisuhteessa haluan harrastaa seksiä ja pidän sitä tärkeänä. Kuitenkin jos etsin parisuhdetta, niin silloin haluan tutustua ensin henkisesti, koska parisuhde on kuitenkin syvällinen suhde. Jos tarkoitus on vain hoitaa panetusta, niin ei siinä miehen koko elämää ja arvomaailmaa tarvitse niin tiukasti seuloa. Eri kategoriat siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin tärkeää asiaa kuin seksi pitäisi siirtää? Siinähän juuri parhaiten tutustuu. Ja olen siis nainen.
Vaikka käyttäisi mitä ehkäisyä tahansa, niin raskaus on aina mahdollinen. En halua tehdä lasta tuntemattoman kanssa.
Erittäin hyvä pointti. Olen luonteeltani sellainen että seksi kuuluu vakavaan suhteeseen. Mutta vaikken olisi, naisella ei ole varaa riskeihin. En käytä pillereitä, en halua hormonejani sekaisin. Yhdyntää vain silloin kun kondomin riskitaso on ok.
Kyllä elämä opettaa miehen kuin miehen päämärätietoisesti etenemään kohti seksiä, jos meinaa että suhteessa on alussa on sitä kipinää. Toki tämä riippuu omista kyvyistä ja naisesta, mutta jalka kaasulta ei saa lipsahtaa tai naisen mielenkiinto katoaa. Se on kuin liukkaalla tiellä koittaisi tehdä mäkilähtöä ylämäkeen. Pitää lukea naista ja edetä sen mukaan. Toiset mäet on liukkaampia, jyrkempiä ja pidempiä kuin toiset ja sama on naisten kohdalla. Olen itse sen verran hidas lämpenemään, että joudun olemaan koko ajan vähän epämukavuusalueella. Pakkeja ja kaverikortteja on tullut nuorempana paljonkin ja käytännössä aina syynä on ollut liian hidas eteneminen. Nykyään vanhempana, kokeneempana ja vähän viisaampana sitä osaa eskaloida tilanteita ja tiedostaa sen, että lähes kaikki naiset vaativat määrätietoista etenemistä. En usko että olen ainoa, joka on oppinut tämän, ja tämän vuoksi hitaammin etenevistä naisista tuntuu että miehet ovat vain seksin perässä. Kyse voi olla että mies ei osaa lukea naista ja painaa liikaa kaasua ja tällöin renkaat sutii, mutta suhde ei etene. Näihin tilanteisiin auttaisi, kun nainen antaisi vähän vinkkiä missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. kokematon m40
Miksi hyökkäätte ensimmäistä kirjoittajaa vastaan? Minusta on hienoa että tuollaisia herkkiä miehiä on olemassa. Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita, mutta jos kuukauden aiot odotuttaa niin hiljaista on. Eri asia jos on tutustunut jossain esim töissä ja sitten siitä on kehittynyt pikku hiljaa tunteita, mut jos ollaan ihan alkuun tavattu treffeillä tai Tinderissä ilmeisenä tarkoituksena romanttinen suhde, niin kyllä kuukausi siitä on pitkä aika.
Kuukausi pitkä aika? No ei todellakaan ole :D Eihän kuukaudessa opi tuntemaan ketään ihmistä niin, että voisi tietää, kannattaako lisääntymishommat hänen kanssaan vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee kuukausi hukkaan, jos nainen onkin ivan surkea seksissä.
Niin, tai jos sitten kun viimein sitä seksiä päästään harrastamaan, vaatteiden alta paljastuukin epäviehättävä kroppa. Näinkin on nimittäin käynyt, ja tätä edelsi melkein kaksi kuukautta tutustumista.
Täällä miehet aina väittävät, että kuka vaan normaalipainoinen nainen kelpaa, mutta oikeasti on todella kovat kriteerit heillä.
Jos olen useita viikkoja ilman seksuaalisen energian purkamista, niin voin kyllä helpostikin harrastaa seksiä myös vartaloltaan epäviehättävän naisen kanssa.
Mutta en minä sellaista naista ikinä ottaisi tyttöystäväkseni tai vaimokseni.
Onhan se nyt kuitenkin todella eri asia katsoa rumaa vartaloa yksi yö samalla kun kiimapäissään ähkii, verrattuna siihen että katsoisi sitä rumaa vartaloa joka yö seuraavat 30 vuotta.
Miksi kaltaisesi komean adoniksen pitäisi olla viikkoja ilman seksuaalisen energian purkamista, ja vielä joutua sitten valitsemaan kohteeksi rumavartaloinen nainen?
Et taidakaan olla ihan sellainen adonis kuin kuvittelet.
En muista missään kohtaa kuvailleeni itseäni adonikseksi.
Se välittyy siitä kun olet jotain täydellisellä vartalolla varustettua naista vailla. Ja miten rumasti puhut muista. Vain täydellisenä adoniksena itseään pitävällä miehellä on tuollaiseen varaa.
Se että joku ei halua elämänkumpanikseen sellaista ihmistä jolla on epäviehättä vartalo, ei automaattisesti tarkoita sitä että tämä sama ihminen edellyttää kumppaniltaan "täydellistä vartaloa". Ymmärrät tämän kyllä itsekin.
Ok. Joka tapauksessa kun tuo on sulle niin tärkeä asia niin kannattaa pyytää vastaisuudessa vaikka alastonkuva etukäteen, että voit siitä sitten katsella riittääkö, eikä tarvi sänkyyn saakka mennä.
Tuohon tyyliinhän sinä sängyssäkin naista arvioit.
Kyllä, se että kumppanillani on visuaalisesti minuun vetoava vartalo, on minulle tärkeää. Ehkä se on outoa, mutta sellainen minä vain olen.
Normaalisti ihmiset kyllä näkee vaatteet päällä jo riittääkö vai ei.
Mulle tämä "katkismies" (kenties sinä? ainakin samantyylinen) sanoi ennen seksiä että lihavasta ei viehäty mutta muuten ei ole väliä. No yllättäin olikin sitten muitakin vaatimuksia vartalon suhteen. Kiva olisi kun olisin saanut sen pitkän ja totuudenmukaisen vaatimuslistan käteen jo valmiiksi enkä olisi turhaan mennyt sänkyyn saakka aiheuttamaan pettymystä rumalla vartalollani. Lista käyttöön siis.
Kylläpäs tämä katkis mies on päässyt pahasti ihosi alle. Koita päästää irti menneisyydestäsi.
Kyllä, koska hän kohteli minua todella satuttavasti. En ole hänen jälkeensä pystynyt edes etsimään mitään ja tuskin pystynkään. Sillähän tosin ei hänelle ole mitään merkitystä, luultavasti olisi vain tyytyväinen jos tietäisi mitä sai aikaan.
Yhtä asiaa en sinussa ymmärrä: miksi välität niin paljon tämän miehen mielipiteistä? Et selkeästi pitänyt häntä millään tavalla seksuaalisesti kiinnostavana, joten mitä ihmeen merkitystä hänen mielipiteellään sinulle oli?
Jos joku minun silmiini epäviehättävän vartalon omaava nainen arvostelisi minun kroppaani tai ulkonäköni, niin minä todennäköisesti vain nauraisin, koska ei sellaisen naisen mielipiteellä ole minulle mitään merkitystä. Jos sen sijaan joku nainen johon koen voimakasta seksuaalisesti vetoa arvostelisi minua tuolla tavoin, niin myönnän että se kyllä kirvelisi pahasti.
Jos intiimejä suhteita on vähän, niin yksittäisen arvostelijan mielipiteet saa korostetusti painoarvoa, riippumatta mikä oma mielipide siitä arvostelijasta on. En ole ko. nainen.
Osuit oikeaan. Kysyntää oli ollut liiaksi saakka, ja sitten just tuollainen k-pää oli se jonka valitsin. T: ko. nainen
Niin, ja toivon että tuo mies löytää joskus sen täydellisellä vartalolla varustetun naisen ja tekee hänen kanssaan lapsia. Ja että naisen vartalo menee raskaudesta pilalle niin, että minunkin vartalon ongelmakohdat ovat siihen verrattuna pientä. Ehkä pinnallisuus karisee siinä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi pitäisi kirjoitti:
Miksi pitäisi? Onkos se sitten mukavaa että ollaan tutustuttu "kunnolla" ja kenties rakastuttu ja ostettu se omakotitalo ja sen jälkeen huomataankin että siinä jutussa toimii kyllä kaikki muu PAITSI seksi. Onko sitten "täydellinen" fiilis?
Täsmälleen samaa mieltä. Sen elämänkumppanin kanssa pitää myös seksin toimia. Ei siis ole mitään järkeä odotella kuukausia ja käyttää kymmeniä tunteja tutustumiseen, ja kaiken tämän vaivannäön jälkeen saada sitten selville että eihän se kumppani edes näytä hyvältä alasti, tai että hänellä onkin mikropenis, tai mitä ikinä.
Jos suhde kaatuu tuollaiseen, siinä ei mitään aitoa ihastumista koskaan ole ollutkaan. Jos olet ihastunut, näet kumppanin alastoman vartalon kauniina, oli se millainen tahansa. Vaatteet päällä vartalon näkee kyllä suuntaa-antavasti. Eikä peniksen koolla ole mitään merkitystä, se on ihana joka tapauksessa.
Tiedät jos joskus olet ollut aidosti ihastunut.
Tämä ei pidä alkuunsakaan paikkaansa. Olen itse nainen, joka todella tarvitsee yhdyntää ja minulle penikse koolla on suuri merkitys. Haluan saada tarpeeni tyydytettyä parisuhteessa, ettei tarvitse vieraissa juosta. Kuitenkin on parempi tutustua ensin henkisesti ja sitten vasta fyysisesti. En minä ainakaan näe sitä hukkaan heitettynä aikana jos seurustelee kuukausia ja sitten huomaakin, että jostakin syystä ei sovi yhteen. Syy voi olla henkinen tai fyysinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi pitäisi kirjoitti:
Miksi pitäisi? Onkos se sitten mukavaa että ollaan tutustuttu "kunnolla" ja kenties rakastuttu ja ostettu se omakotitalo ja sen jälkeen huomataankin että siinä jutussa toimii kyllä kaikki muu PAITSI seksi. Onko sitten "täydellinen" fiilis?
Täsmälleen samaa mieltä. Sen elämänkumppanin kanssa pitää myös seksin toimia. Ei siis ole mitään järkeä odotella kuukausia ja käyttää kymmeniä tunteja tutustumiseen, ja kaiken tämän vaivannäön jälkeen saada sitten selville että eihän se kumppani edes näytä hyvältä alasti, tai että hänellä onkin mikropenis, tai mitä ikinä.
Jos suhde kaatuu tuollaiseen, siinä ei mitään aitoa ihastumista koskaan ole ollutkaan. Jos olet ihastunut, näet kumppanin alastoman vartalon kauniina, oli se millainen tahansa. Vaatteet päällä vartalon näkee kyllä suuntaa-antavasti. Eikä peniksen koolla ole mitään merkitystä, se on ihana joka tapauksessa.
Tiedät jos joskus olet ollut aidosti ihastunut.
Tämä ei pidä alkuunsakaan paikkaansa. Olen itse nainen, joka todella tarvitsee yhdyntää ja minulle penikse koolla on suuri merkitys. Haluan saada tarpeeni tyydytettyä parisuhteessa, ettei tarvitse vieraissa juosta. Kuitenkin on parempi tutustua ensin henkisesti ja sitten vasta fyysisesti. En minä ainakaan näe sitä hukkaan heitettynä aikana jos seurustelee kuukausia ja sitten huomaakin, että jostakin syystä ei sovi yhteen. Syy voi olla henkinen tai fyysinen.
Täällä toinen yhdyntäkeskeinen nainen. Ärsyttää tuo koolla ei ole väliä -kuvitelma samalla tavoin kuin sekin jankutus, että seksi on niin paljon muutakin kuin yhdyntä. On joo, mutta joillekin yhdyntä on se kaikista nautinnollisin juttu, ja silloin koolla tosiaan on väliä. Meitä on kaikkiin liikennevälineisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Abortti on keksitty ja Suomessa laillinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita, mutta jos kuukauden aiot odotuttaa niin hiljaista on. Eri asia jos on tutustunut jossain esim töissä ja sitten siitä on kehittynyt pikku hiljaa tunteita, mut jos ollaan ihan alkuun tavattu treffeillä tai Tinderissä ilmeisenä tarkoituksena romanttinen suhde, niin kyllä kuukausi siitä on pitkä aika.
Kuukausi pitkä aika? No ei todellakaan ole :D Eihän kuukaudessa opi tuntemaan ketään ihmistä niin, että voisi tietää, kannattaako lisääntymishommat hänen kanssaan vai ei.
Ei tässä lisääntymisestä olla puhuttu vaan seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvä pointti. Olen luonteeltani sellainen että seksi kuuluu vakavaan suhteeseen. Mutta vaikken olisi, naisella ei ole varaa riskeihin. En käytä pillereitä, en halua hormonejani sekaisin. Yhdyntää vain silloin kun kondomin riskitaso on ok.
Suurempi riski se tavallaan on miehelle, koska voi joutua tahtomattaan isäksi. Nainen ei äidiksi, vaan voi aina tehdä abortin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. kokematon m40
Vai miten luulet ikinä pääseväsi "sataprosenttiseen varmuuteen" tuossa asiassa? Ei ole mahdollista. Jos et pysty ottamaan riskiä niin tulet olemaan ilman. Ei kukaan muukaan ole koskaan 100% varma että uusi kumppani on luotettava ja hyväksyy kaiken vikoineen päivineen.Miksi hyökkäätte ensimmäistä kirjoittajaa vastaan? Minusta on hienoa että tuollaisia herkkiä miehiä on olemassa. Arvostan.
Voihan se olla vaikka kuinka hienoa, mutta niin se vaan on että seksin harrastaminen jonkun kanssa on AINA jollain tasolla riski vähintään siitä että tulee torjutuksi tai jompikumpi pettyy tai kokee häpeää. Turha vaan syyttää asenneilmapiiriä, kun kaikilla muillakin tilanne on sama: jos haluaa intiimin suhteen niin siinä on asetettava itsensä vähän haavoittuvaksi.
Minä olen lisääntynyt, jopa useamman kerran. Silloin ei tosin ollut mitään tindereitä vaan ihmiset tavattiin luonnollisella tavalla. 17 vuotta naimisissa hänen kanssaan nyt.