Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko vielä miehiä, jotka haluavat tutustua kunnolla ennen seksiä?

Vierailija
30.12.2022 |

Tuntuu, että monilla on oletus, että seksi astuu kuvioon heti ekana kuukautena.

Kommentit (682)

Vierailija
301/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisi? Jos mies haluaa nimenomaan sitä pesää, niin miksi haluaisi tutustua.

Vierailija
302/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntuu olevan aika monella (myös naisella) ajatus, että suht nopeasti sänkyyn ja jos siellä ei homma toimi niin turha tuhlata kummankaan aikaa. Toisaalta eivät ota huomioon, että toiset rentoutuvat seksin suhteen vasta kun on jonkinlainen tunneyhteys seksikumppaniin ja voivat näin tehdä väärän päätelmän yhteensopivuudesta koska sänkyyn mentiin liian nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee kuukausi hukkaan, jos nainen onkin ivan surkea seksissä.

Niin, tai jos sitten kun viimein sitä seksiä päästään harrastamaan, vaatteiden alta paljastuukin epäviehättävä kroppa. Näinkin on nimittäin käynyt, ja tätä edelsi melkein kaksi kuukautta tutustumista.

Täällä miehet aina väittävät, että kuka vaan normaalipainoinen nainen kelpaa, mutta oikeasti on todella kovat kriteerit heillä.

Jos olen useita viikkoja ilman seksuaalisen energian purkamista, niin voin kyllä helpostikin harrastaa seksiä myös vartaloltaan epäviehättävän naisen kanssa.

Mutta en minä sellaista naista ikinä ottaisi tyttöystäväkseni tai vaimokseni.

Onhan se nyt kuitenkin todella eri asia katsoa rumaa vartaloa yksi yö samalla kun kiimapäissään ähkii, verrattuna siihen että katsoisi sitä rumaa vartaloa joka yö seuraavat 30 vuotta.

Miksi kaltaisesi komean adoniksen pitäisi olla viikkoja ilman seksuaalisen energian purkamista, ja vielä joutua sitten valitsemaan kohteeksi rumavartaloinen nainen?

Et taidakaan olla ihan sellainen adonis kuin kuvittelet.

En muista missään kohtaa kuvailleeni itseäni adonikseksi.

Se välittyy siitä kun olet jotain täydellisellä vartalolla varustettua naista vailla. Ja miten rumasti puhut muista. Vain täydellisenä adoniksena itseään pitävällä miehellä on tuollaiseen varaa.

Se että joku ei halua elämänkumpanikseen sellaista ihmistä jolla on epäviehättä vartalo, ei automaattisesti tarkoita sitä että tämä sama ihminen edellyttää kumppaniltaan "täydellistä vartaloa". Ymmärrät tämän kyllä itsekin.

Vierailija
304/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuimme,haluamme seksiä,kehomme huutaa sitä,näin se vaan menee.

Vierailija
305/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tapailin erästä miestä jonkin aikaa ja halusi tutustua ennen seksiä. No myöhemmin kävi ilmi että oli käynyt panemassa koko ajan jotain valohoitoaan kun me tutustuimmeettä se siitä odottamisesta.

Olitteko siis erikseen sopineet että tutustumisen aikana kumpikaan osapuoli ei saa harrastaa seksiä kenenkään muun kanssa?

Vai miksi siis ajattelit että sinulla ns. "monopoli" siihen mitä tämä kyseinen mies tekee vapaa-ajallaan?

Olen eri ja mies.

Jos toinen osapuoli ehdottaa seksitöntä tutustumisaikaa, niin kyllä sen pitäisi tarkoittaa myös sitä, ettei toisten kanssa säädetä siinä sivussa. Olen tietoinen, ettei asia kuitenkaan ole näin kaikkien mielestä ja sitten kädessä on mustapekka: jos varmistat, että säännöt ovat selvät molemmille, olet kontrolloiva ja jos et niin edessä on pitkä kuiva kausi, etkä tiedä mitään toisen suhteesta seksiin.

Miksi mielestäsi ei saisi harrastaa seksiä vaikka jonkun vakipanon kanssa samalla kun tutustuu ihmisiin kumppaninhakumielessä? Niitä sopivia kumppaneita ei kasva joka oksalla. Itse tapaan yhden sopivan ehkä kerran kymmenessä vuodessa, noin keskimäärin. Ei minusta ole järkevää rajoittaa itseään niin jyrkästi että elää 10 vuotta selibaatissa, jos muitakin vaihtoehtoja on.

En myöskään odota että tapailemani mies lopettaisi seksin harrastamisen heti minut tavattuaan, koska nimenomaan haluan tutustua ensin rauhassa ja siihen voi mennä useampia kuukausia aikaa. Entäs jos meistä ei tulekaan paria? Sittenkö se mies jatkaa selibaattiaan seuraavan tapailukumppanin takia, ja niin edelleen?

Ymmärrän miksi joillain on niin kova kiire sänkyyn heti ensimmäisellä tapaamisella, jos mentaliteetti on tämä.

Voi myös käydä niin että mies onkin oikeasti rakastunut siihen vakipanoon, mutta vakipano ei syystä tai toisesta voi vielä ryhtyä hänen kanssaan vakituiseen suhteeseen. Tilanteen muuttumista odotellessa mies koeajaa deittisovelluksien naisia.

Ei koeaja ainakaan minua, koska olen näitä jotka harrastavat seksiä vasta tutustumisen jälkeen. (Siihen asti vakipanon kanssa, jonka kanssa on jo todettu että emme sovi parisuhteeseen.)

Vierailija
306/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens ma tarjo sultankebab sit ma nussi molempin

Vierailija
307/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet rakastunut mieheen,silloin haluat varmasti seksiä hänen kanssaan.

Vierailija
308/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tai jos sitten kun viimein sitä seksiä päästään harrastamaan, vaatteiden alta paljastuukin epäviehättävä kroppa. Näinkin on nimittäin käynyt, ja tätä edelsi melkein kaksi kuukautta tutustumista.

Täällä miehet aina väittävät, että kuka vaan normaalipainoinen nainen kelpaa, mutta oikeasti on todella kovat kriteerit heillä.

Jos olen useita viikkoja ilman seksuaalisen energian purkamista, niin voin kyllä helpostikin harrastaa seksiä myös vartaloltaan epäviehättävän naisen kanssa.

Onhan se nyt kuitenkin todella eri asia katsoa rumaa vartaloa yksi yö samalla kun kiimapäissään ähkii, verrattuna siihen että katsoisi sitä rumaa vartaloa joka yö seuraavat 30 vuotta.

Miksi kaltaisesi komean adoniksen pitäisi olla viikkoja ilman seksuaalisen energian purkamista, ja vielä joutua sitten valitsemaan kohteeksi rumavartaloinen nainen?

Se välittyy siitä kun olet jotain täydellisellä vartalolla varustettua naista vailla. Ja miten rumasti puhut muista. Vain täydellisenä adoniksena itseään pitävällä miehellä on tuollaiseen varaa.

Se että joku ei halua elämänkumpanikseen sellaista ihmistä jolla on epäviehättä vartalo, ei automaattisesti tarkoita sitä että tämä sama ihminen edellyttää kumppaniltaan "täydellistä vartaloa". Ymmärrät tämän kyllä itsekin.

Ok. Joka tapauksessa kun tuo on sulle niin tärkeä asia niin kannattaa pyytää vastaisuudessa vaikka alastonkuva etukäteen, että voit siitä sitten katsella riittääkö, eikä tarvi sänkyyn saakka mennä.

Tuohon tyyliinhän sinä sängyssäkin naista arvioit.

Vierailija
309/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tapailin erästä miestä jonkin aikaa ja halusi tutustua ennen seksiä. No myöhemmin kävi ilmi että oli käynyt panemassa koko ajan jotain valohoitoaan kun me tutustuimmeettä se siitä odottamisesta.

Olitteko siis erikseen sopineet että tutustumisen aikana kumpikaan osapuoli ei saa harrastaa seksiä kenenkään muun kanssa?

Vai miksi siis ajattelit että sinulla ns. "monopoli" siihen mitä tämä kyseinen mies tekee vapaa-ajallaan?

Olen eri ja mies.

Jos toinen osapuoli ehdottaa seksitöntä tutustumisaikaa, niin kyllä sen pitäisi tarkoittaa myös sitä, ettei toisten kanssa säädetä siinä sivussa. Olen tietoinen, ettei asia kuitenkaan ole näin kaikkien mielestä ja sitten kädessä on mustapekka: jos varmistat, että säännöt ovat selvät molemmille, olet kontrolloiva ja jos et niin edessä on pitkä kuiva kausi, etkä tiedä mitään toisen suhteesta seksiin.

Miksi mielestäsi ei saisi harrastaa seksiä vaikka jonkun vakipanon kanssa samalla kun tutustuu ihmisiin kumppaninhakumielessä? Niitä sopivia kumppaneita ei kasva joka oksalla. Itse tapaan yhden sopivan ehkä kerran kymmenessä vuodessa, noin keskimäärin. Ei minusta ole järkevää rajoittaa itseään niin jyrkästi että elää 10 vuotta selibaatissa, jos muitakin vaihtoehtoja on.

En myöskään odota että tapailemani mies lopettaisi seksin harrastamisen heti minut tavattuaan, koska nimenomaan haluan tutustua ensin rauhassa ja siihen voi mennä useampia kuukausia aikaa. Entäs jos meistä ei tulekaan paria? Sittenkö se mies jatkaa selibaattiaan seuraavan tapailukumppanin takia, ja niin edelleen?

Ymmärrän miksi joillain on niin kova kiire sänkyyn heti ensimmäisellä tapaamisella, jos mentaliteetti on tämä.

Makuasioita. Itselle maistuu pahalta se ajatus siitä, että vietän mukavan illan naisen kanssa ja kun poistun paikalta, naapurin Pena tulee harrastamaan seksiä hänen kanssaan muutaman tunnin ja nukkuvat lusikassa aamuun. Ei vain sovi itselle.

Käänteisesti samoin, jos ilta on minustakin ollut todella hyvä ja pidän naisesta, niin en minä mitenkään pysty uudelleenasennoitumaan siten, että menisin lepertelemään toisen naisen syliin.

En myöskään ole kenenkään kanssa ollut sängyssä ensimmäisellä tapaamisella, joten asioilla ei ole mitään yhteyttä. Seuraavaksi varmaan epäilet matalaa libidioa; päivittäin ja toisinaan kahdesti päivässä on hyvä - parisuhteessa.

Minullekin tulee jossain vaiheessa tuo tunne, jonka seurauksena en pysty enää kiinnostumaan seksistä jonkun toisen kanssa. Määrittelisin sen ihastumiseksi. Mutta ihastumiseen menee useimmiten melko pitkä aika ja suhtaudun epäilevästi nopeaan ihastumiseen, joka tapahtuu ennen kuin edes tunnen ihmistä. Silloinhan ihastun enemmän omaan mielikuvaani ihmisestä kuin siihen ihmiseen itseensä, sellaisena kuin hän on.

Vertaisin tätä alkuvaiheen tutustumista siihen, miten jotkut tapaavat ihmisiä "tosielämässä" (hassu termi, koska netissä tavatut ihmiset ovat yhtä todellisia kuin muutkin). Esimerkki: työpaikalleni tulee uusi työntekijä, mies A. Vaihdamme muutaman sanan. Siitä alkaa tutustumiseni häneen. Tutustumme vähän lisää aina kun törmäämme toisiimme esim. lounastauolla. Myöhemmin juttelen kuoroharjoituksissa miehen B kanssa, joka on mielestäni aina ollut kivan oloinen. Käy ilmi että hän on sinkku. Jatkamme tutustumista taas seuraavissa harjoituksissa. Jonain viikonloppuna käyn kaverin tupareissa, joissa tapaan miehen C. Myöhemmin hän pyytää minua elokuviin saatuani yhteystietoni kaveriltani. Jne. Näihin kaikkiin miehiin tutustun samaan aikaan, eikä heistä kenelläkään ole minuun monopolia, eikä pidäkään olla. 

Nämä kolme miestä voisivat yhtä hyvin olla Tinder-parejani. Tutustun sitä kautta tavattuihin miehiin ihan samalla asenteella. Ei minulle tulisi mieleenkään lopettaa seksin harrastamista panokaverin kanssa vain siksi että töihin tuli joku uusi sinkkumies. Vasta sitten kun syntyy aitoja tunteita jotain miestä kohtaan, tilanne muuttuu, mutta ensimmäinen tapaaminen Tinderissä tavatun, täysin tuntemattoman ihmisen kanssa on ajallisesti vielä tosi kaukana siitä hetkestä.

Eikö mielestäsi riittävä merkki ole se, että se toinen osapuoli on selvästi osoittanut kiinnostuksensa ja olette jo sillä tasolla, että hän voi sanoa, ettei halua vielä harrastaa seksiä kanssasi, koska haluaa tutustua sinuun ensin paremmin? Mulle tuo tarkoittaa implisiittistä monopolia - tai sitten se tarkoittaa, ettei hän halua harrastaa seksiä kanssani. Mutta siksipä tuossa tilanteessa pitääkin ihan sanallisesti tarkistaa, että mitähän tuo nyt tarkoittaa.

Minä ymmärsin, että seksi muiden kanssa pitäisi lopettaa heti ensimmäisellä tapaamisella. Ehkä tulkitsin väärin tuota aiempaa kommenttia?

Itse siis kerron uusille tuttavuuksille melko pian että en ihastu ihmisiin nopeasti vaan haluan tutustua kaikessa rauhassa. Tämä ei tarkoita samaa kuin "tiedän jo nyt että haluan joskus harrastaa seksiä / seurustella juuri sinun kanssasi". En voi tietää tuossa vaiheessa muuta kuin että haluan tutustua mieheen ainakin uuden tapaamisen verran. Sen tapaamisen aikana/jälkeen tiedän, haluanko tavata taas uudestaan, jne.

Tulkinnan varassa nämä keskustelut paljon on kun premissit ovat niin huonosti määriteltyjä, joten jokainen täydentää puuttuvan kontekstin omasta näkökulmasta.

Joudutko useinkin sanomaan uusille tuttavuuksille tuota? Uusi työntekijä tulee duuniin ja ekana päivänä tai toisen päivän lounastauolla sanot tuon?

Itsellä nyt ei tulisi mieleen, että tuollaista voisi sanoa vasta kun ollaan pari kertaa käyty ulkona ja ilmapiiri alkaa käymään kuumaksi. Voi olla, että meillä on myös iso ero siinä, miten ihastuminen toimii.

En työpaikalla sano tällaisia, koska kukaan siellä tuskin edes olettaa että kanssani voi alkaa tuosta vain seurustella ja harrastaa seksiä. :D

Mutta Tinderin kautta tavatut miehet olettavat joskus että olen heille uskollinen heti ensimmäisestä tapaamisesta eteenpäin, vaikka minulle se on ihan samanlaista tutustumista kuin tuntemattomaan sinkkumieheen tutustuminen vaikka sitten siellä työpaikalla. Katson parhaaksi keskustella mahdollisimman pian siitä, mitä odotuksia kummallakin on, ettei tule myöhemmin yllätyksiä ja mielipahaa.

Vierailija
310/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Joka tapauksessa kun tuo on sulle niin tärkeä asia niin kannattaa pyytää vastaisuudessa vaikka alastonkuva etukäteen, että voit siitä sitten katsella riittääkö, eikä tarvi sänkyyn saakka mennä.

Kyllä, se että kumppanillani on visuaalisesti minuun vetoava vartalo, on minulle tärkeää. Ehkä se on outoa, mutta sellainen minä vain olen.

Vierailija
311/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiseen kulttuuriin ei kuulu monen kanssa seurustelu yhtäaikaa. Olemme liian hyviä ja rehellisiä tuollaiseen ihmistä arvostamattomaan luuseriuteeb. Jos aiot larpata Ameriikkojen hömppää niin ilmoita siitä etukäteen, jos et ole kusipää.

Olen eri mieltä kanssasi. Kerron esimerkin elävästä elämästä:

Olen viimeisen kolmen vuoden aikana seurustellut vakavasti kahden ~40v naisen kanssa. Molemmat ovat kaikin puolin hienoja ihmisiä: kauniita, älykkäitä, menestyneitä ja empaattisia. Huipputyyppejä.

Molemmat näistä naisista tapailivat samaan aikaan muita miehiä niiden ensimmäisten kuukausien aikana, kun tutustuimme. Ei se minua siis haitannut, mutta halusin vaan tämän kokemukseni kertoa

Väitänpä että useiden ihmisten tapailu samaan aikaan on ihan normaalia nykypäivänä, myös nämä kaksi hyvinkin laadukasta naista näin tekivät.

Annas kun arvaan, olette etelän suurista kaupungeista jossa ihmiset ovat muutenkin kummallisia ja eivät suuresti toisiaan arvosta.

Toki tuo on ok, jos olette kertoneet etukäteen tavoistanne. Mutta ei ole mikään normi ja oletus, onneksi.

Oikein arvasit, tapahtumapaikka on Helsinki.

Omiin kokemuksiini perustuen väitän että ainakin täällä päin se että tutustumisvaiheen aikana tapaillaan useita ihmisiä samaan aikaan, on nimenomaan normi ja oletus. En edes muista koska olisin tapaillut naista, joka ei olisi minun lisäkseni tapaillut muita miehiä samaan aikaan.

Vahvistan. Olen Helsingissä asuva nainen ja totta kai tapailen alussa useita miehiä samaan aikaan. Samoin ovat tehneet kaikki tapaamani miehetkin, niin ainakin oletan. Seksiä en harrasta kenenkään tuntemattoman kanssa kovin nopeasti.

Tuo aiempi kommentti, että ihmiset Helsingissä eivät arvosta toisiaan, on niin ala-arvoinen että siihen ei varmaan kannattaisi edes reagoida. Kyllä minua miehet ovat arvostaneet täällä paljon enemmän ja kohdelleet kauniimmin kuin siinä pikkukaupungissa jossa synnyin ja nuoruuteni vietin.

Arvostuksen merkki on sekin, ettei minun odoteta sitoutuvan täysin tuntemattomaan mieheen heti ensimmäisellä tapaamisella vain osoittaakseni, että en ole löyhätapainen. :D

Vierailija
312/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, se että kumppanillani on visuaalisesti minuun vetoava vartalo, on minulle tärkeää. Ehkä se on outoa, mutta sellainen minä vain olen.

Normaalisti ihmiset kyllä näkee vaatteet päällä jo riittääkö vai ei.

Mulle tämä "katkismies" (kenties sinä? ainakin samantyylinen) sanoi ennen seksiä että lihavasta ei viehäty mutta muuten ei ole väliä. No yllättäin olikin sitten muitakin vaatimuksia vartalon suhteen. Kiva olisi kun olisin saanut sen pitkän ja totuudenmukaisen vaatimuslistan käteen jo valmiiksi enkä olisi turhaan mennyt sänkyyn saakka aiheuttamaan pettymystä rumalla vartalollani. Lista käyttöön siis.

Vierailija
313/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kun tapasin aviomieheni, ihastuin hänen ulkonäköönsä heti ensi sekunnilla. Hänen tuoksunsa on huumaava. Halusin heti koskettaa häntä, olla hänen lähellään.

Ei olisi käynyt mielessäkään yrittää pitkittää seksin harrastamisen aloittamista hänen kanssaan. Päinvastoin, halusin sänkyyn heti ensi tapaamisella (ei kyllä toteutunut silloin).

Miehille sanoisin näin: jos naisen eleistä, ilmeistä ja kehon kielestä ei käy selkeästi ilmi että se nainen haluaa sinua, niin kannattaa jättää leikki kesken ja etsiä toinen nainen.

Vierailija
314/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tämä "katkismies" (kenties sinä? ainakin samantyylinen) sanoi ennen seksiä että lihavasta ei viehäty mutta muuten ei ole väliä. No yllättäin olikin sitten muitakin vaatimuksia vartalon suhteen. Kiva olisi kun olisin saanut sen pitkän ja totuudenmukaisen vaatimuslistan käteen jo valmiiksi enkä olisi turhaan mennyt sänkyyn saakka aiheuttamaan pettymystä rumalla vartalollani. Lista käyttöön siis.

Kylläpäs tämä katkis mies on päässyt pahasti ihosi alle. Koita päästää irti menneisyydestäsi.

Vierailija
315/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään aika moni mies ei halua se ksiä ollenkaan.

Tälläisen jos löydän vielä joskus ja tullaan muuten hyvin toimeen, niin lähtee mies vaihtoon heti.

Vierailija
316/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin menee että seksiä eka ja sit tutustutaan. Kokemus kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

Vierailija
317/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minulla epäviehättävyys on lähinnä kasvoissa ja kaikkien nähtävillä, niin ei tule tällaisia yllätyksiä.

Mulla taas kasvot on ehdottomasti paras puoli ja olen tyytyväinen, koska yleensä tosimielellä oleville miehille nimenomaan kasvot merkitsevät (on tutkittukin). Lyhyempiä juttuja hakevat sitten kyyläävät ensimmäisenä läpi vartalon.

Vierailija
318/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kun tapasin aviomieheni, ihastuin hänen ulkonäköönsä heti ensi sekunnilla. Hänen tuoksunsa on huumaava. Halusin heti koskettaa häntä, olla hänen lähellään.

Ei olisi käynyt mielessäkään yrittää pitkittää seksin harrastamisen aloittamista hänen kanssaan. Päinvastoin, halusin sänkyyn heti ensi tapaamisella (ei kyllä toteutunut silloin).

Miehille sanoisin näin: jos naisen eleistä, ilmeistä ja kehon kielestä ei käy selkeästi ilmi että se nainen haluaa sinua, niin kannattaa jättää leikki kesken ja etsiä toinen nainen.

Tämä ketju on täynnä naisten antamia ristiriitaisia parisuhdevinkkejä :) Vinkki on varmasti pätevä, jos nainen on sinunlainen, mutta aika moni tässä ketjussa on eri mieltä kanssasi.

Vierailija
319/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs tämä katkis mies on päässyt pahasti ihosi alle. Koita päästää irti menneisyydestäsi.

Kyllä, koska hän kohteli minua todella satuttavasti. En ole hänen jälkeensä pystynyt edes etsimään mitään ja tuskin pystynkään. Sillähän tosin ei hänelle ole mitään merkitystä, luultavasti olisi vain tyytyväinen jos tietäisi mitä sai aikaan. 

Vierailija
320/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uteliaisuudesta, millainen tämä sitten on?