Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa liikkua julkisella paikalla, ilkeän kommentoinnin pelko (ulkonäkö)

Vierailija
25.06.2022 |

Tuntuu, että olen sekoamassa. Olen tänäänkin lukenut ketjua, jossa keski-ikäiset naiset kertovat kuinka heidän ulkonäköään ovat miehet haukkuneet yleisellä paikalla. Niin hirveitä juttuja, pahin oli se kun yhtä naista olivat miehet haukkuneet sellumummoksi joka pitäisi pitää sisätiloissa ja kysyneet vielä, että jonottaako mummo munaa. Aivan kamalaa! Varmaan kävelisin auton alle jos saisin kuulla tuollaista. Minuakin on haukuttu, mutta ei sentään noin pahasti.

Olen kuullut vastaavasta ennenkin ja tiedän myös, miten törkeästi miehet puhuvat naisista netissä. Mutta tuon ketjun luettuani olen alkanut ihan pelätä ihmisten ilmoilla liikkumista. Pelottaa, että minulle sanotaan jotain kamalaa ulkonäöstä. Olen ennenkin välillä miettinyt tätä ja vähän pelännyt varsinkin nuorten ja nuorehkojen miesten porukoita, koska tiedän, että sieltä voi tulla vaikka millaisia kommentteja. Mutta nyt on alkanut ihan todella ahdistaa, haluaisin vain pysyä kotonani enkä käydä missään.

Olin joskus teininä hyvin epävarma ulkonäöstäni ja pidin itseäni rumana, ihan tavallisen näköinen nyt jälkikäteen ajatellen olin. Mutta nyt kun olen ihan oikeasti ruma, niin tämä ahdistus on tullut takaisin ja pahempana.

En tiedä mitä pitäisi tehdä, koska en voi kotiinkaan linnoittautua, pakkohan se on töissäkin käydä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pelkää sitä, että kukaan mitään suoraan tulisi sanomaan, mutta olen alkanut kammota teini(poika)laumoja kännyköineen. Kun ne kuvaavat KOKO AJAN KAIKKEA, niin pelkään löytyväni läskipyllyineni jostain y-palstalta kohta.

Vierailija
2/19 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelet auton alle jos joku haukkuu sua?

Miten jumalattoman herkkä voi aikuinen ihminen olla?!?

Mitä väliä on jonkun tuntemattoman mielipiteillä? Yleensä huonosti käyttäytyvä ihminen voi itse huonosti ja haluaa levittää pahaa oloaan niin että muillakin olisi huono olo.

Ole rohkeasti oma itsesi. Ethän sinä muiden ihmisten takia elä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona liikkuessa voi käyttää kuulokkeita ja kuunnella mieleistä musaa tai vaikka äänikirjaa. Sulle jokin rauhoittava musiikki voisi varmaan toimia parhaiten? Jos vaikka kävisi niin, että joku kommentoisi tai huutelisi niin et kuulisi mitään.

Siinä sulle ratkaisu ongelmaasi.

Vierailija
4/19 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ehkä sellaisesta tilanteesta pitäisi vain poistua äkkiä tai sanoa jotain nasevaa, kuitenkin niin ettei porukka hyökkää päälle. Haukkumisen voi nauhoittaa puhelimeen, vaikkei kuvaa suoraan, jos ehtii. Ja onko väliä mitä joku haukkuja ajattelee, eikös kivojen ihmisten mielipiteellä ole enemmän väliä tai et välitä mitä joku toinen ajattelee. Ulkomuoto on se mikä on kaikilla. Kauheaa tietenkin että joku haukuttu, toisaalta hyvä että pääsi kertomaan siitä palstalle. Ehkä haukkumisesta selviää jotenkin, vaikka joillekin se voi tuoda liikaa itsetutkiskelua ja ties mitä. Joitakin naisia on lytännyt ihan naisvirkailijat tai oma vanhempi +mieshaukkujat. Mutta ehkä siinä paikassakin on jotain vikaa, jossa pääsee joku haukkumaan.

Vierailija
5/19 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pelkää sitä, että kukaan mitään suoraan tulisi sanomaan, mutta olen alkanut kammota teini(poika)laumoja kännyköineen. Kun ne kuvaavat KOKO AJAN KAIKKEA, niin pelkään löytyväni läskipyllyineni jostain y-palstalta kohta.

Totta. Kaikilla kännykät kädessä koko ajan. Missähän palstalla video tai kuva ihmisistä on. Toisaalta ex-miesten kuvagalleria voi olla raskauttavampi.

Vierailija
6/19 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on täynnä provoja ja mt-ongelmaisia, vietä vähemmän aikaa palstalla ja enemmän aikaa aitojen ihmisten kanssa niin olo helpottuu.

Vierailija
7/19 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua vakaviin mt-ongelmiisi.

Vierailija
8/19 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat kuvitella vähän liikaa itsestäsi. Ellet ole joku 200 kiloinen nähtävyys.

Vierailija
9/19 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuokin on totta, ja pelkään sitäkin. Ja sitä todella tehdäänkin. Juuri tuollaisilla sivuilla on julkaistu kuvia naisista, joita kuvaajat pitävät rumina ja sitten niille kuville on yhdessä ilkuttu ja yökötelty.

Enhän tiedä vaikka olisin jollekin tuollaiselle sivulle päätynytkin.

Vierailija
10/19 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuokin on totta, ja pelkään sitäkin. Ja sitä todella tehdäänkin. Juuri tuollaisilla sivuilla on julkaistu kuvia naisista, joita kuvaajat pitävät rumina ja sitten niille kuville on yhdessä ilkuttu ja yökötelty.

Enhän tiedä vaikka olisin jollekin tuollaiselle sivulle päätynytkin.

Varmasti olet, ja sua haukutaan siellä, sekä buuataan joka puolella minne menetkään. Koko maailma vihaa sinua ja nauraa sinulle.

Vierailija
11/19 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HE OVAT SAIRAITA!

Liiku ihan normaalisti!

Vierailija
12/19 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko jossain hallusinaatioissa on niin delusionaalista tekstiä taas.

Vierailija
13/19 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut miettiä pukeutumistakin. En ole ikinä pukeutunut paljastavasti tai mihinkään nuorisovaatteisiin, joista ikäisiäni usein pilkataan. Mutta olen tullut epävarmaksi siitäkin, että voiko vaatteissani silti olla jotain mikä voisi yllyttää pilkkaamaan. Voinko pukea vaikka mekon jos se on riittävän peittävä?

Vierailija
14/19 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut miettiä pukeutumistakin. En ole ikinä pukeutunut paljastavasti tai mihinkään nuorisovaatteisiin, joista ikäisiäni usein pilkataan. Mutta olen tullut epävarmaksi siitäkin, että voiko vaatteissani silti olla jotain mikä voisi yllyttää pilkkaamaan. Voinko pukea vaikka mekon jos se on riittävän peittävä?

Mene terapiaan.

Vierailija
15/19 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

):

Vierailija
16/19 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikennäköisiä ihmisiä saatetaan haukkua.

Olen omasta mielestäni nätti/kaunis, ja oon saanut paljon kehuja ulkonäöstäni MUTTA mulle on myös huudeltu "v* tun ru ma leh mä/h y i v*t tu miten minkä näköinen" yms. mukavaa. Kertoo vain huutajan pahasta olosta. Ennen meni ihon alle mutta sitten tajusin, että huutelijoilla viiraa päässä, enkä ole mitään mitä he huutavat.

Vierailija
17/19 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Kaapu kuule vaan päälle.

Hei.

Jos muutat itseäsi muiden takia, niin silloin ne törkykasat voittaa. 

Vierailija
18/19 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 57v. eukko, enkä koskaan ole saanut kommentteja ulkomuodostani. Liikun normaalisti ulkona. Nuoret ovat minulle olleet yleensä mukavia, yhtä teinipoikaa lukuunottamatta, joka haukkui minua, kun ojensin häntä etuilemisesta bussijonossa. En anna yhden huonostikasvatetun nulikan pilata koko elämääni. Tämä palsta on sairas, täällä ei saa viettää liikaa aikaa. Tämä on otettava huumorina. Oikea elämä on tuolla ulkona ja siellä ei haukuta ihmisiä. Ihmiset oikeassa elämässä ovat pääsääntöisesti asiallisia ja kohteliaita. Ap, älä vietä palstalla liikaa aikaa, vaan mene ulos ja elä. Kukaan ei arvostele, hauku. Jos haukkuu, se on vain osoitus maamme psykiatrisen hoidon tilasta, kun kaikenmaailman hörhöt pyörivät vapaina. Niihin ei kannata kiinnittää mitään huomiota. Voimia.

Vierailija
19/19 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseeta, kertoo paljon sanojastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä