Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22122)

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuudes sytostaatti oli viime keskiviikkona. En parane, niin lukee Omakannassanikin. Kumminkin aloittivat hoidon. Kiitos.

Lisäaikaa? Sitäkö saat hoidolla? Voimia Sinulle

N64

Kyllähän hoidosta voi kieltäytyä, mutta eihän sitä tiedä varmaksi mitä tapahtuu. Voimia sinulle.

Kiitos. En kieltäydy hoidosta vaan olen kiitollinen.

Eli et saa juurikaan lisäaikaa vaan vietät loppuaikasi kaljuna ja huonovointisena hoitojen takia? Tuhlaat yhteiskunnan vähiä rahoja parantumattoman syöpäsi hoitoihin! Sanoisin, että noin toimii itsekäs ihminen.

Mitähän mä just luin?

Vierailija
11242/22122 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaalle kiitos viestistä (viimeisestä ja muistakin). Joskus mietin, että yritän kirjoittamalla korvata ehkä juttukaverin puutetta ja näin pyrkiä kirjoittamaan hyvin ja kertomaan sitä kautta ajatuksiani. Tänään on ollut kyllä vaihteleva päivä. Aamulla kyllästynyt olo ja sitten iltapäivällä hyvin surullinen olo ja mietin elämääni. Illalla saimme äitini kanssa hieman puhuttua asioista ja mietittyä esim koulutusjuttujani. Paljon on monia asia vaikuttanut ja puhuimme siitä, kun jouduin harkkapaikan puuttumisen vuoksi keskeyttämään yhden koulutuksen, vaikka tykkäsin käydä siellä. Oli tavallaan hyvä purkaa ajatuksia ja iltalenkki meni rauhallisemmissa merkeissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11243/22122 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuudes sytostaatti oli viime keskiviikkona. En parane, niin lukee Omakannassanikin. Kumminkin aloittivat hoidon. Kiitos.

N64

Kyllähän hoidosta voi kieltäytyä, mutta eihän sitä tiedä varmaksi mitä tapahtuu. Voimia sinulle.

Eli et saa juurikaan lisäaikaa vaan vietät loppuaikasi kaljuna ja huonovointisena hoitojen takia? Tuhlaat yhteiskunnan vähiä rahoja parantumattoman syöpäsi hoitoihin! Sanoisin, että noin toimii itsekäs ihminen.

Mitähän mä

Varmaan juuri sen mitä siinä luki. Parantumaton syöpä, mitä hele.vetin hyötyä on hoidoista, jotka vaan romahduttavat elämänlaatua. Mieluiten loppuaika hiukset ja järki päässä ilman oksenteluja, on varmaan laadukkaampaa, vaikkakin lyhyempi. Kalleilla, hyödyttömillä hoidoilla ostetaan muutama kuukausi huonovointista lisäaikaa, mitä hyötyä?

Vierailija
11244/22122 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmisiä katselee niin onneksi kaikki niistä ei saa lapsia.

Vierailija
11245/22122 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä.

Vierailija
11246/22122 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N64

Minä jäin kaipaamaan isääni, häntä ei voitu hoitaa enää, oli niin pitkällä jo syöpä. Olisin antanut vaikka mitä, jos olisin saanut pitää hänet pidempään. Hän kuoli 52-vuotiaana. Sairastuneella on aina läheisiä, jotka kaipaavat. On itsekästä ajatella vain omaa kohtaloaan, sidosryhmät ja läheiset kärsivät kuoemasta myös.

Vierailija
11247/22122 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N64

Julmasti kirjoitat, eiköhän jokainen itse kohdallaan päätä tälläiset asiat.

Lyöt lyötyä, ymmärrätkö lainkaan, miten ilkeästi kirjoitat. Missä on myötätuntosi?

En usko, että haluaisin tuollaisia mielipiteitä omaavan ihmisen lähipiiriini.

Kirjoitan harvoin rumasti, nyt teen niin!

Mieti vähän, ennenkuin kirjoitat seuraavaa loukkaavaa kommenttiasi!

Maanantai voisi mukavimmissakin merkeissä alkaa. Pihaamme on remonttireiska pysäköinyt autonsa 'laittomalle' paikalle, selkeä kieltomerkki on. En pääse pihasta pois! Siirrän kauppareissun huomiselle, tänään siis viimeistelen kesäpontsoni. Orvokit odottakoot noutajaansa vielä tovi.

N64

Vierailija
11248/22122 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N64

Minä jäin kaipaamaan isääni, häntä ei vo

Minä en menisi mihinkään hoitoon, kun ei ole yhtään lähiomaistakaan. Ei tarvii noita asioita ainakaan miettiä, kohtalo on jo valinnut minun loppuni yksin.

Vierailija
11249/22122 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N64, samat sanat, en minäkään halua sinua lähipiiriini.

Olet siis se itsekäs omainen, joka haluaa läheisensä kärsivän pidempään vain saadaksesi viettää "laatuaikaa" hänen kanssaan, hänen kärsimystään katsellen. Oletko sadisti?

Näytä aiemmat lainaukset

Nro 11243: "Varmaan juuri sen mitä siinä luki. Parantumaton syöpä, mitä hele.vetin hyötyä on hoidoista, jotka vaan romahduttavat elämänlaatua. Mieluiten loppuaika hiukset ja järki päässä ilman oksenteluja, on varmaan laadukkaampaa, vaikkakin lyhyempi. Kalleilla, hyödyttömillä hoidoilla ostetaan muutama kuukausi huonovointista lisäaikaa, mitä hyötyä?"

Eiköhän se kuitenkin ole potilaan asia päättää, ottaako jotain hoitoja vastaan vai kieltäytyykö hoidoista? Eihän toisen ihmisen tilannetta voi tietää. Jollain saattaa esimerkiksi ensimmäinen lapsenlapsi olla syntymässä ja haluaisi elää - vaikka sitten ilman hiuksia ja huonovointisena - siihen asti, että ehtisi nähdä uuden tulokkaan. Tai jotain muuta vastaavaa. Pari kuukautta on ihmisen elämässä lyhyt aika, mutta joskus siihen pariin kuukauteen voi sisältyä asia, jonka haluaisi vielä kokea. 

Vierailija
11251/22122 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis se itsekäs omainen, joka haluaa läheisensä kärsivän pidempään vain saadaksesi viettää "laatuaikaa" hänen kanssaan, hänen kärsimystään katsellen. Oletko sadisti?

Kirjoitin: Jokainen saa itse päättää. En minä päätä toisten puolesta, enkä myöskään jaa omia ohjeitani ventovieraille kuolemansairaille, niinkuin eräät...

N64

Puolestani tämä keskustelu päättyy tähän.

Vierailija
11252/22122 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin: Jokainen saa itse päättää. En minä päätä toisten puolesta, enkä myöskään jaa omia ohjeitani ventovieraille kuolemansairaille, niinkuin eräät...

N64

Ai keskustelu, mielestäni tuo oli vit.tui.lua, senhän sinä osaat!

Vierailija
11253/22122 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N64

Ai keskustelu, mielestäni tuo oli vit.tui.lua, senhän sinä osaat!

64 asiallinen, sinä vvv

Eri

Vierailija
11254/22122 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan lyhyt työviikko edessä, kun keskiviikkona päästään jo lähtemään mökille vapun viettoon. Tuli somessa vastaan ohje skumppakuulakakusta - sellainen pitää vapuksi tehdä kuohujuoman kaveriksi.

Siivoilin eilen kaappeja ja törmäsin laatikkoon, johon olin säilönyt vauvanvaatteita siinä toivossa, että meille vielä toinen lapsi olisi suotu. Sieltä olen saanut lahjoitella muiden vauvoille vaatteita. Pitäisiköhän loputkin lahjoittaa jo eteenpäin,kun tuskin tässä enää reilu nelikymppisenä raskaaksi tullaan. Tämä on asia, jota en ihan vielä halua miettiä loppuun asti. 

Vierailija
11255/22122 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muisteluja:

Kesätansseissa ihastukseni kehaisi farkkujani, kysäisi, minkä merkkiset ovat. Vastasin: La Paz, ei ollut koskaan kuullutkaan. Olis pitäny varmaan olla Lewis, Mic Mac, Wrangler, Beavers, Lee Cooper. Tai edes Jamekset :)

Ei tullut siitä sitten vuosisadan rakkaustarinaa... kesätöiden eka palkasta ostin sitten Lewikset

Vierailija
11256/22122 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muisteluja:

Kesätansseissa ihastukseni kehaisi farkkujani, kysäisi, minkä merkkiset ovat. Vastasin: La Paz, ei ollut koskaan kuullutkaan. Olis pitäny varmaan olla Lewis, Mic Mac, Wrangler, Beavers, Lee Cooper. Tai edes Jamekset :)

Ei tullut siitä sitten vuosisadan rakkaustarinaa... kesätöiden eka palkasta ostin sitten Lewikset

😂

Vierailija
11257/22122 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhuri:

Pihassani kukkii sinivuokot, narsissit isolla nupulla. Aion aloittaa kesäkukista orvokeilla, eivät piittaa pienestä pakkasestakaan, miksiköhän? Ihmettelen myös, miksi ensimmäisenä tulevat myyntiin ne suurikukkaiset... pienempikukkaisten väriloisto tulee vasta myöhemmin. Työpaikoista ihanin oli monimuotoinen perheviljelmä, kesäkukkien viljely oli kaikkein antoisinta... kurkut, tomaatit, joulutähdet. Leikkokrysanteemi. Ruusu, neilikka.

Vierailija
11258/22122 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muisteluja:

La Paz, La tähti Paz oli mullakin...

Vierailija
11259/22122 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippahei! Mun oli tänään tarkoitus siivota terassi vapuksi mutta mä oon saanut jonkun inhottavan lentsun ja en voi muuta kun nessupaketin kanssa pötkyillä pedissä. Huomenna oli tarkoitus paistaa munkit, mut nyt pitää tyytyä kaupan munkkeihin. Hyviähän nekin on. 👍

Vierailija
11260/22122 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vappuperinteitä teillä on?

Muistan lapsuudesta siman (ei rusinoita, kiitos) ja munkit. Joskus saatiin ilmapalloja, serpentiinit rullattiin uusiokäyttöön seuraaviksi vuosiksi.