Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Mulla on lettu täällä taas levällään. Tulkaahan miehet lettusille.👄
Kelle antoi Merve ja Laura pisteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Reeo talossa on tehnyt? Muuta kuin nauttinut muiden tekemisistä?
Kyllähän se ruokaa on tuolla tehnyt.
Ruokaa tehnyt, nukkunut 5t ja loppuajan juonitellut häätöpisteistä.
Ihan sitä samaa nuo muut on tuolla tehnyt. Niin ja suurin osa ei ole edes ruokaa tehnyt.
Mutta vain Aleksin kohdalla se on ongelma?
Mikä vatun ongelma? Onhan se siellä leipää ja keksejä tehnyt Miikan kanssa.
Mitä tarkoittaa: "Älä varasta se mua."?
Miksi Sofia maalaa nenänsä punaiseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Reeo talossa on tehnyt? Muuta kuin nauttinut muiden tekemisistä?
Kyllähän se ruokaa on tuolla tehnyt.
Ruokaa tehnyt, nukkunut 5t ja loppuajan juonitellut häätöpisteistä.
Ihan sitä samaa nuo muut on tuolla tehnyt. Niin ja suurin osa ei ole edes ruokaa tehnyt.
Mutta vain Aleksin kohdalla se on ongelma?
Mikä vatun ongelma? Onhan se siellä leipää ja keksejä tehnyt Miikan kanssa.
On ongelma Reeolle koska siten perusteli äänensä.
Hyi helvetti tuota Merven ääntä. Maannut kurkunpään lyttyyn kännykkänsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Heidi on varsin edellisessä elämässään ollu rotta
😂😂
Miikalla ei onneksi mennyt tunteisiin 🤣
Miikka hienosti perusteli, miksi ei kerro itsestään asioita, joita ei halua avokin kuulevan tv:stä. - Miltä Repan vaimosta tuntuu, kun avokki jubailee kaiket yöt kahdestaan 21-vuotiaan tytön kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sofia maalaa nenänsä punaiseksi
Se on yksi trendi. Sofia tarttui siihen.
Miksi kiusaaja Nabbe vielä talossa. On saanut häädettyä hänelle ei miellyttävät asukit ulos. Sitten lässyttää takinkääntäjä ä että ulkomaailmassa ollaan ystäviä.
Siis herätkää ihmiset Nazze sedän fanituksessa!!!
Voi voi miten nolon katkeraa puhetta Reeolla ja erityisesti Miikalla.
Miikka se osaa valittaa kun jää jostain paitsi.
Katkeria äijiä Reeo ja Miikka. He kuvittelevat olevan bb Jumalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Reeo talossa on tehnyt? Muuta kuin nauttinut muiden tekemisistä?
Kyllähän se ruokaa on tuolla tehnyt.
Ruokaa tehnyt, nukkunut 5t ja loppuajan juonitellut häätöpisteistä.
Ihan sitä samaa nuo muut on tuolla tehnyt. Niin ja suurin osa ei ole edes ruokaa tehnyt.
Mutta vain Aleksin kohdalla se on ongelma?
Mikä vatun ongelma? Onhan se siellä leipää ja keksejä tehnyt Miikan kanssa.
On ongelma Reeolle koska siten perusteli äänensä.
Jaa mä en katso koostetta vaan 24/7:aa.
Ihmettelen että tuo Heidikään ei mene ajoissa nukkumaan vaan kukkuu Reeon kanssa
Sisarukset kotiin kuhertelemaa, kuulostaa sairaalle toki 😒
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa: "Älä varasta se mua."?
Antaa se mua. Ma en luokkaa keta.
Reeo, Mia, Aleksi ehkä Heidikin äänestyksessä.