Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
38641/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi alunperin häädössä. Neuvotteluhuoneessa otti itsensä pois ja laittoi Reeon tilalle. Nyt on kustu sitten molempia liittolaisia Miikkaa sekä Reeoa silmään. Luotto Heidiin meni siinä!

Ja taas yksi valepukki siinä kirjoittelee. Heidi otti itsensä pois ja MIA laittoi Reeon tilalle. Ihan kuin silloin aiemmin, Heidi otti itsensä pois ja ALEKSI laittoi Miikan tilalle.

Kiva kun tehdään omia tulkintoja ja kirjoitellaan niitä sitten täällä "totena".

Ehdotus tuli toki Mialta mutta suostui siihen samantien! Ihan sama juttu kuin Miikan kohdalla. Heidi otti itsensä häädöstä pois ja suostui laittamaan tilalle Aleksin ehdottoman Miikan! Ja meni hemmetin pitkään, että Miikalla luotto edes jollain tasolla palautui. Heidin pelit on tuolla pelattu, samaa mokaa ei saa kahdesti anteekdi.

Vierailija
38642/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista, että Heidi on niin pyöriteltvissä, että uudestaan mokaa ja laittaa liittolaisensa häätöön. Vaikka vielä ennen neuvotteluun menoa hoki, ettei nyt "mokaa tätä" ja "pysyy lujana". En ikinä kuunaan valkeana laittaisi Heidiä mihinkään luottamustehtävään, en työmaailmassa, koulumaailmassa, enkä luottaisi ystävänä pätkääkään. Niin käsittämätöntä, miten vedätettävissä 100-0.

Heidi ulos.

Ei siinä Heidiä mitään pyöritelty. Se oli hinta mikä piti maksaa oman selustan turvaamisesta. Jos Mia olisi pelastanut itsensä, hänen hinta olisi ollut se että Heidi päättää häätöön menijän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38643/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millu sai päättää kuka tuli Heidin tilalle. Kumpikin teki yhden päätöksen.

Vierailija
38644/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne olisi voineet laittaa jonkun yhteisen inhokin häätöön. Toi tilanne ei ollut millään tavalla helppo.

Vierailija
38645/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi ulos!!!!!!!!!! Pikkulikka kusi omiin muroihinsa. Mia ajatteli peliä pidemmälle.

Vierailija
38646/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi miten ilkeä Sofia. Kun Karvan puhuu lähdöstään Sofia huutaa kelle mä nyt annan 2p. Miksi Karvanin kuullen ilkeää. Silti loukkaantuu kun joku teemuistoringissä sanoo esim että Kirsi pelasi liikaa ja oli epäoikeudenmukainen.

Kunpa joku olis vienyt Sofian nurkan taakse puhutteluun ja sanonut kuinka ikävää tuo oli. Mutta ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38647/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi ulos!!!!!!!!!! Pikkulikka kusi omiin muroihinsa. Mia ajatteli peliä pidemmälle.

Katopas kun "pikkulikka" ei ole häädössä. Että yritäpä sinä nyt siinä kestää vaan. 😉

Vierailija
38648/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo laittoi Rusun häätöön. Tottakai Heidi pelasti itsensä, niin olisi Reeokin tehnyt.

Reeo ei kyllä todellakaan laittanut Rusua häätöön.

Mutta Reeo olisi tottakai pelastanut itsensä.

Mutta vaikka näin katsojana näkökulmasta tuo näyttää loogiselta, talon sisällä liittolaisille tuo näyttää kyllä todella pahalle. Heidi kaksi kertaa neukkarissa, toisella kerralla itsensä tilalle vaihdetaan Miikka ja toisella kerralla Reeo.

Miikka-keissinkin jälkeen oli niin vaikea saada luottamusta takaisin, niin veikkaan että nyt se voi olla jopa mahdotonta. Vaikka Reeo ehkä keskustelun jälkeen saattaisi ymmärtää Heidiä,mutta viimeitään Miikkaa saa vihoissaan käännettyä Reeon pään taas Heidiä vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38649/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi tulee lentää Reeon liitosta kuin leppäkeihäs! Onneksi Heidillä on uudet liittolaiset; Salla ja Milla 🤣

Vierailija
38650/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ulos!!!!!!!!!! Pikkulikka kusi omiin muroihinsa. Mia ajatteli peliä pidemmälle.

Katopas kun "pikkulikka" ei ole häädössä. Että yritäpä sinä nyt siinä kestää vaan. 😉

Lähtee heti kun mahdollista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38651/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista, että Heidi on niin pyöriteltvissä, että uudestaan mokaa ja laittaa liittolaisensa häätöön. Vaikka vielä ennen neuvotteluun menoa hoki, ettei nyt "mokaa tätä" ja "pysyy lujana". En ikinä kuunaan valkeana laittaisi Heidiä mihinkään luottamustehtävään, en työmaailmassa, koulumaailmassa, enkä luottaisi ystävänä pätkääkään. Niin käsittämätöntä, miten vedätettävissä 100-0.

Heidi ulos.

Ei siinä Heidiä mitään pyöritelty. Se oli hinta mikä piti maksaa oman selustan turvaamisesta. Jos Mia olisi pelastanut itsensä, hänen hinta olisi ollut se että Heidi päättää häätöön menijän.

Valitettavasti Heidi joutui maksamaan luottamuksen Reeoon, ei tule enää luottamusta saamaan takaisin.

Vierailija
38652/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi tosiaankin pysyi lujana eikä mokannut tätä.

Tärkeintä on pitää itsensä pelissä.

Kyllä sekä Miikka että Reeo olisi tehnyt täsmälleen samoin, pelastaneet itsensä.

Turha jeesustella täällä että asia olisi mitenkään toisin voinut mennä.

Hyvä Heidi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38653/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä Heidiä ymmärrän. Millu osoittautui kiltiksi ihmiseksi. Ei kovaksi jääräpäiseksi peluriksi. Milena tai Aleksi sieltä tippuu. Reiska on taatusti se joka otetaan turvaan kuitenkin.

Vierailija
38654/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista, että Heidi on niin pyöriteltvissä, että uudestaan mokaa ja laittaa liittolaisensa häätöön. Vaikka vielä ennen neuvotteluun menoa hoki, ettei nyt "mokaa tätä" ja "pysyy lujana". En ikinä kuunaan valkeana laittaisi Heidiä mihinkään luottamustehtävään, en työmaailmassa, koulumaailmassa, enkä luottaisi ystävänä pätkääkään. Niin käsittämätöntä, miten vedätettävissä 100-0.

Heidi ulos.

Ei siinä Heidiä mitään pyöritelty. Se oli hinta mikä piti maksaa oman selustan turvaamisesta. Jos Mia olisi pelastanut itsensä, hänen hinta olisi ollut se että Heidi päättää häätöön menijän.

Heidi olis laittanut Merven mutta Mia ei suostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38655/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabbe muuten viime yönä sanoi Heidille, että sinä pieni pelaaja mene nukkumaan (olisi halunnut jäädä Nabbe Reeon kanssa juttelemaan), mutta bb käski myös kaksikon heti nukkumaan kun Heidi lähti.

(Eivät halua Naben esiintyvän huonossa valossa, puhui taas viime yönä päiväkirjahuonejuttujaan, viime kerran nimeämispisteensä, sekä Karvan ja Milena-vihastaan.)

Vierailija
38656/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut liittolaiset on muutenkin pitänyt Reeoa typeränä, kun on luottanut Heidiin. Miikka ja Nabbe(aiemmin myös Kirsi) on yrittänyt kokoajan saada Reeonkin Heidiä vastaan. Sen Miikka-keissin jälkeen siis.

Heidi on kuitenkin saanut Reeon aina vakuuttuneeksi siitä, että pitää Reeon puolia. Veikkaan että tämä on nyt viimeinen niitti, että Reeo lähtee Heidiin luottamaan ollenkaan.

Vaikka näin katsojalle neukkarin tapahtumat oli ihan ymmärrettävät, niin eihän ne sitä ole todellakaan asukkaille. Asukkaat näkee vaan sen, että Heidi antoi taas liittolaisensa mennä häätöön. Paikassa jossa ei muutenkaan oikein luota kehenkään.

Vierailija
38657/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain tasaisesti ääniä Reeolle, Mialle ja Aleksille. Ihan sama kuka pääsee turvaan, mutta nää kolme saa jäädä.

Vierailija
38658/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän ton Sallan anti on tälle ohjelmalle? Roikkuu tuolla niin kauan kunnes joku sen huomaa.

Alusta asti ollut ihme tätimoonika. Rooli päällä koko ajan.

Kahdenkesken Millan kanssa hänestä kuoriutuu paskanpuhuja.

No niitä paskanpuhujia siellä riittää, varsinkin naisia.

Vierailija
38659/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä käy sääliksi Heidi nyt. Hän on naiviuttaan kyllä tehnyt todella heikon aseman itselleen talossa. Hän on muutenkin vähän ulkopuolinen tyttöjen jengissä, ja nyt luulen että hänen ja Reeonkin bondaus on nyt vähän vaakalaudalla.

Onneksi hänellä on vielä liitto Millan ja Sallan kanssa.

Vierailija
38660/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot perustelut heidiltä, että nyt pitää päänsä tossa kun oli nimeämis huoneessa. Hän on ollut jo vapaa matkustajana monta viikkoa ja saanut itsensä turvaan joka viikko. Antaisi nyt muillekin mahdollisuuden. Mut aiemminkin huomattu, että Heidillä ei ole tilannetajua ja on tosi itsekäs

Ketju on lukittu.