Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Miten nimeämispisteet on annettu?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Millu ja Aleksi! Oikeille meni pisteet
Keille antoivat pisteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Reeo talossa on tehnyt? Muuta kuin nauttinut muiden tekemisistä?
Kyllähän se ruokaa on tuolla tehnyt.
Ruokaa tehnyt, nukkunut 5t ja loppuajan juonitellut häätöpisteistä.
Miten nuorilla naisilla on jo noin paksut nilkat..
Merevelläkin sellaiset tunkit että..
Porukka on sitä mieltä , että Tuutikki ja Heidi on liian kännissä
Vierailija kirjoitti:
Karvan on ihana. Koko ajan rehellinen oma itsensä. Oli voittajasuosikki.
Sovittu promokeikka. Se siitä rehellisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa Tuula tehnyt ruokaa? Tai Salla, Milla? Mia? Heidi?
Eilen tais Tuula kuoria sipuleita.😂
Reeo antoi aleksille 2, millulle 1 pisteen
Ja
Miikka milenalle 2 Aleksille 1
Koosteessa
Vierailija kirjoitti:
Miten nimeämispisteet on annettu?
eilen nimesivät. Ei ole kerrottu tuloksia
Aleksi kysyy joka välissä voiko tehdä jotain tai auttaa. Harvemmin annetaan. Merve on aina keittiössä. Aleksi on tehnyt leipää ja keksejä esim. Kuorinit perunoita. Ainakin enemmän mitä osa. Tuula 59 ei osannut sipulia kuoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Reeo talossa on tehnyt? Muuta kuin nauttinut muiden tekemisistä?
Kyllähän se ruokaa on tuolla tehnyt.
Ruokaa tehnyt, nukkunut 5t ja loppuajan juonitellut häätöpisteistä.
Ihan sitä samaa nuo muut on tuolla tehnyt. Niin ja suurin osa ei ole edes ruokaa tehnyt.
Milena: myyn sieluni paholaiselle, eli Reeolle
Aina vaan lisääntyy nämä Reeon nimikkeet
Mikähän ton Sallan anti on tälle ohjelmalle? Roikkuu tuolla niin kauan kunnes joku sen huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Karvan viel tuol höpisee. Eilisen toistoo. Karvan ihan jees mut nyt jo uutta matskuu.
Koosteet tulee päivän jäljessä. Siksi.
Kauheeta kuraa tää BB. Heippa!
Heidi on varsin edellisessä elämässään ollu rotta
Jos Aleksi on häädössä ja jää taloon, toivottavasti miettii tekemisiään. Ennen Mian tuloa oli energinen ja reipas. Oli huoliteltu, kohtelias, myönteinen ja hauska. Mian tulo taannutti piereskeleväksi vain yhden seurassa olevaksi murrosikäiseksi. Aleksille oli hyväksi, jos Mia lähtisi ja Aleksi muuttuisi siksi joka oli ennen Miaa. Pidän edelleen Aleksista, mutta tuota pieruhuumoria en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Reeo talossa on tehnyt? Muuta kuin nauttinut muiden tekemisistä?
Kyllähän se ruokaa on tuolla tehnyt.
Ruokaa tehnyt, nukkunut 5t ja loppuajan juonitellut häätöpisteistä.
Ihan sitä samaa nuo muut on tuolla tehnyt. Niin ja suurin osa ei ole edes ruokaa tehnyt.
Mutta vain Aleksin kohdalla se on ongelma?
Luulen että Tonttu voittaa tämän vuoden BB:n.
Ihan pöljää hyveteatteria. Ihan hyvin olisi voinut halata ja kiittää sekä toivottaa hyvää jatkoa reippain mielin.