Pystyykö rintsikoiden selkäpuolelle ostamaan mitään "välikappaletta", mikä pitäisi olkaimet ylhäällä?
Olkaimet valuu kaikissa rintsikoissa ja on ärsyttävää nostella niitä koko ajan. Kyllä, voi olla väärä koko tai huono kroppa, mutta se ei nyt ratkaise ongelmaa ja uusia en kestä ostaa. Onko muuta ratkaisua saada olkaimet pysymään?
Eivät valitettavasti ole irroitettavat olkaimet, että ristiinkään saisi.
Kommentit (15)
Onhan niitä sellaisia klipsejä millä olkaimet voi yhdistää, ainakin jossain Lindexillä tms. on joskus ollut. En tosin ole kokeillut mutta itsellä sama vaiva kun kapeat pullonkaulahartiat. Yritän suosia sellaisia malleja joissa se olkain lähtisi mahdollimman "keskeltä" kuppia eikä ihan reunasta.
Irrota olkaimet takaa ja ompele ne uudelleen kiinni niin lähelle keskiselkää kuin voit. Ei valu enää.
Terkuin toinen luisuilla olkapäillä varustettu.
Eiköhän niitä ole isommissa tavarataloissakin liiviosastolla.
Tuostapa vaikka : https://cubus.com/fi/p/3-pack-rintaliiviolkaimien-pidikkeet--multi-alus…
Vierailija kirjoitti:
Irrota olkaimet takaa ja ompele ne uudelleen kiinni niin lähelle keskiselkää kuin voit. Ei valu enää.
Terkuin toinen luisuilla olkapäillä varustettu.
Teillä on väärä ympärysmitta liiveissä. Oikean kokoiset ei valu. Tuo "leikkaa irti" kuilostaa halpismallilta.
Helponta kun irrottaa olkainten alaosat ja solmii yhteen, niin että se olkain kulkee niskan takaa.
Oletko säätänyt olkaimet oikean pituisiksi.
Osta rintaliivit joissa on "painijanselkä", se ratkaisee ongelman.
Millä hitolla tommosen klipsin saa kiinni olkaimiin? Laittaako sen joku muu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irrota olkaimet takaa ja ompele ne uudelleen kiinni niin lähelle keskiselkää kuin voit. Ei valu enää.
Terkuin toinen luisuilla olkapäillä varustettu.
Teillä on väärä ympärysmitta liiveissä. Oikean kokoiset ei valu. Tuo "leikkaa irti" kuilostaa halpismallilta.
En ala kalliita liivejä edes ostella, kun eivät kuitenkaan ole hyvät.
Mikä likussa tai rintsikoissa on vikana, kun seisoma-asennossa rintsikoiden olkaimet ovat juuri sopivan kireät, mutta istuessa niin väljät, että valuvat hartioilta eikä minulla edes ole pullohartioita.
Lindexiltä saa silikoniläpyskät olkapäille, jotka pitää olkaimet paikoillaan. Mulla on vuosikausia ollut tuollaise jälkimmäisessä linkissä olevat.
https://www.lindex.com/fi/p/8737844-1180-valkoinen-2-pakkaus-rintaliivi…
https://www.lindex.com/fi/p/3002968-1180-valkoinen-liukumattomat-olkala…
Mä katkaisin kuminauhasta ihan pätkän ja tein lenkin solmulla olkainten ympärille, tuli ns. painijan toppi. Toimii !
Joo olen ostanut h&m-liikkeestä. Niillä saa kätevästi olkaimet piiloon painijaselkäisten toppien kanssa, jos ei oo irrotettavia olkaimia.